Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/16 ve všech sekcích

  1. Na druhou stranu je tu taky spousta lidí, kteří, ať už vědomě nebo ne, vypouští polopravdy, domněnky a fámy. Jakožto člověk "od zdroje" občas až žasnu, co se tady občas dočtu. Na druhou stranu se tady poměrně často objevují věci, který jsou určený výhradně pro interní potřebu a na netu nemají co dělat.
    4 body
  2. Sakra, to vypadá ještě hůř než jsem původně očekával. Zlatá O2 po FL... té alespoň pomohla mračítka. Toto nezachrání vůbec nic.
    4 body
  3. Právě se na to dívám. Příšerné. Co ten Kabaň proboha bere? A kdo mu to schválil?
    3 body
  4. Tak jí trochu natočíš [emoji23]
    2 body
  5. Tak závazek je dítě, ale nenechám se vydírat ženou v případě že už jí nebudu vyhovovat... přece jen jsme spolu už 6 let a nedělám si žádné iluze. Neoženit se je jedeno z nejlepších a nejrozumnějších věcí co jsem udělal, protože ženy věkem blbnou čím jsme spolu déle, tím je na mě víc závislá a úplně jiná než když jsem jí poznal. Nepochybně jí jednou prdne v bedně a bude po mě chtít majetek co vlastně nemám :-D
    2 body
  6. Jo Jindrouši, digitální palubka je super, hlavně v kombinaci s navigací, bez toho bych to nechtěl, počkat nějaký týden za to jistě stojí....
    2 body
  7. Já bych se o nové Škodovky radši moc nezajímal, ještě bych přišel na věci, které jsem ani nechtěl vědět
    2 body
  8. Jindrous tady uz pul roku spamuje, pta se jak male dite na kazdou kravinu (napr.jestli muze mit rezervu v kufru,kdyz bude mit subwoofer v prostoru pro rezervu) a pri tom byl u prodejce objednavat a neumi se zeptat na tyhle veci osobne... Ohledne informaci jsme ti taky nekolikrat psali, ze jisti clenove jsou primo od dealeru, takze informace jsou od nejpoverenejsiho zdroje...
    2 body
  9. Ovce budou bečet jako obvykle a nic tím nezmění. Tohle bude nejnapínavější osobní setkání vůbec. Vyřeší se otázka, zda je to opravdu tak špatné :-)
    2 body
  10. Ta moje O2 FL stocena neni, ale pri prodeji mi nizsi najezd nikdo neuveri. [emoji6]
    1 bod
  11. Ja jsem taky pro displej misto klasickych budiku. Je to dalsi pokrok, prox se tomu branit. Pouze bude nejakou dobu jeste trvat,nez se to rozsiri do nizsich trid.
    1 bod
  12. To se lehce řekne... Octavie 2 po FL jsou už dávno stočené, nové Octavie brzo odejdou, protože drtivá většina z nich je v 1.2 TSi. Není co kupovat. Maximálně kinderkáru v podobě Rapida.
    1 bod
  13. Mame posledni moznost si koupit nejake slusnejsi auta. Vsechno jde do kytek...
    1 bod
  14. Blbne asi forum a jeho odezva na tt. Včera jsem viděl několik příspěvků 2x. Dnes na pc jsem neviděl fotku toho obd. Na tt ano. Později i na fóru. Je to dés.
    1 bod
  15. U mě se už váha naklonila k líbivosti, než jsem viděl ten rozsvícený blinkr. To kurva vypadá opravdu blbě [emoji52]
    1 bod
  16. Však dají. Počkej rok a bude tam 1.0 TSi.
    1 bod
  17. kdyby tam radši dali pořádnej motor, bylo by to lepší než nějaké posrané budíky a nějaké chrochtavé BITDI.
    1 bod
  18. Ne nebude. Mas auto objednáno pod nějakými kódy a nejde si z toho dělat holubnik.
    1 bod
  19. protože to nikdo nechce, protože to nežere 5 litru a servis je drahej. a z vybavy to má všemožný píčoviny, který stejně většina ani neumí ovládat.
    1 bod
  20. Neočekával bych, aby tato auta šla s cenou nahoru, ale aby za 8 let nespadla hodnota auta o 80%, hlavně v případě, že Audi A8 z roku 2009 má „téměř lepší výbavu“ než nynější Superb.
