Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/18 ve všech sekcích
-
Přijde chlap na policejní stanici a chce vědět, kde tady mají bonzárnu, že chce udat souseda. Pošlou ho na služebnu a on hned spustí: "Soused má na dvoře složeno 10 metrů dříví."Policajt: "To přeci není trestné!"Bonzák: "Ale on si ho nechal dovézt z Německa!"Policajt: "No, to se teď může přeci taky!" Bonzák: "No, ale on v tom dřevě pašuje drogy!!" Policajt zajásá a ihned začíná organizovat policejní akci. Bonzák odejde a hned volá sousedovi, kterého právě udal. "Tak Josef, objednal jsem ti to sekání dříví. A mám pocit, že to bude ta stejná parta, co ti na jaře zryla zahrádku!"3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Takže všichni umřeme, protože Jirka chytil SARS. To má z toho, že krade pera v letadlech.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec. Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.2 body
-
U Vas delaji nebo snad delaji alkohol z zimniho smesu z hypermarketu . Kdyz se teho napijes to zemres Sul neni spatna2 body
-
1 bod
-
No vždyť tohle je asi to,co potřeboval OtaH vědět,než se pustí do svých pokusů. Neříkej ale,že by těm pátým dveřím nepomohlo to osvětlení značek vymontovat a vystříkat to tam.Třeba i s tou výměnou žárovek za LEDky.A nebylo by na to třeba žádné zvláštní vybavení,jen jeden sprej s voskem na dutiny s dlouhou hadičkou.To by tomu autu jistě neublížilo.1 bod
-
1 bod
-
Mal som original led v interieri Leona, ale v zasade som sa utulnejsie citil v autach, kde este boli ziarovky, tak som v podstate rad, ze do Fabie do interieru este davaju ziarovky.1 bod
-
Z logistických důvodů došlo posunutí náběhu komponentu Digitální přístrojový panel (9S0) v modelech Octavia, Karoq a Kodiaq. Zakázky obsahující tuto mimořádnou výbavu nebudou vyrobeny dříve než zkraje dubna 2018.1 bod
-
na google zkus zadat rns510 laser dá se koupit celý modul z cz do 1000,- v Číně levněji asi by se dala sehnat samotná laserová dioda, ale to nebude tak snadné na výměnu. to stenley není to můj soubor ale jak psal kuzmicz vypálit jako ISO obraz a navigace to rozpozná a nabídne buď instalaci nebo spuštění1 bod
-
1 bod
-
Zeder/VAM dáva šancu, že zlodej s autom neodíde.. ale ak si niekto tvoje auto objednal na náhradné diely, auto jednoducho naložia na odťahovku a čau pá.. Najlepšie zabezpečenie je bohužial len tá dobrá poistka (GAP) v dobrej poisťovni..1 bod
-
1 bod
-
@Maverick K čemu slouží kryty motorového prostoru? 1) Chrání motorový prostor před veškerými nežádoucími vlivy (vodou, prachem, blátem, kamením a především solí. Tyto nežádoucí vlivy mohou způsobit poměrně velké škody. Od koroze kovových dílů po poškození elektronických zařízení (čidla, počítač, elektroinstalace atd). 2) Kryty tedy zvyšují životnost motoru a snižují spotřebu paliva. Udržují teplý vzduch, který motor produkuje při spalování. Motor se tedy rychleji zahřívá a déle udržuje teplotu (studený motor má až 3x vyšší spotřebu a musí se i více namáhat). 3) Snižují hluk motoru. 4) Prodlužují životnost náhradních dílů a příslušenství (alternátoru, startéru, řemenů, kladek atd.).1 bod
-
Ja to samozrejme musim resit nejak legalne papirove abych to mohl prinejmensim vyuctovat, auto je firemni, pojistka je se spoluucasti 5tis. coz je na mrizku moc. Ale musim se vedeni zodpovidat, a ty samo taky trefi pri zjisteni ze kvuli blbe mrizce se musi vymenit cely naraznik - proste podle me je to neekonomicka zhyralost. Takze to vypada ze budu jezdi s dvemi vylamanymi zebry do doby kdy ten predek vcetne narazniku nejak netrefim aby se to trochu vic vyplatilo.1 bod
-
