Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/13/18 ve všech sekcích

  1. To je blábol, ty snad za ním jezdíš chlastat. Bože....
    5 bodů
  2. Kdybych ti řekl, že mám na autě Nokiany, nebo Goodyeary, tak poznáš za jízdy hovno. Kdyby Barum byla americká značka, tak bys tady skákal až do nebe a měl doma možná 4 náhradní pověšené na hřebíku na zdi s velkým nápisem Made in USA Oni ti ty občasné jízdy bez známky jednou celníci na dálnici vysvětlí Budeš brečet a na pokutu budeš muset prodat Rapida Ale samozřejmě za to bude moci Škoda a koncern
    4 body
  3. Vždyť ten stařec by nedožil konce volebního období. On už je jak ti bolševičtí papaláši - chce si udržet to svoje zbytnělý ego (které mu tam uměle udržuje ta jeho klaka pijavic a nohsledů) na Hradě za každou cenu. To s rozumným nemá nic společného, to je spíš blbost.
    3 body
  4. A uplně zbytečně vyhodíš prachy. Za ušetřené peníze můžeš klidně něco koupit rodině Ty jsi totiž závodník asi jako Kristián, takže šetři raději na olej Bude třeba
    3 body
  5. Jen bacha, aby se v něm neudělal
    3 body
  6. Chodí se na něj dívat a strejda ho nechá otvírat dveře a koukat dovnitř
    3 body
  7. Musím se podělit o své zkušenosti s kvalitou náhradních dílů dodávané firmou Škoda Auto svým autorizovaným servisům a o tom jak funguje oddělení péče o zákazníky. Dne 2.1.2018 jsem přistavil vůz na výměnu předního skla. Dne 3.1. jsem si vůz nepřevzal: 1. škrábanec na skle(který se sice podařilo nějak částečně zaleštit) 2. sklo bylo příliš nízko a mezi plastem kryjícím prosto mezi zrcátkem a stropnicí byla u stropnice škvíra 2 až 3 mm + poškozená stropnice Vůz jsem nepřevzal, protože sklo je zmetek a ani samotné přisunutí výše by situaci nevyřešilo(to se i ukázalo při dalším skle) Dne 10.1.2018 už konečně mohl servis sklo vyříznout, protože se do té doby čekalo až lepidlo zavadne natolik až nebude nebezpečí, že při řezání bude lepidlem zašpiněně některý jiný díl 1. sklo po posazení na vozidlo a posunutí co nejvýše ke střeše stejně neřešilo problém, protože zůstala opět spára mezi plastem a stropnicí Servis mě kontaktoval a já jim zakázal sklo lepit. Kontaktoval jsem oddělení péče o zákazníka s dotazem, jak je možné, že posílají do servisů díly, které nejsou možné namontoval. Nedostal jsem odpověď, tak jsem kontaktoval infolinku, protože oddělení péče o zákazníky vůbec neodepsalo. Infolinka jen napsala, že email přeposílají na oddělení péče o zákazníky. Dne 11.1. přišlo sklo, které servis označil za vhodné pro nalepení a bylo následně nalepeno. Před touto informací došlo opět k urgenci reakce na infolinku. Jen odpověď, že byla přeposlána na oddělení péče o zákazníky. Dne 12.1. mi servis volal, že sklo je opět zmetek, protože pásek, který zajišťuje výhřev je nalepen tak, že je vidět skrz sklo v prosvětlené oblasti vedle VIN. Zjištěno bohužel až po nalepení na vůz. Spára však mezi plastem a stropnicí již není!!! Toho dne jsem již napsal na infolinku stížnost na reakční dobu péče o zákazníky s tím, že měli předat tuto stížnost na moji žádost jinam než na oddělení péče o zákazníky. Rovněž jsem se dotazoval zda je zmetkový můj vůz nebo zda zasílají zmetkové díly na servis zcela běžně. Bez odpovědi. Po informaci ze servisu jsem zavolal na infolinku. Paní se mi smála, že péče o zákazníky nemá na starost jen mě, ale řeší celý svět a informovala mě, že proti mému přání to opět poslali na oddělení péče o zákazníky - paní vedoucí. Po tomto telefonátu, jsem dojel do servisu a zjistil, že pásek naštěstí není vidět v celé ploše, ale cca 0,5 cm a výhřev skla funguje. Na základě toho, že jsem byl do včera bez vozu a nikoho to ve firmě Škoda Auto vůbec nezajímalo a řešení v nedohlednu, protože péče o zákazníky se přeci stará o celý svět a nějaký pán ze Strakonic je vůbec za tři dni ani nezajímá, jsem si auto raději převzal. Tj. Výsledek: auto mám doma se zmetkovým sklem, které hřeje a firma Škoda Auto místo péče o mě, jako o zákazníka, se mi akorát ironicky smála do telefonu. Nejen, že auto má spoustu výrobních vad, ale ještě se mi firma snaží nacpat sklo, které vyhodili z výroby, protože s ním byl problém a místo, aby jej vyřadili se jej snaží dál prodat. Třeba si té spáry nikdo nevšimne(u těch prvních dvou skel) a toho plechu k výhřevu si všimnu zřejmě jen já.. Místo řešení jen ticho a výsměch = Škoda Auto.