    1 bod
  21. Nedávej to do natáčecího světla. Zničíš si ho. Teď jsem to řešil s jedním klukem co tam měl HID sadu, to světlo to dlouho nevydrží hýbat těmi kabely. Origo je to tam tak vyřešené, že se to natáčí celé, ale u HID sady to tam tak nenapasuješ, protože tam prostě není v tom světle místo. On to tam narval a po měsíci se mu jedno světlo zaseklo vytočené a je to na výměnu světla..
    1 bod
  22. To je ještě super. Když vezmeš dva roky starou Octavii za 800 tisíc do AAA Auto, dostaneš za ní 300 tisíc a voucher do nejbližší asijské restaurace.
    1 bod
  23. Jo je to tak, čím dražší auto, tím rychleji padá jeho hodnota. Strýc měl Touarega za 1,3mil a po 3 letech ho prodával za 550tis.
    1 bod
  24. Přiznávám bez mučení, že je to fakt divný....
    1 bod
  25. Proč bych se rozváděl, když jsem se nenechal navlíknout do chomoutu ? :-D To že mám dítě a ženu v domácnosti nemusí znamenat že jsme oddání, jsem rozumný člověk :-D
    1 bod
  26. Není přeplácaný, má spoustu nastavení a profilů takže si tam každý může zobrazovat co chce... Kožak má dostat v dalším MR stejný jako je v Tiguanu.
    1 bod
  27. Nechápu, proč v sekci Fabia III, nám opakovaně někdo sděluje svoje zkušenosti s F I nebo F 2.
    1 bod
  28. Ahojte všetci. Koľko ľudí, toľko chutí. Niekomu sa páči liftback a niekomu zas spaceback, alebo scout. Pri výbere auta škoda rapid, mňa presvedčil práve dizajn scout verzie. Pri porovnaní s liftbackom sa mne osobne oveľa viac páčil SCOUT kvôli výnimočnosti. Aj keď si tiež myslím, že cena je troška prehnaná, ale asi to je politika VW groupu, či už škodovky, ale zatiaľ sa im celkom dobre darí. Takže chcem napísať na adresu SCOUTA pár postrehov po odjazdení 25.000 km v ňom. Rapid scout 1,2/81 kw - firemný. Motor živý na rovinke aj v kopcoch, no pri predbiehaní je problém si zvyknúť po octavii 1,9 TDI, že ho treba dosť točiť a aj tak je problém, lebo mu chýba krútiaci moment a následný ťah. Možno 1,4 TSI by to zvládalo lepšie, ale na bežné jazdenie ok. Motor na voľnobehu ani nezbadať, že beží, pri otáčkach má troška divný prejav. Spotreba si myslím, že je ešte vyššia, alebo možno rovnaká, ako u 1,4 TSI-/mal som možnosť asi 300 km šoférovať/. Rapid scout sedí pekne na ceste aj pri 160 km/h, to je asi aj rázvorom aj R16 kolesami a 215/45 gumami. Interiér je pekný, no škoda troška tých tvrdých plastov a ušetrených drobností, ako ako svetielka nad slnečnými clonami, jednopolohové tlačítka okrem šoférovho /mne strašne vadia - aspoň obe predné by mohli mať 2 polohy, aby netrebalo držať pri otváraní spolujazdcovho okna/. Ušetrený materiál z odhlučnenia a výplne dverí, je dosť poznať a vytvára dosť lacný dojem, pritom by to mohlo byť za takú cenu slušnejšie. Kvôli dizajnu vlastne ma auto presvedčilo pri kúpe, keďže som si mohol vybrať medzi liftbackom a týmto scoutom. Liftback má väčší kufor, ale mne pripadá ako zmenšená octavia a scout má svoju krásnu zadnú časť, aj bočnú a predok mohol byť troška krajší. Tie plasty scout verzie dotvárajú jedinečnosť tohto auta, čo vlastne aj je, lebo bola to limitovaná serie zopár kusov a nedajú sa už ani objednať. Výbava tohto auta je myslím na veľmi slušnej úrovni. Spomeniem zopár: Xenóny, vyhrievaná sedačky, digi klíma, dotykové rádio Bolero, zvýšený podvozok s ochranou podvozku, R16 kolesá 215/45, sunset zadné okná a panaramatická strecha, multifunkčný kožený volant, tempomat, zadný parkovací asistent. Je dobrá aj kontrola tlaku