Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
2 body
-
Já bych řekl, že to je jen reklamní akce firmy Škoda, tvrdit, že něco už konečně funguje. Problém je, že to nedávají zadarmo a chtějí, aby lidi platili za něco co nemají ani pořádně otestované a vyzkoušené. Testují to na platících zákaznících. To je minimálně neetické. Nemluvě, že bezpečnost celého vozu díky těmto aplikacím jde do pryč. Vývoj nového řešení je jen ukázka krátkozraké politiky firmy Škoda a jejich neschopnost dostatečně zabezpečit své vozy. Moderní vůz není o tom, jestli tam dát konstrukt, ale jestli neumožním vzdálený útok. Zřejmě tohle pár lidem ještě nedochází. Pokud tady někdo tvrdí, že bez kabelu to nepůjde a najednou to jde, tak to není úsměvně, ale minimálně zarážející(neschopnost nadefinovat používání aplikace je hodně alarmující fakt). Nemluvě o tom, že zřejmě zrušení wifi mělo své důvody. Uvědomuje si vůbec někdo, že moderní vozy, lze stejně napadnout jako Vaše PC a stejně tak lze například způsobit u Vašeho PC, že PC se stále restartuje, tak tady se Vám může stále restartovat navigace a nemusí vůbec umožnit přehrát software. Stejné řešení jako u PC není možné. Jediný kdo pak zase vydělá je koncern VW - > budete si muset koupit nový díl.2 body
-
1 bod
-
Vypadá to takto ale lépe, než na O3. Ale hlavně v době bixenonu je to zbytečné, dělit světlo jen proto, aby se rozdělil pásek denního svícení. Spíše by mohlo být světlo jedno a menší.1 bod
-
1 bod
-
Přes diag. v rádiu 56 (nebo navigace 37) v přizpůsobení kanál 50 aktivovat servisní menu, pak reset navi a udělat stejný postup.1 bod
-
100 000 km - co je na tom k nepochopení? Cokoli pod tuto hranici bylo odstraněno a nebude tady ani v budoucnu. A podotýkám, že jsme v motorové sekci, takže závady týkající se jen a pouze MOTORU.1 bod
-
Poměrně pěkná videa. Sice žádné převratné novinky, ale docela dost detailních záběrů.1 bod
-
Ale jdi Ty brepto... To je bledá závist, to u VW členové nepořádají... Přijeď a uvidíš, my Ti tam to koncernový fáro pěkně pomluvíme.1 bod
-
Mně je to víceméně fuk - do centra nemusím - ať si tedy senožrouti stojí každý den v kolonách. Na magistrátu mají to, co si zvolili - estébackobabišovskou sebranku. Také to podle toho vypadá.1 bod
-
No, nedávno jsme na toto téma měli docela dlouhou diskuzi se starostou Prahy 8. Občané nabízeli hned několik variant, včetně možností toho, jak taková parkoviště financovat. Vše skončilo na tom, že Praha nemá (už nemá) pozemky, na kterých by podobná parkoviště mohla být. Dolní Chabry si rozebrali soukromé osoby, pozemky kolem Zdibů (kolem cesty) mnohdy patří církvi, a další části nejsou prý vůbec vybavené na to, aby tam P+R parkoviště byla. Bylo nám doporučeno zajíždět na Letňany. On je ovšem problém, že dostat se z Letňan někam do Prahy je prostě problém. Beru to opravdu jen sám za sebe, ale cesta z Vodochod na Chodov trvá autem maximálně 50 minut a to včetně toho, že někde budu stát v koloně. Pokud pojedu na Letňany, tak je to 20 - 25 minut, přechod na metro 10 minut a dalších 35 minut v metru na Chodov. Jsem na tom o 20 minut hůř, než když pojedu v sedm ráno rovnou autem na Chodov, zaparkuji na parkovišti za firmou nebo v P+R na Chodově, které je v tu dobu ještě relativně prázdné. A to nemluvím o tom, jak to vypadá s MHD z vesnice. Autobusová zastávka je kilometr daleko, cesta trvá hodinu a nějaké drobné za předpokladu, že nebudou Zdiby a Dolní Chabry zapráskané (dle všeho se tam denně stojí 10 - 20 minut). Nasrat na celou hromadnou dopravu na severu Prahy. Dokud nebude vše vyřešeno, nebudou odstavná parkoviště blízko stanic metra, na která vůbec metro jezdí (ne jako Letňany, na které to jezdí jednou za tři vozy?), tak budu MHD využívat. Do té doby je to pro mě nevyužitelné, pomalé a ještě k tomu zbytečně složité. Mimochodem, cesta z Chodova do Vodochod právě teď... úspora více než 30 minut oproti MHD.1 bod
-
Ateca byla od začátku psaná jako nový Yeti. I na téhle fotce je vidět, že medvěd je znatelně delší. Ateca je fakt docela kompaktní co jsem jí okukoval.1 bod
