Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/30/18 ve všech sekcích
-
Právě že asi bude, prej to jeho auto musí vydržet až do doby, než půjde do důchodu. Vždyť už se na to pomalu připravuje, vzádu na platu má klobouk a jezdí maximálně 100 a to ještě na dálnici.3 body
-
Maxidot umí jednu věc, která je důležitější než teplota vody, a na rozdíl od vody jí ukazuje přesně - teplotu oleje.2 body
-
Ano jak píšeš, měl jsem tu možnost projet se o víkendu s několika škodovkami (Yeti, OIII + RS / RS 4x4, Kodiaq, Karoq - motory od 1,2 ti po 2,0 tsi + 2,0 tdi) a nikdy mě těch cca. 500 km s každým autem nepřesvědčilo tak, že bych automat chtěl. Prostě mě baví jezdit a nepotřebuji auto které samo řadí, které samo řídí, možná vlastně i brzdí (než se to vychytá).. Myslím že už mám jako řidič něco za sebou, navíc když bych to měl vztáhnout na práci jezdil jsem s busem kde meziplyn a dvojité vyšlápnutí spojky bylo jasnou nutností - tam automat beru. Jinak ne. Koupit auto s automatem jen proto, že ti jenž jej mají píšou jak je to super opravdu nemíním. Pokud bych měl jezdit často po městě a v kolonách tak bych asi mluvil jinak.2 body
-
Zdravím lidičky, přemýšlel tu někdo už o plynovejch vzpěrách kapoty? Z čeho je použít, popřípadě délku atp? Ti naši špunti tu kapotu maj maličkou, což bude asi trošičku překážkou, ale nerad slyším že něco nejde A byla by to frajeřina1 bod
-
1 bod
-
Prave mi ju aktualizovalo. Ked nezaspim pri uspavani krpca tak ju uploadnem. Hlavne nech nikto nic neprezradi vyvojarom. Edit @osobne skus teda to vypnutie start stopu: Nech sa paci, Carista 3.7 beta-24 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.1 bod
-
1 bod
-
Viz. případ Marspk. Tady jde zcela jasně vidět, že ti, kteří mají problém s tzv. řazením přes zuby, by měli uplatnit okamžitě záruku a požadovat opravu. Není normální, aby tento jev byl označován jako ono dosti opakované slovo “vlastnost”.1 bod
-
Řešil jsem stejná problém s řazením zpátečky přes zuby. Najeto 25.000 km. Výměna spojky - nepomohlo. Výměna některých součástek v převodovce - nepomohlo. Výměna převodovky za novou - vyřešeno :-)1 bod
-
1 bod
-
On šetří, chce jezdit za 3.4 litrů na sto, aby doma dostal večeři. Manželka ho vždy zmlátí páskem, když chce provětrat filtr pevných částic na dálnici a neobtěžovat sousedy tím, že musí 30 minut stát před barákem v nastartovaném autě. Prostě 100 km/h max, samozřejmostí je 6. rychlostní stupeň a z kopce plachtit.1 bod
-
Materiály jsou všude stejný. Levný plast, který po čase začne vrzat. A co se týče prostoru... nevšiml jsem si, že by byla Octavia nějak více prostornější než nová i30. Jediný rozdíl možná je v tom, že pasažéři v i30 na zadních sedadlech nesedí jak na lavici. Výborné simply clever řešení. A jelikož drtivá většina uživatelů aut jsou kopáči, co doma pomalu nevymění ani žárovku, tak si asi založím e-shop na podběhy a ty plastové mrdky, které podběhy drží, protože na tom vydělám miliony. Pokud ŠA ví, že auta hnijou právě u podběhů, měla by se starat sama, při každé servisní prohlídce. Ale nepamatuji si, že by se kdykoli do podběhů nějakej mechanik podíval.1 bod
-
4. Cibuľové - pozrieš, vidíš a zaplačeš. Ale je toho ešte viac, len pamäť neslúži ....1 bod
-
Jake máme prsa... 1. Sportovni - rozepne se podprsenka a oni vyskočí 2. Pobožná - rozepne se podprsenka a jdou na kolena 3. Kouzelná - rozepne se podprsenka a oni zmizí...1 bod
-
1 bod
-
TSI som dával N 908 132 03, podľa https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/n90813203-skrutka-olejovej-vane-m14-skoda-29527.html pasuje aj pre MPI naprieč modelmi. šesťhranná skrutka, 19-stka kľúč1 bod
-
