Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/28/16 ve všech sekcích

  1. Fotografovi na podnikovém předvánočním večírku zaplatili dvakrát. Poprvé za to, že bude fotit, a podruhé za to, že smaže co nafotil.
    3 body
  2. Pridám aj ja svoj príspevok k téme. Rozhodol som sa tiež pre poťahy a tu je výsledok.
    3 body
  3. Mám F3 HB 1.0 55 kw a můžu říct, že ji moje žena miluje. Ještě se jí nestalo, aby motor při rozjezdu chcípnul,(když dá málo plynu, samo si to zvýší otáčky, dá se s tím rozjet i na trojku) a pokud je aktivní asistent rozjezdu do kopce, je to ideální. Mám najeto cca 13 000 km se spotřebou 5,3 l . Ve městě je to živé, na dálnici je horší, ale dá se s tím v poho 130-140 jet. Holt to není závoďák, při předjíždění to chce myslet trochu dopředu. Mám i F1 1.2 12V 47kw, ale F3 je daleko lepší, lépe sedí i jede...
    2 body
  4. a inženýři z VW či Audi už na tom určitě pracují taky
    2 body
  5. To je na silvestrovskou párty ?
    2 body
  6. Tak už víme, kde Kokta bere ty jeho Poršáky. Má je pouze jako 1:18 modely.
    2 body
  7. Budou se pro jistotu odpojovat oba, protože ECO mód.
    1 bod
  8. Tvl, co přijde příště? Dvouválec s odpojením jednoho válce?
    1 bod
  9. Ahoj, rád porovnám a určitě mě baví obě filozofie (atmosfera i turbo). Narovinu, kdybych vybíral soukromé auto pro rodinu, tak jednoznačně Focus kombi 1.6 Ti-VCT, je to kus spolehlivého, velkého a bezpečného auta, není tak lehce ovladatelý jak Rapid, ale sloužit bude do skonání na 100% :-) Holt Focus je takové to auto, které si rodina zamiluje až na druhý pohled, ale pak již jiné nechce :-) :-) Focus II 1.6 Duratec 74kw - krásný záběr úplně od spodu, graduje to do 7200ot., ale bacha ne všechny atmosféry takhle ladně pracují, např. R.Megane III 1.6 dole zabírá hůře než TSI 66kw :-) - větší spotřeba, než TSI, tam se Focus nechytá moc :-) - kupodivu více je poznat plně naložený vůz, než v 1.2 TSI 66kw - kupodivu je více poznat zaplá klimatizace, než v TSI 66kw - maximálka někde 185km/h, bohužel Rapid mám nový, takže jsem nezkoušel ještě TSI - motor je nadstandardně spolehlivý, mám několik kolegů a přátel co maji Focus II s motorem 1.6 Duratec, mnozí hodně přes 200tis.km a nic opravdu NIC s motorem a převodovkou, to se musí nechat, prostě poklona vývojářům tohoto motoru (prý spolupráce Ford a Yamaha). Motor je také dobře opravitelný, levné díly z druhovýroby autu úplně stačí a neprotestuje :-) Rapid 1.2 TSI 66kw - musí si člověk zvyknout na mdlý záběr ve spodu, pak ale nastoupí turbo a jede to pocitově snad více než Duratec - musím se poklonit Škodovce, že TSI nemá takový pokles výkonu při plném naložení jako Duratec - TSI je tichší - jak jsem psal, TSI má menší spotřebu, u mě již teď cca o 1l na 100km a to mám najeto 1200km.
    1 bod
  10. jj, oddělené aplikace dash board camera/mobil->navigace má svoje výhody, jak bylo řečeno, o kameru se nestarám, zapne se sama vypne se sama v závisosti na klíčku v zapalování, sundávám, jen v případě nutnosti stáhnutí videa, rovněž se nestarám o kartu, v 5 min smyčkách to valí furt na kartu a v případě plnosti karty přepisuje nejstarší videa. Kdežto mobil je bohužel (bohudík )víceúčelové zařízení, takže navigaci nepoužívám stále, netřeba řešit volné místo na paměťovce, potřeba volání apod. ....
    1 bod
  11. Tak jsem dnes pro ženu objednal Fabii III s motorem 1,0 55kW. Bude dojíždet z vesnice do města cca 12 km a proto jsem vybíral klasickou atmosféru. Zvažovali jsme opel Corsa 1,2 51kW a Fabii. Předtím jsem prostudoval všechny recenze a to i na tomto skvělém webu. Zvítězila Fabie nad Oplem zejména kvůli desingu a proto, že všude servis a dostupné náhradní díly. Dal jsem přednost MPI před TSI, protože čím víc je věcí na motoru, tím více se jich časem pokazí. V tomto ohledu jsem konzervativní a osobně mám Octavii 1,6 na LPG, kterou si nechám hodně dlouho právě kvůli jednoduchému motoru. V mojem věku již závodit nepotřebuji.
