Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/26/17 ve všech sekcích
-
2 body
-
Já mám na dvojce origo škoda, na trojce alternativní výrobce a rozdíl v provedení je takový, jak píše stanmar - origo sedí naprosto přesně, alternativní tvar tak dokonale nekopírují, ale jsou to milimetry a na funkci to vliv nemá. V každém případě oboje bez problémů zvládají otevření okna ve 140 km/h a nikam neletí :-)2 body
-
1 bod
-
Taky mi neseděl origo volant do rukou, vyřešil jsem to tak, že jsem v Autokely koupil kožený potah a sám namontoval. Tu je odkaz, jen nevím jestli správný rozměr, to musíš proměřit. Na Rapidu už je asi 4 roky a naprostá spokojenost. A když to pečlivě namontuješ, tak je jak od čalouníka a perfektní do ruky. Karel. http://www.autokelly.cz/Product/DO-MC092/4671646/39849642;38957087;38979136;40110911;40109078;401094161 bod
-
Vždyť říkám že tohle není pro lidi jako my. To je pro ty co mají přístup a možnosti s tímhle vexlovat - koupit, levně opravit a poslat do světa jako načančanou prémiovku po stařečkovi co to leštil v garáži a vyjel 2x za rok [emoji3]1 bod
-
Ja to vyresil poladenim equalizeru a to i v mobilu, od te doby jsem spokojeny. Rozhodne ale hraje canton lepe jak ten zaklad co se do O3 jinak dava.1 bod
-
Na druhou stranu to ber tak, že je to stále o 100 tisíc levnější než současná nabídka, která na sauto.cz je. Tam začíná O3 RS 230 za 640 tisíc. Pokud to vezmeš kolem a kolem, tak pokud to ten člověk bere na kšeft, tak to docela jde. Jen je problém, že O3 RS se prostě moc neprodává, protože je to drahé auto.1 bod
-
Osobně si myslím, že do padesáti se vlezeš, pokud nebude nijak bouchnutý chladič nebo větší průser. Když to vezmu kolem a kolem, tak... přední nárazník jde sehnat za 2400,- v barvě - https://www.sbazar.cz/604796503/detail/18653054-skoda-octavia-3-rs-iii-a7-naraznik-predni xenon jde sehnat za 2500,- až 4000,- (jde hlavně o to, aby člověk zjistit, co vše je v hajzlu. Jestli jen obal světla, jsi na 2500) - https://www.sbazar.cz/hledej/Octavia III xenon Blatník jde sehnat za 2500,- třeba tady - https://www.sbazar.cz/automrazik/detail/22094233-blatnik-predni-levy-skoda-octavia-iii-3 A tak bych mohl pokračovat. Jde hlavně o to, co by tam všechno bylo. Pokud má člověk možnosti a nalakuje si například blatník, nemusí hledat úplně 100% stav. Jde hlavně o to, jak moc člověk fakturuje vlastní čas, který na tom stráví a taky je potřeba započíst i prvotní výdaj, například svářečku, akučku, račnu, spotovačku (ta je nejdražší...) a další maličkosti. Ale materiál na to RS? Pokud bych to bral dle fotek, tak těch několik dílů se do 30, možná 40 tisíc vleze jak nic. Mimochodem, čas od času se vyplatí vůbec neřešit jakékoli vytahování nebo opravování dveří, jak jsem třeba řešil u Passata, ale prostě jet do Polska a koupit dveře tam. Oproti ČR, kde se dveře na Pašíka dají sehnat od 2500 korun a výše, může člověk sehnat dveře v PL za 800 - 1200 korun. Samozřejmě u obou je potřeba lakování.1 bod
-
Tak to by to mělo být, jasné a nezatajené informace, solidní oprava a pak i cena, vše OK pro všechny strany. To, že z toho někdo udělá "voňavku" a další to pak bez prověření koupí, to bylo je a bude co jsou lidi lidma ...1 bod
-
Proto je třeba u ČP vždy poznámka ve stavu vozidla: „V případě nejasností doporučujeme fyzickou prohlídku vozidla, nebo kontaktujte tým eAukcí, kde Vám rádi poskytneme podrobnější informace.“. Zrovna prodejci, kteří jsou ve Vestci, jsou hodně v pohodě a rádi poradí, pomohou. Včera jsem měl třeba Superba za menší úplatu na zvedáku, abych se přesvědčil, zda je zadní náprava na odpis nebo ne. Dokonce nebyl problém ani s napojením vlastní diagnostiky. Abych pravdu řekl, tak se teď nezastávám těch bláznů, kteří to koupí, opraví a prodávají jako nebourané auto s „nově“ vytvořenou servisní knížkou a zfalšovaným certifikátem CEBIA. Prostě jde jen o to, jak se může člověk dostat k relativně levným autům. A pokud je šikovný, může je opravit (a střelit do AAA Auto, ) nebo je s jasnou historií nabídnout dál. Dost lidem je úplně u zadnice, zda bylo auto bouráno, jde jim hlavně o to, aby jim ještě pár let sloužilo.1 bod
-
