Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/29/17 ve všech sekcích

  1. V jednom městě vznikl obchod, ve kterém si může každá žena koupit svého muže. Má šest pater a kvalita mužů roste s každým patrem. Je v tom ale jeden háček: jakmile již žena vejde na vyšší patro, nemůže už sejít níž, pouze odejít východem bez možnosti návratu. A tak vchází první žena s vážným zájmem o koupi muže. V prvním patře vidí ceduli: "Tito muži mají práci". No, to už je něco, můj bývalý ani práci neměl - pomyslela si žena, ale podívám se, co je výš. Ve druhém patře byl nápis: "Muži zde mají práci a mají rádi děti" Pěkné, ale podíváme se, co je výš. Ve třetím patře byla tabulka: "Muži zde mají práci, mají rádi děti a jsou neskutečně pěkní." No čím dál tím lépe - pomyslela si - ale výš to už musí být.... Ve čtvrtém patře si mohla přečíst: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní a pomáhají při domácích pracích." Sladké, jak sladké...Ale zkusím ještě o patro výš. V pátém patře stálo: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli". No to je neuvěřitelné, přímo zázrak - pomyslela si žena - ale když to je tak skvělé tady, co musí být o patro výš!?! A v šestém patře si velice překvapená žena přečetla: "Na tomto patře již nejsou žádní muži. Patro bylo postaveno jako důkaz toho, že vám ženským prostě nejde vyhovět."
    4 body
  2. Pokud někdo chce vyzkoušet: android auto -> přepnout do developer módu + povolit neznámé zdroje Poslední verze Android Auta: https://www.apkmirror.com/wp-content/themes/APKMirror/download.php?id=314525 nebo android auto.apk + nainstalovat: https://github.com/nerone-github/WebViewAuto/blob/master/apk/webviewauto.apk nebo webviewauto.apk Malé video: https://www.youtube.com/watch?v=7YfsFJIUEww&feature=youtu.be Případně ještě plugin AAutoLauncher: https://github.com/nerone-github/AAutoLauncher/raw/master/apk/aautolauncher.apk nebo aautolauncher.apk
    3 body
  3. @Lancelot proto jsem tohle téma založil po mé první jizdě ze salonu. Ona ta signálka podle zákona nemusí být. Už na 120, ale tam stačilo dát žárovku. Problém je teď režim auto. Prostě ta automatika pokryje normální den a noc. V přechodových časech, za deště a v mlze je bez šance a nastupuje řidič. A pohasínání palubky je dobrý signál. U aut bez auto je to klasicky jen na řidiči. Ony ty autosystémy evokují nepoužívání mozku ale na silnici vídím, že je to chyba. Proto ta poznámka v návodu. Systém co opravdu funguje existuje ale samotný stojí víc než naše celá auta. A dneska si vemu baterku a zkusím si posvítit na to místo signálky. Jestli ji uvidím tak to můžeš zkusit bez vyndávání a rozdělávání budíků.
    2 body
  4. Rozhodně bych připlatil za digi. ten příplatek není až tak vysoký a oproti manuální klimatizaci je to velká změna, nehledě na to že v Octavii je dvouzónová. Další přínos je čidlo světla, takže "klimatizuje" nejen dle teploty v interiéru, ale i dle intenzity osvětlení. Měl jsme "climatic" ve Fabii I (ta která uměla to co popisuješ) a stačilo to, ale oproti digi.klimě co je v OIII to byl furt rozdíl.
    1 bod
  5. Nesmysl, tohle uměl Climatic, který byl ovšem ve všech škodovkách zrušen někdy v roce 2011.
    1 bod
  6. Trivalcovy elektro. BMW i8 treba. [emoji23]
    1 bod
  7. Konecne nekdo normalni. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektromobily-nikdo-nechce-zpusobi-ekonomickou-krizi-rika-motorovy-papez/
    1 bod
  8. Ahoj, dneska ráno jsem na to koukal a uprostřed je opravdu mezera cca 5-8 mm, takže to není chyba. Za 2 minuty ale bylo sklo prohřáté celé, takže za mě no problem.
