Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/17 ve všech sekcích
-
Prej 15, premyslim o 12ti - muj sen. No jo no kapesne co ty davas ty svemu harantovi. [emoji3]3 body
-
2 body
-
Já ho mám v supu a už bych ho nechtěl. Nicméně ideální by bylo, kdyby bylo vše jako na výhřev, ale plácli tam obyč. sklo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj měnil jsem to v Olomouci Auto Hlaváček. Super přístup a měnil jsem komplet celou spojku jakože díl za díl a i dvouhmotu + seřízení náprav nebo něco tqkoveho ale to bylo v ceně. Jinak to začlo tím že prokluzovaly lichý stupně a to nemuselo bylt ani ve vysokých otáčkách. Pak mi přestala fungovat zpátečka tak to bylo jasný a hnes jsem jel na výměnu! Druhej den po práci jsem si auto vyzvedl a všechno v pohodě Sent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
Ja o tomhle hodne ctu a zajimam se o to,mam treba knizky od autora co si prosel valkou za wehrmacht, pise skutecne zazitky a jak to bylo.Jak rikam bylo to peklo. A kazda valka je peklo.1 bod
-
1 bod
-
To vidím u nás ve firmě, těm klukům je většinou úplně jedno jestli udělá výrobek v mezích tolerance nebo ne, ono to nějak dopadne... Navíc víkendy nedělají (mají svoje akce), přesčas nedělají, protože nechtějí atd.atd. já musím na víkend, když je třeba zůstat v práci déle a za práci osobně zodpovídám a zodpovídám i za to, že oni to udělají dobře. Za plat srovnatelný s nimi. Jo můžu jít jinam, to je pravda, ale nejsem typ co by se sebral a šel, nemám na to náturu. Tady jsem doma, mám rodinu, zázemí, malé děti atd.atd. prostě nikam se stěhovat nechci. Kdybych na to měl koule a uměl jazyk, už bych tu asi nebyl... Neříkám že si stěžuji, jen mě to mrzí, na to co dělám a jakou mám zodpovědnost bych si zasloužil ohodnotit lépe...1 bod
-
2043148 - Orosené světlomety, koncové svítilny a boční směrová světla.pdf1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nemusíš měnit cele světlo.... Kabeláž jde vyměnit a koupit jako díl... mně to stálo kdysi kolem 260 kč1 bod
-
WD je na chvíľu dobré, ale po čase sa vysuší a je to ešte horšie. Lepšia je kvalitnejšia prachuvzdorná vazelína.1 bod
-
1 bod
-
No kdyby byly z vyroby nejak spatne vyrobeny, pripadne je pristup vzduchu k nim nejak omezeny, tak to v aute pretlak delat muze a nekde kolem dveri se to Shaarkymu snazi dostat ven. A vypadat by to melo nejak takto: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3t0819465a-krytka-vzduchu-oe-4405.html1 bod
-
Ty přetlakové mřížky určitě za pískání nemohou(viděli jste je někdy někdo jak vypadají v reálu??), pískavý zvuk dělá něco netěsného kolem dveří. Přetlakový test = bez problému zavřu poslední otevřené dveře1 bod
-
Tak ono toho Octavkou z dolu moc neodvezes. To vozi postupne. A ja proc okolni rest. U letiste maji v nabidkach zajice, kraliky, holuby. Obcas i kachny a naopak zadnou vysokou nebo cernou. [emoji23]1 bod
-
My s Motosem jsme za vodou, tohle neřešíme. Spíš máme problém, kde ty prachy utratit. Nedávno se mi Motos svěřil na společné vyhlíkové jízdě, že se mu podařilo za ty roky "vyšetřit" kolem sedmi tun uhlí a teď v kruté zimě ho prodává za dvojnásobek Já zase prodávám přejeté zajíce, jsou bez broků, pár dnů vydržej a na smetaně jsou dobrý Holt každej děláme co umíme.....;)1 bod
-
