Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/06/17 ve všech sekcích

  1. fuj tolik ošklivejch aut na jednom místě
    5 bodů
  2. Proč myslíš, že je tam ten smajlík
    3 body
  3. A zapnutí společně s vyhříváním sedaček ti není dost dobré?
    3 body
  4. To z Teba hovorí závisť
    2 body
  5. Clint tuším garáž má, ale parkuje mu tam Pancho, když je Clint v práci. Prý se nechtějí na zahradě zbytečně s auty motat, tak Clint parkuje o ulici dál a chodí domů pěšky. Povídal, že mu prej chybí parkování ze sídlišť, kde musíš parkovat 300 metrů od baráku.
    2 body
  6. Měl bys to s bráchou pro jistotu napojit na baterku, aby to bylo tuty [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    2 body
  7. Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně rezervy. Z výroby jsem dostal normálně na Alu kolech nazuté pneu 225 45 R17 91W Dunlop Sport Maxx RT a v kufru mám rezervu na ocelovém kole 205 55 R16 91V Dunlop Sport Blue Response. Viděl jsem na ní něakej žlutej štítek že s ní smím jet jen 80 Km/h. Mohu se zeptat proč, jaký je důvod? Moc vám děkuji za odpověď.
    1 bod
  8. To by šlo ne ? Lepší než OIII. Ty zadní světla bych si pořídil, aspoň nějaké diody by tam mohli dát, stačí brzdy.
    1 bod
  9. sedačky a tapeci v alcantaře u cupry, docela luxus oproti mbéčku.
    1 bod
  10. Co by jsme dělali v Prdelci Králové? V létě budeme zase jezdit k Motosovi na Slapy a chlastat. Motos se zase vožere a bude dělat kliky [emoji23] Kokta chce asi nalákat nezkušeného nováčka Beutička, aby ho vojel. [emoji23]
    1 bod
  11. Ja som ju naživo ešte nevidel. Čím viac na východ, tým viac Sandero . Tento fejslift je príprava na to, že tu bude už len čínsky dizajn, keď preberajú vládu nad svetom.
    1 bod
  12. Mám obavu, že jakmile skončí rekonstrukce D1, tak se znovu začne na prvně opravených úsecích.
    1 bod
  13. Za pár dní, keď to už bude lietať na cestách, sa bude páčiť všetkým. Aj Koktovi7 tá červená. Ak nie, tak Čína príde s modifikáciou.
    1 bod
  14. Nejen Clint má problém s kunou.
    1 bod
  15. Že bych se dal k agentům? Hledají i techniky.
    1 bod
  16. Za zhasnute svetlomety (zadni) za sera/mlhy tvrde pokutove postihy! Ale to je debata jinam [emoji4]
    1 bod
  17. Tie Full LED svetlá. Najnovšia móda je jazdiť pomaly za tmy len s denným svietením, aby sa LED šetrili. Hlavne teraz počas hmly, taká tmavá farba bez zadného osvetlenia na diaľnici je pekný darček :-( Mohla by sa zmeniť vyhláška, ak vzadu led, tak s denným svietením zapnuté. To bude prvá vec na nakodovanie. Druhá štartstop. Najvydarenejší sú Rakúšania, kde zelení zrušili svietenie aj počas dňa. Tam väčšinou nesvietia vôbec. Poliši by sa mohli zamyslieť nad tým všadeprítomným eco a robiť s tým niečo. V Sša to denné svietenie už vyriešili
    1 bod
  18. já jsem to napsal jen pro to, aby bylo jasné, jak to s těmi světly je a nenabyl snad někdo dojmu, že bude mít oproti Leonu před FL revoluční světla... Pravda je taková, že Leon svítí snad lépe s halogeny, než s LED světly, bohužel... Jinak pořádné projektory s výbojkou jsou na tom se svítivostí pořád lépe, než většina tech obyč. full LED světel.
    1 bod
  19. Trochu tady mícháte terminologii. Full-LED je světlo, kde jak potkávací, tak dálková světla, zajišťují LED čipy. Což byl i Leon, jen neměl sdruženou optiku, ale jednotlivé čipy svítící "zvlášť". To ovšem o ničem nerozhoduje, jelikož Matrix světla od Audi fungují na stejném principu a svítí jako jedny z nejlepších. Takže to, že bude LED čipy sdružovat čočka ještě neznamená, že světla budou svítit lépe. Na reálné výsledky si budeme muset počkat, nicméně třeba Passat nebo Tiguan na tom nejsou vůbec špatně.