Kluci, dyť ty fotky neukázali skoro nic. Proč tam byl jen 1 detail na spáru mezi blatníkem a dveřma ... Jen podle fotek bych to tedy nekoupil. Ano, šikula si poradí ale až to odstrojej, možná budou překvapeni... tak sledujte, kdy se objeví TMBAE7NE3G0147491 A souhlas, totálka by měla být vždy na likvidaci, ale tak to nikde nefunguje, vždy se to přelije dál ... jo, pojištovny ...1 bod
-
Jde právě o to, jak byly napsaný podmínky pojistky. Pokud by nepočítali s cenou nového/pořizovací, ale už jen s časovou/zůstatkovou hodnotou, tak jistě kalkulace opravy a následná náhrada/plnění pro vlastníka se "museli" do podmínek finanční totálky vejít. No a pojištovna je přece normální byznys, co musí vydělávat1 bod
-
No, teď si vezmi, jakou to může mít zůstatkovou hodnotu. To auto je v podstatě v „základní výbavě“ s několika maličkostmi navíc. Na těch fotkách to nejde vidět, ale pokud je tam trochu škráblé kolo, bude cena navýšena ještě o to kolo. Hodinová sazba klempířiny v ŠA je kolem 950 korun na hodinu. Ber to tak, že to auto bude na dílně minimálně 10 hodin. Pak do toho napočítej xenon, kompletní výměnu předního nárazníku, kapoty, blatníku (+ lakovna), potom to půjde na geometrii, napíchnutí na diagnostiku a dalších deset úplně zbytečných úkolů, které bude muset ŠA vykonat. Dostanou se pomalu, ale jistě na cenu, za kterou si může majitel koupit nebourané auto v podobné výbavě. Tak mu dají 400 tisíc, vydraží to za 483 tisíc a mají pokoj.1 bod
-
Já z toho teda unešenej nebyl, nemluvě o tom, že čehokoliv se tam napiješ, tak je to jak olíznout rezavou trubku1 bod
-
Díky, pomohl jsi mi. Milimetry neřeším, spíš mi jde o to jak to drží zejména při otevřeném okně...1 bod
-
V servisu kouknou do Etky a hned vědí jaká je poslední varianta dílu. Napínák, řetěz, lišty, ložisková stěna, víko, šrouby ...1 bod
-
Pravdu máš, pletou se mi roky. Stále žiju v 2016... Teď jsem na to přihodil poslední příhoz na 135 tisíc, ale divil bych se, kdyby to nepřebil. Je to v relativně dobrém stavu, super výbava a málo práce na opravu. Práce je tam všeho všudy za 30 tisíc... Tak nic, šlo to na 136.1 bod
-
Tak pan Janda mi odpovedel a umi to udelat za 5500 bez DPH, pricemz nespecifikoval mnozstvi. Odpovedel jsem mu, ze to prednesu na nasem foru a pokud se domluvime my, budeme pokracovat v domluve s nim (pak uz bych dal zajemce na kopii mailove komunikace). A pokud se nedomluvime, tak budeme pravdepodobne jen tri zajemci (Sir Jarek, Danikd a ja) a to se mu ozveme take. Myslim, ze i ve trech tuto cenu dostaneme.1 bod
-
@Whisperer Gaude needle sweep at startup si neskúšal? staging mám aktivovaný a práve táto položka je zaškrtnutá ako Yes. skús si to preveriť u seba len to pretočenie nemusí byť aktívne po každom pretočení kľúča (podľa reportov) a pár screenov novej Beta 7. Lucky patcher použitý len po krok inštalácia. po spustení aplikácie si nákup pamätalo1 bod
-
Na staré OII jsem je měl. Originál je tužší, ale tyto stačí a fungují1 bod
-
byl jsem s haťapou v Bulharsku ještě když měla přes 240t km a nebál bych se tam s ní ani teď1 bod
-
Tak mam otazku. Ked vojdem do menu stav baterky tak mi ukazuje jen "- - -%". V Instrumentech 17, neexistuje moznost kodovani SOC. Modul na minus polu baterky a AGM baterku mam.....čo ukazuje na Vašich Superbech?1 bod
-
Tak ja to shrnu: stara rukojet pro vyskove nastaveni sedadla je: 6Q0 882 251A 47H / 252A 47H (vlevo/vpravo) nova rukojet pro vyskove nastaveni sedadla je: 5J0 882 251A 47H / 252A 47H (vlevo/vpravo) Nova je uzivatelsky jednoznacne lepsi, pri nastupovani a vystupovani o ni clovek nezavadi jako o starou. Nova je pouzita u vsech FII, Roomster od MR2008 (nemusi byt striktne ohraniceno). Nova je bez problemu zamenitelna se starou, budu ji menit i u sve FI. Cena by mela byt okolo 280,- Kc.1 bod
-
protoze sou to pice. cokoliv je z vychodu, stoji za hovno. nikdy neber nejlevnejsi veci a ni ty nejdrazsi. vzdycky vydrzi stred a nebo nemecka vyroba.-1 bodů
-
Nooo, tak to je pecka. Ale myslim, ze asi každá automobilka by uměla ocenit tak loajálního zákazníka. Je to pro ni skvělá reklama.-1 bodů
-
prej to i líp jede, a když dáš svíčky na všechny kola, tak máš 4x4-1 bodů