Nerad bych aby to bylo špatně chápáno - osobně proti těm jenž chválí DSG nic nemám. Když jsou spokojeni tak je to jedině dobře. Nicméně právě proto, že jsem zkoušel několik vozů není většina z těch věcí níže mnou akceptovatelná a za DSG bych si nepřiplatil, zřejmě bych jej nevzal na milost ani bez příplatku. Mě ruční řazení opravdu neobtěžuje, naopak baví mě. Spotřebu neřeším, setiny při řazení také ne, 6 r u manuálu, nebo 6/7 u DSG moc neocením pokud jezdím v ČR a dle předpisů je rozdíl v ot. myslím minimální, couvat snad ještě umím a těch prudkých zas tolik není abych kvůli tomu musel mít automat, adaptivní tempomat mě moc nepřesvědčil sám o sobě (ovšem ve spojení s DSG je ideální protože nemusíš nic dělat). Ruce na volantu - když jsem zvládnul řadit a zároveň řídit i P V3S... pokud neřadíš pádly, tak stejně občas musíš dát ruku z volantu na řadičku. Jak už jsem psal pokud do řazení nesaháš tak je motor často podtočený a když to sešlápneš tak jde zase do červeného pole (a tam už se nic krom hluku neděje). Ano možná se k tomu stavím poněkud humpolácky, ale je to právě z toho důvodu, že mám jiné nároky na jízdu. Abych si koupil auto s DSG a čekal až si na něj zvyknu to nehrozí. Nemám možnost dlouhodobějšího ježdění, takže mi musí stačit pouze občasné víkendové svezení. A to mě doposud nepřesvědčilo. A když uvážím, že běžná předváděcí jízda je jen pár desítek km... Ale abych jej jen nehanil - pokud jsem v rozpoložení a jedu klidně a chci jen tak plout tak je DSG to pravé. A máš pravdu jezdit s ním je určitě pohodlné respektive nemusíš nic moc dělat, jen točit volantem a šlapat jednou nohou na pedály.1 bod
-
No já mám naježděno 30 let s manuálem, posledních 6 let na firemní OIII s DSG7 asi 20 000km. DSG je nesrovnatelně komfortnější a pohodlnější, to je jasné. Jenže když vidím, jak mi to při 60km/h řadí 7st. apod., dále cena - kolik si za cenu DSG+servis koupím benzínu nebo nadstandardní výbavy, a že mne baví řadit a auto plně ovládat... na novou FIII jsem si koupil manuál. Nejsem z Prahy, takže větší zácpy mne tak netrápí. Zácpy zažívám spíše s tím služebním DSG na D1. Kdo chce pohodlí a neřeší peníze - DSG. Kdo zábavu (vč.výbavy), asi bude chtít manuál.1 bod
-
Ano, diskuse dopadne vždycky stejně, protože se vždy objeví buďto takovýhle příspěvek. Většinou jde ale na tři fáze. V první je vysvětleno, že manuál chce jenom ten, kdo s DSG nejel, popř. s ním nejezdil aspoň čtyři roky. Ve druhé pak, že DSG lidi nechtějí jen proto, že na to nemají. Ti nejlepší z nejlepších pak vykouzlí formulku, že automat přece řadí mnohem rychleji než člověk a dá se řadit pod volantem. S částí lidí se ale diskutovat dá. Třeba jsou schopní pochopit, že automat všem nemusí úplně vyhovovat svým chováním. Protože na D motor převodovka podtáčí a duní. Na S zase drží otáčky moc vysoko. A při jízdě se chová úplně jinak, než by se choval řidič. 90% lidí to neřeší, mně by pak ale řízení nebavilo. Libil by se mně automat, který by prvních 1500km jen sledoval co se děje a pak podle toho jezdil. A neřadil na šestku v 1200 otáčkách.1 bod
-
Tohle jsem musel napsat ředitelovi aby se to pohlo: píši Vám tento email z důvodu špatného jednání pana .............. Dne 6.8.2013 jsem zakoupil v již zmíněném bazaru vůz značky Škoda Superb 3.6 FSI r.v 2009. Po nastartování se mi nezdál zvuk, který vycházel z motoru, na což jsem pana......... upozornil. Pan ....... mě ujistil, že auto dlouho stálo a že trvá, než se to natlakuje olejem atd..jeli jsme se projet cca 7km...za zvýšených otáček se zdál být motor v pořádku.Přijeli jsme zpět na bazar a prodej auta převzal pan.......sepsali jsem potřebné papíry,uzavřeli uvěr u......... na 3 roky splácení,složil jsem na pokladně 200tis akontaci a jel domu. Jak jsem přijížděl k domovu cca 45km od........ se rozsvítila na palubovce kontrolka :vada motoru...volal jsem do........ a že mám přijet. Přijel jsem,diagnostikou zjistili sporadickou chybu:čidlo otáček motoru.Chybu vymazali a že jeďte