Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/23/16 ve všech sekcích
-
To už dnes skoro nikoho nezajímá (jinak by BMW nemohlo dát tříválec do trojkové řady) - viz diskuse i na tomto foru, kde se sáhodlouze probírají polofunkční kraviny typu SmartLink a ne jízdní vlastnosti vozu. Ostatně, většina lidí by stejně měla problém to udržet v zatáčce na silnici, nebýt tam stádo všelijakých elektronických fičur.3 body
-
Vybavove bude vyhrivany volant, nejaky design interieru asi taky bude, to zas nevim, co bude ale dalsi v poradi, bude to mit infotaiment totozny s KODIAQEM, tudiz on-line, nejake SOS funkce a dalsi. Zas takovych informaci nemam. Ale cesi jsou ovecky a firemnich OIII fl. bude jezdit stejne ac bude hnusna2 body
-
2 body
-
Narazil jsem na webu ze se daji aktualizovat mapy v RNS315 pomoci SD karty. Sam jsem kvuli tomu presel na Columbuse ale nekomu tento navod pomuze Samozrejme to neni jen otom mit SD kartu s mapama Postup jak pripravit a naformatovat SD kartu zde>>> 1. Link to download the content of the East Europe V8 maps for RNS315. 2.You need a Linux (Ubuntu) PC with integrated SD card reader. Linux 64bit 3.Only works with Samsung EVO+ SD (Red one) Steps: Extract the content and copy on the SD, top folder is navpsf_update Look under /dev to see which SD is yours, in my case it is mmcblk0 Change the CID with the attached tool sudo ./mmc prog_cid /dev/mmcblk0 5d53424c32424d31013917ca53010400 remove the card and reinsert it Now lock the card by password, it's not possible to unlock it with normal MMC driver, you need a patched version of kernel to be able to unlock it. Password you know from command below. sudo ./mmc lock_sd /dev/mmcblk0 C99A20843ED7D90B6801E49F2BC80277 Enjoy your new maps! http://gpszone.ro/forum/viewthread.php?thread_id=9141&rowstart=20#post_82231 Nová verze VW RNS310 EU West V9 Videonávod na změnu CID kodu na SD Kartě - Samsung Evo Plus SD Card Jestli se vam podari mapy aktualizovat, dejte vede... Tento postup slouzi pro vasi originalne zakoupenou kopii map.1 bod
-
Zadek znám už dlouho, a je Škoda, že jim v Mohelnici nedovolili ani u Supa vše. Ten jeden původní prototyp je tam uložený a byl moc krásný. Světla z Kodiaka jsem už na některých akcích ukazoval, a zadek na OIII FL mám slíbený. Předek je v tentokrát v Jihlavě, a vím, že za ten únik dostali tak za uši, že ani lidi kteří se rádi pochlubí ev. s kterými jsem se potkal neukázali nic. A to dokonce ani výměnou za Fabku. :-) ;-)1 bod
-
ano, jak doplnil DIX1 i moje video natocene na dalnici, ktere jsem pak poskytl IDNES.CZ, kde je videt v zrcatku mrtvy uhel pro pripomenuti i na mem kanalu YT1 bod
-
Díval, ale upřímně jsem si toho nevšiml. Pokud bude, tak za mě to v dnešní době zavalitých aut bude pokrok1 bod
-
no ze pojedeme sami v aute tak si sami budem moct povidat a zadny nahradni ridic neni1 bod
-
U OII fl pomohlo začernění a mračítka.. Ale u tohoto ti pravděpodobně nepomůže nic.. No ale nechám se překvapit, faktem je, že je pro mě OIII natolik špatná, že FL možná v mých očích to auto jen zvedne. Níž to snad už neklesne... (?)1 bod
-
Jako hlupák se tady zatím chováš ty. Nectíš a nedodržuješ pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se totiž necituje. To za prvé. Za druhé jsme tě odkázal na příspěvek, kde je odpověď na tvoji otázku " V technickom preukaze mám uvedený kód motora CBBB. rok výroby 2009 a rád by vedel, či mám ozaj common rail, alebo PD.", no a v tom příspěvku se hned na začátku píše ""Ahoj CBBB je common rail 1. generace ..." Tak se tady neutrhuj na lidi, co ti radí, přestaň psát ublížené příspěvky, které jsou v tomto okamžiku již mimo téma a okamžitě začni dodržovat pravidla fora, která jsi schválil svojí registrací.1 bod
-
Jo, sebe. A když budu hodný, bude si se mnou v autě i povídat1 bod
-
Facelift vždy vyžaduje citlivé úpravy a jen málokdy je objektivně opravdu lepší, než originál.. A pokud už na tak nepovedené generaci OIII chtějí roubovat naprosto nesmyslná dvoudílná světla, která neměla úspěch ani na mnohem pěknějších autech, o žádné návaznosti na design Škodovky nemluvě, lze očekávat, že to bude jó pořádná patlanina.. A výbava? Podle mě, jak to tak znám, bude základ ještě chudší a nic dalšího nečekám, to až v O4. Kdyby Škodovka pro Octávku někdy pochopila například přínos monitorování mrtvého úhlu, který má v nabídce dnes už skoro vše, slavil bych, že se i zázraky dějí..1 bod
