Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/20/18 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
3 body
-
Je tahle diskuze ještě pořád o škodovce? Protože vyčítat automobilce, která prakticky jako jediná na světě nabízí všechny motorizace v manuálu i DSG, že nedává zákazníkovi na výběr, je poněkud absurdní. Výjimku tvoří jen některé nejdražší kombinace (4x4 a/nebo nejsilnější motor), které se prodávají v menších objemech a zákazníci u dražších aut prostě preferují automat. Pro těch pár zákazníků, co by chtěli třeba 2.0TSI 4x4 s manuálem to nikdo vyvíjet a homologovat nebude, protože se to nevyplatí. Kde jinde si lze vybírat z tak široké nabídky?2 body
-
Otázka patrí do elektriky, nie k motoru 1.6.MPI, to len na okraj, aby ťa v budúcnosti modi ne .... . Mikrospínač zámku je súčasťou zámku, stojí okolo 120 Kč ,nájdeš napríklad na https://www.skoda-dily.cz/, a samozrejme aj inde...2 body
-
No když už je to v hospodě - nerad něco řeším, zvláště v osobní rovině, skrz anonymní diskuzi (neboť osobně se znám tak maximálně s 50 členy tohoto fóra) což právě Ty zrovna děláš.1 bod
-
Prilejem olej do ohňa : Neviem koľko mám najazdené, jednoducho to nesledujem. Ak musím pri manuálnej prevodovke premýšlať, či tam mám 4 alebo 5 a premýšlam čo tam dám - som šofér v začiatkoch a trochu aj rizikový element. Ak musím mať na maxi napísaný ktorý kvalt tam je ...radšej nejdem komentovať . A nakoniec s DSG mi chýba pasia , to vychutnanie si jazdy a trochu radosti zo šoférovania.1 bod
-
1 bod
-
A start stop vypnutý máš? Jezdíš na výměny po 30k, nebo měníš taky v polovině? Když to zvedneš vzadu za misku pružiny, co se může stát? Ve předu za nápravnici, u šroubu do karoserie? Co se může stát? Chce to použít selský rozum. Důvodem může být maximálně bezpečnost nebo nevím. Ale když auto stojí na silnici, stojí také na podvozku a nápravě, absolutně nevidím důvod, proč bych ho za ni nemohl také zvednout. Když jedu se svojí O3 na garančku do autorizáku, kamarád zvedá auto také za nápravy a přes rukavici. Doma zvedám auto pojizdným zvedákem také za nápravy a přes rukavici. A chraň Bůh, kdyby ho někdo zvedal za prahy!1 bod
-
Ty by jsi vojel i dámský jízdní kolo, kdyby ti neujíždělo. A všechno co neuteče na strom.1 bod
-
Paní učitelka ve školce pomáhá chlapečkovi s obouváním bot. Oba tlačili, tahali, ale pořád se do těch botiček nemohli dostat. A když se to konečně podařilo, tak si oba upocení sedli, chlapeček se podíval na boty a říká: "Paní učitelko, my jsme dali botičky obráceně." Paní učitelka se také podívala a skutečně, boty byly obuty obráceně. Zachovala klid, znovu je sundala a znovu je rvali na nohy. Tentokrát správnou botu na správnou nohu. Potom se chlapeček podívá na boty a říká: "To ale nejsou moje botičky." Učitelka se kousla do jazyka a místo toho, aby na něj zařvala: "To jsi, ty hovado, nevěděl dřív?", s námahou zase botičky sundala. Když byly boty dole, povídá chlapeček: "To jsou botičky mého brášky. Maminka říkala, že je teď budu nosit já." Učitelka už nevěděla, jestli se má smát nebo plakat a znovu pomohla chlapečkovi do bot. Když mu po té úporné práci pomáhala do kabátu, tak se zeptala: "Kde máš rukavičky?" Chlapeček odpoví: "Rukavičky mám schované v botičkách."1 bod
-