    1 bod
  20. Tem svetlum pomaha ta cerna mrizka. V chromu to vypada proste divne.. Jen je skoda ze z toho motoru umi dostat jeste vic, viz CUPRA..
    1 bod
  21. Od 22.února by měly být u prodejců.
    1 bod
  22. Stavíš barák ? A kde prosím tě ? Kdo ti to financuje ? Kdo se ti zaručil na hypo nebo ti dal základ ? Ani při mém vysokém příjmu mi nikdo nedá 4M na 2+1 byt, chtějí ručitele, zástavu a pod. Asi v tom umíš chodit prostě mnohem lépe než já. Zkoušel jsem už byt koupit, ale nedosáhnu ani na byt před rekonstrukcí, prostě mi to banky nezafinancují. Ušetřit si 600 tisíc základ na hypo je naprosto nereálné když musím platit tak vysoké ceny za bydlení v nájmu a než to ušetřím už ty peníze nebudou mít takovou hodnotu a budu šetřít dalších 600 tisíc...
    1 bod
  23. Ale jo, vyšlo. Jednou měsíčně by sis na 10 minut skočil na motokáry.
    1 bod
  24. to by mě nezbylo na okruhy
    1 bod
  25. ano, motor má DQ500
    1 bod
  26. Evidentně nebydlíš v Praze, co?
    1 bod
  27. RS 245 je super, jasně koncern umí z 2.0 vytáhnout víc, ale 6,6s z 0-100 km/h jsou už solidní parametry... Navíc z fotek mě ani ta dělená světla neuráží. Těším se, až to uvidím v reálu, pak teprve zhodnotím, zda FL je horší či nikoliv.
    1 bod
  28. https://media.giphy.com/media/3o6Ztepyd0ax8pMTo4/giphy.mp4
    1 bod
  29. Odpovím ti za Bicistu, má pomocí dvojitého relé otočenou fci tlačítka, tedy po nastartování SS vypnutý a tlačítkem jde zapnout. Ideální stav :-)
    1 bod
  30. o to nejde, ale proč prostě nekoupit jakýkoliv olej, co plní 507 00 a je klid? Vždyť je zbytečné vymýšlet nějaké novoty a alternativy, když ten olej stojí pár korun a je jisté, že s tím problémy nebudou...
    1 bod
  31. Úžasné, takže až bude venku zase -20°C, auto bude studené jako prase, nebude pořádně fungovat infotainment, tak nám bude vše vyhřívání volantu úplně k..., protože ho stejně nezapneme. Protože ono by bylo moc drahé, kdyby udělali jiné řešení.
    1 bod
  32. urcite byl ale v nejakem uni odstinu,ma to tak dost znacek
    1 bod
  33. u aktuální "VRS" asi těžko.
    1 bod
  34. Kokta už není delší dobu při smyslech, proto je lepší ho tady nebrat moc vážně. Mele nesmysly, Lambo je slabota a Ferarri křáp. Vůbec nechápu, co tady ještě na foru Škody pohledává.... Škoda, že jste ho neviděli na srazu. Přišel oblíknutej jak bezdomák, špinavé tepláky a čepice od uhlí, zarostlej a neholenej
    1 bod
  35. Pro ne angličtináře: V případě požáru - Prosím opusťte budovu před tím, než to napíšete na sociální síť
    1 bod
  36. Když myslíš, tak good luck, takových už bylo
    1 bod
  37. Je to naprosto normální a s pásama to nemá nic společného. Tento zvuk vydávají turbulence, které při této situaci v zadní části vozu vznikají. Vem si že plně otevřeným oknem se do interiéru vozu vysokou rychlostí nasává obrovské množství vduchu, který ale nemá kam unikat, protože úniku brání zadní okno. Takže vduch se tam různě mlátí a točí, čímž vznikají tyto nepříjemné zvuky.
    1 bod
  38. Jak píše iPhoník. V Seatu před FL jsou jen socka LED a až teď po FL to má mít Full LED jako OIII. Ohledně závady netuším, ale asi to tak bude.