Myslím, že ostatní to pochopili Vysvětlení pro tebe: Jsem rozhodnutý, že chci Alcantaru a od Franty odvedle slyším, že by Alcantaru nechtěl. To znamená, že začnu přemýšlet, že jsem sice Alcantaru chtěl, ale nakonec asi ne, protože Franta řekl, že ji nechce? Takže když řeknu já, že bych nikdy nechtěl celou RS, nakonec si koupí třeba Scouta, pokud mu ho doporučím? Nic proti nikomu, ale řídit se jediným kdoví proč podivným názorem "někoho", koho ani neznám a spekulovat, jestli své rozhodnutí proto nezměnit, je za mě zbytečné. Jednak rozhodnutý člověk pak jen zbytečně spekuluje a i kdyby mu 1000 lidí napsalo "neber to!", stejně to vezme (vidím to tady na fóru skoro denně) a jednak pokud bych se tady řídil názorem nejmenovaných kolegů na fóru, jezdil bych na kole, protože Škodovka je na hoven, VW je na hoven, Ferrari je na hoven, všechno je na hoven1 bod
-
Jojo, v pohode. Ten pretlak by mel byt v kufru napravo za vnitrni schrankou, resp. z boku pod naraznikem. Ale nejdriv bych sel po tom zvuku v interieru. Kdyz si sednes k tem dverim, tak fakt nedokazes blize urcit z ktereho mista se to ozyva? Jinaj to opravdu vypada na ten problem s pretlakem. Nemas tu pravou schranku v kufru necim totalne zacpanou?1 bod
-
Osobne si myslim, ze se kolegum z MB (ev. WOBu) pripisuje az prilisna uvedomelost. Podle meho (nicim nepodlozeneho) nazoru je to proste a jednoduse vysledek mrazu a neschopnosti pouzitych reproduktoru za techto podminek řádně hrat. Pokud se mylim, budu za to jen rad, ale chtelo by to ziskat overenou informaci a ne jen dohady. BTW, infolinka - ja bych nebyl zas az tak kriticky. Aby mohli zodpovedet veskere dotazy, ktere jim stavajici ci budouci majitele vsech modelu Skodovky pošlou (temata financni/produktova/technicka/dodaci lhuty/vyroba atd., atd.), museli by na tom druhem konci byt superodbornici. To proste neni mozne, nicmene zpusob komunikace by mel byt na urovni a vzdy alespon napomocen v nasmerovani k ziskani odpovedi.1 bod
-
Blekota se mi snaží sundávat hodnocení hoši, to je sranda Jako bych kvůli tomu měl brečet1 bod
-
Faktem je, že 7500 za alcantaru se už v ceně RSa ztratí..... Dělal jsem si dneska zkusmo konfiguraci RSa a byl jsem tam cca 820tis.....;) Samozřejmě člověk dostane možná devět procent dolů.....No je to dost samozřejmě, ale auto je to pěkný. Škoda, že na něj nemám. Prachy spadly v prosinci do nové mašiny1 bod
-
1 bod
-
Navíc u nás je to z povahy činnosti energetické firmy horší v tom, že ti lidi jsou při své práci v přímém kontaktu se zákazníky - nejsou to montéři někde na lince. Nová firma na nás hrne tuny práce navíc (protože v Praze nemají žádné lidi, či oddělení podpůrných činností), kterou jsme nikdy nedělali, ale žádnou protihodnotu. Mám obavu, že začnou odcházet i ti současní a bez nich a jejich zkušeností se to zařízení provozovat nedá. Kolegové z našeho provozu na mojí úrovni končí za pár týdnů. Zůstávám tam sám s nováčky, kteří prakticky netuší, která bije. A já na ně nemám čas, abych je zaučoval - svých starostí, nových problémů a činností, mám až nad hlavu.1 bod
-
Čest, Kde sis nechal měnit spojku ? Klouzala při plynu nebo jenom při přeřazení na lichý jako takový prokluz, ale pak to drží?? Měnil jsi i dvojhmotu ?1 bod
-
Jen takovej dotaz - proč chceš pořád někomu prodávat některý ze svých BMW? To už je nějaká obsese, ne?1 bod
-
Jo, že hučí to by bylo přijatelné. Mám na O2 Barum Bravuris 3 HM 225/45 R17 a to je katastrofa. V autě se nedá ani povidat. Stále řeším jestli by to nemohlo být vadou na autě, ale ve dvou servisech mi řekli, že jsou zubaté proto hučí a že u O2 je to normální. Ale tento zvuk vážně nemuže být normální.Je to od rychlosti 40km až do 160km popřád stejné. Zvažuji Continentalky, protože Škoda vždy dávala na svoje auta Continentálky. Ale nevím jestli nedám 2,5tis. za gumu a zase z toho budu nešťastný.1 bod
-
Blázen ten ,kdo si nechá auto v záruce upravit chipem. Na dnešní dobu stačí to, co Fabie má. A jestliže někdo napíše, že si nechal udělat chip na 94Kw tak vyhodil peníze. Rozepisovat nemusím kolik má ve skutečnosti 81kw Fabie. A za těch ....Kw mi to nestojí. Připadá mi to jako, že si někdo chce něco dokazovat.Zatím tu není nikdo komu bych chip svěřil. Navíc mi výkon stačí a kdo stím umí jezdit tak si zajezdí.1 bod
