Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
Malta: Ano vedúcí, to jsem byl já. Chtělo by to udělat něco pořádnýho, něco jako toto: http://kolage.rajce.idnes.cz/Hranice_7.4.2012/#DSCF1423.jpg Bylo nás tam nakonec 40 aut.3 body
-
3 body
-
3 body
-
3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Kluci,dík za super sraz,vyšlo to parádně aj s počasím.Tak se budu těšit na další.Ty bramboráky tam jsou fakt skvělí2 body
-
chlapi, super, že jsem vás zase všechny viděl a abyste věděli, že cesta k vám opravdu nebyla plánovaná a co jsem všechno projel, než jsem se k vám doškrábal ... ale vy a ten placek za to stál dnešní pocuk2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
sám mám málo ... navíc se to zpeklo, to by bylo málo pro takovou bandu1 bod
-
Ty vole Ty špízy si měl udělat už včera a dovést nám je na sraz K placku1 bod
-
Columbus tuto moznost ma, iPhone bohuzial nie. Musis mat Android alebo WP, iOS to z nejakeho dovodu neumoznuje. Asi sa Apple-u nechcelo platit licencne poplatky niekomu...1 bod
-
Zleva: Tomus,já,Karlos a před ním tam stál sám velký kápo Malta ( ) ,Mičurin (Libor),Reesha,Michal,Pitrsman,Ziklik K tomu SIII- když jsme byli u aut chvíli před tím než jsme odjížděli,tak do Supa nastoupila holčina odhadem něco před 20 let Nám sklaplo Akorát nevím,co dělám špatně.Buď mám příliš malý plat a nebo (a to je reálnější) stojím u špatné silnice1 bod
-
Volant je super. Trochu jsem si musel zvyknout na ten profil, když ho nechám jen tak volně protáčet v rokou. V tom zkosení je to pak trochu jiné. Jinak je všechno super. Hlavně světla a přejezd nerovností oproti předchozí OIII 1.2. Ať si každý říká, co chce. Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk1 bod
-
jen pro info, ten supáč k nám taky patřil? Jinak mám trochu mezery kdo byl kdo ... Moji stranu vím, až na posledního (Michal-Aspire, Ondra, Tomek, a ?). Na staně kde seděla moja, kde kromě Mičurina (bohužel jméno nevím a to už jsme se viděli 4x ), pak tuším Reesha a ziklik ... tak mě kdyžtak prosím opravte/doplňte1 bod
-
Dynamika 2.0 TDI v pohodě, včera jsem vezl vozík s cca 500kg a rovněž naprosto bez problémů (což je cca plné auto). Na to, že jsem byl zvyklý na 3.0TDI 176kw z touaregu, nijak netrpím.1 bod
-
A tohle je hezký Childishly simple: Lane Assist Childishly simple: Smart Light Assist1 bod
-
1 bod
-
ŠH jde pěkně do hajzlu, je to samá reklama a nejen na mobilu...už to leze i do PC. Zasranej Přehul a Švorc , furt to musím vypínat....1 bod
-
Líp už to napsat nešlo, přesné. Můj prodejce říkal, že se FL prodává úplně stejně jako předface. Jinak za těch 16 dnů co jezdím tak samé pozitivní reakce. Nesetkal jsem se s nikým komu by se to vyloženě nelíbilo. Většina lidí je překvapená jak je to ve skutečnosti pěkný. Ještě něco najezdím a pak sesmolím také nějaké hodnocení. Ta reportáž na Primě byla fakt divná tedy1 bod
-
Sto lidí, sto názorů. Mě se Ateca líbí a to hodně. Leona má kdejakej strejda...1 bod
-
10 mm podložky s centrovacím kroužkem neexistují... minimum je 15 mm1 bod
-
Proboha nevymyslejte nesmysly. Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací.1 bod
-
1.dubna vychazi na sobotu a to jsou pneuservisy zavrene. Tak ted mam dilema jestli tam jit uz 31. a nebo az 3. :(. Nerad bych si sjel nejake pneu ... /just kidding1 bod
-