    0 bodů
  39. To snad raději počkat na OIV. Soukromí majitelé současných OIII si přechodem na OIII FL mnoho nepolepší. Spíše vůbec ne.
    0 bodů
  40. Seat mel vyrobne tzv ecoled, to byla hodne orezana varianta (neco jak xenon u Rapidu) - jen aby to neco melo a mohli to tak prodat zakaznikum... proto jsem se smal lidem, co s tim argumentovali proti Octavce. Vzdy jsem na to odpovedel, ze Skoda bude mit rovnou poradny AFS LED svetla. A ne tenhle mezistupen o nicem...
    0 bodů
  41. 0 bodů
  42. Zdar, konecne jsem vizualizoval clenstvi v tomto vytecnem klubu!
    0 bodů
  43. ŠKODA na autosalonu v Ženevě 2015 - Tisková mapa 3.3.2015 | kategorie: Modely ​› Výstavní premiéra nové vlajkové lodi značky ŠKODA na autosalonu v Ženevě › Emocionální a výrazná: Nová ŠKODA Superb představuje revoluci ŠKODA designu › Pokroková: Špičkový model nabízí novou dimenzi v oblasti prostornosti, komfortu a kvality › Technika MQB: Maximální bezpečnost, nízké zatížení životního prostředí, rozsáhlé možnosti konektivity › Nespoutaná síla: Nová ŠKODA Octavia RS 230 s maximální rychlostí 250 km/h › Sebevědomá: Představuje se nová ŠKODA Fabia Monte Carlo › Atraktivní: Nové akční modely „Edition“ k příležitosti 120. výročí založení firmy a 110. výročí zahájení výroby automobilů › Ekologie: Od konce května všechny modely ŠKODA výhradně s EU 6 motory › 2014: Nový rekordní rok s 1,04 miliony prodaných vozů značky ŠKODA › Prezentace značky ŠKODA v Ženevě na stánku o rozloze 1 267 m2 v hale 2 ​ Mladá Boleslav/Ženeva, 3. březen 2015 – Na scénu přichází nejlepší vůz ŠKODA všech dob. Dva týdny po světové premiéře v Praze se nový model Superb poprvé představuje široké veřejnosti na autosalonu v Ženevě (5. - 15. březen 2015). Vlajková loď značky ŠKODA zaujme moderním, výrazným a emocionálním designem, největší nabídkou prostoru ve svém segmentu a inovativní technikou MQB koncernu Volkswagen. Prodej tohoto modelu bude zahájen v polovině roku 2015. ŠKODA AUTO dále na březích Ženevského jezera představí sportovně laděný vůz Fabia Monte Carlo. Prezentaci české automobilky doplňují nové akční modely „Edition“ vybraných vozů ŠKODA u příležitosti letošního 120. výročí založení společnosti a 110. výročí zahájení výroby automobilů. S modelovou ofenzívou představenou v Ženevě potvrzuje značka svůj dynamický vývoj: V roce 2014 dosáhla ŠKODA AUTO nového prodejního rekordu, když za jeden kalendářní rok poprvé v historii prodala 1,04 milionu vozů a překonala tak počet jednoho milionu dodaných automobilů. ​„S novým modelem Superb zahajuje ŠKODA AUTO novou éru,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „V posledních letech se značka ŠKODA etablovala mezi velkými mezinárodními automobilkami. Technika i design našich vozů dosáhly nové úrovně. Třetí generace modelu Superb v této cestě důsledně pokračuje: Tento model představuje dosavadní vrchol modelové ofenzívy ŠKODA AUTO a potvrzuje stávající silnou pozici značky,“ říká Prof. Dr. Vahland. „Díky vynikajícím designovým a technickým kvalitám a nepřekonatelné nabídce prostoru nastavuje naše vlajková loď nová měřítka v našem tržním segmentu. Třetí generace modelu Superb nám tak pomůže získat nové skupiny zákazníků. ŠKODA AUTO chce nadále pokračovat ve své ofenzívě. Nový Superb je dokladem těchto růstových ambicí a naznačuje budoucí směřování značky,“ dodává Winfried Vahland. Od roku 2001 představuje model Superb vrchol modelové palety značky ŠKODA. Automobilka od té doby dodala zákazníkům více než 700 000 vozů Superb první a druhé generace. Její vlajková loď je tak jedním z nejoblíbenějších