Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/12/18 ve všech sekcích
-
Kup si Yetiho, to je pravej off. Teda myslel si to před 14 ti dny kolega v práci, vjel do díry, utrhnul nárazník, chladič a posunul přední nápravu [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]4 body
-
Zdravím, taky už mám nějaký ten měsíc na autě a sklízím jen samou chválu. Až teď jsem si všiml, že už si to taky někdo objednal. Já to mám z toho samého zdroje a platil jsem i clo. Dohromady cca 3600,- (pořizovací cena+clo+ČP doprava). Namontováno cca za 20 min. bez zvedáku a sundání nárazníku. Jen trocha šikovnosti a trpělivosti s vycvakáváním původního difuzoru.3 body
-
Ja zas nemam rad nutnost dodelavani po vecerech. Kdyz si neco koupim, chci, aby to fungovalo. To mas tezky.3 body
-
2 body
-
Nestačím se divit, takže vysypu desítky tisíc navíc za krám zvaný DSG a další tisíce do něj nacpu, aby mi nějaký čipér dal dokupy její soft, aby ta převodovka konečně začala řadit nějakým způsobem, který se začíná blížit normálnímu řazení... Opravdu nejsem padlý na hlavu. Nechte si svůj polofunkční rádoby automat a necpěte ho jiným.2 body
-
Uprimne, mam DSG, dovolim si tvrdit i technicky cit, a nemam s ni problem. Ne s aktualni verzi, DSG 7 v kombinaci s 1.4 TSi v SIII. Je treba hodnotit vzdy v kontextu konkretni konfigurace/kombinace. U TDi jsem DSG nikdy nevlastnil, nemuzu soudit. S benzinem ale naprosto v pohode. Ano, tlaci otacky dolu, motor v nich ale zbytecne netrapi. Pokud pritlacim na plyn, podradi v zavislosti na mire stlaceni pedalu nekdy vice, nekdy mene, znatelne a jedeme. No problem. Rozjizdeni bez cukani je jen vec cviku, resp. zvyku, rozjizdeni do kopce je diky AutoHold funkci naprosto plynule a bez skubani. Ad koktovo "toceni nejvyssich otacek kvuli zatacce"... Na jednicku pri objizdeni bloku? Woe, to jsem se zase zasmal Wolfspitz je tady na foru neprekonatelne cislo jedna, kokta ovsem jasna dvojka2 body
-
1 bod
-
Včera večer jsem vzala stopaře. Povídá mi: "To se nebojíte, brát takhle v noci cizí lidi? Co kdybych byl sériový vrah?" Já na to: "Prosím vás... víte, jaká je šance, že se sejdou dva sérioví vrazi v jednom autě?"1 bod
-
security access 31347 pred spustenim adaptácii. je to aj v mojej príručke, ako i zvyšné kódy1 bod
-
@Aleš_BX He, jasně, už o tom také přemýšlím, tu ozdobnou chromlištu na hraně víka kufru (jako ty) tam také mám, tak budu muset asi dát i toto Aby LKčko bylo komplet :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mám DSG cca měsíc. Před tím jsem jezdil s OIII s manuálem a nic popsaného také nepozoruji. Rozjezdy naprosto plynulé, žádné cukání, přeřazování bez prodlevy. Nahoru řadí při cca 1800 - 2000 ot při pohodové jízdě, při razantnější jízdě řadí nahoru při 2500 - 3000 ot. v D. ( myslím úplně normální ). Při ustálené rychlosti udržuje pak 1500 ot. Při jízdě z kopce při lehké noze na plynu jede na 7, pak stačí lehce přibrzdit a podřadí na 6 nebo 5 a udržuje v pohodě pomalejší rychlost ( jakoby brzdí motorem a vydrží poměrně dlouho touto ustálenou rychlostí jet aniž bych musel dobrzďovat ). Já jsem naprosto spokojen a k manuálu už bych se nevrátil. Samozřejmě je to můj názor a nikomu ho nevnucuji, co řidič to jiný názor a zkušenost. Za mne .1 bod
-
Mne islo o to, aby mi to teraz nesuchalo o kotuc a nechodil som jak idiot po meste. Novy si objednam a dam urobit niekde v servise, sam sa do demontaze brzdy pustat nebudem1 bod
-
@Eric_ už jsem se na to dneska informoval, to se opravdu netýká F3, ale pouze O3..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tohle ale není problém Škodovky, potažmo všech SUV, ale lidi co jsou hloupí a vůbec netuší, jak se tahle auta mají používat...1 bod
-
Uvědomuješ si, že tutéž závadu můžou způsobovat vadný magnetický kroužky v ložiskách který snímají ty čidla? To neznáš nikoho ve svém okolí s vagem aby ti to načetl? Jinak demontáž toho čidla většinou znamená jeho destrukci. Už jsem ho musel i odvrtávat.1 bod
-
