Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/05/16 ve všech sekcích
-
Zrovna jsem četl, že nová Cupra dostala 300 koní, to zase bude Kokta šílet radostí, skákat po posteli a mrskat si vrabčáka na fotkou Cupry na okruhu Na druhou stranu bych si to někdy taky zkusil, ale nejsem tak zkušenej pilot jako Kokta, pač jsem zvyklej na prdlání stočtyřicítkou po dálnici....3 body
-
To, že postupnými krátkými jízdami baterii s větší kapacitou nakonec vybiji také, je pravda, stejně jako to, že její následné úplné nabití bude trvat déle, než u vybité baterie s menší kapacitou. A krátkými jízdami se tedy nemusí úplně dobít vůbec. Nevím ale, kde se na internetu stále bere ten mýtus, že "větší" baterie se bude dobíjet při stejném použití déle, než baterie "menší". Dobíjí se jen tolik, kolik se vyčerpá, nezávisle na kapacitě baterie. Takže je jedno, jestli pětkrát nastartuji z 36 Ah baterie nebo 63 Ah. Výhoda je právě ta rezerva, která "větší" baterii zbude při poklesu kapacity nedostatečným dobitím, samovybíjením, stárnutím, mrazem nebo čímkoliv.3 body
-
3 body
-
Když jsi na ledovce je úplně fuk jestli máš letní nebo zimní budou se chovt NAPROSTO stejně, ale to lidem co neznají fyziku a chování kapalin prostě nevysvětlíš :-D, tyhle lidi totiž zachrání jejich 41 let zkušeností a neskutečně štěstí že takovou situaci evidentně nemuseli nikdy řešit. Což mě dovádí k popíchnutí že zákazník oční a ušní kliniky by měl chodit na potvrzení schopnosti řídit každý půl rok, protože minulý rok mi cca 80 letý strejka s popelníkama na očích a dvěmi naslouchátky nacouval do auta tak mocně že ho posunul o metr (do boku vozu) a zrušil mi tak vůz a v pohodě si odjel pro rohlíky v akci. Prý nic neslyšel a já mu to věřím, nicméně takový lidé by prostě neměli mít řidičák a není mi jasný který doktor mu dal potvrzení. A takových krtků jezdí po silnici víc než je na silnici fleků s ledem, vč. mého otce, kterému bych se podepsal pod papír zakazující řízení auta, jen otázka času než někoho sestřelí a to mu není ještě ani 70.3 body
-
2 body
-
V supermarketu v oddělení zeleniny říká zákazník prodavači:"Prosím, já bych chtěl půl hlávky salátu.""Promiňte, ale tady prodáváme jen celé hlávky," odmítá prodavač."Víte co, zeptejte se svého vedoucího, jestli by to nebylo nějak možné."Prodavač jde teda za šéfem a informuje ho: "Nějaký kretén tam chce koupit jenom půl hlávky salátu..." v tom si uvědomí, že nespokojený zákazník stojí za ním a tak dodá: "a tento pán má zájem o druhou polovinu." Šéf souhlasí s prodejem půl hlávky salátu a když spokojený zákazník odejde, říká prodavačovi: "Jste pohotový. Líbilo se mi jak jste z toho vybruslil. Odkud jste, chlapče?" "Já jsem z Ostravy," odpověděl mladík. "A proč jste odešel z Ostravy?" "To víte, tam jsou jenom samý horníci a kurvy. Jinak nic." "Aha... Moje žena taky pochází z Ostravy..." "Fakt? A na který šachtě fárala?"2 body
-
V řeznictví si paní stěžuje:"To kuře má jednu nohu kratší!"Řezník se zamyslí a odpovídá:"Paní, kupujete si to kuře k jídlu nebo na dostihy?" "Pane Nováku, to je tento týden už popáté, co jste zaspal do práce. Víte, co to znamená?""Že by už byl pátek?"2 body
-
2 body
-
Hlavní paradox je že OIII FL bude mít stále vlečnou nápravu, zatím co rapid víceprvek ve všech verzích, prý kvůli tomu že si zákazníci stěžovali na nestabilitu vozu ve vyšších rychlostech a míjení náklaďáků. Docela fail pro octavii :-D2 body
-
No víš když už jsi na tom ledě, tak je úplně fuk co máš na kolech, pokud tam teda nemáš i hřeby. Prostě jedeš a můžeš jen doufat, že se chytneš u krajnice na štěrku nebo led skončí dřív než se zhoupneš mimo vozovku, jinak jen čekáš na ten líbezný zvuk. Jediné co tě může částečně spasit je rychlost, ale dálnici ti to taky nepomůže, protože těch 80 jet prostě musíš a i to je na ledu fatální rychlost a je fuk jak drahé zimáky máš. Ten kdo tam prostě vjede první a pár za ním co jako první zjistí že tam ten led je mají prostě peška a pravděpodobně žádná povolená výbava na dálnici co mohli mít by jim změnit jejich osud nepomohla. Občas je lepší se s tím smířit a nechat se únášet kluzkými tóny skupiny artických tučňáků.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Si to rozbil stejne ty na tajnaka a schvalne kdyz vezes bossa aby si dostal novou slepici v LaK a 2.0 TSI 4x4 co?1 bod