-
Řídící jednotka bohatší směsí ohřívá katalyzátor, asi po 45 sekundách se to srovná a jde to normálně. Euro 6.1 bod
-
1 bod
-
Samozrejme, ze so sunsetom je zadne sklo rovnako tmave ako bocne od B stlpika. Jedine celne a v prednych dverach su len tonovane. Ale folie nemam, takze k otazke ti neodpoviem.1 bod
-
no a pak si zrovna kupte trojkového nebo čtyřkového báva z tohoto času a bůhví jak bude fungovat1 bod
-
http://www.auto.cz/zdrogovani-opili-delnici-zpusobili-zastaveni-vyrobni-linky-bmw-1045831 bod
-
No jo, Clint uz je starej paprda. Mobil uz taky nebude mit jinej nez ten Sony. Lednicku, TV. Musel by se ucit jine ovladani. Vsak manzelku taky bere jen na misionare pac by si musel zvykat na jinou polohu. [emoji23] Nejhorsi je ze sama automobilka si takovych zakazniku jako je Clint nevazi.1 bod
-
Co proběhne ženě hlavou když zavolá Už jdu! "Peněženka, klíče…""Mobil, kde mám mobil?" "A, tady je.""Sakra, je skoro vybitej, si radši vezmu nabíječku, si ho tam někde dobiju." "Nabíječka, tady někde byla…" "Neviděl jsi moji nabíječku?" "Dobrý, mám ji!" "Tu už do tý kabelky nenarvu, musím si vzít větší" "No jo, sakra, ale kterou, kterou…" "Tu ne…" "Tu taky ne…" "Ježiš, tahle už je odrbaná, tu musim vyhodit." "Potřebuju novou kabelku, fakt." "No tak tuhle, no, ale radost z toho nemám." "Hnědá kabelka, černý boty, to je blbost." "Jiný boty." "Vim! Vezmu si ty nový páskový, co jsem si koupila, ty jsou supr." "Tlačej, ale dobrý, to dám." "To nedám, musím si vzít alespoň náplast." "Do prčic, on koupí tu nenastříhanou, kde jsou nůžky?" "Jak tam vůbec je, nemám si vzít radši sukni? Když mám ty páskový boty…" "Furt říká, že mám vypadat víc žensky, vezmu si sukni." "Sakra, kterou?" "Tu ne…" "Tu už vůbec ne…" "Tuhle! V tý mě posledně balil ten týpek na baru, v tý mám hezkej zadek." "Ty vole, v tý mam prdel jak valach, tu fakt ne." "Potřebuju novou sukni." "A menší prdel." "Tak tuhle, no. Ale to si musím vzít jinej top." "Sukně žlutá, takže top…bílej?" "Černej?" "Šedivej s puntíkama?" - "dyť nikdo neřikal, aby si se hned obouval ne?" "a mě asi vedro neni, že jo?" "Né, vezmu si sukni a tu blůzu, bílou." "Pod tu si musím vzít jinou podrpdu…" "Kde mám nějaký tělový podprdy?" "Je nechutný je tahat z koše na prádlo?" "Neni." "Fuj, on tu má ty svoje smradlavý věci z fotbalu… hele! Tady je jedna tělová." "No… to vůbec nevypadá špatně, to by šlo…sakra, šmouha od rtěnky!" "To musim namočit." "Nebo to nejdřív posolit?" "Ne, to bylo na červený víno." "Do pytle, nevim. Nejdřív posolit, pak namočit a nazdar." "ježiši a zase nemám co na sebe." "Stejně je mu úplně šumák, co mám na sobě…" "Líbim se ti ještě? Mi to skoro neřikáš už…" "Tak jo, tak já si vezmu cokoli, hlavně rychle." "Ale nejdřív si musím upravit make up, když jsi mě rozbrečel." "Kde je, kde je, kde je, sakra!?" "Ježiš, no jo, v kabelce." "Potřebuju vůbec ten mobil?" "Nepotřebuju." "Takže nabíječku nechám taky doma." "Tak já si vezmu tu původní kabelku." "Džíny, triko, tenisky – jsem ready!" "Jo, ještě tramvajenka, vlastně." "Tak ale teď už mám fakt všechno." "Zavřela jsem to okno v ložnici?" "Nezavřela…" "Co když bude pršet…" "Jako nehlásili to." "Nebo že bych přece jen…" "Vždyť ti říkám, že UŽ JDU!"1 bod
-
Prý to nejsou halogeny, ale Xeony (někde se psalo, že mají na výběr Halogeny, tyto Xeony a pak LED). Co je na tom pravdy ale nevím...1 bod
-
1 bod
-
Mě to bylo jasné, ale jen jsem odpověděl, že já nic. Ale třeba se někdo přihlásí, komu by to pomohlo. Jinak jsem přehodil piny ve svorkovnici, vyčistil kontakty, zakonzervoval sprejem na kontakty, který odpuzuje vodu, očistil všechny gumové těsnění a vše již funguje jak má. Projel jsem to diagnostikou, smazal chyby a znovu projel a ještě tam na ŘJ jednotkách dvěří vykazuje nějaké sporadické chyby, takže až bude tepleji, tak rozdělám celé dveře u řidiče, zda to neodnesl kabelový svazek, nebo se voda nedostala po kabelu až k ŘJ centrálu u řidiče.1 bod
