Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/10/17 ve všech sekcích
-
Já osobně to vidím tak, že koncern zaspal a konkurence ho doběhla. Dneska je jedno co si koupím, vše bude na jednu prdel. Není to tak, že by Kia nebo Hyundai byla lepší nebo kvalitnější, koncern nabízí silnější motorizace, oni lepší výbavy v základem nebo paketech. Pouze koncern je dražší protože sází na tu slepotu lidí a jejich důvěřivost ve zkušenosti z předchozích let.ja osobně bych dnes pokud bych mohl klidně koupil novou i30. Jinak dnes jsem koukal do Kia Optima, byla to tedy top výbava a nevím kolik stála, ale kam se hrabe celej Superb tedy...3 body
-
Je dobře, že jde PČR do Hyundai vozů. Pokud nabídne automobilka lepší cenu a podmínky, které PČR vyžaduje, nevidím důvod, proč by měli zůstávat u ŠA, která si naúčtuje další prachy jen za to, že je to ŠA.3 body
-
Počkej, teď si asi nerozumíme. Nebylo to nijak mířeno proti majitelům kombi, ale spíše proti těm, kteří si myslí, že jen a jedině Octavia má smysl. Jsem si jistý, že rodinu naložíš do kombi Astry, Ceedu nebo klidně do i30 Wagon.2 body
-
2 body
-
To se nikdy nestane. Stále tady budou Pepíci, co budou muset mít Octavii v kombíku.2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Možná to není SUV zázrak, zato má ale výtečnou prodejnost - a o to automobilce jde především.1 bod
-
1 bod
-
Je to dáno zkostnatěným myšlením nákupčích firem a často žijí ze zkušeností s Koncernem z období 1999 -2009 kdy byla kvalita na velice dobré úrovni. Dnes je základ co nejdelší záruka a ta taky potvrdí že výrobce si stojí za svojí technikou a nebude dodatečně utrácet za mraky reklamačních oprav ze svého zisku. V Letňanech na karavanech byl taky Kodiaq, ale řada lidí konstatovala že je to obyčejný kombi , jen trochu vyšší. Prostě není to ten zázrak SUV který prezentovala Škoda roky dopředu.1 bod
-
Jenže ono je to takové těžší. Stačí se podívat i do diskuzí tady na fóru, jak moc jsou ovlivnění lidi reklamou a bláboly prodejců, kteří tady působí - drtivá většina Ti povypráví příběh z přednášky, kterou dostali od ŠA a budou Ti tvrdit, že Octavia je čím dál tím kvalitnější auto a jak Kodiaq porazí všechny SUV ve své kategorii... U firem to prostě neklapne. Řekni si, že stejnou nebo lepší kvalitu nabídla Kia se svým Ceedem. To auto má už od výroby záruku na 5 let nebo 150 tisíc kilometrů, má zajímavější motory, stejně drahý servis a je levnější. A přesto Octavia vyhrává.1 bod
-
Pravá hospodská diskuse. Přichází vulgarity a odvádění pozornosti jinam. Tak to má být. Každopádně ani v autě za třicet tisíc člověk nemusí žít jako prase. Kokodák se mně nelíbí, verzi Sportline pro daný segment považuju za ulítlou. Ale ohrnovat nad tím nos kvůli plastu v podběhu a přitom jezdit v takovým brajglu?1 bod
-
1 bod
-
V te dobe bylo jeste auto v leasingu od Skofinu, tak jsem se bal. Poku bych ho prikladne poslal pres strechu a nejaky znalec od pojistovny zjistil, ze jsou tam jine brzdy, mohli by se z toho vykroutit a chtit, abych to zaplatil ja. Napsal jsem ofiko na technickou pomoc, zda u vozidla VIN... mohu namontovat misto prednich brzd PR kod... PR kod .... Kupodivu napsali ze ano, s tim, ze by vymenu mel udelat autorizovany servis. Brzdy jsem vymenil a zajel do autorizovaneho servisu a chtel provest kontrolu brzd. Prijimaci technik objel servis, odborne prohlasil, ze to brzdi dobre, zaplatil jsem 450 Kc bez DPH za zkusebni jizdu, dostal fakturu a byl jsem spokojeny...1 bod
-
No myslel jsem, ale pak jsem si řekl, že lepší parkování je v Nesuchyni a je tam víc klid.1 bod
-
