Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/22/17 ve všech sekcích

  1. Jinak Kodiaq má na výhřev čelního skla nějakou fólii, takže drátky už nejsou žádné. A utlumení motoru by snad mělo být nejlepší ze všech současných modelů embéček.
    2 body
  2. JJ, potvrzuji, obětí se také staly moje AL "16 Atria, které se určitě dodnes někde točí na nějaké fóbii či hrůmstru.
    2 body
  3. Caristu 3.5 beta-7 najdete TU, pekny vikend
    2 body
  4. Jdi do garáže, ale nezapomeň, že i ta se dá vykrást. Asi by to pak chtělo zvážit nějaké pojištění? Pokud vůbec něco takové existuje. Já tam nezvanou návštěvu měl už dvakrát.
    2 body
  5. No to je slušná cena, za ty prachy má clint jen stříšku s dřevěnejma nohama kam mu leze stále nějaká kuna...
    2 body
  6. Nosem to umi kazdej. Ja mel pusou. Ale jeste lepsi je kolonoskopie tedy prdeli. To je pro opravdove frajery co to vydrzi bez injekce. Zase ale Koktovi by se to libilo a sel by za tyden zas. [emoji23]
    2 body
  7. Přesně tak. Pokud píšeš, že to pak i v pohodě prodáš, tak jsou to dobře uložené penize
    2 body
  8. Nazdar jelito, o čem uvažuješ? Vždyť je to skoro zadara, neváhej a kup.
    2 body
  9. Superb III s motorem 2.0TSI 206kW otestován na amaterských závodech do vrchu v Brně na Masarykově okruhu 9.4.2017 Výsledek skvělý. Ze sériový Superbem III Sportline 2.0TSI 280k jsem byl rychlejší o 2s než BMW M3. Následovali dvě Subaru Impreza STI WRC, Corvetta, Audi S3, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS, Octavia RS, Alfa Romeo, Nissan 200SX atd.... Tyto závody se konají v rámci Tuning Show Brno vždy jednou za rok. Já účastnil po třetí. Dříve s Mazdou 3 MPS. Byli zde přihlášeny zejména sportovní sériové vozy. Některé mají různé úpravy, zvýšený výkon, upravený podvozek atd. Slovo sériové vozy je tedy zavádějící. Nevýhodou bylo rozdělění kategorií vozů. Poslední nejvyšší kategorie byla 3001ccm a více bez omezení kam spadal i Superb 2.0TSI. Objem motoru se v případě že máte turbo krátí koeficientem 1,7. což je 3400ccm. Dříve byla kategorie 3001 až 3500ccm a nevím proč jí zrušili? Škoda mohlo být umístění lepší. Celkové umístění V nejvyšší neomezené kategorii 3001ccm a více jsem se umístil na velice slušném 20 místě. Je tedy možné říci, že na těchto závodech byl seriový Superb III 2.0TSI dvacáté nejrychlejší auto. Co mě na Superbu překvapilo? Musím uznat že pohon všech kol resp. Haldex 5 generace posouvá Superba III mezi agilnější auta. Na tak velké auto měl docela slušný grip. Pohon 4x4 ve sportovním módu se ESC Sport (omezená jízdní stabilita) auto doslova vytahoval ze zatáčky. Dalším překvapením byli slušně brzdící brzdy, které jsou pouze u motoru 280koní (pr.345mm). Naopak limitem byli sériové pneumatiky Pirelli Cinturato P7.
    2 body
  10. To je sice možný, ale cena za kterou se Dacie prodávají tomu odpovídá. Nehledě na prodeje a to nejen u nás. Mám obavy, že nám koncernový vůz zdaleka nemusí sloužit déle než jiná značka vozu. Navíc za násobnou cenu. Bohužel....