-
Tak mi začal také zlobit centrál a nezamykaly se dveře u řidiče. Dnes jsem to rozdělával a za vše může voda, které se dostala pod gumové těsnění mezi karosérí a dveřmi řidiče. Teklo to po horním konektoru, kde úplně urezl jeden z pinů, teď se to chystám vyčistit a přepinuji si to. Piny, nebo celý konektor, zkusím sehnat asi na vrakáči. Taky to mohli kluci vyřešit trošku lépe. Pokud to někomu pomůže, dávám sem pár fotek z mobilu.1 bod
-
ahoj, rád bych přispěl nikoli jako fanda této motorizace, ani její odpůrce, ale jako majitel - a to verze Combi. Jedná se o inovovanou verzi původního TFSI, vyráběnou od r. 2010. Původní nedostatky předchůdce tady nehledejte. Mimochodem, tento motor vyhrál několik cen a patří mezii nejspolehlivější pohonné jednotky na trhu vůbec. Co se týče závad... auto bylo koupeno v Německu od autorizovaného prodejce s nájezdem 90 tis. km, samozřejmě servisováno a stav vynikající. Nyní mám najeto 150 tisíc km bez sebemenší závady. Chování motoru, zvlášť se šestistupňovým DSG je příkladné. Velmi široké rozpětí otáček s maximem kouťáku dává při klidné jízdě pocit, že spíš než s přeplňovaným čtyřválcem jedete s šestiválcovou atmosférou. Táhne odspodu a velmi rovnoměrně. Teprve od středních otáček při prudké akceleraci řidič pozná, že nástup zátahu je příliš okamžitý a ostrý na to, aby to byl atmosferický motor. Při klidné jízdě mimo město - lehce nad hranicí povolené rychlosti - se dá pohybovat se spotřebou i pod 7 l/100 km, pokud ale na dálnici máte potřebu nebo chuť využít potenciálu výkonu, je třeba počítat klidně s dvojnásobnou spotřebou. Dlouhodobou spotřebu mám oklo 9 litrů, 30% okresky, 30% dálnice, 40% Praha. Moje zkušenosti a srovnání jsou s benzínovým třílitrovým šestiválcem od Lexusu, který je výkonově a charakterem hodně podobný. Škodovka velmi úspěšně maskuje chybějící dva válce a při klidnější jízdě nabízí nižší spotřebu. Při ostřejší jízdě naopak je spotřeba výrazně vyšší, než u atmosferického třílitru. Spotřeba oleje je zcela v normě, indikace nižší hladiny oleje se rozsvítila okolo ujetých 20 tisíc km, nyní jsme změnil interval výměny oleje na 15.000 Km, takže nedolévám. Superb má své mouchy, ale je to spíše o výbavě a podvozku. Mimochodem - díky větším kotoučům je to první škodovka, která opravdu brzdí..žádné zvlněné kotouče, žádné přehřáté brzdy po opakovaném brzdění na dálnici. Takže pokud někdo jezdí dálky a hodně rychle, lepší volba je 3,6 FSI, na běžné vzdálenosti a město je lepší 2,0 TSI.1 bod
-
Rapid má opravdu v předních dveřích 13cm středobasy a v zadních 16,5cm širokopásma? Příjde mi podivné, že v zadních dveřích je větší průměr než v předních. Zatím jsem to viděl buď obráceně, nebo stejné.1 bod
-
Neco pro placku Stringa: Značka Dacia je vstupem do světa skupiny Renault, jejím prostřednictvím chceme nabídnout nové auto lidem, kteří dosud uvažovali jen o pořízení ojetého. Dostanou kvalitní výrobek s nadstandardní zárukou a solidní výbavou za bezkonkurenční cenu.-1 bodů
-
@CentriFUGA a tak to má být. Ne, že si na ježdění kolem komína koupím diesel s DPF a pak se divím, že je plný a musí se měnit. Abych pak zjistil, že na to vlastně ani nemám, takže ho prostě vykuchám a metu saze jak lokomotiva po městě sem a tam. Ale za to může přece výrobce, že ano... @Pavel T abys pak nedopadl jako @Adolfmozny, který, chudák, špatně zvolil motorizaci, odešel mu DPF, tak ho vykuchal, protože neměl na nový peníze a navíc má pocit, že to jeho chyba není. Tak se denně uspokojuje alespoň stalkováním mých příspěvků a klikáním mínusů, aby sám sebe přesvědčil, že za to můžu vlastně já PS: Tak pojď Ádo, už jen jeden a máš první 100!-1 bodů
-
@Pavel T vem to jeden den cestou z práce oklikou někudy, kde se dá jet rychleji, dopřej tomu vyšší otáčky a máš zas na chvíli klid-1 bodů
-
„Auto, které bude dvojčetem Seatu Ateca, se světu ukáže pravděpodobně v druhé půlce léta.“ A já měl za to, že Ateca má už dvojče v podobě Kodiaqu.-1 bodů