Sem tam vozím z EU (NL/PL) druhovýrobu do Kelly. Paradoxně např.Bosch se nevozí z D, ale z PL. Divné že?! NL se vozí spíše z přístavu, kam to přiveze loďka od někud, ale ze západu to nebude Povedlo se mi nahlédnout do papírů a kdo si myslí, že Kelly má marži 100%, je na omylu. Je to dvakrát až třikrát více Další fígl Kelly je pak následná obrovská sleva až 50% pro stálé odběratele. Ano, tam se pak Kellyna dostane na marži "jen" 100%. Konkurenčním odběratelem stejné druhovýroby (kromě shit Starline) je např. Cardo Most. Mají stejné díly o 50% levnější, tudíž serióznější podnik a Ti mají marži "pouze" max 100%. Takto se dělá byznys v ČR1 bod
-
Martin, stačí sa spýtať. Zaručená odpoveď od výrobcu je, že tie LED halogény majú veľa funkcií a k novému autu Ti pribalia dve sady D2S xenónov, keby to prestalo svietiť. Jednu do predných matrixov a druhú do zadných full DLA smart assist svetlometov.1 bod
-
1 bod
-
Objednal jsem taky Tiguana u Amondu a sleva na firmu 16% .Je pravda že firma má velký odběr vozů...1 bod
-
1 bod
-
Prodejce umí to, co umět může. Pak může ještě fixlovat, nebo využít nějaké specifické situace. Představy spousty lidí, že má na Fabii univerzální nákupní slevu 10%, ty jsou hodně vzdálené realitě.1 bod
-
Milý Martine, děkujeme za otázku. Octavia dostala v rámci modernizace nejen přední, ale dokonce i zadní světla. Jsme rádi, že se vám dobře řídí. Tým ŠKODA. Je tam dokonce několikrát blue. A žádná modrá.1 bod
-
1 bod
-
Moc nečekej nebo ti ho už letos nikdo nedodá. Dealeři mají pro letošek poslední kusy a řada z nich má už vy objednáno.1 bod
-
1 bod
-
Ještě k té Carbon Boost technologii výše - má smysl dávat takovou baterku do auta, které jezdí především dálky po D1 a občas cestu na nákup? Neřeším teď pravdivost tvrzení o rychlosti nabíjení a další (s prominutím) marketingové kecy. Jde spíše o to, zdali právě dlouhé cestování takové baterii nemůže nějak uškodit (to asi jdu už trochu do extrému), případně zdali pak nebudu v autě vozit tak trochu nevyužitý potenciál produktu.1 bod
-
Hm, to nebudou správná data, když měříš celkovou dobu jízdy i v době když nesvítí H7 ale H15 či denní v mlhovkách. A teď z praxe: u F1 nebylo denní svícení a H7 svítily pořád a mohl jsem tedy mít hrubou statistiku v kilometrech (ano při čekání na semaforu není zohledněno stojím a svítím). V Penny jsem koupil sadu 2x H7 za 99,-Kč/sada. První žárovka vydržela 500km a druhá 1250km. Dále už jsem kupoval značkové za cenu 120 - 160Kč/kus a vydržely 27.000 - 30.000km. Za mě tedy žádný mýtus ale realita a ve výsledku jsem ušetřil než kdybych kupoval každých 500km byť levnější žárovky. Za mě tedy, jsem pro značkové ve kterých je lepší plyn a pořádné vlákno.1 bod
-
Heleď, to je to samé video co jsem dával odkaz na začátku této debaty, a ano, funguje to jak jsem psal a jak si potvrdil, tiguan má čočku takže je to něco trochu jiného než u supa...1 bod
-
Pepíček přinese domů poznámku v žákovské knížce, kde paní učitelka píše: "Vážená maminko. Zdá se, že Váš syn má problém pochopit rozdíl mezi chlapcem a děvčetem. Pokud by jste byla tak ochotna, důrazně Vás žádám, aby jste mu to vysvětlila." Maminka vezme Pepíčka do ložnice a řekne: "Tak, Pepíčku, sundej moji blůzu." Pepíček sundá její blůzu. "Tak, teď sundej moji sukni." Pepíček sundá její sukni. "Tak, teď sundej moji podprsenku." Pepíček sundá její podprsenku. "Tak, teď sundej moje kalhotky." Pepíček sundá její kalhotky. "Tak, a teď Tě důrazně žádám, aby jsi už nikdy nechodil do školy v mém oblečení!!"1 bod
-