modelů ve své třídě. Zákazníci oceňují atraktivní koncepci tohoto automobilu s velkorysou nabídkou prostoru, nadčasově elegantním designem, vysokým komfortem, moderní, inovativní technikou, špičkovou úrovní bezpečnosti, skvělou funkčností a přesvědčivým poměrem ceny a užitné hodnoty. „Nový Superb je důkazem vysoké kompetence automobilky ŠKODA AUTO a její schopnosti nabízet vozy, které se řadí na vrchol ve svých segmentech,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Přitom ale zůstáváme věrní základním hodnotám značky ŠKODA. Naším cílem je tedy nabídnout v našem cílovém segmentu ty nejlepší automobily, které jsou odrazem hodnotnosti, tradice a současně budoucího směřování značky. Jsme pyšní na naše vozy a tento pocit bychom chtěli zprostředkovat také našim zákazníkům,“ dodává Prof. Dr. Vahland. Vlajková loď automobilky ve své třetí generaci překonává dosud stanovená měřítka. „S novou generací vozu Superb jsme vyvinuli automobil, který naše zákazníky nadchne,“ říká člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast technického vývoje Dr. Frank Welsch. „Díky výraznému, emocionálnímu designu, větší nabídce prostoru a komfortu, vyšší kvalitě zpracování, inovativní bezpečnostní technice, špičkovým hodnotám spotřeby a vysoké dynamice jízdy povyšuje nová ŠKODA Superb známé přednosti vozů naší značky na novou úroveň,“ dodává Dr. Welsch. Velkorysá v každém ohledu Svým novým výrazným designem ukazuje nejnovější vůz ŠKODA emocionální sílu značky. Nový Superb přitom do série přenáší vzrušující design studie „ŠKODA VisionC“. Elegantní, dynamický vzhled je podpořen použitím modulární platformy (MQB) koncernu Volkswagen. Nový Superb je o 28 mm delší a o 47 mm širší než předchozí model. O 80 mm vzrostl také rozvor, přední převis se naopak zkrátil o 61 mm. Výsledkem této rozměrové proměny je vůz nejvyšších kvalit. Nová měřítka definuje ŠKODA Superb v oblasti prostornosti a komfortu. V porovnání s předchozí generací došlo k vylepšení důležitých rozměrů interiéru nového modelu Superb, který tak nabízí bezkonkurenční hodnoty prostoru nad hlavou a před koleny cestujících na zadních sedadlech a největší zavazadlový prostor ve střední třídě. S novým modelem ŠKODA Superb se současně představuje dosud nejbohatší výčet praktických detailů: Řidiči i cestujícím ulehčuje život 29 „Simply Clever“ prvků výbavy. Jako první vůz značky ŠKODA má nový Superb adaptivní regulaci podvozku Dynamic Chassis Control (DCC) včetně volby jízdního profilu. V nabídce jsou zcela nové systémy klimatizace, mezi nimi poprvé i automatická třízónová klimatizace. K dispozici je panoramatická střecha s elektricky otevíraným a posuvným střešním oknem, stejně jako nezávislé topení, vyhřívané sedačky, bezdrátově vyhřívané přední sklo a elektricky ovládané páté dveře, které je možno doplnit o virtuální pedál. Díky novému parkovacímu asistentu (Park Assist), kontrole odstupu pomocí senzorů a parkovací kameře je zajíždění a vyjíždění z řady vozidel pohodlnější než kdykoli předtím. Mimořádným komfortním prvkem nového modelu Superb jsou dva deštníky v předních dveřích. Rozsáhlejší než kdykoli předtím je nabídka bezpečnostních systémů. Součástí sériové výbavy nové generace Superb je multikolizní brzda. V nabídce jsou dále i systémy Front Assist včetně funkce nouzové brzdy City, Adaptive Cruise Control (adaptivní tempomat s automatickou regulací odstupu), Crew Protect Asisst (proaktivní ochrana posádky), Lane Assist (asistent pro jízdu v jízdních pruzích), Traffic Jam Assist (asistent pro jízdu v kolonách), Blind Spot Detect (varování