Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/16/17 ve všech sekcích
-
To je typická ukázka fanatika. No a co? Mně se nelíbí, je to hnus. To mám tedy povinně hýkat nadšením nad každou plechovkou, co vyjede ze škodovácké fabriky??? A ono se to projevuje i na prodejích, OIII FL pro fyzické osoby jde v ČR dolů. Ten vysmívaný Hyundai ji už předběhnul.4 body
-
Jako sorry, ale co je špatného, že jsme na Škoda fóru (když máme Škodovky) a řekněme svůj názor na stávající situaci v koncernu? V tom je právě rozdíl v lidech, co mají svůj názor a přehled a v lidech co jsou ovce a nechají se masírovat reklamou a hospodskými kecy typu "nic jiného než českou Škodovku bych nechtěl do baráku" tohle totiž platilo před 20ti lety, ale teď už tohle opravdu neplatí, koncern jen žije z dobré pověsti dob minulých a nechal se svým přístupem dohnat, ne-li předehnat ostatními značkami...4 body
-
Jedine "ctyrocko", ktere je pekne je jejich RS s tim cerny paketem. S Pawoukem souhlasim, Hyundai je predbehnul. Spousta znamych, kteri drive meli levnejsi auta od Skodovky uz ani neuvazuji, ze si ji koupi znovu. Za lepsi cenu dostanou srovnatelne auto.3 body
-
Tak to já bych raději měl stokrát čtyřočko než Rapida - to je hnus jak fabia sedan...3 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
Mne sa paci, ze ti co sa na tom viezli to odporucaju. Potom je tu druha skupina, co to neodporuca, ale zaroven s tym NIKDY nesla.2 body
-
Grill party byla vice nez luxusni. Timto bych chtel podekovat Clintovi, jeho pani a malemu Vasikovi ( ten jedinny ocenil Rapida [emoji3] ) za poradatelskou cinnost a ta pozvani. Jsem prezranej jeste ted. Staky a krkovice mi leze ven vsema otvorama. Kdyby k tomu byla tocena Plzen, chybel by k tomu uz jenom nejskej ten damskej strip a bylo by to dokonale. [emoji23] Jo prst je pohyblivej a mam v nem i cit. Tedy snad do rana neupadne..1 bod
-
Ještě dodávám - nejsem snad fanatik, ale Škodovka byla doposud moje srdcovka a jinou značku jsem zatím ani nevlastnil. Takže mě to spíš mrzí z hlediska toho, jak k zákazníkům přistupují a že člověk s plným vědomím nemůže říct, jak jsou to po všech stránkách skvělá auta, leda by si to nalhával...1 bod
-
Bohuzel a prave my co Skodu mame radi ji musime umet i kritizovat za to co se nepovedlo a bohuzel posledni dobou se toho nepovedlo dost. Az na to, na co prichazeji fyzicke osoby, pac ty kupuji auta trochu jinak ( za rukama vydrene prachy), prijdou i firmy, tak se bude Skoda divit. Ono to neprijde hned, ale pomalu. Az Skodovkarum zustane uz jen ten argument o dostupnosti dilu a servisu, bude uz pozde.1 bod
-
To jsi pěkný člen Škoda klubu,když preferuješ korejce před oktávkou.Mě se čtyřočko líbí.1 bod
-
1 bod
-
Zajimave je, ze když jsem cetl recenze na tehdy novou Fabku, tak si všichni do jednoho pochvalovali naladeni podvozku. Dokonce i taci, co jezdi rallye - asi dobry marketing... Jinak je to presne o tom - 90% lidi nepotrebuje vyjizdet na okresce zatacku na trojku pod plnym plynem a gumovat silnici. mp360: tak jdi do Golfa v kombajnu, akorát cenove budes nekde uplne jinde, leda bys vzal jety...1 bod
-
1 bod
-
Budeš se divit, ale v jednotce podvozku se tohle vůbec nenastavuje a v případě chybného nastavení se podvozek přepne do základního módu. Pokud koncern toto řešení nabízí v Arteonu, tak asi bude už otestované...1 bod
-
1 bod
-
No jo jen ze Prazaci chodi zasadne do AS a proc? No protoze na to maji. Nebudou chodit k nejakymu garaznikovi. Ja bych za to teda 10tis nedal ani nahodou. Bych radeji jezdil bez klimy.1 bod
-
mp390: Bohuzel, Maverick neprispechal jako prvni. Nevadi. Kazdopadne Maverick mluvil o kolech tak casto, ze uz ho to nebavi a proto se opakovat nebude. Za svym nazorem si ale stoji, nicmene ho nikomu nevnucuje, pouze konstatuje. BTW, na foru s timto nazorem neni jedinej, mozna jen nejhlasitejsi. Co me ale "bavi" vic je to, jak ty prezentujes sve preference a nazory jako ty spravne, viz. parafrazuji "opravdu dulezite veci - vyladeny podvozek a poradny motor". Co to vlastne znamena? Bezprecedentni komfort nebo naopak spickova agilita? Oboji nejde. Pro tebe mozna to prvni, pro me treba to druhe. Nebo mozna neco mezi, ale v jakem pomeru? A co definuje poradny motor? Co se tyka motoru, tvrzeni, ze co je pod 4valce a 1 litr neni motor stoji na cem? Na vzhledu? Na kulture behu? Na zvuku? Na zivotnosti, kterou dneska nikdo nezna a klidne muze byt vyssi u novejsiho trivalcoveho TSi? Nebo na poskytovane dynamice, ktera je mimochodem u 1.0 TSi 81kW znatelne lepsi nez u 1.2 TSi 81kW? Aby nedoslo k mylce, taky bych v tomto pripade zvolil radsi ctyrvalec 1.2 TSi, ale je to jen vec subjektivni preference, nema to racionalni zaklad. A proto to vzdy prezentuju jako svou osobni preferenci a doporuceni, nikoliv jako obecne platnou pravdu. Mozna se pravem citis v dnesni dobe nepochopen, protoze sve preference, sve pozadavky a svuj nazor na smysluplnost ruznych vybav ci asistentu povazujes za to jedine spravne. Ponekud sobecke. Alespon tak to ctu v tvem prispevku.1 bod
-
1 bod
-
Ale vzdyt to umi, musis pouze drzet bud na dalkaci zaviraci tlacitko do doby, nez-li se vsechna okna zavrou a nebo na bezklickovem zamykani, drzet ruku na klice dokud se okna nezavrou...1 bod
-
Tak to je bomba. Když chci vyměnit vzduchový filtr ( což může zabrat u jiných systémů - sundat kryt, vyměnit filtr, nasadit kryt - cca 2 minuty ) musím rozdělat půlku auta. Ještě, že nemusíme vyndávat motor.-1 bodů
-
Asi tak. https://www.youtube.com/watch?v=u9hM6fVDwpk&index=1&list=PLgUs_1pILDRTS18nNbJwkIPNrAwnkGRyr-1 bodů
-
Tak pozor, jsou uhly pohledu kdy se Rapid libi i mne, bo bych si ho nekupoval. Jedinej uhel je primy ze predu. To stoji za hovno diky tomu jak je to uzke. O O3 FL by se mi libil tak pohled na vrakaci v hydrauluckem lisu akorad. Kdyz vemes tvoje ranni hovno, nalepis na to znacek Skoda a odneses to Clintovi. Bude se mu libit. [emoji23]-1 bodů
-
-1 bodů
-
A vůbec, co má společného členství v klubu s tím, že se mi líbí více i30 než pochcaná hnusná Octavia, kterou Mistr Kabáň nakreslil, když zrovna fičel na koksu?-1 bodů
-
-1 bodů