-
Tak co vlastně řešíš? Já měl za to, že máš lehce ojetou škodovku a nemáš k ní právě ten výpis. Mimochodem, kupuješ nové auto a sockuješ, kolik bude stát nějaký cár papíru? No nevím, až uvidíš, kolik bude stát servis jako takový - když mám opici, musím mít i na banány...1 bod
-
Dix1: ..... Mnichovo Hradiste, ale je to opravdu jedno...... Hlavni je ze jak pise bojler, vsechno je rizeny Skodovkou a pokud nechce opravdu nic neunikne, stejne tak fotky Kodiaqa se objevili na nejakej Reckem neznamem webu, proc asi Kazdopadne, za me neni opravdu o co stat, zadek zustava temer stejny, jen bude jinaci grafika zadnich svetel a trochu jinak narvarovany zadni naraznik, co se tyce predku, tak to se mi opravdu nelibi, tedy aspon za me,... uvidite, ale je to sileny1 bod
-
Idealni. Ja jsem jim to popsal dost detailne, a trosku me prekvapuje ze na to kaslou. V podminkach uziti bohuzel neni zadne SLA... takze se obavam ze tam neni zadna vymahatelnost. Pokud bude za dlouhych zimni veceru cas, chci se tomu vice venovat a udelat vlastni open source reseni. Zacal jsem pres wireshark prochazet komunikaci a nemel by s tim byt problem. Ve finale bych si predstavoval napr arduino + wifi + GSM a data si odesilat automaticky do vlastni databaze nezavisle na SA1 bod
-
Jojo, stará auta jsou většinou ok, pokud nejsou vymlácená. Dneska vrže bohužel všechno. Je to jak píšeš, boj o zákazníky s co nejnižší cenou a vysokou výbavou. Hlavně je pro ně výhodnější použít lacinější a méně kvalitní komponenty a pár jich vyreklamovat, než ve výrobě dávat dražší a kvalitnější. Je to jen kšeft bohužel.1 bod
-
1 bod
-
No mě to stejně přijde jak výkřik do tmy. Co nákladní a autobusová doprava, největší znečištovatel? Motorky na elektriku? Tohle se realizovat zatím nedá. Jedna paní se probrala z kocoviny a něco se jí zdálo. Podle mě nemá smysl nad tím dál diskutovat. Nesmysl prostě.1 bod
-
jj, tady je další jobovka - mladí chtějí zábavu v autě, jenže doposud tou zábavou bylo samotné řízení auta , u nich je to ovšem konektivita...1 bod
-
Předpokládám že by sis nekoupil nové auto se spalovacím motorem. jj mustang ujde, ale shelby 350 by bylo lepšejší nebo Ford GT. v HK ho mají skladem už cca měsíc. http://autoin.cz/vuz/ford-mustang-v8-gt-fastback-5-0-gt-310-kw-421-k/3567/1 bod
-
Tak jsem dnes konecne prisel na to, co mi obcas vrze na leve strane palubky - dela to prepinac svetel. Vetsinou se vrzani objevilo behem leta, kdy se palubka rozhreje. Dnes se mi ozvalo vrzani zase, kdyz jsem jel delsi dobu po dalnici a auto se pravdepodobne dostatecne prohralo. Stacilo "zamacknout" ten okraj prepinace a vrzani prestalo. Akorat nevim, jestli s timhle servis neco svede, hlavne kvuli tomu, ze se to vrzani spatne prokazuje zrovna v dobe, kdy je auto v servisu. Byl jsem se objednat ke konci leta, kdy to bylo nejvic slyset pri poslednich vedrech, ale v objednany den uz byla nanestesti zima, takze nebylo nic slyset a nevedeli, co maji spravit.1 bod
-
1 bod
-
Mizes si vybrat jakykoli servis... ale ne uplne jakykoli (zas tolik volnosti ona legislativa nedava). Aby ten servis vyhovoval z pohledu zaruky, tak musi splnovat podminku, ze pouziva postupy schvalene skoda auto. v pripade skodovky to znamena, ze ma zaplaceny erwin - - pak se dostane i k servisnimu planu daneho auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Číselně nevim, ale jsou to stejné šrouby jako většina ostatních v interiéru, třeba jako ty co drží popelník u řadící páky, dekl pod volantem nebo schránku před spolujezdcem...1 bod
-
