Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
To se Ropiďáci pomějou. https://www.novinky.cz/auto/430073-skoda-omladila-rapid-dostal-bi-xenony-a-motor-1-0-tsi.html2 body
-
Tak to já si ho byl prohlédnout dneska taky, a jsem spokojen. Předváděný model v plné palbě. Něco z výbavy bych oželel, ale přesto bych na Kodiaqa nedosáhl finančně.2 body
-
No. Protože na cestách nic, nedalo mi to a dnes jsem po cestě navštívil Hellera v Ostravě, abych se podíval jak na O3 FL, tak na Kodiaq. Dojmy z Kodiaqa tady psát nebudu, o O3 se zmíním. Asi ji většina v reálu viděla, kdo ne, u mě se naprosto potvrdilo očekávání. Auto není tak hnusné, že by se z něho někdo zblil, myslím, že tuto změnu většina lidí přijme. Osobně se mi to ale vůbec nelíbí a "krásným" bych to neoznačil zcela určitě. Konkrétně: Auto zepředu působí masivněji a opticky ho hodně rozšířili. Vedle stojící SIII vypadal na pohled stejně tak široký. Zadní světla se mi líbí, to jsem od začátku čekal, protože na předFL se mi nelíbí. Tady jsou plastičtější a opticky menší, svítit jsem to ale neviděl. Jak auto stálo poblíž zdi, nijak mě nemohl oslnit, ani urážet zadní nárazník, který na fotkách především vinou prapodivného prolisu moc pěkně nepůsobí, takto nablízko prostě bez problémů. Interiér klasika beze změn, tvrdými plasty se nešetří, ale zase objektivně musím uznat, že ty tvrdé plasty už vypadají lépe, než tvrdé plasty v OII, které jsou proti OIII lesklejší. No a ten předek. Nevypadá to za mě o nic hůř, ani o nic líp, než to, co bylo dosud. OIII pro mě prostě není. Ten prapodivně prohnutý přední nárazník vypadá jako nějaký divný tuning, nebo divná deformace, na můj vkus se až příliš kouká do země. A světla nebudu komentovat, prostě se mi to nelíbí a je to pitomost, i v reálu ten kontrast tvarově naprosto nesourodých linek bije do očí, ačkoli uznávám, že méně, než na fotkách. Nutno zmínit, že obě auta byla samozřejmě v téměř TOP specifikaci s LED světly. Takže jakýsi lehký šmrnc větší hodnoty proti starému provedení bez nich a bez chromů, kterými byla obě auta vybavená, hodně klesne. A bohužel běžná specifikace bílá s halogeny na max. 16" bude zoufalost sama. Jedno bylo v modré Denim, druhé v černé. V modré mi to přišlo dost hrozné i v té skoro TOP specifikaci, černá k tomu docela šla, za mě to bude asi nej barva, ono to i nejvíce schová ta světla. Takže tak. Aby z toho zase nebylo pozdvižení podotýkám, že to nikomu nevnucuji, ať si kdo chce koupí co chce, ale nedalo mi to po jistých komentářích o tom, abychom si všichni počkali na reálnou zkušenost, protože je to naprosto nádherné auto - možná jsem "jiný", ale za mě: NENÍ.2 body
-
2 body
-
Robim motor 6V AWY ma neuveritenych 180tis. km. bez dotknutia. Teraz prvykrat podpalene ventily ale rovnomerne a kompresia 7-8 na všetkych valcoch. Ale krasne bežal na volnobehu žiadne trasenie len pri pridany plynu vždy trhalo. Zrietkavosť že rovnomerne všetky vyfukove ventily su podpalene. Ked dokončim dam sem fotky.1 bod
-
Já netvrdím, že to nejde, taky jsem rozchodil 64 GB. Nicméně oficiálně stále platí 32 GB. Čerpám z materiálů, který se týkají MR 2018.1 bod
-