    1 bod
  9. Pravda, drátky jsou o zvyku, už s nima jezdím cca 10 let. Nicméně se mi zdá, že ty v O III jsou takové víc rušivé, než mám dlouhodobé zkušenosti s Ford Focus II (2005, sklo stále původní a hřeje) či Ford Fiesta (2012) /oba jezdím i teď/. Občas mi přijde, že v O III jsou drátky: a/ tlustší než ve fordech anebo b/ blíže u sebe (hustěji "naskládané") *** (je to zkrátka takové jiné ) *** Subjektivně mi přijde, že se světlo "rozbíjí" o trošku lépe v těch fordech, zejména ve tmě... Nicméně pokud bych teď měl opět volit, zda chci do O drátky nebo ne, šel bych opět do nich
    1 bod
  10. Sice nemám FIII, ale Polo V, nicméně předpokládám, že budíky budou stejné, takže dodělat by to taky šlo, co? Každopádně mi přijde absurdní, že kdysi naprosto normální kontrolka, tak důležitého prvku, jako jsou světla, je dnes předmětem dodělávek. Přijde mi to o to absurdnější, že na automatiku není 100% spolehnutí, což sám výrobce výrobce uvádí v návodu, kdy upozorňuje uživatele, že odpovědnost za světla je na něm. Některé věci zkrátka nechápu.
    1 bod
  11. Jen statické ukázky v různých světelných podmínkách. To mi k hodnocení stačí, protože v předfaceliftu jezdím a čitelnost je vždy lepší než po faceliftu (dokonce i za ideálních podmínek).
    1 bod
  12. Ten druhý obrázek je docela názorný, jen ho porovnat s předfaceliftovou verzí. Stačí když svítí slunce, a není vidět vůbec nic. Kdo nemá možnost se projet, videí na Youtube použitelných k porovnání je taky docela dost.
    1 bod
  13. stejné zadní nárazníky měly už i O2 RS před a po face, což bylo do očí bijící, protože vůbec nepasoval linkami prolisů s tím předním.. u O3 v tom žádný problém nevidím, jediné co se změnilo tak zadní odrazky mají od 6.11.2017 jiné číslo dílu a není to bráno jako náhrada těch původních. nejspíš budou asi mírně zatmavené, ale nevím.. Zbytek dílů jsou beze změny..
    1 bod
  14. http://autoroad.cz/novinky/90344-ceska-skodovka-na-vrcholu-blaha-karoq-evropane-miluji?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    1 bod
  15. Píšeš o póvlu, blbečkách na dvorku, základní škole atd. Zkus začít sám u sebe. Taky už sem tady dost dlouho a vidím jak pořád a pořád dokola omýláš své všechny minulé a stávající LK v maximální výbavě, to taky o něčem vypovídá, i když Ty to zřejmě nevidíš. Tím nechci říct že nikdy nemáš pravdu, ale tvoje posty dost často znějí velice povýšeně.
    1 bod
  16. Tak u me nejak takto. I pri investici cca 40.000kc je to porad neuveritelne hlucnej vuz, coz se pri kvalite materialu (kdo da dolu tapacir, vrati se v case hodne, ale hodne daleko) vlastne mozna ne v case. To je blbost. Holt, prijde mi ze muj focus v roce 2001 mel tloustku tapciru vlastne tlustsi. Koncernove cuttovani costu je opravdu znat.) (jizda kolem 200km/h je uz hodne, ale hodne slysitelna, nicmene Canton Cantonuje vyrazne lip.) kdo to dela kvuli tichu v aute, tak v nem uz skoro jde konverzovat nas 180km/h. Kvuli hudbe se to ale vyplati.