    2 body
  11. Ferda na to má postavené komplet SW cd, nikoliv jen částěčný load jako existuje na netu. Skutečně nejjistější cesta
    1 bod
  12. Zajímavé, že u jiných to nevadí.. [emoji34] Edit Luďa: vadí to u všech, nejen u tebe.
    1 bod
  13. Jo to myslíš třeba listová pera ?
    1 bod
  14. Nechceš jít na forum přes PC? Kdo má pořád stejný příspěvek vícekrát ?
    1 bod
  15. Zase dvakrát... Že se to děje jen tobě? Cena pohodlí se pozná, až bude muset měnit tlumiče pro DCC podvozek.
    1 bod
  16. Tak mohl bych si tam udelat alarm na mobil. A kdyby neco strilim hlava nehlava. [emoji3] Jinak dnes strycovo Kardiaq a ac nerad musim priznat ze to auto neni zle. Treba po rozbite polni ceste s podvozkem v rezimu comfort a jako v bavlnce, kde bychvs Rapidem vyklepal dusi. No tech multimedialnich kravin propoheni s mobilem vzdy vis kde auto v dany okamzik je za kolik jelo rychlost ard. A jinychkravin to umi nepocitane. Vyhrivany volant super a vyhrivany celni sklo kdy dratky ve skle nejsou, ja je nevidel. Nezavisle topeni parada. Co je diskutabilni je treti rada sedadel a co stoji za hovno papundeklove dvere jako vzdycky. Jina negativa jsem na prvni ohledani nenasel. A na to, ze to je dehet bych vubec nerekl ze je to uvnitr hlucnejsi nez to TSI a to jsme jeli i v rezimu sport. Jizdu co jel stryc do toho muzea a z5 400km v 5ti dospelych a dvou vetsich detech zadne loudani 8litru. Sportak to neni ale line uplne taky ne. Uz s tim jel i 220.. To pohodli je v tom proste zasadni a to je jednoznacne plus. Zadne prkene skodovacke podvozky. Tedy jedine co tak zavady a ty urcite budou jse jen o to kolik a jak vazne. Jinak povedene auto.
    1 bod
  17. Když mám mokro na stropě tak mám mokro v místech od půlky madla po A-skoupek. Takže to bude spíš něco s tou střechou. Každopádně v úterý to jde do servisu, tak snad to najdou a moc nepodrbou všechno kolem.
    1 bod
  18. To už mám za sebou. Nejlepší je ta příprava. Všichni mě strašili, že neopustím záchod a ono nic. Normálně jsem jim to projímadlo sežral.[emoji12]
    1 bod
  19. pravidelná stolice je i pro některý dost velkej úspěch
    1 bod
  20. Budeš mít hovno jako vždycky.....
    1 bod
  21. A kup si telefon, zase pises 2x.
    1 bod
  22. Martine, veliká gratulace k titulu. Viděli jste už Jágrovo video? Nevím jak to někteří brňáci poberou.
    1 bod
  23. http://www.auto.cz/pristi-vw-polo-gti-dostane-motor-2-0-tsi-a-posili-105748 todle bude paráda
    1 bod
  24. Clinte, navrhuji další termíny srazu dát na úřední desku v New Bubu, MHMP a spolku ochránců lizpičů. Možná by se hodilo vyvěsit letáček v Dacia servisu.
    1 bod
  25. A proč si ty svoje požadavky prostě nevygoogglíš sám? To má někdo řešit za tebe jestli je dost černá a malá?!
    1 bod
  26. Zima se vrátila. Zmatení Pražané začali zoufale pobíhat a nakupovat vánoční dárky.
    1 bod
  27. Tak tohle sedí, rozdíl tam opravdu není, možná po úpravě méně. V každém případě ale dostaneš certifikát. No a na něm to poznáš. Pokud chcete certifikáty, tak vám je vytisknu, mám je v akci za 1500,- kus. Jsou moc pěkné a múžete si je dát v autě za okno.
