Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/17 ve všech sekcích
-
Clinte, rád by som sa usadil, no mám s tým trochu problém. Som už starší pán, takže viem, čo sa patrí a ako zápisné všetkým zatiaľ posielam virtuálneho panáka. V prípade osobného stretnutia to bude panák reálny. Teda len ak prijímate do klubu nových členov.5 bodů
-
To nečti všechno - stačí ti přečíst tak tři stránky, abys věděl úplně všechno a o všech.4 body
-
Jo dnes jsem jich na D10 viděl docela dost - sice jen v protisměru ( jak zkušebních tak už i těch na kamionech). Co jsem postřehl, v normálním provozu mi nepřišel předek tak výrazný, a ty čtyři světla se tam ztrácí. Až u ní budu mít možnost postát, tak nečekám, že by mě to nějak pobuřovalo. Pokud bych chtěl Octavii, nejspíš bych to neřešil. Takže asi tak.4 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
Dva tisíce příspěvků, to je krásný číslo. Musím slavnostně říci, že za to vděčíme hlavně našim spamerům BuziKoktovi a KinderPlačkovi .2 body
-
Na narizeni se kasle, takze dnes napr. viden Kokodák na saloně a neodkrytý. V druhém saloně ho mají taky na place, ale pod plachtou. Vcelku zajímavá taktika rozvést auta a nechávat je pod plachtou pro vytvoření dojmu něčeho zvláštního. Mimochodem, naživo velké překvapení. Žádný arogantní vzhled, nejspíš i kvůli délce to vypadá jak zvýšený Superb Combi. Zezadu prakticky totožná světla i přímém srovnání vedle sebe stojících aut. Zepředu dělená světla překvapivě nevýrazná a nenásilná. Možná to bylo barvou, nevim. Takže suma sumárum - pokud klame tělem takhle na fotkách Kokodák, tak facelift Octavie naživo může vypadat jako perníková chaloupka. Na videích vypadá fakt děsně, zvlášť ta stříbrná, ale dokud neuvidím naživo, tak radši hodnotit nebudu.2 body
-
2 body
-
Vidam je na R10 a i jedna stala u benziny, vypada to stejne hnusne jako v realu. To superb 3 ma proti tomuhle krasny predek.2 body
-
Nejake auta jsou pridelena primo ŠA, dale pak muze nejake objednat dealer. Prijdou ale samozrejme nejdriv auta vybrana ŠA, jsou temer v nejvyssich vybavach a takovych kombinacich, aby se co nejlepe nasledne prodali2 body
-
Aleš_BX: ....... toto narizeni plati jen u Kodiaqu. O III. FL muze byt prezentovana hned resp. od pristiho tydne by mela byt k videni u prodejcu ci na salonech.2 body
-
Pecka, takže to vypadá, že to půjde urvat, pilníkem dorovnat a dát tam třeba tupý růžový led pásek. Hned to zlepší vzhled.2 body
-
2 body
-
Zkušenosti s OBDeleven: bez předchozích zkušeností jsem s pomocí návodu z fora (nevyužívám přednastavené aplikace - platí se zvlášť penězi či prohlížením reklamy) nastavil: vypnutí start stop protočení ručiček lap timer zadní světla s DRL parkovací funkce zrcátek s každým uzamčením vozu (nemusím držet tlačítko uzamčení) coming home leaving home corner mlhovky změna uvítacího loga infotainmentu chystám se na offroad menu (zobrazení natočení kol se hodí při zaparkování - chci mít kola rovně :-)) blikání společně s DRL .....2 body
-
2 body
-
Za mě je jedno velké zklamání: Že je to ošklivé píše dovolím si říct většina lidí všude pořád dokola, včetně mě. Fotogalerie na tomto nic nezměnila. Co mě mrzí je fakt, že jsem si dosud říkal, že je sice ošklivá, ale aspoň jiná a zajímavá. Fotogalerie ale bohužel ukázala, že je nejen ošklivá, ale naprosto nezajímavá tuctovka. Historicky vůbec nejhorší Octávka, jaká kdy byla.... Pořád jsem přemýšlel, zda využít možnosti a prosazovat si ve firmě nové auto. Teď už jsem rozhodnutý, že pokud to jen trošku půjde ovlivnit, ty 3-4 roky si raději počkám na nový model, horší to být stejně nemůže..2 body
-
2 body
-
1 bod
-
S tím panákem to nebude tak horké - my totiž pijeme točenou kofolu.... Ad. nový člen - když tady nebudeš hned jak budeš mít OIII fc plakat nad kvalitou škodovek, není problém, protože plačky a haniče už tu máme.1 bod