před vozy v mrtvém úhlu), Rear Traffic Alert (asistent pro vyjíždění z parkovacího místa), Emergency Assist (asistent pro případ nouze), Driver Alert (identifikace únavy řidiče), Speedlimiter (omezovač rychlosti), Travel Assist (rozpoznávání dopravních značek), asistent pro rozjezd do stoupání a elektronická kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách. Poprvé nabízí nový Superb také dynamicky odstíněné dálkové světlo Smart Light Assist. Nové možnosti poskytuje také konektivita. ŠKODA Superb disponuje systémem infotainmentu nejnovější generace, který se automaticky propojí s moderními chytrými telefony. Prostřednictvím rozhraní SmartGate lze pomocí mobilních zařízení sledovat a následně využívat data o vozidle. Díky přístupu k vysokorychlostnímu internetu se Superb stává prvním vozem značky ŠKODA, v němž je možno bezdrátově připojit mobilní zařízení do sítě Internet. S novou aplikací ŠKODA Media Command App a připojením Wi­Fi bude poprvé možno ovládat systém infotainmentu také ze zadních sedaček pomocí tabletu. Třetí generace modelu Superb přesvědčí novými rekordními hodnotami spotřeby a emisí. Díky novým motorům (pěti benzinovým motorům a třem naftovým motorům TDI se vstřikováním paliva common rail), až o 75 kg snížené hmotnosti a lepší aerodynamice spotřebuje novinka Superb až o 30 % méně paliva, což odpovídá stejnému snížení emisí CO2. Nejúspornějším reprezentantem modelové řady bude Superb GreenLine se potřebou pouhých 3,7 l/100 km a 95 g CO2/km. I přes nižší spotřebu disponují nové pohonné jednotky až o 20 % vyšším výkonem. Pro čtyři agregáty je v nabídce pohon všech kol. Rychlost, síla, emoce – nová ŠKODA Octavia RS 230 Ryzí sportovní emoce – to je nová ŠKODA Octavia RS 230. V Ženevě oslaví svou světovou premiéru nový výkonný model značky ŠKODA. Octavia RS 230 boduje atraktivním designem, sportovním interiérem, moderní technikou a působivým výkonem. Jako první vůz značky má ŠKODA Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností pro mimořádně dynamické průjezdy zatáčkou. Tato sportovní varianta na trh vstoupí v červnu 2015. Dodatkové označení „230“ vyjadřuje počet koňských sil nového výkonného modelu RS poháněného dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 169 kW nebo 230 koní. Pro verzi RS 230 posílila ŠKODA běžný dvoulitr modelu Octavia RS o 7 kW neboli 10 koní – můžeme tedy hovořit o „tovární úpravě“. S motorem 2,0 TSI/169 kW (230 PS) ve spojení s manuální šestistupňovou převodovkou zrychlí Octavia RS 230 z 0 na 100 km/h za pouhých 6,7 sekundy. Vůz dosahuje maximální rychlosti 250 km/h. ŠKODA Octavia 230 RS je tak nejrychlejší sériově vyráběnou Octavií všech dob. Alternativně může zákazník zvolit motor 2,0 TSI/169 kW ve spojení s automatickou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Označení RS symbolizuje sportovní úspěchy značky ŠKODA, stejně jako výkonnost a emoce vybraných sériových modelů. Zkratku RS pro označení modelu použila značka ŠKODA poprvé v roce 1974. Závodní vozy ŠKODA 180 RS a 200 RS jsou považovány za první automobily nesoucí toto označení. Závodní legendou je ŠKODA 130 RS -v sedmdesátých a osmdesátých letech jeden z nejúspěšnějších sportovních vozů své doby. Sportovně laděný vzhled – Nová ŠKODA Fabia Monte Carlo Světovou premiéru v Ženevě má nová ŠKODA Fabia Monte Carlo v provedení hatchback i kombi. Malý vůz značky ŠKODA, uvedený na trh před několika měsíci, prezentuje ve variantě Monte Carlo své sportovnější stránky a přináší ještě více emocí. S atraktivně střiženým exteriérem, působivým interiérem a bohatou výbavou je