    1 bod
  12. Až to vypiješ, tak to budeš mít pěknýho motejla.
    1 bod
  13. Do Polska jezdím hodně často a docela se i domluvím a rozumím, ale že krček se po Polsky neřekne šunka vím na 100%
    1 bod
  14. To me poser. Kazdej normalni chlap sbira pullitry a pivni tacky. Kokta a jeho lapac prachu. Zase Clint sbira motorky a penize. Doma ty prachy pere jako ponozky a vesi na snuru a zehli. Obcas koupi nejakou motorku aby ji za 2 mesice prodal aniz by se svezl a takhle stale dokola.
    1 bod
  15. Hlavně aby si ve třiceti nehrál s holkama ze školky na doktora [emoji23]
    1 bod
  16. Naopak, to je dukaz, ze dospel
    1 bod
  17. Mají ho třeba zde: https://www.aliexpress.com/item/Aluminium-Alloy-Car-Styling-Steering-Wheel-Logo-Emblems-Ring-Decoration-Sticker-For-Skoda-Octavia-a-7/32647194469.html?spm=2114.30010308.3.11.h7NfRL&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10077_427_426_10103_10073_10102_10096_10052_10050_10107_10051_10106,searchweb201603_1,afswitch_5_afChannel&btsid=25a45bc4-90a7-4531-8e15-5dd1bec1c8ea Otázka je, co se s ním stane až vystřelí airbag? Celá plocha by se měla odklopit nahoru, takže teoreticky by to nemělo být nebezpečný, ale co kdyby
    1 bod
  18. Já mám kameru neustále v držáku, nesundávám ji. Mám TrueCam A7S. Zapojení přes pojistkovou skříň a nic víc neřeším. Při startu se zapne, při vypnutí motoru se vypne. Jednoduché, pohodlné.
    1 bod
  19. Mám Fabii III kombi Style 1,2 TSi, 81 kW, DSG, zatím plná spokojenost. Mám taky tempomat a musím říct je to alespoň zatím "SQELÉ". Jak říkají mé děti, toto auto je schopná řídit i opice. Když se chce rychlý rozjezd, šlápne se na plyn, auto odřadí a letí jako střela. S tempomatem zatím průměrná spotřeba 5,55 l/100 km. Najeto 7500 km. Při rozjezdu do kopce necouvne. Prozatím není opravdu nic k vytknutí.
    1 bod
  20. Joóo, Clinte a k cemu ti jsou elektronulicky Peltory kdyz si stejne hluchej jako patrona. Az budes chtit otevrit dvere, tak prijd, budu mit novy otvirak. Az Ti bude Pancho lezet na manzelce treba. Kurva, jsem nadratovanej jak dratenik po tech tatovo narozeninach.
    1 bod
  21. Tati, kde je ta věc na škrábání brambor? - Co já vím, asi šla nakoupit!
    1 bod
  22. no keďže sú tie Vianoce a každý každého obdaruje, tak aj jeden drobný odo mňa...snáď sa niekomu zíde a poteší to niektorí si stiahli predošlú verziu, pre nových ide o Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 1.1. všetko podstatné je priamo v dokumente... ešte raz Šťastné a Veselé download: https://uloz.to/!6ZnREnJdlvzP/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-1-wirer-pdf VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.1 wirer.pdf
    1 bod
  23. Sosnuto z PDFek z konference jaro 2016 (více zde http://forum.skodahome.cz/topic/132215-d%C3%ADlensk%C3%A1-p%C5%99%C3%ADru%C4%8Dka-n%C3%A1vody-sch%C3%A9mata-apod/page-2#entry2154595 ) - mlžení automobilka řeší pomocí otevření 3. odvětrávacího bodu.
    1 bod
  24. ahoj vsem, tak po 7 letech a mnoha jinych vozech vsech znacek jsme zpet ve Skodovce a S3 pisnu do jineho tematu svoje postrehy z prvnich 3 tydnu ale tady je jeden k tematu. hned od prvniho dne se. zacaly mlzit svetla, cca 3 den jsem jel praha brno a prselo, nejen ze byla pulka plochy obou svetel zamlzena - uplne stejne ale zacala se v casti u led pasku srazet voda. cca po 12 hod tam bylo mraky malych kapicek o velikosti cca 2mm, ale stovky, na na obou naprosto o same. vyschlo to cca po tydnu. takze jsem si to fotil, pak nasedl do auta, odvezel do skodovky, tam reklamoval, poslal fotky a ten den cca 4 hodiny pote mi volali ze skoda MB rozhodla o vymene obou za nove. druhe rano dorazily nove a cca po obede jsem vyzvedaval. nyni vse 100% muzu na ne lit hektolitry vody, byt vlhko, zima cokoliv a neni tam ani naznak nejakeho byt malickeho zamlzeni. ty puvodni sly na zkoumani do skody. jsem presvedcenej ze se jedna vzdy o nejakou vadnou sarzi!!
    1 bod
  25. ja pouzil radicku z octavie 3 rs a plaketku z fabie 2 elegance tycku radici paky sem zkratil, vybrousil tam ten zalis a presvorkoval ramecek a je tam, manzeta jen tak tak staci na ramecek z fabie
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...