-
1 bod
-
On se spletl i ohledně DCC. To už se dodává od konce května a nesouvisí s faceliftem. Dovolim si odvazne tvrzeni - zatim nikde se slovutni novinari nevyjadrili radne o zadni naprave. Vzhledem k tomu, ze jsem do konce ledna s OIII za cca 9 mesicu ujel 26 tis. km si troufam rict, ze minimalne varianta vlecena naprava byla velmi nachylna na vitr. A za kamionem se dokazala vlnit jako kdysi Felicia. Kdyz jsem si auto prebral, tak foukalo a byl jsem z toho dost rozcarovany. A jestli si nevsimli zvetseni rozchodu o 2 nebo 3 cm, tak at se na me nikdo nezlobi - bud si pri svych detailnich hodnocenich v jinych testech vymysli, protoze nemaji auta v pameti. A nemohou je hodnotit, a nebo je rozsireni rozchodu neznatelne. A to se mne nechce verit. Protoze jen kvuli designu to asi Skoda neupravovala. To je zasah, ktery, pokud se nemylim, v novodobe historii Skoda nepamatuje.1 bod
-
1 bod
-
Cywe to je mazec tohle, kousek plechu asi tak 10x3 cm a je kolem toho humbuk jak kdyby to byl stroj zkázy1 bod
-
Všichni novináři se pořád opakují.. Pořád totéž, hlavně s designem. Buď je za to Škodovka platí, nebo jsou připosraní napsat křivého slova. Asi se to někomu kdoví proč líbí, ale je prostě pitomost, aby se to zrovna všem novinářům tak hrozně líbilo, jak píší..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hele mě brala octa litr oleje na 1100km Takže ty máš ještě ekonomickou variantu a bud happy Jo a k tomu dolejvání.....určitě nechoď nad horní rysku, pak to fakt žere víc a motoru to vůbec nepomáhá.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já měl tři auta ze ŠkodaPlus (referentské) a bez problému. Ale je to už několik let. Co jsi měl za auto a jaké problémy to byly ?1 bod
-
Tim si nebud tak jisty. Jen se to tvari jako spolehlivy partner pod radoby znackou Skoda. Ani tady nemas zadne jistoty. Mluvim z vlastni zkusenosti, kdyz jsem kupoval druhe auto do domacnosti.1 bod
-
Je to pochopitelne jen Photoshop, zapomente. Nebo si myslite, ze by ca 2 roky pred uvedenim nekde jezdila nemaskovana auta?1 bod
-
1 bod
-
Tak, tak, psalo se o tom hned od začátku, je to i logické - jedno upevnění světla, jedna elektrika ve světle, jeden levnější díl světla. 100% to bude v tom "mezibodě" hnusné, tedy nejen vyhloubené, ale i s divnou strukturou, či neprůhledností.. Takže bohužel ani uříznout kus nárazníku by nic neřešilo..1 bod
-
Martine, to je tak i u Kodiaqu. Pro vyrobce (Hellu) by byl nesmysl to rozdelovat [emoji4]1 bod
-
Já jsem docela smutnej z toho lesklého černého povrchu kolem řadící páky a kolem tlačítek klimatizace. To bude neustále upatlané. To abych to po každé jízdě leštil. Možná to vypadá luxusněji, ale z praktického hlediska to bude naprd.1 bod
-
Ja som už stratil nervy a jednoducho som vytiahol koncovku a v nej prepojil kablikom tie dva kontakty a hotovo... Ved to je nekonečný príbeh...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tím bych si tak jistý nebyl.. I běžná OIII byla hrůza a to se líbí rozhodně více lidem, než toto..1 bod
-
hlavně ta červená, to je úplně na zeblití. to bych radši jezdil hnujdajem než tímhle hovnem1 bod
-
odkaz na nová pravidla, resp. jejich přečtení a potvrzení jsi dostal při prvotní registraci, ale pokud jsi to jen odbrnkl, tak tady to máš pro jistotu znovu1 bod
-
U TFSI tohle určitě úplně normální není. Při - 20 sem měl ohřáto po nějakých 8-9 km na 90 a topí to tak po dvou kilometrech. Když už se to ohřeje tak za jízdy, nebo na volnoběh mi teplota nikdy z 90 nespadla. Takže taky hádám termostat.1 bod
-
Jirko, máme.... https://drive.google.com/folderview?id=0B1G0E-eAWTtMY2k1SC10a1lIcnM&usp=sharing1 bod
-
Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs1 bod