v pneu, ktorá po prezutí vypisovala už aj presne v ktorej pneu je znížený tlak, nie ako stará kontrola v oct II, ale pri defekte mi nesignalizovalo - na čo som sa spoliehal a zničil som novú zimnú gumu!!! Osobne mi troška chýba automatické zabrzdenie auta pri zastavení a asistent rozjazdu do kopca, čo je super vec, po odskúšaní v Golfe aj adaptívny tempomat. Lakťová opierka je super vec v aute, ale táto, čo je použitá v Rapide, je ešte z octavie 1 a dosť nepraktická vzhľahom na používanie ručnej brzdy a ani priestorovo nič moc. Ešte zmienka a o parkovacom asistente, na ktorý treba dávať pozor, lebo nefunguje neustále ako v golfe, takže keď nie je zaradená spiatočka a len sa pustíme na kopci vzad, tak nezapípa, takže pozor! Auto má však veľmi pekný MAXI-DOT display, ktorý vám ukáže veľa info. Komfortu a použitku z jazdy by určite prispeli lepšie a sedačky, v ktorých sa po odjazdení denne 300 km cítite dosť unavene. Celkovo si myslím, že je to slušné vozítko, s dobrou výbavou a veľmi pekným dizajnom, no za takú cenu, pri súkromnej kúpe, by som možno uvažoval určite aj o iných alternatívach aj keď to nie sú priamy konkurenti, ale ako napr.: golf, mazda 3, cx3, suzuki vitara by stáli za uvažovanie.
    1 bod
  29. Je mozny ze jsem se spletl, on Jindrous tady resil snad celou vybavu a vsemozne doplnky a hlavne se pta uz asi pul roku kdy bude auto v predprodeji,kdy bude spusteny konfigurator,kdy bude auto k videni u dealeru atd.atd. a stale dokola,takze mozna jsem mu priradil i ten subak nepravem. Nic to nemeni na tom, ze se pta jak maly kluk na veci,ktere muze a mel resit u dealera v okamzik kdy si auto konfiguroval a ne tu o tom takovou dobu spamovat...
    1 bod
  30. Ano, SIII. Sportline .... tudiz pochybuji, ze by autosalon nebo-li prima mela zrovna cervenyho Superba ve sportu ano, je to sice autosalon, ale i tak Tudiz radody spy foto, ale primo z domova
    1 bod
  31. AS dělá ehm "skrytou" reklamu Škodovce pořád..
    1 bod
  32. Hnus fialovej .... proc mam pocit a dojem ze mi to pripomina Rapida btw....... hlavne si vsimnete, z jakeho auta je to foceno
    1 bod
  33. Šedý kostičky, pod skleněnou baňkou s vodou a vede k tomu hadička ...
    1 bod
  34. šíleny oproti tomu O2 FL je krásny auto respektive třeba i ten superb se 4 válci.
    1 bod
  35. Ale G11 je mísitelná s G13. Takže bych tu trošku nehrotil.
    1 bod
  36. Mě se u OCI taky samočině vypínal motor po uvolnění pedálu plynu - špatně fungovala klapka při volnoběhu. To bude ale asi jinej případ?
    1 bod
  37. Tam to je na rukavice....
    1 bod
  38. Jenže mě při řízení auta připadá intuitivnější šáhnutí na místo pevného tlačítka, které je stále na stejném místě, než nějaké klepání (mávání) na displej - na ten se musíš každopádně podívat. Jako by nestačilo, že spousta "řidičů" namísto sledování provozu šátrá za jízdy po displeji svého smartphonu, nebo tabletu... Bohužel to je trend dnešní doby a lepší už to v tomto směru nebude. V tomto směru jedou všechny automobilky, možná víc než na představení celého nového modelu dávají důraz na konektivitu. Asi jsem konzerva, ale toto mě opravdu nebere.
    1 bod
  39. strašnej tuzing dovršili, přemýšlejí asi prdelí ve škodovce. ale tak ovce v tdičku jim to stejně asi budou kupovat.
    0 bodů
  40. TAk já vás taky benzináci naseru:)) Můj rekord je 4,2l, ale většinou se spotřeba pohybuje okolo 5l. 1,9TDI 66kw.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...