Díky za test. Jsem z něj ale rozpačitý, sice ano, čistý výfuk ale těch negativ je nějak moc. Přeci jen, když nastupovali přímo vstřiky a downsizing tak to mělo víc pozitiv. A nejhorší je, že tímto to nekončí.1 bod
-
Celkem dobrá připomínka. Nicméně je tato diskuze asi zcela zbytečná, jen se mrkni na to, kdo zde DSG stále dokola dehonestuje, obvykle bez jediného pravdivého argumentu, a leckdy i bez reálné či pořádné zkušenosti. Důvody ponechám raději bokem, ale každý si to jistě domyslí. Dříve nebo později se to vždy zvrtne do ostřejšího konfliktu, kdy jsou nepohodlné příspěvky odstraněny. Jádro vlákna je tak zúženo jen na pseudoargumenty typu "...je to na ho.no...", nebo na výroky že to příznivci DSG nebo dokonce automobilka "...cpou jiným..." Stačí si polistovat zpět. Že zrovna takové argumenty jdou od těch, k jejichž motorizacím to nikdo necpe1 bod
-
1 bod
-
Když pohřbíte všechny vegany do jednoho hrobu, vznikne masový hrob, nebo kompost? Velká pardubická prý je jako sex. Tři hodiny se o tom kecá a za pět minut je po všem. Starší dáma stála u zábradlí na výletní lodi a držela oběma rukama svůj klobouk, aby jí ve větru neuletěl. Přišel k ní starší pán a opatrně k ní promluvil: „Promiňte, nechci být neslušný, ale jste si vědoma toho, že vítr fouká vaši sukni nahoru?“ „Ano, já vím,“ odpověděla dáma. „Potřebuji obě ruce, aby mi vítr nevzal klobouk.“ „Ale měla byste taky vědět, že nemáte žádné spodní prádlo a vaše privátní části těla jsou obnažené!“ řekl džentlmen. Žena se podívala dolů, poté na muže a odpověděla: „Pane, všechno, co vidíte tam dole, je šedesát pět let staré. A ten klobouk jsem koupila včera.“1 bod
-
1 bod
-
Já už měl nakročeno do prodejny,ale když jsem zjistil,že nejde koupit benzin s manuálem4x4 tak jsem odešel..1 bod
-
Bylo to myšleno tak, že mám ELSA Pro k dispozici zadarmo, pracuji v autorizovaném servise.1 bod
-
Celé je o tom, že těm, kteří DSG z různých důvodů nechtějí, je výrobcem postupně vnucováno bez možnosti výběru. Komu DSD vyhovuje, nechť ho má a je sním spokojen, ostatní ho zase nechtějí, tak nám ho nevnucujte, já moc dobře z vlastní zkušenosti vím, jak to funguje, respektive z mého pohledu nefunguje, takže děkuji, ale nechci. Proto jsem si opět koupil auto s klasickou manuální převodovkou. Tož tak.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nemám sice nezávislé topení, ale poruchu jsem měl o víkendu stejnou. Po nastartování blikala kontrolka žhavení a auto vůbec nejelo a nešlo do otáček. Stav vozidla mi signalizoval poruchu Start/Stop systému. Několikrát jsem zkoušel znovu nastartovat, ale pořád to bylo stejné, navíc se mi po několika startech ještě přidala kontrolka motoru. Po otevření kapoty jsem zjistil, že mi v motoru řádil nějaký hlodavec, podle chlupů asi kuna. Měl jsem překousnutou podtlakovou hadičku k turbu. Provizorně jsem to opravil. Auto okamžitě začalo jet jak má, kontrolka žhavení přestala blikat. Po pár startech přestala svítit i kontrolka motoru. Dnes jsem koupil novou sadu hadiček a vyměnil. Vše funguje. U původních hadiček jsem si všiml, že byly ještě na pár místech nakousané. Prý je to častá věc, hadičky se dělají z nějakého přírodního materiálu, který jim chutná. Kdyby jste to někdo řešil, tak číslo dílu je: 04L131051C. Cena 630,- Kč. Na nové jsem ještě nastříkal sprej proti hlodavcům.1 bod