nová ŠKODA Fabia Monte Carlo jedním z nejzajímavějších vozů ve své třídě. Nejdůležitějšími znaky modelu Fabia Monte Carlo jsou černá šestnácti- nebo sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny, volitelný sportovní podvozek, černé designové prvky v exteriéru vozu, SunSet (tónované sklo pátých dveří a zadních bočních oken) a tmavě tónovaná panoramatická prosklená střecha. V interiéru najdeme mimo jiné i tříramenný sportovní volant obšitý kůží, černé designové prvky a sportovní sedadla s individuálním designem. Nový model tak vychází vstříc zákazníkům, kteří si stále častěji přejí na míru upravené automobily s individuálními prvky výbavy. Jako první sériový model značky ŠKODA byla ve verzi Monte Carlo k dispozici již druhá generace modelu Fabia. Od roku 2011 byla na trhu ve verzích hatchback a později i kombi. V roce 2014 rozšířila česká automobilka svou paletu vozů Monte Carlo o modely Citigo, Yeti a Rapid Spaceback. Designová linie Monte Carlo je poctou 114tileté úspěšné sportovní tradice mladoboleslavské automobilky. ŠKODA slaví kulaté narozeniny – Atraktivní akční modely „Edition“ ŠKODA AUTO v Ženevě uvádí také atraktivní akční varianty „Edition“ pro modelové řady ŠKODA Fabia, Rapid, Octavia a Yeti. Důvodem je dvojité jubileum, které si značka připomíná v roce 2015. Koncem prosince automobilka oslaví své 120. narozeniny. Před 110 lety pak opustil mladoboleslavské výrobní haly první automobil značky L&K. Součástí sériové výbavy akčních modelů jsou atraktivní designové prvky exteriéru, mezi které patří kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, kola Bicolor z lehké slitiny, přední mlhové světlomety a SunSet (tónované sklo pátých dveří a zadních bočních oken). V interiéru nabízí model „Edition“ zajímavé prvky výbavy jako například kůží potažený tříramenný volant, hlavici řadicí páky a páku ruční brzdy, dále nově upravený sdružený přístrojový panel, exkluzivní potahy sedadel, dekorační prvky s povrchem v imitaci kartáčovaného hliníku a vkládané textilní koberečky se šedým obšitím. Od konce května: Všechny modely značky ŠKODA budou sériově vybaveny motory splňujícími normu EU 6, systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie S příchodem nové generace modelu ŠKODA Superb přejde kompletní modelová paleta české automobilky pro evropské trhy na moderní a ekologické motory splňující emisní normu EU 6. Od 22. kalendářního týdne roku 2015 budou všechny modely značky ŠKODA – od vozu Citigo až po nový Superb – vybaveny nejmodernějšími koncernovými benzinovými motory konstrukčních řad EA 211/EA 888 nebo naftovými motory TDI se vstřikováním common rail řady EA 288, a to včetně systému Start-Stop a rekuperace brzdné energie. Nejdůležitější novinky v oblasti motorů se budou týkat modelových řad Yeti a Rapid. ŠKODA Rapid/Rapid Spaceback bude mít v nabídce nový benzinový motor 1,2 TSI řady EA 211 s výkonem zvýšeným na 66 nebo 81 kW (90 nebo 110 k) a benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Dosavadní základní motorizace v podobě zážehového tříválce 1,2 MPI/55 kW (75 k) již nebude do produkce zařazena. Novinkou pro modelovou řadu Rapid jsou také naftové agregáty řady EA 288. Jedná se o tříválec 1,4 TDI/66 kW (90 k) a čtyřválec 1,6 TDI/85 kW (116 PS). ŠKODA Yeti bude od konce května k dostání s novými zážehovými motory 1,2 a 1,4 TSI konstrukční řady EA 211: 1,2 TSI/81 kW (110 k), 1,4 TSI/92 kW (125 k) a 1,4 TSI/110 kW (150 k). Z naftových motorů splňujících emisní normu EU 6 (řada 288), jsou pro model Yeti nově v nabídce tyto agregáty 2,0 TDI/81 kW (110 k) a 