    1 bod
  17. Hosi tohle je ale fakt uz extrem. Nezlobte se, ale tady to je jak kdyby nekdo rikal o Vasich pritelkynich, manzelkach a dcerach, ze jsou hnusne. Nekteri maji neustalou touhu tu nadavat na O3FL a majitelum O3FL to zase evitente strasne srazi ego a je potreba si tu nadavat a vnucovat, jak je to krasne auto o nekolik levelu nad O3preFL, skoro by clovek rekl ze FL je O5 (Ales), pritom je to porad stejna kastle s jinyma obrazovkama a svetlama. Vzhledem k prehlednosti tohoto vlakna Vas vsechny prosim, at uz zanechame hodnoceni vzhledu O3FL. Nekomu se libi, nekomu ne. Nekdo si ji koupi a nekdo ne. Vsichni tu placate, ze to neni premiovka, tak se podle toho chovejme. Resme tu vecne temata skrz FL (jako treba typove stitky). Stejne je to jen auto, za chvili bude O4 a na FL si nikdo nevzpomene. Bude se prodavat v bazaru za 100k tunerum. A btw dilema skrz O3FL kolegy nahore bych vyresil snadno. Kup si RS (v benzinu), ta vypada proste dobre ve FL pro vsechny [emoji3] a navic k tomu dostanes i motor a ne uplakanka. Kuci z APR ti ho poladi na 300-400 koni a budes mit hezkou a cenove vyhodnou kapesni raketku splnujici kriteria, ktere jsi popsal.
    1 bod
  18. Mám to namontované asi rok a zatím plná spokojenost. Vyšlo mě to na 100 Kč. Myslíte že to někdo nakoduje levněji? Můj bastl jsem programoval na 8 sekund po zapnutí zapalování, pak 0,5 sekundy vypínací impulz.
    1 bod
  19. ježišikriste, to budem kvůli nějaký podělaný kapalině v ostřikovači rozebírat auto ? To snad nemůžeš myslet vážně !
    1 bod
  20. Tak po prostudování tohoto topiku jsem zjistil,že ty kola s ET 20 nemohu použít. Jestli jsem to správně pochopil tak v rozměru 8Jx17 mohu použít nejnižší ET 35. Doufám že to tak je.
    1 bod
  21. Škoda Octavia Rusofil edišn... bohužiaľ tí najväčší rusofili sa vozia na bavorákoch..
    -1 bodů
  22. To s tím, s ohledem na 90% prodeje do flotil firem, kterým je to jedno, jak auto vypadá, nemá co dělat...
    -1 bodů
  23. Nakonec, proč to dělat jednoduše a lacino, když to jde složitě a draho ?
    -1 bodů
  24. Kdo s tím má problém, ať si zajede do Strakonic za Ferdou25 a bude mít bezproblémově start-stop deaktivovanej.
    -1 bodů
  25. Kolikátý to je "poslední příspěvek" do této diskuze? Ačkoliv jsem s nelibostí konstatoval, že oproti černo-bílému provedení před faceliftem je to z praktického hlediska hrozný downgrade, pořád se tu najde někdo, kdo mi bude vyvracet tvrzení, že to nejde přečíst vůbec (což jsem netvrdil) a na otázku, zda je to z hlediska čitelnosti zlepšení nebo zhoršení jsem nedostal odpověď vůbec. Že je barevný kontrast bílé s šedou dost nepraktický pro čtení je prostě neoddiskutovatelný fakt. Ale je úplně jedno, co si o tom myslím já. Podle ISO-9241-3 je minimální doporučený kontrast pro práci s textem 3:1, s ohledem na různé drobné nedostatky zraku související nejen s věkem však spíše 4.5:1. A to je minimum a nikoliv optimální hodnota! Barevný kontrast nových budíků O3FL je možná tak třetinový (1.5:1), v porovnání s tím, co doporučují odborníci (kteří na rozdíl od nás tomu skutečně rozumí). Před faceliftem byl kontrast budíků přibližně 21:1 (tj. maximální možný). Jo a budíky na slunci jsou čitelné dost blbě, i když jsou zrovna podsvícené, to jsem si ověřil opakovaně osobně. K tomu jízdu nepotřebuji.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...