-
Jj. Po 3tí. A po 2hé chčije i brzdovka. Alespoň byla těch 150km legrace. Teda já se bavil, ale šéf asi nemá smysl pro humor. [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
Taky mi to z toho uploadu od Stringa šlo v pohodě... Trvalo to cca 45-60 min. SW mám 27241 bod
-
Chapu, ze te stvou treba jine veci. Ale co se tyce baterky, tak to se muze stat u kterehokoliv auta, ne? Nebo myslis, ze Rapid tu baterku odpalil?1 bod
-
Asi to bude tim, ze ta baterka nebyla zvykla na zimu a odrovnalo ji to Vidis, mel jsi ji vic otuzovat venku Jsem opravdu zvedavy jak to dopadne1 bod
-
1 bod
-
Nesmejte se Peetrovi, Rapid dospel http://www.auto.cz/novinky-skoda-pro-2017-rapid-dospeje-a-specialitky-pro-kodiaq-na-co-muzeme-tesit-100935 Coz logicky znamena, ze Octavia zestarla1 bod
-
No a kdo je bez viny at hodi kamenem. Jednou jsem na moste v zatacce dostal taky hodiny a to to nebylo ani na dalnici. Nastesti se nic nestalo a nikdo zrovna v protismeru nejel a ten za mnou stihl zastavit. Proste spatna zkusenost, taky zkusenost.1 bod
-
Nemáš za co, děkovné dopisy taky přijímám. PS. To že 41 let řídíš, neznamená že jsi se někdy reálně vezl po větší ledové ploše na dálnici. Mimochodem můj otec řidí už přes 45 let a rozhodně bych si s ním do auta nesednul ani na nákup do coopu :-D1 bod
-
Až bude mít auto najeto 100 tis km, olej si v man. převodovce na dílně vyměním. Obecně asi nebude na škodu držet se výměn v intervalu 100 nebo 150 tis km.1 bod
-
@clouseau na toto nie je jednoznacna odpoved. Kazdopadne u vas asi najvacsi expert na prevodovky pan Sixta neodporuca verit v tzv. celozivotne naplne. Ako ti napisali ostatni, nie je to nejaka velka invesicia. Sand len ako maly OT uvediem zo servisneho katalogu intervaly u ostatnych aut, kde tuto "celozivotnu" napln nepouzivaju: LAND ROVER; FREELANDER 2 (LF_); 2.2 eD4; kW: 110 Interval výměny oleje mechanické převodovky každé 240.000 km / 10 roky SUZUKI; SWIFT IV (FZ, NZ); 1.2; kW: 66 Interval výměny oleje mechanické převodovky každé 45.000 km / 3 roky Super - Longlife Všechny 150.000 km1 bod
-
Tvůj upload u mne bez problémů fungoval. Stáhnul, vypálil, vložil a cca za 3/4 hodiny bylo hotovo.1 bod
-
1 bod
-
Nove mam koupenou tu sprcku (cti folii stribrnou) na aute a nestezuju si. Prijdu, sprcku hodim pryc, objedu bocni skla, dozadu se jebne vyhrivani a odjizdim z parkoviste jako prvni. Pohoda. Nasazeni trva minutu.1 bod
-
1 bod
-
Současné názvy tam mohou ponechat. Tak to snad nebude tak hrozné. Já se vždy pořádně přesvědčím, co tankuji - jak přesedám z benzínu na naftu a obráceně.1 bod
-
1 bod
-
No to jsou zase bulvární žvásty, já tomu nevěřím. Ale i kdyby, tak za hranice stejně nejezdím a po deseti letech už tohle mít stejně nebudu1 bod
-
Ano, tak se to objasnilo .... vim hovno no.... Tak to tu uz nikomu nemusim poskytovat informace teda Vy jste ubohy az to neni mozny a neskutecny1 bod
-
Pro mě je parnem i 25 stupňů, natož pak minimálně měsíc s teplotami nad 30 Díky bohu za zimu, mám ji radši čím dál více1 bod
-
1 bod
-
Nejde. Mám auto bez klimatizace a nejde to... prostě nejde. V létě, když jedeš delší trasu, chceš raději umřít než jet autem. Stačí cesta z Praha do Brna a chceš se jít zabít.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Probíhá testování dvou naftových motorizací pro tento vůz, a během tohoto nebo příštího týdne budu měřit Kodiaq pro Svět motorů. Pokud budete mít zájem o úpravu tohoto vozu, pište sem, či přímo volejte , nebo pište SZ. Výsledky měření pochopitelně zveřejním.-1 bodů