Mám zhruba půlroční zkušenost. Loní jsem koupil Superb s tímto motorem a můžu říct, že přes počáteční obavy zejm. ohledně spotřeby jsem spokojen. K jízdním vlastnostem, je to koráb, nebo jak říká moje mamka velká kráva, takže spíš rychlý dálniční přesun, než řezání zatáček, ale to zhodnotí lépe zřejmě jiní, tolik zkušeností nemam. Pokud jde o obavu, zda to není slabý motor na Superb, tak bych strach neměl, páč to s ním jezdí moc pěkně, zrychluje pěkně, obzvláště na dvojku a trojku, čímž nechci říct, že na čtyřku a pětku už ne . (Pravda po přesedlání z fabie 1,2 by jezdila řada aut pěkně, ale mám zkušenost i s 1,9 TDI 96 kw v Alhambře, a ve srovnání s ním bych raději volil 1,8T než 1,9, samozřejmě pokud člověk ročně nenajezdí spoustu km.) Co tomu chybí alespoň na dálnici je šestka, ta by zřejmě přišla vhod. Spotřeba bych řekl příjemná a závislá na stylu jízdy a taky jak daleko a kde se jede. Na trase cca 12 km normální jízda z obce do města přes kopec kolem 9 litrů, možná lehce přes, trasa cca 20 km mimo obec s průjezdy některými obcemi, dle chuti od 7,5 litru a výš, většinou kolem 8 až 8,5 litru. Delší trať mimo dálnice není problém při normální jízdě do 8 litrů (nedávno cesta na hory ve dvou za 7,2 litru). Na dálnici při tacho 140 na tempomat se ten průměr pochybuje kolem osmi, když se jede plynule. Vše při normální jízdě, ale rozhodně ne žádné loudání, klidně i s pedálem až na podlahu, když je potřeba zrychlit. Když pospíchám, tak se samozřejmě spotřeba zvyšuje, s tím je potřeba počítat. Dlouhodobou mám 9 litrů, z důvodu převahy právě těch krátkých tras a jízd po městě a taky z důvodu, že mi to nedá a člověk se rád sveze Ke zkušenosti s motorem ohledně výdrže toho moc nepovím, protože ho mám chvíli, cca půl roku, ale najeto cca 180 tisíc, při koupi prohlíženo mechanikem, vše OK. S tím poradí snad jiní, ale o motor bych i dle názorů, co jsem takhle slyšel neměl strach.1 bod
-
Dneska jsem byl na výstavě karavanů a dal se do řeši s mnoha lidma. Vesměs všichni nadávali na kvalitu aut koncernu VW a i v případě sanitek to bylo docela drsný zjištění. Prostě Koncern to s šetřením přehnal a důvěra pomalu odchází fuč.0 bodů
-
Awww, sladké. Jsi větší kokot než jsem čekal. Rozhodně pojďme srovnávat auto s hodnotou 30 tisíc s autem, které stojí milion. Jde vidět, že jsi zapálená ovečka, která by se bez toho, aniž by bránila ŠA ani nevysrala.0 bodů
-
0 bodů
-
-1 bodů
-
mám takový pocit, že dokud všechno na té palubní desce, ve dveřích, na stropě, ve sloupcích atd. bude nacvakané na pitomých plastových svorkách, tak to stejně nikdy nebude držet a tím pádem nepřestane drnčet. Hlavně odstraníš jeden zvuk a díky tomu slyšíš jiný, který předtím slyšet nebyl. Je to boj s větrnými mlýny Jediným řešením jsou kvalitní silnice, takže se musíš odstěhovat do Německa a bude klid-1 bodů
-
minulý týden jsem potkal nějakého vášnivce, co tam ten hnus měl. Někdo tady v jiném vlákně tvrdil, jak to z dálky není vidět, že je to přidělané těmi šrouby. Je to vidět už na 100 metrů a navíc vlevo dole lezou z podlahy ty skutečné ohnuté nudle... Takže tohle je jen bastl pro tuzéry, ale věřím, že to bude k vidění často.-1 bodů
-
Dnes jsem to viděl naživo, vypadá to hrozně, zlaté objímkové koncovky z benzínky @Vilkoxs tady není bazar...-1 bodů
-
Nekde se to tu uz resilo, ted nemuzu najit kde, souhrn je v tomhle clanku http://www.auto.cz/inovovana-skoda-superb-vime-dorazi-priveze-102146-1 bodů
-
-1 bodů
-
no jo, ale jaké ledky má? Pokud má ty základní, tak to není nic jiného, než obyčejná parabola jak pro Halogen, kde je zdroj světla LED. Takže to ani nemůže svítit líp, než xenony.-1 bodů
-
Sorry, ale fakt se mi nechce projíždět 58 stránek kvůli tomu, abych našel jednu větu o tom, jestli jsou standardní nebo jen LED či xenon. Hlavně se divím, že máte potřebu rozepisovat romány o tom, jaký je kdo kokot místo toho, abyste rovnou napsali, o co jde. Takže #sorryjako.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Blesku, jakou barvu laku na plastech asi má (resp. minimálně u OII měl) Scout? Že by tu stejnou jako Junior?-1 bodů
-
-2 bodů