    2 body
  8. souhlas, však sem nešel volit (protože bylo jasné že postoupí Zeman) a půjdu až na druhé kolo hodit protikandidáta. jinak pawouku Pirelli používám a sem s nimi 100% spokojen
    2 body
  9. Naštěstí je spousta rozumných jedinců, kteří nezklamou a Zeman opět zvítězí!!! Urááááá
    2 body
  10. No já bych spíše řekl blbec a myslím to úpřimně
    2 body
  11. Bolševický kecy a to si vozíš prdel v OIII, máš barák a v práci houby děláš ....
    2 body
  12. No to musíš u vás na vesnici pořádně agitovat. Drahoš vyhrál jenom v Praze a blízkém okolí. Vesničani totiž volí jim blízkého kořalu a ovara.
    2 body
  13. Pirelli nebrat, to je obecně známé, že co je od Makarónů, stojí za starou belu.
    2 body
  14. Ty určitě. Jao - s tím vaším úžerníkem nemá Drahoš absolutně nic společného.
    2 body
  15. Ještěže nemůžeš u nás volit....
    2 body
  16. Přesně tak, Kristián by poznal hovno ....zavřete oči, odjíždím.....
    2 body
  17. Ja jsem scitelnosti budiku spokojeny nadmiru.
    2 body
  18. Problém je, že u mě by stačilo, kdyby firma Škoda Auto neměla skladem zmetky, které se snaží prodat a chovala se k zákazníkům dle toho co hlásá. Pokud vlastním Superba3, tak si rozhodně nebudu kupovat Hjundaj.
    2 body
  19. No jo když se z piráta stane kloboučník a v naftě k tomu, tak by stačili i nějaké číny...
    2 body
  20. A na dovolenou pojedeš prdelema [emoji23] Co ty neuděláš kvůli pár balení krabičáku a několika sázenkám v Lotynce, to je hrozný [emoji23]
    2 body
  21. Na O3 RS (135 kW, TDI) 5/2016 za pomoci Carista 3.7 beta-7 + Lucky Patcheru (verze 6.9.5) + návodu z první strany úspěšně nastaveno: - deaktivace Start / Stop metodou A - el. zavírání kufru přes DO / tlačítkem od řidiče metodou TAP (stisk, netřeba tlačítko držet jako při TOUCH) - ukazatel počtu litrů k dotankování Víc kamarád nechtěl, tak jsem se v tom ani dál nehrabal ;-)
    1 bod
  22. Jao, vidíš sám, jak jsou lidé zblblí a co dovede americká masáž. A na čem závisí přátelství, jak visí na slabém provázku, takových lidí není škoda.
    1 bod
  23. Tyhle sračky nehodlám číst, tobě ti rusáci úplně vygumovali mozek. Co sem taháš ameriku? Nikdo se o ní nebavil, tohle je naprosto signifikantní, když nemám solidní argument a ne žvásty z aeronetu, tak vytáhnu židy, nebo USA. Bullshit jako prase.
    1 bod
  24. Clinte, naprostá pravda, ale bacha, pravda vždy nejvíc nasere.
    1 bod
  25. Co tady prosím tě mektáš s tím Kiskou? Neříkej, že taky věříš těm blábolům, co Kaliňák a spol. vypouštějí do médií proto, že jim šlape na kuří oko? My mít takového prezidenta, tak skáču radostí tři metry do vzduchu. Ten náš kořala se umí akorát vožírat a cpát se do prde*e Rusákům a Číňanům. Ještě že už končí, jinak bych to nerozdýchal.
    1 bod
  26. jj,dík. Tak Drahoš nepodnikal, tohle mu tedy nehrozí.