Zdar a sílu moji chlapci.... Nebojte se nic, neemigroval jsem do Ruska, ani mě amíci ještě nezastřelili. Taky svojí bílou oktávku mám dál, najel jsem už skoro 110tis a auto nyní šlape bez jediné chybičky. Mám dojem, že jsem motor akorát zajel a nyní je připraven na dalších několik set tisíc km, které ho bez dalších investic čekají Poslední dobou nemám moc času, chodím častěji do práce a kolikrát i tři dny za sebou, což mě neskutečně vysiluje a vyčerpává. Ve svém volnu se věnuji jízdě na motocyklu a pak až co zbyde, tak rodině Zcela nedávno (před pár dny) jsem si zase koupil nový foťák za nehorázné peníze (pro představu tak za pětiletý Plačkův plat), přišlo mi taky pár pokut zase za rychlost (mimo obec - to aby si Stanmar nemyslel, že jezdím osmedesát) a samozřejmě si užívám léta, pač zima se blíží....kurva jedna. Co se týče srazu, něco naplánujeme, ale červenec nedávám, kvůli dovolené a tak to necháme na srpen. To už to bude všechno klidnější. Také mě navštívil před pár týdny Pancho (byl jsem náhodou doma), přijel s dodávkou mi ukázat svůj klenot (krosku), bude předělávat dodávku na pojízdný bordel.1 bod
-
no melo by nebyl cas ji koupit ale @Aleš_BX bude tak hoooodnej ze me ji pujci a ja to vyzkousim....a neboj poslu pripadne info :-)1 bod
-
Stále se inovuje. Udržel jsem se v beta programu a momentálně se pracuje na - zamknutí vozu ovladačem při nastartovaném motoru - houknutí při zamknutí/odemknutí ovladačem - alarm pomocí klaksonu a výstražných světel Hodně věcí přibylo, např. zobrazení síly ventilátoru v režimu auto, nastavení svítivosti couvacích světel v % atp. atp. Pro lidi, kteří vlastní VCDS, VCP nic zajímavého, ale pro lidi, kteří mají adaptér a Caristu, je to krok vpřed. Carista se hodně přibližuje těmto diagnostikám. Nikdy je nenahradí, to je jasné, ale z 90% dokáže udělat stejnou práci, jako výše zmíněné diagnostiky.1 bod
-
Bože, to je zase blábol, jaké senzory? Co to meleš za kraviny. Já tu nápravu nikomu nevnucuji. Děláš tady (a nejen v tomto tématu) ze sebe opakovaně totálního technického ignoranta, kde je dost silně poznat, že tomu absolutně nerozumíš a navíc ještě hlupáka.1 bod
-
Umí někdo dobře rusky, v čem byl problém? Co jsem vypozoroval, tak se jedná o slabší TSi 92kW z Golfu staré 6 let najeto kolem stovky. Je tam nějaký problém s pístními kroužky, kdy motor žral olej 1l na 2tkm. Zajímavá je detailní rozborka a každý se může podívat, jak jeho motor vypadá uvnitř.1 bod
-
Ona: „Jsem fotografka, spisovatelka, modelka na Instagramu a videoblogerka.“ On: „Já taky umím úplný hovno…“1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak sa podelím aj ja o svoje skúsenosti - mám pár dní nainštalovanú Blackvue DR750S + PowerMagic kvôli parkovaciemu módu. Inštalácia zadnej kamery - naozaj jednoduchá, káble som pozastrkával pomocou priloženého plastového nástroja za tapacíry / plasty / tesnenie pri dverách. Zvyšný kábel som namotal za plast na C stĺpiku. Toto som riešil sám a trvalo mi to asi pol hodinu. Inštalácia PowerMagic a natiahnutie káblov do poistkovej skrine - kvôli zachovaniu záruky som to ponechal autorizovanému servisu Škoda. Trvalo im to menej ako hodinu, vložili dve nové poistky, všetko krásne spravené a vyšlo to asi 35€. Na akumulátor však strácam záruku. Inak diagnostika od montáže kamery samozrejme hlási zvýšenú spotrebu počas vypnutého zapalovania. PowerMagic mám nastavený na nahrávanie bez obmedzenia a ochranu proti vybitiu akumulátora na 12,5V. Zatiaľ jediný problém bol s príjmom GPS signálu. Pôvodne som mal kameru umiestnenú rovnako ako @Shaarky, ale nie vždy chytala signál. Takže som ju dnes presúval vedľa ľavej strany zrkadla tak, aby čo najväčšia časť bola na vybodkovanej ploche nad ukončením fólie na vyhrievanie čelného skla. Zatiaľ sa zdá, že GPS signál chytá oveľa lepšie. Priložený softvér a appka sú super, všetko sa dá celkom podrobne nastaviť, pozrieť záznam. S kvalitou záznamu som zatiaľ tiež spokojný. Kartu mám zatiaľ priloženú, ale budem musieť kúpiť väčšiu, pravdepodobne až 128GB, pretože na tú 16GB sa toho zmestí fakt dosť málo. Ešte ladím nastavenie citlivosti, najmä v parkovacom režime. Keď to budem mať doladené, podelím sa o to.1 bod
-
Čerstvá zkušenost z cesty do a z Chorvatska. Cesta tam - jeli jsme dvě auta - volvo xc90 a já se supem 3.6, protože kámoš měl v autě 6 lidí a na střeše rakev, jeli jsme tempomatových 125-130 km/h, což mne jako řidiče moc nebavilo, zatímco supa zjevně ano, neboť i při plně naloženém autě až po strop 5 lidí k tomu, při tomto tempu dojel do Chorvatslka za rovných 8 l/100 Km, což považuji za velmi dobrý výsledek na tento motor. Kolega co jel s Volvem, tak tomu u benzínky nechtěl věřit. Zpátky jsem jel již jen s rodinou a jel jsem 140-160 km/hod a spotřeba 8.8 l/100 km takže taky docela slušné. Auto už bylo tak naučené :-), že jsem při tankování měl dojezd 800 km, což je jinak nevídaná hodnota :-))).Jak se ale kmitám po městě jsem zase zpět v realiltě 10-12 l/100km.1 bod