domů, a kdyby něco volejte. Druhého dne ráno jsem auto nastartoval a ozval se hrozný rachtavý zvuk a motor neměl plynulý chod - po asi minutě zvuk pomalu opadl...znovu jsem volal do ....... a že teda přijedte. Auto jsem přistavil, sepsali jsme papír o závadě a nechal se zavést kamarádem domů. V pátek ráno mi volali, že vyměnili ten snímač otáček a že je vše v pohodě.Odjel jsem domů a po cestě jsem se stavil za kamarádem, který také dělá v servise. Nastartoval jsem mu auto a opět ten rachtavý hrozný zvuk a motor zase tarokoval jakoby jel jen na 5 válců, po asi cca minutě se pozvolna uklidnil. Kamarád mě řekl, že tohle není normální a ať auto vezu rychle vrátit nebo ať ho opraví. Hned v sobotu odpoledne jsem volal panu ....... a ten řekl auto v pondělí přivezte.V pondělí odpoledne jsem auto přistavil a začali ho zkoumat mechanici a uznali, že je tam vada pravděpodobně něco s rozvodem a napínací kladkou motoru. Auto že at tu nechám a že mě zavolají. Dnes dopoledne mě volal pan ......... že to opravovat nebudou a že mám zavolat panu ........, že mi řekne víc.Tak jsem volal panu ........ a ten mi řekl, že oni to opravovat nebudou, že to není jejich problém, jedině že si to zaplatím. Já na to že v žádnám případě, že jsem na autě najel cca 500km z toho 350 jen do......... k nim do servisu. Řekl jsem mu taky, že mám zaplacenou prodlouženou záruku CarGarantie a on mě odmítl to na tuto záruku opravit, že je to moc brzo, že tak až za 3 týdny. Já samozřejmě, že ne, že to takhle nechci, že jim auto vrátím, nebo ať ho opraví a já si ho vyzvednu opravené..nechtěl ani slyšet, tak jsem mu řekl, že je dám k soudu nebo na ně podám trestní oznámení za podvod a pošlu na ně ČOI...bylo mi řečeno, že klidně můžu a jestli se s ním budu bavit takovým tónem, že mě položí telefon...mám hromadu svědků, kteří mě dosvědčí, že ten motor není v pořádku.Takže teď nevím co dělat, prodlouženou záruku na 12 měsíců mám zaplacenou a asi mě je k ničemu. Doma mě stojí auto, se kterým se bojím jezdit, jediné mé jizdy byly jen do....... a zpět. Pane .........., nerad bych do toho zatahoval ............. ale pokud se věc nevyřeší normální a lidskou cestou, nezbude mi nic jiného, než tuto bezohlednou aféru zmedializovat a řešit soudně, což by mohlo vrhnout špatný stín na Váš pochvalovaný servis a prodej. Pan ....... je arogantní blbec, který si myslí, že může všechno. Zato pan ........ by si zasloužil min. pochvalu a uznání za jeho odvedenou práci, ten se ke mě choval tak jako správný prodejce a bylo mu této politování hodné věci upřimně líto. Budu doufat v kladné vyřizení této záležitosti. S pozdravem, Pro případ kontaktování přikládám svoje tel.čislo P.S.: ....... jsem si vybral proto, protože spadá pod..........., na který jsem slyšel samou chválu a myslel jsem si, že koupě auta v tomto bazaru bude zárukou kvality.1 bod
-
možná jsme se špatně pochopili, já jsem myslel dlouhodobou spotřebu, ta je u mně aktuálně na hodnotě 11,7l/100km (jízda hlavně po Brně), co se týče denního počítadla, tak jsem schopen se klidnou jízdou mimo město vcelku bez problému pohybovat na hranici kolem 8l/100km. jsem zastánce benzínových motorů, nafta je mně nepříjemná svým "dunícím" projevem při zastavení na křižovatce...nejraději bych vystoupil . Uznávám, že na spotřebu TDI se těžko dostaneme, ale toto určitě každý z nás věděl, když si takový motor pořizoval. mimochodem můj švagr se mně vysmíval a srovnával svoji spotřebu s 2.0 TDI Toyota Avensis Verso...pořád říkal 5l/100.....za měsíc přišel s fakturou 45tisíc Kč za opravu vstřiků...od té doby se směju já vždy jsem na autech co jsem měl řešil spotřební věci jako kotouče, destičky, nápravy..benzínový motor mě zatím nezradil..ťuk, ťuk... měl jsem i méně než 8l/100...http://forum.skodahome.cz/topic/84190-motor-36-fsi/?p=18526081 bod