    1 bod
  28. tele ne, ale srazili jsme Liberec, stejně jako Spartu 4:0 na zápasy a titul je po 51 letech konečně domaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kometaaaaaaaaaaaaaaa mistrrrrrrrrrrrrrr
    1 bod
  29. Kluci,v Karolíně mají do konce měsíce výstavu Tatry Včera jsem tam byl,tak jsem aspoň něco cvakl.Všechno jsem nefotil.Takže kdo tam bude mít cestu,víte co máte dělat
    1 bod
  30. Lepší motor tam na výběr stejně neni.
    1 bod
  31. Oranzova Tangerine. Velmi pekne spestrenie oproti sivym, bielym a bezovym
    1 bod
  32. Tak vzduchový snad ne, určitě si měnil olejový a podle potřeby pylový (kabinový) na vducháč máš čas, maximálně vyklepat a vyfoukat jestli v něm něco je.
    1 bod
  33. čauvec, tak po delší době opět hodím nějaké postřehy: klasika, občasné "popraskání" od dveří při "kroucení" kastle - prostříkal jsem silikonovým olejem (který používám na šavle vidlice u horského biku) ty přižové (nakonec i všechny gumové) části dveří (viz foto) a už víc, jak dva týdny klid. Již proběhlo umytí, projetí přes bouřky a stále drží - když se znovu vyskytne, tak snadno aplikuji (ten silikonový olej nedělá bordel a nic se na něj nelepí (používám Muc off) dříve jsem psal, že mi něco jakoby drnčelo někde u spolujezdce či dveří, nedokázal jsem identifikovat. Při prohlídce vozu jsem v exteriéru narazil na uvolněnou část venkovního plastu, který se nachází u konce stěrače (viz foto - už po opravě). Auto jsem z jiného důvodu dával do servisu, tak jsem reklamoval tuto uvolněnou část. V ŠA to zřejmě přilepili a je po problému s drvčením :-). Tak se kdyžtak taky mrkněte, nebylo to moc vidět, jen když se na to člověk zaměřil... drnčení schránky od spolejezdce - asi se mi to podařilo eliminovat!!!! :-). Zjistil jsem, že to dělá ten otvírací mechanizmus, když člověk schránku otevře a vpravo nahoře nahmatá ten "ježdík" či jak to nazvat. V poloze zavřeno či otevřeno stačilo bouchnout do palubky u spolujezdce a hnusný zvuk se objevil, ale v poloze pootevřeno nikoliv... Takže opět jsem použil výše zmiňovaný silikonový olej a pořádně jej nastříkal na ten vršek otevíracího/zavíracího mechanizmu. Závoreň jsem zjistil, že nepříjemný zvuk se hooodně eliminoval, když jsem mezi vrchní část palubky vrazil klín (v mém případě zatím elektrickou páskou) - více ve foto. Dva týdny jezdím s autem i po horzných kostkách a schránka se zatím neozvala :-)!!!! Snad Vám to pomůže, nyní jsem z interiéru celkem spokojený, kvanta pazvuků jsem vyřešil. Bohužel, již třetí návštěva servisu mi nepomohla od odstranění vrzání přední nápravy (nyní čekám na vyjádření ŠA, zda povolí výměnu tlumičů). Tom
    1 bod
  34. Zjistil jsem chlapi další zdroj pazvuků v OIII A počítám, že to bude dělat asi pomalu každému. Mně to dělá na obou stranách vozu na nerovnostech. Plastové pocvakávání, jakoby lehce za B-sloupkem. Zjistil jsem, že to vychází z těsnění zadního okna...když jste venku a koukáte na levou stranu auta a levé zadní okno, tak je to horní levý zaoblený roh těsnění. Je uplně volný a když do toho těsnění zevnitř klepnete prstem, tak klepe o plech. Dělá to více při otevřeném oknu, ale i při zavřeném. Pomohla izolační tlumící páska nalepená na plech pod těsnění. Dám ještě fotku...... Problém je, že se zase nedržej osvědčených postupů a vymejšlí něco nového a nějaké klepání oni neřeší....
    1 bod
  35. Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra
    -1 bodů
  36. Hmmm tu uz niekomu z toho auta slusne prepina. Robit z toho pomaly supersport
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...