Já si taky myslím že je tam víc problémů a nestojí to za to. On dobrý/špatný kousek neni. Jen prostě musíš doufat že tam předchozí majitel jel krátké inervali výměny oleje a nechat zkontrolovat řetěz, tak jako tak je tam prostě vysoká šance, že tam budeš dřív nebo později řešit nějaký dražší problém na motoru... Ale ono si nevybereš v dnešních motorech je to bohužel hodně o štěstí obzvlášť u u tohoto koncernu...1 bod
-
v absolutním vyjádření se kradou hodně, ale vzhledem k počtu registrací ta pravděpodobnost není nijak extra vysoká. Což ostatně vyplývá i z konstrukce pojistky - je několikanásobně pravděpodobnější, že oktávku zboříš, než, že ti ji ukradnou. U mě příplatek za krádež v havarijku činil 2200,- Kč. Vzhledem k ceně auta, je to nejlevnější pojistka jakou mám - pojišťovna s touto možností zjevně příliš nepočítá. Takže je evidentní, že na mě číhají daleko větší nástrahy, než zloději.1 bod
-
Přesně tak. Kolik mikrometrů na pneumatice tím ušetřím? Kolik mililitrů paliva? Je to nebezpečná kravina. Už léta jezdím po republice a třeba když tady sníh není, ujedu 55km a tam sníh je. A nemusí to být sníh, stačí namrzlé mosty, nebo nížiny, lesy, kde se nesmí solit. Nikdy nevíme, kdy nás, nebo jiného člověka ty zkrácené metry brzdné dráhy zachrání.1 bod
-
Myslím, že tohle bude hlavní problém, prt. jak by ho (skoro) všichni chtěli mít doma, tak ho doma mít nebudou a představa, že vojáci v něm jezdit budou je budí ze snu Jinak tady je link na článek na army.cz, kde je i vyjáření ministra a NGŠ, které by si měli někteří horlivě diskutující poslechnout a/nebo přečíst.1 bod
-
Ne, auto nijak upravený nebylo. Všechny auta přijely z jiné akce, kde jezdily výhradně po silnici a k žádným úpravám nebyl prostor. Dacia měla na této akci třeba jedno auto vyšší s offroad gumama. Zadání tendru nejen, že neznáme my, ale není ani zatím vydáno. Taky to byl důvod tam přijet s úplně obyčejným Kodiaqem, aby vedení AČR vidělo, co vůbec nabízíme. Dialogy o případných úpravách budou probíhat později. Ani sama armáda zatím podle mě neví, pro jaký účely by právě Kodiaqa využívala. Jestli jen jako civil, případně auto pro doktory, nebo úplně jinak. wolfspitz: Jak jsem psal. Do těžkýho terénu rozhodně ne. Do lehčího určitě. To auto zkrátka "trpí" tím, že je pro potřeby AČR nízký a má zároveň velkej rozvor... Každopádně cílem opravdu není nahradit Land Rovery a UAZy. Spíš doplnit tyhle auta o něco civilnějšího, co v případě potřeby zvládne bez úhony přejet pole a přebrodit potok.1 bod
-
- Pane řidiči, mluvíte z cesty, vystupte si, prosím!- Vy mluvíte z cesty, já mluvím z auta! S kolegyní máme jasno. Správný chlap má mít pět P:Pořádný penis a plnou pokladnici peněz! Udýchaný mladý pošťák přijde k dědkovi s důchodem a povídá:"Dědo! Už mě nebaví chodit každý měsíc za vámi na samotu 18 km od dědiny!"Děda na to:"Neser mě nebo si objednám denní tisk." Babka se chystá s dědou na procházku:"Dědo, mám si vzít podprsenku?""Jen si ji vezmi. Venku je bláto." Jde takhle myslivec po lese, náhle vidí babku na stromě a praví: \"Copak babičko, snad ne Redbull.\" \"Kdepak Redbull, Pitbull\"1 bod
-
1 bod
-
Asi tam budeš sám. Tak si za nás dej placek.1 bod
-
Ten audio system je celkom slusny,len mu treba pomoct vytlmenim dveri.Autorizak ti tam nic ine nenainstaluje a ani to nema vyznam.Myslis,ze priplatkovy canton by Ta spasil?Co pocuvam tu zo skusenosti,tak urco nie.Takze tlmit a este raz tlmit a mas to za par drobnych. Co sa zaruky tyka...tak netreba sa tym pri kazdej navsteve v Skodovke vychvalovat,ze si tlmenim vylepsoval a bude vsetko vporiadku:-)1 bod