2,0 TDI/110 kW (150 k). Do nabídky se naopak nedostane motor 2,0 TDI/125 kW (170 k). Od konce května bude emisní normu EU 6 splňovat i celá paleta motorů modelu ŠKODA Octavia. Spektrum benzinových motorů EU 6 u modelu Octavia sahá od agregátu 1,2 TSI/63 kW (86 k) až po motor 2,0 TSI o výkonu 169 kW (230 k) v novém sportovním modelu ŠKODA Octavia RS 230. Výkonnější verze čtyřválce 1,2 TSI má o 4 kW (5 k) vyšší výkon než dosud (81 kW místo 77 kW), u motoru 1,4 TSI stoupá maximální výkon ze 103 kW na 110 kW. Nabídka naftových motorů pro země Evropské unie bude zahrnovat motory 1,6 TDI o výkonu 66 a 81 kW (90 a 110 k) a motor 2,0 TDI s výkonem 110 a 135 kW (150 a 184 k). Beze změny zůstává výkon motorů splňujících emisní normu EU 6 určených pro model ŠKODA Citigo. Tento malý vůz je v nabídce se dvěma tříválcovými zážehovými motory (EA 211) s výkonem 44 kW (60 k) nebo 55 kW (75 k), oba se shodným zdvihovým objemem 1,0 l. K dispozici je kromě toho také varianta Citigo G-TEC poháněná zemním plynem. Nová ŠKODA Fabia uvedená na trh na koci roku 2014 je vybavena výhradně nově vyvinutými motory splňujícími normu EU 6. K dispozici jsou čtyři benzinové (tříválcové a čtyřválcové agregáty řady EA 211) a tři naftové tříválce řady EA 288. ŠKODA AUTO nadále zvyšuje tempo S největší modelovou ofenzívou ve své téměř 120tileté historii chce značka ŠKODA dále růst. Cílem příštích let je prodat minimálně 1,5 milionů vozů ročně. Za tímto účelem představí automobilka v průměru každých šest měsíců jeden nový model. Vedle Evropy hraje v plánovaném růstu klíčovou roli zejména čínský trh. Již od roku 2010 je Čína největším trhem ŠKODA AUTO, v roce 2014 se podílel na prodejích automobilky zhruba 27 %. Jak dobře si ŠKODA AUTO na trzích vede, ukazují rekordní prodeje roku 2014. V minulém roce prodala automobilka na celém světě poprvé více než 1 milion vozů. Prodeje vzrostly o 12,7 % na 1 037 200 vozů (2013: 920 800 prodaných vozů). V Číně si automobilka polepšila o 24,0 %, v západní Evropě o 11,8 % a ve střední Evropě o 18,5 %. Podíl značky ŠKODA na celosvětovém trhu vzrostl na 1,4 % (2013: 1,3 %). „Modely ŠKODA a naše značka jsou vnímány mnohem pozitivněji než kdy dříve. Téměř ve všech regionech jsme zvýšili náš tržní podíl,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva za oblast prodeje a marketingu. Loňskou štědrou nabídku produktů odstartovala v březnu studie „ŠKODA VisionC“. V dalším průběhu roku následovaly modely Octavia G-TEC, Octavia Scout a tři akční modely Monte Carlo v podobě vozů Citigo, Yeti a Rapid Spaceback. Tečku za rokem 2014 pak v listopadu udělala nová ŠKODA Fabia. Na vysoké tempo ŠKODA AUTO plynule navázala i v roce 2015. Již v polovině ledna vstoupila na první trhy nová generace modelu Fabia Combi. V červnu oslaví uvedení na trh nová ŠKODA Superb, ve stejném měsíci pak také nová Fabia Monte Carlo. A chystají se další nové modely pro druhé pololetí a rok 2016. Na počátku roku 2015 se česká automobilka ukázala ve své nejlepší formě. V lednu dodala ŠKODA AUTO svým zákazníkům na celém světě 87 000 vozů. V porovnání se stejným měsícem minulého roku se jedná o nárůst o 7,5 %.
    -1 bodů
  44. se stačí podívat na konkurenci a tohle je předražený křáp.
    -1 bodů
  45. hmmm že by cupra oni to zase srovnají s 30 let starým poršetem a marketing bude super http://www.autorevue.cz/video-skoda-superb-je-rychlejsi-nez-ferrari-porsche-i-lotus
    -1 bodů
  46. hlavně ta červená, to je úplně na zeblití. to bych radši jezdil hnujdajem než tímhle hovnem
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...