    1 bod
  27. Však jsem si na všechno poctivě našetřil To nejsou zlodějiny na jízdenkách a prodávání dílů z autobusů na burze u Buštěhradu
    1 bod
  28. Clinte, Ty už to nepij ani ředěný...
    1 bod
  29. Člověče já Tě nechápu, ještě nejsi tak stár, aby jsi byl tak senilní
    1 bod
  30. Netahej sem svoji proruskou politiku a bude to OK
    1 bod
  31. Toto som menil ja minule leto. Prosim opravte ma skusenejsi ak sa mylim PS: neviem, ci je to len prupovidka, ale kamarat mechanik (Skoda) mi povedal, ze ti predne male brat len Lemforder. Zevraj preto, ze niektore lacnejsie sa vedia pri nalisovavani utrhnut... PS2: Zalezi, kto ti to bude robit. V autorizovanom servise sa ti nikto nebude babrat s nalisovavanim silenblokov, urcite nie vzadu, menia sa cele ramena (aspon to tvrdili mne, o nalisovani ani pocut...) Vychadzam z toho, ze mas auto vyrobene v 2010... Predok: velky 1K0407183E x2 maly: 1K0407182 x2 pripadne rovno zobrat aj tycky stabilizatora: 1K0411315R x2 (Meyle robi zosilene udajne 4 roky zaruka...) Zadok: silenblok na ramene 1K0505171C x2 - tento menit urcite, v povodnom zaoxiduje srob a vacsinou sa neda tocit a tym padom nastavit geometria, toto sa meni uz skoro preventivne a nove sroby poriadne manazat vazeliou (ecenter srob WHT000228 x2 + matica N10106402 x2 + excenter podlozka WHT000232 x2) Oplati sa menit aj riadiace tyce bud ako par 1K0501530C + 1K0501529F (do 24.5.2009) alebo ako 1K0501529J x2 (od 25.5.2009) Alebo vymenit na tych riadiacich tyciach, ktore tam mas len silenbloky (takto som to teraz robil na Tourane): 1K050154C (vnutorny) + 1K05055543A (vonkajsi) (toto cele samozrejme 2x lebo su dve tyce) A mozno tiez zadne tycky stabilizatora: 1K0505465AA x2 Je tam este par dalsich silenblokov vzadu, ale neviem o tom, ze by sa nejak moc menili. Toto hore je taky "standard"
    1 bod
  32. Tak je to smutné pro Plačku, zase má nad čím brečet a tentokrát to nebude ani koncern Jeho megakandidát Topolfuhrer skončil mezi posledními a nepomohl ani Plačky hlas a skandování jeho jména před karlovarským Thermálem A to se mi přiznal, že krabičák u nádraží v bistru zdarma rozlejval jen těm kamarádům, co ho šli volit Kdepak chlapče, lépe se ti nepovede, budeš dál u kopírky za 7 tisíc a snít o Dodge Ram. Dál sázet Lotynku a počítat vlaky na nádraží Lepší investice by ovšem byla, kdyby ti za úplatu nějakej školák vysvětlil gramatiku z českého jazyka
    1 bod
  33. No vidíš, ty taky někdy dovedeš napsat něco rozumného
    1 bod
  34. Topcam X7+ Mam nastaveno zhruba 10s po zapnuti, ze se vypne displej.. Teda, pokud jsem pochopil spravne tvuj dotaz.
    1 bod
  35. Vsak se budu zas opakovat, kdyz mas zadni napravu typove z oktavie 1 tak se nediv ze nic nepoznas a podvozkove skodovky vzdy byly tragicke treba oproti golfu ci fordu
    1 bod
  36. No musí na tebe něco najít
    1 bod
  37. Docela zajímavá diskuze. Také bych trochu přispěl. Výhoda Floating Apps for Auto je hlavně v její šíři a také v tom, že je to oficiální produkt, který můžete stáhnout z Play Store. Nejedná se tedy o crack, který vytvořil někdo v Indii. U FA for Auto máte navíc takřka neomezené možnosti přidávat další vhodné aplikace, dnes jsem třeba zveřejnil návod na analogové hodiny přes celý display, testuju výborný internetový přehrávač radií, objeví se na Facebooku příští týden. https://goo.gl/SD5pXw. V třetím díle návodu popsaná možnost přidání např. kompletní Nabídky O2 -TV nebo T-Mobil TV. Můžete si libovolně nastavit vzhled, obsah atd. a pravděpodobnost, že výhledově tyto možnosti někdo v MirrorLinku blokne nejsou moc velké. U Android Auta stačí jedna vhodně provedená aktualizace aplikace - a může být šmitec :-) Ke stabilitě MirrorLinku jako takového - u nových aut a nových telefonů. Pokud propojíte telefon s vozem kvalitním kabelem, v telefonu před připojením nebudete mít na pozadí spuštěných XY aplikací, musí Vám naskočit ML na první pokus do 25 vteřin. Pokud tomu tak není, najděte chybu. U mne byl třeba takřka nepoužitelný HUB USB v autě Superb III 4/2015. Po jeho výměně se stabilita ML spojení změnila o stovky procent. Co se týče hlasového ovládání, FA for Auto mají vlastní klávesnici, kde hlasový vstup je samozřejmostí. Otevřete např. Messengera, nadiktujete zprávu o několika větách a dvěma kliky odešlete příjemci....Na hlasovém ovládání základních funkcí FA for Auto se intenzivně pracuje, věřím, že do dvou měsíců bude hotové. Aplikace je na trhu od 19.12.2017 a má přes 150 instalací. U Samsung S8 a jiných, kde součástí systémové ROM je Samsung Car Mode, je to v podstatě jediná možnost, jak spustit necertifikované aplikace za jízdy na infotaimentu vozidla. Po Android Auto mluví možnost navigací zdarma ( Waze i Google maps), možnost prakticky libovolného telefonu a jednoduchost připojení. Proti ale je komunikační protokol, který je čistě v režii a moci AA, takže tam bych měl velké obavy z jedné vydařené aktualizace, jak jsem psal výše...