-
tak na oficialnim eshopu skody , jsem nasel tyto pedaly za 1475,- http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kryty-pedalu-z-uslechtile-oceli-octavia-iii--rapid-5e1064200x1 bod
-
Motorpowera nebrat, mam od nej a za ty prachy Ti to udelaji podobne a lepe jinde!1 bod
-
přejít na pevný interval je blbost. nejlepší je nechat LL a měnit olej dřív, příp. podle potřeby nebo aktuální fin. situace :-) a prostě když se mně to nebude hodit, nebo budu vědět, že auto půjde do světa, nebo na něho začnu kašlat, tak prostě vyměním klidně po 20tis. a nic tím neporuším. já jsem měnil už 2x. poprvé po 8 a po druhé po 26 a nemusel jsem ani jednou, auto si neřeklo, nejezdím krátký trasy. teď mám v plánu tak na jaře v 38 nebo jak se mně bude chtít.1 bod
-
těsně před objednání jsem jel jako spoluzdec v VW Passat Alltrack v Anglii. Přes den ok, večer mi ale ty pozlátka a odlesky jak z DJ 80´ vadily, tak jsem od objednání ustoupil, ač mě to mrzelo, ale jak tady čtu, tak to byl dobrý nápad. OT - proč okta nemá vyhřívaný volant?1 bod
-
Stejná zkušenost u Focuse. Boční okna stejně škrábat musím, tak myslím, že daleko lepší, ale i dražší varianta je nezávislé topení.1 bod
-
Mám ho na RS pořád ho tam vidím drátěná mřížka nejhorší večer nebo v noci okolní auta vidíš hvězdičky od jejich světel.1 bod
-
Ja si nemozem pomoct, ale to vyhrievanie skla je na NEZAPLATENIE a nie len ked riadne namrza, ale aj ked sa zahmlieva... Urcite NELUTUJEM tych penazi navyse!1 bod
-
Protože škrabky (i plastové) sklo poškrábou. Mě se to podařilo hned první zimu takže jsem si letos koupil sprej a je klid. Ráno přijdu k autu, postříkám sklo a než nasednu a nastartuju, tak je po námraze.1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
vzhledem k tomu, že obvod pneumatiky je +- stejný, tak tady bude největší problém ta šířka, protože abys zachoval stejný průměr kola, tak bys musel mít na 18" discích zimní gumy 215/50 (rozdíl při obvodu bude zanedbatelných 13mm navíc oproti těm 17", co uvádíš), ale takový rozměr nejspíš nebudeš mít v TP-1 bodů
-
-1 bodů
-
bez obav ano, změní se jen logika řazení, nic víc. Ta pojistka je tam jen kvůli komfortu toho, aby člověk nemusel počítat polohu páky při řazení na D, jelikož se D bere jak výchozí poloha pro pohyb vpřed.-1 bodů
-
nechtěl jsem ho zbytečně strašit, ale když už to teda má dělat předpisově, tak by měl ještě zkontrolovat kapalinu od odstřikovačů a tlak v pneumatikách, než to přepne do řežimu Světelné rychlosti...-1 bodů
-
Vlhký sny místních kolotočářů byly vyslyšeny! Nezapomeňte k tomu koupit i pořádný logo-mety ze dveří na zem-1 bodů
-
kvůli čištění budeš demontovat sedačky? To snad není nutné ne? To je chceš hodit do pračky nebo co...-1 bodů
-
Nikde určitě není uvedeno, že na daný rozměr NESMÍŠ použít sněhové řetězy. Něco podobného se navíc nedávno řešilo u S2 a závěr byl pozitivní - řetězy byly fyzicky vyzkoušeny a bez problémů...-1 bodů
-
Dobrý den,mám Octavii II a v poslední době se mi stává, že i když mám pás zapnutý, tak to začne pípat, pravděpodobně je to špatným čidlem v držáku do kterého se pás zacvakává. Nový držák stojí 900Kč ale to se mi nechce platit. Někde jsem četl že se to dá odpojit pod sedadlem ten konektor má ale tři dráty ,a chci se zeptat když to odpojím neodpojím ještě něco mam namysli např. airback nebo něco jiného, Jo a nakonec já jsi dávám bezpečnostní pas i když jedu je 20 m,to jenom pro ty co by chtěli poučovat. Předem díky za odpovědi.-1 bodů