Holt na západě máme asi víc zocelené soukmenovce. Oni si vystačí s teplákovkou, novinama a chrápou klidně v mrazu na lavičce. To tady neznáme1 bod
-
1 bod
-
Co co jaká OVCE? Co se děje? Potřebujete něco? PS sry za menší , ale nedalo mě to se neozvat1 bod
-
Zkus mapy 15 z uložto vypálit otestovat DVD a pak spustit či nahrát do baví. Zkusil bych i jinou vypalovačku i jinou značku DVD média. Lisované DVD má lepší odrazivost než pálené tak si s ním poradí i slabší laser nebo znečištěná čočka. Když ani jiná vypalovačka/médium nepomůže zkusil bych vyčistit a když ani to nezabere nějaký servis audio/video kde by dokázali vyměnit laser. Pro jistotu dodám že nový firmware to nespraví1 bod
-
Clinte, to budeš chrchlat ještě minimálně tejden. Mě už se to drží 3. týden, i když už to není tak hrozný. Upřímnou soustrast .1 bod
-
Alespoň u mne aktualizace firmware z v2xx na 5xx nepostřehnutelná, podpora větší kapacity SD karty Ok ale 32GB karta plná MP3 souborů dost zpomaluje práci s nimi a co teprve 64GB a pokud vím tak nic jiného z té karty stejně nepřečte. A to si myslím že za případný fail při aktualizaci nestojí. Jo kdyby třeba nový firmware umožnil přehrávání avi z SD karty či neco podobného za risk by to stálo[emoji3]. Ale abych jenom nestrašil některé chyby instalace napravit jdou jiné ne. Ale opravu asi nikdo zadarmo dělat nebude že1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jenže k tomu, aby vůbec k opravě došlo, musíš splnit hromadu bodů, nevynechat jediný servis (v oficiálních ŠA servisech) a nějaký jouda z Boleslavy to musí schválit, jinak máš smůlu, stejně jako u jiných automobilek, které dávají 12 let. Mazda Ti taky dá 12 let na karoserii, ale po 6 letech můžeš Mazdu 6 vyhodit z baráku, protože je prorezlá jako prase. A co se týče těch Jaguárů, tak pokud máš na nový XF, tak nikdo neočekává, že s tím budeš jezdit déle než těch 6 let.1 bod
-
1 bod
-
To je teda pekna blbost co Pawouku pises. Vychodoevropsky folklor? Ziju v GBR a zasterky tady ma vetsina aut. A k ty povinnosti zasterky mit nebo ne. Je to presne o ceske nature- Podobne jako se silnejsimi svetly kdy spouste lidi nevadi ze ostatni oslnuji, hlavne kdyz sami dobre vidi. Se zasterkami je to podobne. Proc bys nutil ostatni aby se prizpusobovali kuli tomu ze ty se prizpusobit nehodlas? Ze jsi neohleduplny vuci ostatnim a zasterky v desti nepouzivas pro ostatni totiz znamena, ze museji vynalozit vetsi usili za tebou jet. Stejne jako kdyz nekomu kouri z laufu jen proto ze si neohleduplne k zivotnimu prostredi necha vzit filtr PDF. Je to spravne? Abych ja jako ucastnik provozu musel za takovym hovadem jezdit s rouskou pres pusu? To jsem odbocil. Jen jsem chtel demonstrovat na jinym prikladu proc si myslim, ze jsou zasterky na autech fajn.1 bod
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-18 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.1 bod
-
Ta spotřeba na neutrál je naprosto normální. Jde o to, že za jízdy se zobrazuje v l/100 km a pokud jedete rychleji okamžitá spotřeba se snižuje, pokud se zpomaluje, tak se logicky zvyšuje, protože těch 100 km by trvalo delší dobu ujet, ale benzínu si to bere bez zatížení pořád stejně, tím tedy čím déle to trvá, tím víc si na ty kilometry musí vzít. No a na místě to ukazuje jen šest desetin, protože už to není v literch na sto, ale v litrech za hodinu1 bod
-