Celni sklo jsem okaucoval. Normalni ceny mimo AS jsou zadarmo. AS zlodejove a hotovo. Kotex ti sedne. Tecka. Zastaralou techniku v podobr xenonu kdo by to kupoval.1 bod
-
Taky myslím, že je to příjemné osvěžení vzhledu a ta světla se mi moc moc líbí Spíš jsem se obával, že tam budou světla ve stylu FIII. Na druhou stranu taky nikde nevidím zmínku o dvouzónové klimě, ale počkám až co ukáže konfigurátor. Každopádně nijak nelituji, že jsem Rapida objednal nyní, resp. nevidím žádný prvek, který by měl WOW efekt s následným "TO CHCI!!"1 bod
-
Když přihlédnu k tomu, že jsem měl Roomstera, tak je Kodiaq vzhledově podařené auto. Já bych se za něj rozhodně nestyděl.1 bod
-
jedeme Roomem jako vždycky. No zrovna jsem byl dnes u plynaře na pravidelné LPG garančce (pípák si to hlásí co cca 23t km) a tak mu říkám, že už asi naposled, páč je to můj roční nákjezd km, tak se na mě dívá a povídá, že jestli na ní nemám nic zásadního, tak ať se jí nezbavuji ... takže bůhví, jak to nakonec s tou plánovanou podzimní obměnou dopadne , protože říkám, že po ní a její spolehlivosti budu ještě šťukat1 bod
-
nebo to vyřešit takto: https://www.spoilercentrum.cz/produkty/gumove-koberce-gledring-skoda-fabia-iii/1 bod
-
Z dnešní prezentace Kodiaqu: - pokud se auto objedná teď (v lepší výbavě a naftě), tak předpokládaný termín dodání je 10 až 11/2017; - zvažuje se snížení kvót pro RO a BG - tyto by pak byly využity pro ČR; - červená corrida je definitivně zpět pro Kodiaq (údajně mu nová červená tolik nesluší).1 bod
-
No nevim, su zvedavej nazivo. Osobne jsem cekal mnohem vic. Fakticky zustaly zachovana svetla a zrovna ty se mne libily nejmin. Ostatne OIII FL a Kokodak tady vyskolil radu lidi (vcetne me), ze fotkam neradno verit. Tech zadnich svetel Spacebacku bez LED se mozna tykalo Kabanovo povzdechnuti co vsechno se musi absolvovat u otazky zavedeni LED svitilen..1 bod
-
Jasně, že Rapid nedostane dělená světla. Kdyby ano, tak bude Škoda za pitomce. Jejich hlavní argument pro dělené švětlomety byl odlišit Octavii od Rapida. Jeví se mi to zcela logické.1 bod
-
Naprosto stejná hrůza u firemní F3, zadní kotouče v mizerném stavu po 1,5 roku a 35000km. Ještě že mám bubny, ty sice oreznou, ale jinak bez potíží.1 bod
-
Já tedy nevím jak Aleš, ale 64 GB karta se kvalitní hudbou ve formátu např. FLAC zaplní velice snadno.1 bod
-
Mám MOR2017 a taky při zapínání funkcí ŠS a SW je zvuk stále stejný. Mluvil jsem o tom s jedním člověkem a on říkal, že se mu potvrzuje, že u MOR2017 to nefunguje. Za chvíli budu volat do Škodovky, tak uvidím, co řeknou. Pak podám info. Objednám do servisu na 8. března. Tak pak opět podám info jak to dopadlo a v čem byl problém. Doufám, že bude jen stačit přehrát SW a bude to ok:)1 bod
-
Ja som to mal tiež na origo 19 letných a bral som na zimu origo 18. Na 18 som cítil (krátko po prezutí) že sú tichšie a mäkšie, ale keď som ich nafúkal na 2.7 ECO tak už ani tie 18 niesú moc komfortné. No a k tomu sa pridalo ešte aj známe klepanie DCC a bolo vymalováno. :-) Samozrejme tie 19 sú moc citlivé na kvalitu asfaltu. Šiel som po D1 z Bratislavy do Prahy a tam to bolo parádne poznať. A už sa mi ich podarilo aj preťať na rohu chodníka. Našťastie poisťovňa vymenila, ale od vtedy si dávam veľkého majzla na výmoly. Mnaželka má KIU sportage na balonovych 20 a tej to je úplne jedno :-)1 bod
