Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/18 ve všech sekcích

  1. Takhle vypadají na autě šestnácti palcová kola.
    2 body
  2. Carista 3.8 beta 4 Original https://uloz.to/!rridWkMvIkEH/carista-ver-3-8-beta-4-build-380004-apk Upravena https://uloz.to/!aKC8izXKWABb/carista-v-3-8-beta-4-b-380004-crk-support-apk
    1 bod
  3. Po 2 měsících dohadování a výmluv, se bude měnit, rada kdo bude cokoliv reklamovat, prodejce je povinen, řešit bez ohledu co říká Škoda, ty jejich výmluvy, že jim to škodovka neuznává u ČOI nepochodí, nějaké napište na péči o zákazníka, oni jsou vstřícnější mě taky nepřesvěčilo, navíc stejný přístup měl i další servis což je zklamání, na druhou stranu se našel servis který by to byl ochoten řešit.
    1 bod
  4. Nevím proč se každý bojí proměnlivému intervalu. Já ho mám a počítač v autě vyhodnotí že mám jet na výměnu asi po 15 měsících a 9 tisících najetých km. Jezdím málo a krátké trasy.
    1 bod
  5. Pekne, toto kľudne mohli montovať do fabie už od výroby!
    1 bod
  6. Ahojte hodim foto výsledku montáže. Koupil jsem tuhle https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k1864777b47h-krytka-nozni-opery-skoda-27617.html. Ze zadu se musí uříznout výstupky po nasazení v původně plánovaném autě. Poté stačí nasadit za ten ohyb a je to. Jak už někdo psal drží to i tak ale radši koupím ještě samolepící suchý zip v OBI. Je to foceno ve tmě ale vidět to je. Zde výsledek:
    1 bod
  7. Pokud za tu škodovku dám skoro 1,1 mega tak očekávám že to drnčet nebude. Právo drnčet má občas leda tak fabka....
    1 bod
  8. Kluci, jezdíme Škodovkama. Nemá cenu řešit drnčení. Ta auta nejsou projektována jako nedrnčící. Občas mám čest jezdit s Audi. A tam nic nikdy nedrnčí. Takže nedrnčící auta postavit jde, ale Škodovky to nejsou. Tak nemá cenu se nějakým drnčením zbytečně znervotzňovat.
    1 bod
  9. Poučné video zde je asi návod co v AUDI/VW/SKODA podělali. Problém je že ve většině servisů kašlou na hledání příčiny hlavou ale pouze vyměňují díly.
    1 bod
  10. Já měl ATE.Měnil jsem je minulý týden také k vůli hluku a dával jsem Textar.Dáváme těm,co chtějí něco dobrého Textary,protože za poslední dva roky co je dáváme nikdy žádný problém.Poslední dobou mám už averzi třebas na Brembo.Ono co by člověk chtěl po Brembu když se řadí mezi nejlevnější. Jinak u dodavatelů mám u Textarů poznámku-orig.díl :-)
    1 bod
  11. Aktualni manual od 7/2018 rika, ze to je nyni pozice 32 32 Diagnostická zásuvka, nastavování sklonu světel, vyhřívání trysek ostřikovačů, LED světlomety
    1 bod
  12. 1. Dlhe podrzanie vypnutia (aspon 10s) 2. Obnova tovarenskych nastaveni (vsetko resetnut) (3. Reset cez diagnostiku)
    1 bod
  13. Kouknu se zítra co je u nás na showroomu a podle VINka stáhnu schéma
    1 bod
  14. Dal som original a budem dufat, ze vydrzia viac. Pripadne zacnem jazdit ako hovado nech nestihnu zreznut :)
    1 bod
  15. Díky všem za reakce. Smířím se s tím, že teď to prostě nemám. A na jaře při výběru nového auta si pohlídám, abych to měl :-)
    1 bod
  16. Když ti dají 600.000 za sochu Věry Špinarové a ty už máš rozpracovanýho Steindlera?
    1 bod
  17. Kusy ladu na hlinikoch?Skus sa niekedy pozriet,co je na druhej strane plechacu nazbierane po zime.Vo velkom TP mas velkost diskov a pneu od do,nerozlisuje sa zimna a letna prevadzka,preto ak mas na aute letnu 18tku,kludne ju tam mozes mat aj v zime,mensiu tam mozes dat bezproblemov.
    1 bod
  18. Porad lepsi nez "srala".
    1 bod
  19. Bohužel pro Škoda managment se na několika portálech uchytila nejvíce právě “Chcala”. Snad se časem dočkáme vysvětlení z patřičných míst.
    1 bod
  20. Dle interieru a jeho zakryti a uzpusobeni, se obavam, ze bude zase nova moda mit displej umisten volne na stojato v palubni desce. Jak ukazuje koncept VISION X ktery jsem prolezal. Jako ma ted Hjundai a i Ford to ted rozsiruje + dalsi automobilky. Snad tomu tak nebude, ale obavam se toho ze ano
    1 bod
  21. Tak dnes nám dala škodovka na firemní auta 24%
    1 bod
  22. Alternátor se nenabudí sám, nabudí ho normálně regulátor - ale je tam problém, že ten regec má poruchu a nebudí se z přívodu od baterky ("od klíčku"). Měl jsem stejnej problém na formanu, taky to hned po startu nenabíjelo, stačilo "vrknout plynem" a alternátor byl nabuzenej = napětí vyskočilo na volnoběh nad 13,5V a při normálním běhu 14,4V. Vyměň regulátor i s uhlíkama, začne to nabíjet jako dřív. Jestli nevíš, kde ho najdeš a jak to vyměnit, hledej nejdřív tady na fóru. Někdy může to samý udělat i přerušenej "modrej kabel" (tenkej drát vedoucí k regulátoru altíku) nebo jen zoxidovanej kontakt na konektoru mezi ním a alternátorem.
    1 bod
  23. Trošku obnovím toto téma, abych nemusel zakládat nové. Na mé fabii se v poslední době projevuje zvláštní závada: když nastartuju motor je napětí palubní sítě kolem 12V (někdy i nižší, podle zátěže), čili je znatelné, že alternátor nedobijí a jedu na baterku. Jakmile zvýším otáčky motoru nad 1500, alternátor začne dobíjet a napětí palubní sítě stoupne na 14,4V (světla svítí víc a otáčky větráku se taky zvýší). Toto napětí je už potom stálé (i na volnoběh). Už se někomu toto stalo? Myslíte, že je nejvyšší čas na opravu nebo výměnu alternátoru?
    1 bod
  24. Možná to nevypadá úplně dobře, ale z hlediska funkčnosti a hlavně bezpečnosti je to správné řešení.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...