Není to úplně ideální, ale paragraf 125f silničního zákona vznikl právě kvůli rádoby bojovníkům za lidská práva, kteří si z celé listiny přečetli jen jeden odstavec. Pro ostatní paragraf 125f říká, že: "Právnická nebo fyzická osoba se dopustí správního deliktu tím, že jako provozovatel vozidla nezajistí, aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu." A má to být ochrana před výmluvou na osobu blízkou. A právě ten paragraf časem dost možná dožene všechny ty, co úředníkům nahlásí fiktivního viníka (dlouho to fungovalo spolehlivě). Pokud se totiž nikoho nepodaří dohledat, tak nedojde k prokázání viny konkrétní osoby, tím pádem přichází ke slovu právě paragraf 125f. A nejvtipnější je, že už tam nejde o pár stovek (strop je 10 tisíc).1 bod
-
to uz jsou dva prezivsi ze dvou, to nemuze byt nahoda! ten system precijen ma neco do sebe...1 bod
-
Pawouk má pravdu je to předehřev katu, mám dojem že to píšou i v příručce a není to pokaždý AŤ ŽIJE EKOTERORIZMUS EU1 bod
-
Souhlasím. Ta mračítka vypadají dobře na Octavii 2. generace po FL. Nějak podobně, jako to má například Denis. Bohužel na Rapida mi to přijde zbytečné a nepotřebné. Ta světla na tom autě vypadají dobře a sedí mu. To zaoblení mi tam přijde spíše jako kýč. Hlavně když je auto řezané do ostrých rysů. Jinak já budu muset objednat toto! https://www.aliexpress.com/item/1pcs-For-One-Front-car-seat-covers-sheep-fur-cute-car-interior-accessories-cushion-styling-winter/32502894256.html1 bod
-
tttt: Taky uvažuji o vytlumení dveří a výměnu repro. Dělají to někde v Brně, už jsem to zjišťoval a vyjde to na cca 12tis včetně práce a ceny za repro. Něco mi taky drnčí od spolujezdce, za jízdy jsem jak blázen, na všechno šahám a zkouším, ale páčku na zvedání jsem ještě nezkoušel. Hodně mi rezonujou ty stříbrné chromové obruby kolem výdechů vzduchotechniky, musím je vždycky trochu zmáčknout aby byl klid a taky panel Amundsenu, i když ten jsem už částečně pořešil. Tyhle všechny píčovinky mají totiž kovové packy, které to drží zezadu o palubní desku a to je ten problém. Chce to mezi ně něco nacpat. Nejhorší je, že člověk neví jak co rozebrat, aby něco nepokurvil a nezlomil Taky se v zimě ozývá rezonance kolem řadící páky toho středového tunelu. Prostě je to všechno na hovno, co si budeme nalhávat. O2 byla v tomhle jako mercedes, nikdy mi nic nechrastilo, nevrzalo a nerezonovalo..... Jo a ty B sloupky, to mi začne rezonovat přímo do ucha.....ty plasty by chtěly pořešit Chce to zesílit rádio a lepší basy1 bod
-
K pazvukům.....dokud ve výrobě nedokážou dotáhnout všechny šrouby(ten plast na kterém je klička na otevření kapoty - jsou zde 2 šrouby oba byly volné!!!) a zlomí plastový vrut, který je snad nezničitelný(utrhnou tu krycí čepičku), tak bohužel se o kvalitní výrobě nenechá ani mluvit. Příčina proč k tomu došlo, plast na kterém je klička nebyl dotažen, tím se zřejmě dostala čepička do styku s páčkou a někdo ji prostě utrhl...pod páčkou byl jen zbytek vrutu a na koberci čepička. Utažením šroubů a usazením na správné místo to vše řešilo....zřejmě by stačilo o 5 sekund delší doba na lince. Při montáží předních zástěrek koukal z plastu za kolem plastový nýt(jen ho někdo nezajistil za oba plasty a ten spodní jej vytlačil). Tak se nedivte, že něco chrastí.1 bod
-
Odemknout kufr klíčem na S3 při běžícím motoru je problém.... V případě existence jednotky tažného(adresa 69) stačí jen v jednotce na adrese 10 povolit ARA funkci v kódování - byte 0 bit 2(rozšíří o podporu asistenta parkování s přívěsem jako u Passatu). V novějších jednotkách(5QA) bude na jiné pozici.1 bod
-
není problém nastavit zamknutí/odemknutí klíčem při běžícím motoru (KESSY) jak u S3 tak i O3 stejně jako třeba nastavit: - stále aktivního Light asistenta, nemusí se pokaždé zapínat páčkou apod.. - automatický letní/zimní čas - aktivace/deaktivace ESC/ASR/Sport v MIB - asistent vleku/karavanu/přívěsu z passatu (odkaz) apod.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nejsem na kompu, ale mrkni do meho tematu na prispevek 170 tam to je.1 bod
-
Vieš na Boleru nechať hrať muziku z ich mobilu cez BT, prip. AUX? To by riešilo tvoj problém. Pustia si spotify alebo nejaké internetové radia podľa svojho gusta.-1 bodů
-
Ty kola bych zakázal, jsou absolutně špatně navrženy. Jak tam mají ty 4 malé otvory mezi patkou a diskem tak do nic zateče voda nebo dostane sníh v noci to zmrzne a dělá to nevývažek na kole. Když plech tak originál ne tyto bastly. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 bodů