-
1 bod
-
Sice mam předFL, ale nejsou u faceliftu náhodou 21W? 5W jsou parkovačky...1 bod
-
ziklik, zruš si pls hlášku v tapatalku (viz pravidla) já nedorazím, jedu s mojou relaxovat a zehřát kosti do Maďarska1 bod
-
U Octavie jsem měl trochu vyšší limit. Nikdy bych si takový auto ze svého asi dovolit nemohl, takže spokojenost.1 bod
-
Přesně jak píše Reesha Sraz je (vždycky) ve 14:001 bod
-
Přesně tak baba s sebou je poloviční zábava a dvojnásobná útrata1 bod
-
1 bod
-
Pokiaľ nepotrebuješ mať motor pripravený na okamžité zrýchlenie, je podľa mňa blbosť stále držať motor na 2000ot... napr. na dlhej rovinke s obmedzenou rýchlosťou, na ktorej potrebuješ udržiavať konštantnú rýchlosť, sa kľudne dá zaradiť vyšší stupeň a znížiť otáčky na 1500... spotreba hneď pekne padne a motoru to podľa mňa neublíži.1 bod
-
Přikládám v příloze pojistky stav k 04/2012 a relé k 09/2011 a nádavkem řídící jednotky RAPID pojistky.pdf RAPID relé.pdf RAPID řídící jednotky.pdf1 bod
-
Jestli pak nebude lepší koupit VW Tiguan, ceníkové ceny obdobné nebo možná i lepší a u VW se dá dosáhnout běžně sleva kolem 20%.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tak to by jsem chtěl vidět naživo těch 20% u VW, ale když vidím ostatní komentáře pana "osobne" tak se nedivím, ten vždycky pobaví.....-1 bodů
-
-1 bodů
-
Tak, protože na cestách pořád nic, nedalo mi to a dnes jsem po cestě navštívil Hellera v Ostravě, abych se podíval jak na O3 FL, tak na Kodiaq. Dojmy z OIII jsem napsal do příslušného tématu, nyní ke Kodiaqu. Za mě je až překvapivé, jak strašně stejně to auto působí v reálu a na fotkách. Tedy alespoň designově. Oproti O3 FL, teď bez ohledu na to, že SUV segment nesnáším, proti Kodiaqu nic nemám, možná až na ten název. Proto to nemyslím nijak vědomě zle a nikomu svůj názor nevnucuji, ale to auto je tak strašně obyčejné, až jsem byl sám překvapen. Nevyznat se v autech, tak ho bez povšimnutí obejdu, strašně nenápadné - pro někoho je to možná dobře, já jsem ale čekal, že to ve mě zachová aspoň nějaký dojem. Zadní část normální, na pohled jako bych ji znal, ne ošklivá, ne krásná, prostě normální. Když jsem byl vedle auta, byl jsem hodně překvapen tím, jak malé to je. Opravdu souhlasím s názory, že je to jen nafouknutý kombík. Nekoukal jsem se na specifikace, podle nichž je to docela jasné, ale tak nějak jsem očekával, že bude auto stejně vysoké jako já (180), ne, že bude pocitově o dost nižší. Ani délka mi nepřišla nijak velká (asi poměrem k výšce), pro mě fakt překvapení. No a předek. Asi budu kamenován, ale upřímně? Ještě horší, než na fotkách. Za mě udělal Kabaň 2 auta, která jsou po krásném Superbu zepředu nekoukatelná. Možná to dělala ta barva (bílá), která se na to auto absolutně nehodí, ale to moře plastu, k tomu docela malá světla.. Pomyslná snaha o mohutnost, která se k tomu autu jako celku ale vůbec nehodí. Takže kolem a dokola. Neuráží mě to, ale kupovat si něco zrovna z tohoto segmentu (nehrozí), touto cestou se nevydám..-2 bodů