    1 bod
  38. Tak tak - pro mě určitě důležité informace. Vůbec jsem netušil, že se dá překódovat intenzita vytápění sedadel...
    1 bod
  39. No ono to je zaujímavé. Napinak 03F109507 D, bol súčasťou poslednej a definitívnej rozvodové sady .........158B. Zrazu tento napinak 03F109507 D je zlý a treba ho vymeniť za 03F109507 F. To kedy zasa na to prišli inžinieri z Mladej Boleslavi? Už ma to začína unavovat. Raz bola zlá reťaz, zlý výrobca, potom zasa bol zlý olej, zlé koliesko a teraz treba vymeniť zasa napinak. 5 rokov nedokázali vyriešiť naťahovanie bezudrzbovej reťaze resp. problém s hrkajucimi rozvodmi. Fakt smutné.
    1 bod
  40. 1 bod
  41. Nechat si namontovat zástěrky u nového auta je dle mého to nejlepší,co může člověk udělat.S tímhle se na servisu setkáváme dnes a denně.Ti co mají zástěrky takové problémy nemají
    1 bod
  42. V okolí asi neznáš nikoho, kdo by se víceprvkovou variantou svezl a mohl to skutečně porovnat.
    1 bod
  43. To je otázka. EA888 (1.8TSI) možná bude méně trpět tvorbou karbonu (nepřímý vstřik mimo zátěž) než menší EA211 (1.4TSI), což je klasický motor s přímým vstřikem. Plus samozřejmě zádní napráva multilink. Cenový rozdíl je 49tis. CZK, docela by mě zajímalo, kolik z toho je ta "úspora" za použití torzky. U Superbu mají multilink obě motorizace, a cenový rozdíl 1.4TSI vs. 1.8TSI je 47tis. CZK. (1.4TSI má ale ACT, takže se to asi nedá úplně srovnat). A multilink za příplatek není do dneška.
    1 bod
  44. Ahoj, záleží, co od toho očekáváš... Já mám 1.8 TSi a po O3 RS TSi je to druhý nejlepší motor v O3. Ovšem to jest z mého pohledu a dle mých požadavků a preferencí. Někdo jiný zase bude preferovat ostatní motorizace. Když jsem sháněl auto, tak jsem si projel i tu 1.4 TSi v předváděcí O3 a férově musím říct, že na ten objem to zejména v nižších rychlostech jelo opravdu dobře. Ve vyšších rychlostech už to prostě takový tah nemá a co si i pamatuji, tak se mu tolik do otáček jako třeba u 1.8 TSi nechtělo. Ale jinak parametrově je to na 1.4 opravdu povedený motor o tom žádná, ale na mne to bylo slabé - již předchozí vozidla měla alespoň 130 kW a do horšího (ať výbavy či výkonu) se vždy hůře "leze" :-) Pokud preferuješ rychlejší jízdu a chceš mít rezervu výkonu a v neposlední řadě bonus v podobě víceprvkové zadní nápravy (1.4 TSi má obyč vlečnou) - ikdyž u té nápravy v reálných podmínkách rozdíl asi nikdo z běžných smrtelníků nezaregistruje... tak jdi jednoznačně do 1.8TSi. Ať tak či onak, doporučuji Ti se svézt s oběma motorizacemi, problém by v tom neměl být a budeš mít pak jasno, co vlastně chceš :-D
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...