-
El. sedačky jsou spíše komfort. Jedeš do servisu (kolikrát se Ti to stane), nemusíš nastavovat - zmáčkneš. Jede manželka, to samé (kolikrát se Ti to stane ). Já je mám a je pravda, že jsem na nastavení a mojí "1" šáhl asi 5x. Spíše, jako uplně zbytečnou věc hodnotím: střecha PAD - hrozná roletka, nejde pořádně zatáhnout, navíc klepe a otevírá se, nejspíše je zdrojem dalších pazvuků. Urověň otevření odpovídá klasickému šíbru (liftback), mnoho povyků pro nic. Kdo by měl zájem, tak mu řeknu můj kuriózní problém, který jsem měl na dálnici, kdy se má PAD střecha postavila při 150km/h (byl jsem na cestě ze servisu, jak je vše v pořádku...). asistent dálkových světel - nefunguje spolehlivě, při permanentním zapnutí pořád někdo bliká. Je nutná neustálý zásah řidiče (pokud nejsem prase). lane assistant - pasivní, uplně zbytečný. Když mám fakt echt rýmu, zapnu a vysmrkám se. Někdy ale smrkám pořádně a stejně musím loktem bouchnout do volantu. Buď ať tam je, je aktivní a připípává při delším nevšímání (viz. jiné značky), nebo ať tam není, poněvaž to pípání a nefunkčnost z toho dělá "věc navíc", zbytečnou. VW měl raději zakázat to do Škodovek dávat, protože lepší nic, než nedomr*lý paskvil. rozpoznání únavy - stručně a jasně, nesmysl. Canton - čekal jsem trochu více... volba jízdního profilu - bez DCC je to taková "hračička", nicméně i ta má občasné problémy, na to, že jede jen skrze SW. Občac na ECO to nejeví po startu uplně standartní dojem a trošku si zacuká (četl jsem a nejsem v tom sám!). + pár drobností Čeho lituju, že nemam: ACC - je to jediné, co nemám, ale za to skvělá věc, kterou v jiných vozech s radostí využívám. Zejména Japonci to mají s BLIS + line assistantem vychytaný a člověk se cítí jak v bavlnce. Škoda jen toho 160km/h omezení. Parkovací kamera - bohužel, montuje se od půlky 2014, ale je to super pomocníček. Co je super: nezávislé topení + výhřev př. okna - to je prostě super a za to mám rád Škodovku, že je jako jediná značka, u které je z 6 modelů u 4 z nich tuhle výbavu objednat! To je málokde! SUP II trpěl nemožností kombinace, tady je to ale super! hlasové ovládání - funguje velmi dobře a je to skvělý pomocník, když člověk jede a chce si v klidu nastavit NAVI a nejede do Maďarska, tak super automatické parkování - fujnguje skvěle Columbus - oproti RNS510 neskutečný pokrok. Kdo měl RNS510 Columbus a současný, musí uznat, že tady je jiná liga. Odezva, kvalita zobrazení, komunikace atd. je někde jinde a je to pokrok. Opět intuitivní ovládání, přehledné a jasné. Samozřejmě, že Škoda nebude mít nikdy takovou podporu a možnosti jako VW, nedej bože Audi. Ale jak už jsem psal, můj názor je, že lepší někdy nic, než něco, co nejde pořádně použít.1 bod
-
Mno tak s těma SD kartama, je to asi zakleté, páč mě to trvalo 3dny a mám ji tam taky :-D1 bod
-
1 bod
-
Tak zitra jedu taky do servisu pac jsem taky strcil sd kartu vecer do cd romky1 bod
-
Zobrazovací a řídicí jednotka infotainmentu „Blues“ a „Swing“ Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky t Odjišťovací přípravek -T10057- Zobrazovací a řídicí jednotka infotainmentu tvoří jeden celek. Demontáž – Vyjmout datové nosiče, které zůstaly v jednotce. – Vypnout zapalování a všechny elektrické spotřebiče. – Zasunout odjišťovací přípravky do otvorů v zobrazovací jednotce -viz obr.- až dojde k slyšitelnému zacvaknutí. – Tahem za přípravky -šipky- zobrazovací a řídicí jednotku vyjmout.1 bod