Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/17 ve všech sekcích
-
ale prd, úplně stačí 61, která se ostatně dává ve výrobě. Nevím jaké máš o tom motoru představy, ale úplně normálně se dá provozovat s podstatně slabší batrií. Samozřejmě si tam dej, co uznáš za vhodné, jen tu nešiř bludy. Ten startovací proud u originál baterií je zkreslený metodikou, občas se u stejných baterií uvádá 480A.2 body
-
61 AH je standardní baterka pro naftové motory. Chápu, že větší vypadá líp :-), ale tahle plně postačuje, pokud tedy v autě nemáš nějakou extra el. výbavu.2 body
-
No dobrá teda - Je výhoda 13Ah hodin navíc tak drasticky zásadních, že nelze s 61Ah za normálního užívání auta a běžnou el. výbavou s dieslovou Yeti jezdit? Není. Je zásadní nárůst životnosti? Jen teoreticky - fakticky 0. Je zásadní dvojnásobný startovací proud? Ano. V klimatických podmínkách mírného pásu, v běžném provozu, v relativně novém voze, se zdravou el. soustavou? Ne. P.S. Elektrikářů je tady většina.1 bod
-
Nesmysl, kdyby nezakládal duplicitní téma a pořádně hledal a četl (včetně tebe), tak Kapr1 ve druhém příspěvku píše, že tam má stejnou baterku a auto kupoval jako nové. A to už v roce 2010.1 bod
-
Je to právě tak jak píšeš,já mám také origo baterku na dieselu 61Ah a vůbec žádný problém.A pokud i máš nějakou extr.el.výbavu, tak u diezelu stejně potřebuješ baterku pouze na nastartování (ostatní si bere na vrub pořádný alťák).1 bod
-
1 bod
-
Já taky dorazím, jestli mě neschvátí rýmička. A jakej je teda čas? Abych včas vyrazil ze Zimáče. ;-)1 bod
-
Jako pěst na oko podlě mě působil radar v nárazníku u předFL, takhle v masce mi to přijde "přirozenější".1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mě se ten Koktův sraz zamlouvá. Mám to poslední půlrok s časem na dvě věci, ale tohle je víkend a dobrá strana od Prahy.. možná že bych i přijel :-)1 bod
-
1 bod
-
Když miluješ Škodovku..... http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/440865/uchyl-s-vytazenym-penisem-znasilnil-skodovku-ud-ji-strkal-do-kliky-od-dveri.html1 bod
-
neberiem ti tvoj názor...ale aký šrób v "ňom" sa nesmie doťahovať? ..veď do neho ide rameno1 bod
-
1 bod
-
Dejte ohledně toho zpětnou vazbu Škodovce, postěžujte si v servise napište Škodě maila a nejen v tomto.1 bod
-
Ta svetla nezachrani ani lesk,ani chrom... svetla jsou ostre rezana a pod tim je na narazniku hrana v linii a neni ani ostre ricnuta,ani nekopiruje svetla no proste to k sobe vubec nejde. Tohle je nejosklivejsi predek skodovky co kdy udelala. I ten Yeti s kulatymi svetly byl hezci!!!1 bod
-
Jo odvod, tam sem byl dvakrát páč poprvé sem tam přijel v podroušeném stavu a soudruzi mi řekli že se s mojí osobou nebudou zlobit a odročili mi to U druhého odvodu díky tomu zřejmě usoudili že sem tvrďák a šup mě na 730dní do tanku1 bod
-
Zrovna mi taky přestaly jít pravý přední dveře, to udělali schválně ... Sent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
Ide saaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) 500 km, trosku supika prevetrame predtym :-P1 bod
-
No kazdemu to asi jasne nebylo. Podivej se, co napsal 15degren.1 bod
-
to nie je pravidlom ...i keď občas mi som to pravidlo zaviedol ako povinné1 bod
-
Pokud ti dříve svítil líp tak vyčistit čočku zevnitř, ale pochopil jsem že sis ho asi pořídil nedávno a to tě asi moc nepotěším, projektory před FL prostě svítí napytel a nepomůže moc ani investice do nějaké superprémiové H71 bod
-
No, takže za mě: Scout je prakticky stejný, jak byl Scout na OII pěkný, tady jsou ty stříbrné plasty, zvláště pak ten plastový "plech" na pečení vzadu, něco neskutečně laciného a naprosto odporného. K tomu teď ty 4 oči a auto vypadá opravdu úchvatně, toto bych nechtěl ani za trest. Omlouvám se všem, kterých se kdoví proč toto dotklo, ale tak to vidím já, za mě je to fakt hnus, že o moc horší to být už ani nemůže... No a RS? Vždyť to auto vypadá jako blbeček.. Na té upravované fotce to ujde, v reálu si to umím představit. Já jen čekám, kdy mě ta auta vysají z chodníku. Dnešní trend nekonečného zvětšování nasávacích otvorů v náraznících mi přijde opravdu úchylný, na tom autě to fakt vypadá už uměle a přehnaně.. A o tom, jak je to zase prapodivně čínsky křivé raději ani nepíšu.. Vím, že se opakuji, ale prostě ta OIII je fakt hrozný nezdar, nějak nechápu, jak by tomuto kdokoli mohl dát přednost před stejně drahou rodinnou konkurencí v podobě ještě levnějšího a mnohem hezčího Leonu, nebo trošku dražšího, ale po faceliftu zase o něco pěknějšího Golfu.. Hrůza, za mě fakt dosud největší zklamání u Škodovky za celou novodobou historii, to už fakt radši toho Rapida...1 bod
-
Mám SIII MR2017 s ACC a velmi mě překvapilo, že FA s ACC moc nespolupracuje. Pokud mi na dálnici někdo vjede z pomalého pruhu, když je zapnuté ACC dost často začne FA pískat, ačkoliv to začne ACC řešit postupným přibržďováním. Na druhou stranu pokud je na dálnici stojící kolona a já se k ní blížím ve vysoké rychlosti, neozve se ani píp. Jestli začne brzdit alespoň na posledních 5m jsem ale zatím neověřoval. :-)1 bod
-
Když si čorkař auto vyhlídne, tak už to auto nic nezachrání. Na druhou stranu pokud nebudeme brát,že se auto naloží na odtah, tak pár možností tady je. Když někdo bude krást auto chce bejt nenápadnej a nerušenej-takže neparkovat někde bokem Pak je druhé pravidlo,že čorkař je připravenej na seriové zabezpečení(paka na volant,zpátečka,alarm,imo.Pokud,ale narazí na něco co je nestandartní hodně ho to zpomalí a to on nepotřebuje začne zmatkovat. Nebudu tady dávat návody a nápady,ale chce to vymyslet něco co je nestandartní a pak se šance zvyšují,že ráno auto bude na svém místě1 bod
-
Elektronika pocitace hlida napeti palubni site hodilo by to chybu kdyz by bylo napeti mimo toleranci blika to ale zadny chyby zadna reklamace = kdyz to dela vic aut coz se snazim zjisti bude tento jev normalni1 bod