Ale on tě nikdo ani přesvědčovat nechce :-) Každému je jasné, že čím víc objem tím více motor. Třeba takové motory z poloviny minulého století. Objem kolem 2-3 litrů a výkonu na rozdávání = 50 kW vždy stačilo na krásnou a sportovně laděnou minutovou akceleraci z 0 na 100. A před touto érou? I naši otcové v mládí tvrdili, že objem ničím nenahradíš a se závistí v oku vzpomínaly na dědečkův 4-litr s megavýkonem 20 kW. Nechci tady rozdmýchávat nějaké emoční výlevy, ale myslím, že dnes jsme na tom mnohem, mnohem lépe: 1) Auta jsou velice laciná, pohodlná a bezpečná - stačí se podívat 15 roků dozadu a dál (srovnat platy, tehdejší ceny a nabídku) 2) Když pomineme jisté malé procento totálních uživatelem nezaviněných poruch tak životnost je dosti velká. Koho by dříve napadlo, že bude 10 let lít do motoru jen olej a benzín a najezdí bez zásadních oprav 200000 kilometrů? Ano mezi staršími vozy se najdou držáky co mají najeto kolem milionu kilometrů. Ale ruku na srdce, opravdu si všichni myslíte, že takové auto a motor vydrželo tak dlouho jen silou vlastní konstrukce? Vzpomeňte na éru našich otců a dědů, kteří trávili v garáži stovky hodin, aby udržely své plechové mazlíčky v kondici. Kdyby nebylo takovéto péče, kde by ty káry teďka asi byly? skoro V každém městě byla dilna na generálkování motorů, a když jste najeli kolem 60000km tak jste se již zapisovali do pořadníku. Dneska se tato kilometráž považuje za pěkně zajetý motor s výhledem mnoha spokojených let. 3) Auto je jen další spotřební zboží. Prodat levně, pak relativně draze udržovat a co nejdříve sešrotovat a koupit nové. Téměř všechny automobilky se potýkají s dílčími problémy kolem rozvodového mechanismu. No a co? Vždy se to dá vyřešit. První 4 roky záruka, pak další roky placená (formální částka) záruka mobility. Pokud se i po této době (řádově 6-8 let stáří) něco začne na motoru ozývat šup do servisu. V pípadě rozvodů 1,2 TSI ať mi nikdo neříká, že cca 6000,- Kč za opravu je částka likvidační. Vždyť se jedná o 1/4 průměrné mzdy. Pochybuji, že naši otvcové provedli generálku v 80-tých letech za 400,- Kč. Smutné je, když je někdo osudem předurčen k totální pozáruční destrukci motoru jako takového. Takový člověk je potom právem konsternován do nejkrajnější meze. Bohužel se to občas stane, ale naštěstí jen v mizivém procentu. Je však doba internetu a tak tito jedinci zcela logicky prezentují svoji mizernou zkušenost na všemožných forech. Pak se svrhne lavina nespokojených, ale hlavně vystrašených jedinců, kteří od té doby při každém startu či jízdě ostrým sluchem naslouchají každému zavrznití či zachvění motoru - už nemají takovu radost z jízdy jakou by měli, kdyby si nikdy na foru nepřečetli, že vlivem mírného protažení řetězu a uvolnění nenatlakovaného napínáku se při startu může chvíli ozývat kovové klepání. Podstatné je užívat si a jezdit a jezdit. Dokud můžem.1 bod
-
Slušná demagogie. Když se ti ten hnusný kus plastu líbí, tak si ho měj. A nelži, ani ty slavné londýnské taxíky nemají zástěrky....-1 bodů
-
Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje-1 bodů
-
-1 bodů
-
Mají vliv na aerodynamiku. A tímto končím debatu o krytech motoru v tématu o výměně oleje.-1 bodů
-
Protože je to benzín. Ty dělají s nižší prioritou, protože je o ně menší zájem. Ty jejich řeči o zlepšení stavu se vztahujou jenom na diesely. A to buď rád za tu 1.4 TSI. Já objednal 2.0 TSI 4.9.2017 a slíbili mi termín v červenci 2018. Aktuálně jsem "už" na konci dubna. Tj. pořád je to 8 měsíců.-1 bodů
-
Když totalita, tak totalita. Komu se to nelíbí, nechť sem nechodí. Pravidla se prostě dodržovat budou. Příspěvky mimo téma smazány.-1 bodů
-
Ono svezení se s tříválcem moc nepomůže. Ten motor je v mnoha ohledech blízký 1.2 a BFU snad kromě zvuku rozdíl nepozná. Problém vidím v tom, že jde o novou motorizaci, která za sebou nemá roky ježdění a vychytávání much ...-2 bodů