Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/25/17 ve všech sekcích
-
Sid se stihl vyléčit, měl jen víkendovou lehkou nákazu, toho si do obětí nepočítej, oktávku má rád Ty jsi sice zrozenej při zatmění, ne však měsíce, ale mysli To když se tvému fotrovi chtělo tak nějak divně chcát a nakonec to bylo uplně jinak4 body
-
když se nebudeš bavit o škodovce, tak třeba musíme probrat tvoji hereckou roli v seriálu3 body
-
"Hele, ty prej máš novou ženskou, ale prej ne Češku!""Fifinku.""Tu fenku ze Čtyřlístku?""Tyty vovole, neneser!"3 body
-
Já ti nechám ohryzat kostečku, s Motosem počítat, že by něco zbylo, nemůžeš. To je ti snad jasné. Vzpomeň si, jak vždycky ostatním kouká do talíře, jestli něco nezbylo a ještě nezapomene se podívat pod stůl, jestli něco nespadlo [emoji23] Jo jsou to Doksy, ne Doksi, abys nejel jinam [emoji23]2 body
-
2 body
-
Však na to ovce slyší. Budou chrochrat blahem, že zachránili 2 ptáčky a 5 maminek s kočárky. Viz dieselgate.2 body
-
Jsem rad, ze nejsem nakazenej nicim Rad ridim, rad auta zkousim... A je uplne jedno, jestli je to skodovka, nebo hjondeee. Jen nebyt zaslepenej2 body
-
Taky to mám od začátku, Nejdříve jsem doufal, že si to postupně sedne, ale už dávno jsem ztratil iluze.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, mam 2,0 TSi 206kW ve verzi Sportline a mam vsechny rezimy. Eco, comfort, normal, sport i individual1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vsetci kto mate DCC s roznymi motormi, prosim o nazor. Testoval som tri rozne variacie superbu. 1. Sportline 2.0 tsi - nepamtam si alternativy vyberu jazdného profilu. 2. Sportline 1.4 tsi ten mal iba volby "eco" "normal" "sport" "individual". Teda chybala moznost comfort. Pri tretom testovanom, nie Sportline, boli opat všetky volby. Ako to teda je? Pri niektorych, modeloch alebo motoroch sa lisia volby jazdneho rezimu? Dakujem za odpovede. (pri predvadzacke 1.4 tsi mi predajca povedal ze Sportline nema "comfort" volbu - ale to sa mi nezda) Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku1 bod
-
Jsem zvědav na ty motory (tedy ne jeden testovací vzorek ale ty u kupující masy ) s 0W20 po 100-150tkm nájezdu ... Už jen ta zmínka, že při použití VW504 místo VW508 se MOHOU nepatrně zvýšit hodnoty emisí, kolik to dělá na produkovanou flotilu, že se jim tu VW508/509 vyplatí kvůli emisním poplatkům zavádět ...1 bod
-
1 bod
-
Prdel ale je ze ten novej olej do 2.0TSI lejt musis, zatim co do 2.0 TDI nesmis pro nej furt 5w30. To bude v servisech hokej.1 bod
-
1 bod
-
Pawouka jsem vysvobodil z jeho zajeti, stejne jako Sida. Chce to cas, slepice ma silu, ale nebojte se i vy ostatni kluci. Ja vas v tom nenecham. Byl jsem zrozenej pri zatmeni slunce a mesice zaroven uderem hromu a blesku do vrcholu mohutne hory Krudum o pulnoci letopoctu 3000 Majskeho kalendare. To je predpoklad, ze osvobodim i vas ostatni. Ale bude to boj. [emoji123][emoji106]1 bod
-
1 bod
-
Pepíčku, jestli tu polévku nesníš tak zavolám polednici.",,Ty si jako myslíš, že ta to bude žrát, jo?1 bod
-
Tie "paprsky" svietia aj ako smerovky, lebo do dnešného dňa som bol v tom že BLK označuje práve smerovky či nie?1 bod
-
Tak jsem se posunul dopředu. Je potřeba po zapnutí zapalování na okamžik spojit zelený drát s kostrou, toť vše. Za pět USD si objednávám relé. Připojím ho na jeden z volných slotů v pojistkovce, kde je přítomno napětí po zapnutí zapalování. Vypnutí StartStopu za mne provede automaticky. V případě potřeby si ho zapnu sám, ona to zase není tak špatná věc abych ji úplně odepsal. Video.1 bod
-
Popravde Kooperativa patri z tech lepsich pojistoven k tem nejhorsim.1 bod
-
Čekal jsem na prvního troubu , který se chytne a hned se chytl. To je jako kdyz někdo napíše, že chce stavět dřevostavbu a chce radu a dotyčný mu napíše, že má cihlový barák ať si ho taky postaví. Ale chápu to. Nikdo není dokonalý Takže opravdu bych toto téma nechal jen těm, kteří mají zajem o informace ohledně LPG.1 bod
-
Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.-1 bodů
-
Vy jste asi nidy nebyl na STK. Tam je nezajímá nic, ani vykuchaný DPF, nebo cokoliv jiného. Ale s SS systémem je to jinak: Samo sebou to neprojde! Deaktivovaný SS, nebo, nedej Bože invertované tlačítko, ať kódováním, nebo hardwarově je nejtvrdší závada. Zabavují vozidlo na místě a okamžitě posílají na sešrotování. Navíc budete nadosmrti v Bruselu evidováni jako nepřátelé Eurobuzerací, připravte se fízly u baráku non stop, takže se Vaši děti nedostanou na školy a rodiče nevemou do žádného domova důchodců. Navíc okamžtě STK uvědomí autorizovaný servis a ten se postará o to, aby Vám padla záruka i na novou televizi v kuchyni!-1 bodů