Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/17 ve všech sekcích

  1. já to vidím normálně ... nicméně mít 529 000 Kačáků, za tříkolku bych je určitě neutratil
    2 body
  2. No jo, tak to bude muset jít chudák Petrrr na Sněžku pěšky, aby si potom mohl dát u sámošky v Peci jedno pívo.....
    2 body
  3. Tlačítko SET se vždy pouštělo a pak mačkalo tlačítko pozice pro uložení....
    1 bod
  4. No výborně Jirko, to jsi mě tedy potěšil ("...Octávie3 je kvalitou někde, kde dřív byla Fábie2 a Superb3 kde dřív byla Octávie2...")
    1 bod
  5. Napumpoval jsem to olejem proto, abych vypláchnul zbytek srágor a vyhnal čistící kapalinu a vzduch.Ne, protože jsem si mysle že se tu musí plnit. A napínák podle mě funguje i jako tlumič a péro bych tam já osobně viděl na předpnutí kvůli startu, kdy tam není tlak.Ale netvrdím to.
    1 bod
  6. Tak jsem lak opravil. Jsem spokojený. Není to skoro vidět, že je to opravované.
    1 bod
  7. Lanovkou jezdí stejně jenom chcípácí a zazobaní Pražáci . Na Sněžku už jsem kdysi pěšky z Pece šel.
    1 bod
  8. Galviho ber s rezervou, lebo on namiesto bŕzd používa na spomalenie svojho auta odpor vzduchu. Ak sa totiž pozrieš na spritmonitor.de, a vyhľadáš si Fabie 1.2 TSI s DSG, tak zistíš že Galvi je ozajstný ekojazdec. Pred rokom bol dokonca na prvom mieste, tak si dokážeš predstaviť, že prečo asi mal problémy s brzdami. Na druhej strane tie väčšie brzdy + bubny u 77 kW verzie TSI sú naozaj super. A to nie len kvôli o dosť väčšiemu brzdnému účinku, ale aj kvôli životnosti. Ja mám najazdených viac ako 120 tisíc km, brzdy mám ešte stále pôvodné, a nevyzerá to tak, že by som ich v najbližšej dobe musel meniť. K tomu výberu auta/motorv. Určite by som zobral TSI, tj. Fabiu po facelifte. Golf je síce dobré auto, ale určite nie s 1.6-kou. Papierový výkon síce podobný ako u Fabie, ale je to ťažšie auto a ten motor nie je preplňovaný, takže ak budeš chcieť aby to išlo, budeš ho musieť točiť do vysokých otáčok. Čo sa týka porovnania s 1.4-kou Fabie a TSI, sám si zistil, že stará dobrá atmosféra nie je úplne bez problémov, a hlavne, niektoré problémy (štartovanie na 2-3. pokus) stále nemajú definitívne riešenie. Oproti tomu všetko čo bolo u TSI, je vyriešené. Najlepšie je kúpiť model vyrobený po 18.6.2011, ale aj keď kúpiš TSI so skorším dátumom výroby, stále máš možnosť vymeniť reťaz za inovovanú verziu, a budeš mať svätý pokoj. Prevádzkové náklady: Povinné servisné úkony sú rovnaké, rozdiel je iba v cene sviečok a pár korún hore/dole kvôli iným filtrom. Spotreba ale bude nižšie u TSI. Neskorší predaj: Neviem ako dlho si chceš nechať auto, ale podľa mňa po čase bude cena 1.4-ky aj TSI +/- rovnká. TSI má síce zlé meno kvôli problémom prvých ročníkov, ale typický kupujúci 7 a viac ročnej Fabie to už aj tak nebude riešiť. Dnes väčšina ľudí pozerá aj tak iba na kilometre, výbavu, kúpnu cenu. Typ, kubatúru a výkon motora riešia skôr kvôli spotrebe a výške PZP.
    1 bod
  9. Na Ali mají úplně novou za stejný peníze: 1url.cz/mth91
    1 bod
  10. Tak za mě konečně taky instalováno. Ještě musím pořídit fotku za dne. Patří na Passata ale dobrý.
    1 bod
  11. Já už 3 týdny 1.4tsi dsg style. Skla nemám, pač v době objednání ještě nebyly. Jinak bych do nich šel. Rádio bez tlačítek i přes počáteční skepsi super. Když vidím někde to starší, tak jsem za něho rád. Jen se už začlo objevovat drnčení z palubní desky a praskání někde z boxu loketní opěrky. Jinak spokojenost, před tím golf var. VII - určitě posun vpřed.
    1 bod
  12. Panorama lze zavřít na dálku. Dne další pán co si chválil, že nemusí držet tlačítko ve dveří celou dobu, aby je zavřel... + dálka zavírá ze stejné vzdálenosti co otvírá.
    1 bod
  13. Na klíček jen pokud stojíš za pátými dveřmi.
    1 bod
  14. Jsem v šoku! Na webu SVC Náchod jsem vyhledal partnera pro montáž tažného, autorizovaný servis AutoTukas Autoadamek Modřany a chtěl se domluvit... Pán mi po telefonu sdělil, že na S3 jedině originál, teď že ho montovali a vyšlo to na 65.000,- protože měnili chladič, saharu atd... Já si opravdu začínám myslet, že by se mělo to hulení nějak korigovat
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...