Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/17 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Poslanci odhlasovali zrušení Brna. Bylo prodělečné. Obyvatelé byli posláni na převýchovu Rozhodnutí vešlo v platnost okamžitě. Obyvatelé Brna toto město museli do dvanácti hodin opustit. Mnozí z nich byli posláni do Prahy na převýchovu, neboť vykazovali známky neschopnosti se sami zařadit do společnosti. Spoustě z nich byla rovněž soudně nařízena ambulantní výuka českého jazyka, neboť tomu jejich nářečí nikdo ve zbytku normálního světa nerozumí. „Brno bylo velkým problémem i v mezinárodním měřítku. Stalo se terčem posměchu řady zahraničních médií a dělalo špatnou vizitku celé České republice. Nejen, že se tam v poslední době rozšířil kanibalismus, ale navíc si postavili na náměstí obří mužský genitál. Brno bylo neudržitelné,“ PS pro všechny Brňáky. Brno je krásné město a tato pasáž z článku je lživá. Pro Brňáky připravujeme verzi, kde Vláda odhlasovala zrušení Prahy.2 body
-
1 bod
-
Pravda,měl jsem také 3,6 a tam to bylo OK.Po úpravě u 2,0 TDi 125 to poté také byla paráda.Bohužel sedmikvalty nikdo upravovat neumí.Kdyby neklesaly pod 1400 bylo by super1 bod
-
Plačka krade s Vencou krabičáky v bistru, mají tam jen jeden druh za 20 korun, ušetřené peníze investuje do párku v rohlíku [emoji16]1 bod
-
Si to v té hlavě nějak ujasni: "nechceš se vyjadřivat", ale celkem jsi se obšírně vyjádřil Moje zkušenosti s DSG jsou takové, že automat motor dost často drží v takových otáčkách, které bych v daný okamžik nikdy nepoužil. Nicméně, dá se na to zvyknout - prostě to má svojí "hlavu".1 bod
-
Jo, sice obyčejná odrůda, ale dají se s tím dělat dobrý věci. Jinak na to, že jsi někde z ruské provincie toho nakecáš dost o víně. Až vyrosteš z těch patoků, které prodávají v Tescu nebo co Venca nosí z dámských hajzlů, zjistíš, že nejlepší vína jsou ta, která v obchodě nenajdeš. Například od Hrabala <31 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stádo a škodovka? Ale jdi ty brepto, tak možná Golf, nebo něco nejprodávanějšího na celém světě - Corolla a hlavně Ford F. ČR opravdu není pupek světa. K vínu, já raději Müller Thurgau nebo třeba Chardonnay. Anebo ještě jinak - takové, které mi chutná, nebudu si tady hrát na snoba, co se v tom "vyzná".1 bod
-
Repas skříně cca 12 tisíc. Musím říct, že zkušenost s panem Sixtou, byla pozitivní... nemohu nic vytknout. Oprava trvala cca 3-4 hodiny.1 bod
-
Na briskoda jsou od včerejška už mapy verze 915 i pro MIB2 Amundsen, fungují dobře i v Seatu: http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD2_915_EU1_2018.zip1 bod
-
j57: v balicku Style Plus II chrompaket nebyl, ten se vyskytuje u nekterych serii rocnich aut jako samostatna polozka, podobne jako tazne nebo isofix u spolujezdce. Nad poznamkou o rozsireni motorizaci Freshe se jde jen horce pousmat. Vzdy bylo tradici nabizet vsechny nebo temer vsechny motorizace pro dany stupen. Ja se na to nedivam v kontextu dvou let.1 bod
-
Myslím si, že se na to spousta lidí (třeba oneb1t) dívá naprosto špatně. Pokusím se vysvětlit. Mám auto A (66 kW TSI) a auto B (81 kW TSI). Obě auta jsou technicky naprosto shodná s jedinou výjimkou a to je převodovka (jiné brzdy můžeme zanedbat), vyššího výkonu je dosaženo pouze jiným řízením motoru. Pokud pojedu s oběma auty po rovné silnici ustálenou rychlostí (pro zjednodušení, to stejné bude platit i když nepojedou ustálenou rychlostí ale budou kopírovat stejný rychlostní profil), tak obě budou pro udržení této rychlosti potřebovat dodat na kola stejný výkon, čili počet koní kterým budou muset "dát nažrat" bude stejný. Je naprosto chybné si myslet, že auto B bude žrát víc než auto A, protože pokud by do směsi nacpalo víc benzínu a zvedlo plnící tlak, tak se stane co? Zvedne se točivý moment a začne zrychlovat. Nevidím jediný rozumný důvod pro to, aby se při částečné zátěži mehanicky stejného motoru zhoršila jeho účinnost v této částečné zátěži. Rozdíl ve spotřebě nastane až tehdy, když motor B začne dodávat víc točivého motoru než motor A, potom teprve dostane víc paliva a k tomu víc vzduchu s čímž souvisí i jiná reakce obou motorů na plyn, což je jediný reálný důvod co dělá rozdíl ve spotřebě z hlediska motoru.1 bod
-
Ahoj mate nekdo zkusenost s vymenou cerpadla na TDI81kw. Zajima me jestli staci jen prehodit nebo jestli se musi neco nastavovat pres VAG. Dik za informece-1 bodů
-
-1 bodů
-
Okamžitá spotřeba dle PP při 130 je podle mne nesmyslná. Musel bys mít 2 naprosto stejná auta a ujet s nimi za alespoň podobných podmínek po dálnici nejméně 20km v obou směrech. Pak je ten průměr vypovídající.-1 bodů
-
Souhlas s Patrik1971. Nevím proč to tady lidi píšou. Zda vůbec mají zkušenosti. Pokud mám otáčky motoru pod 1500-1800, tak jedu z mírného kopečka a motor netáhne a je zařazena 7. Pokud příjde kopeček, tak DSG si odřadí dolů a otáčky se navýší. Taky mám 1,2 Tsi a 81 kW. U stupně 6D se prakticky nikdy nevyskytlo!!!! Pokud bych měl potřebu zvýšit otáčky, tak si mohu ručně orřadit. Já se k těmto BLÁBOLŮM o podtáčení nechci VYJADŘOVAT, protože nevím, zda má BLÁBOLÍCÍ nějaké zkušenosti. Já si před koupí DSG objednal zkušebí jízdu a pobavil se s prodejcem. DSG jsem si nakonec koupil a NELITUJI. Komu jsem auto půjčil aby vyzkoušel DSG, tak každý řekl, že jde s příštím autem do automatu. Ať mladý nebo starý.-1 bodů
-
Mistře Fóra, dál se opravdu nebudu k BLÁBOLŮM vyjadřovat. Myslím si, že ve ŠKODĚ AUTO a ani VW nejsou hlupáci, kteří by nevěděli co dělají. Jezdil jsem se služebním Pasatem a Mercedesem s automatem a teď jezdím se svojí fabii a zatím nemám PROBLÉM. Ani důvod HANIT DSG. Nevím jaké ty máš Ty zkušenosti s DSG nebo automatem.-1 bodů
-
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli jde zaměnit motor 1.4 16V 55KW BKY, místo původního 1.4 16V 55kw AUA? Prozatím moc děkuji!-1 bodů