Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/09/18 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
BOZP jsem měl školení včera. Ono nebezpečí píchnutí pentilkou je třeba eliminovat.3 body
-
Také nemám žádnou výbavu,Ambition+ . Nejsem mechanik a nejsem příliš manuálně zručný, takže dokážu sám vyřešit jen drobností.Z časových důvodů se servisu navíc snažím vyhýbat, ale vždy to nejde a zase nechci aby mi nové auto dělalo víc neplechy,než staré...Je to můj 6 SUP a zkušenosti se závadami Škodovky mám. Hlavní je opravdu přístup servisu a řešení problémů, to člověka často otrávit dokáže.. Každej čekáme od auta něco jiného a někdo neřeší vlastně nic,pokud auto nezastaví.Nedávno jsem jel s kamarádovo LK Supem,výbava úplně full.Střecha vrzala,náprava taky,řadiči páka oloupaná,sedačka se hýbe,a nešla vůbec měnit hlasitost na columbusu,rádiu.Když jsem mu to říkal,vše ví neřeší..To rádio mu jediné trochu vadí. A jinak na kole jezdím a pěšky chodím, jsem připraven?.3 body
-
Carista 3.8 beta 8 https://uloz.to/!s2d5se65uvrL/carista-ver-3-8-beta-8-build-380008-apk Carista 3.8 beta 8 crack LP https://uloz.to/!VUByLXc5FKUA/carista-v-3-8-beta-8-b-380008-crk-support-apk3 body
-
2 body
-
Povinnost je pouze u funkce řidič. Jinak jak psal Stringo. Dále bývá i školení řidičů i referentů z ZPPK v rámci BOZP.2 body
-
Na školením nám o tom pěkně popovídali a výsledek-Plyn o osobáku nesmysl.Rozepisovat celé školení nebudu,ale podstatné věci jsem už tady na fóru o tom někde psal. Olej z kompresoru se do pneu nemá jak dostat.vlhkost ano,ale na to by měly mít pneuservisy odlučovače.My máme na výstupu z kompresoru a pak u každého stroje,který pneu fouká.Ale přiznávám,nejde vlhkosti 100% zabránit. Byli a jsou lidé,kteří chtějí foukat "dusíkem" i satré rezavé disky a diví se,že jim to za chvíli uteče.Největší problém je těsnost pneu u patek.Pokud je plech.nebo alu. disk rezavý/zoxidovaný tak žádný plyn nepomůže.2 body
-
Na TPI mi dělali zadní sioenbloky,řadící páku a mazali panoramu.Pak přehrání nějakého SW.Tiohle ale nepovažuji za závady,tohle má kdejaká automobilka.2 body
-
Druhy obrazok, druhe z vrchu. Scandinavian DRL...lenze rrozsvieti sa aj osvetlenie spz a pristrojovka. Trda aspon mne a tusim ze sa to tu vo vlakne riesilo. Mozno je to uz v bete 8 doriesene. Zajtra chcecknem [emoji5]1 bod
-
Vnitřní cirkulace má hlavní využití při zamezení vniknutí nechtěného smradu do interiéru např. když před vámi jede stará avie ... jinak interiér vypadá super Edit. Koukám že už to psal Qual..1 bod
-
urcite ano, je pak mensi hluk od kaminku a hlavne u te nadrze, tam se z pisku a prachu udela takove abrazivo a jak se tam to hrdlo hejbe, tak to dre a pak to rezne ...1 bod
-
Denní svícení i se zadními světly je pod "Allow parking lights with DRL" nebo tak něco. Jen pozor, na Fábii to moc nefunguje, svítí totiž potom LED pásky stále na 100% a v noci to oslňuje (nepohasnou při zapnutí hlavních světel).1 bod
-
1 bod
-
Elektromobilita se musí podporovat. Čím víc, tím lépe. Tohle je můj sen... https://www.elblesk.cz/citys/1 bod
-
Jinak příští týden je v PVA Letňany výstava elektromobilů atd. Kdyby měl někdo zájem.1 bod
-
Proč tu elektro centrálu nehodí do kufru a nejede? ? Tesla jsou klumpy, Co jsem tuhle četl, tak tesly mají na hoodně vysoké úrovni vše co se elektriky týče ( baterie, motor, celé to dobíjení atd.), ale klasické auto komponenty a dílenské zpracování stojí za hovno, protože to prostě neumí jako klasické automobilky. Naopak, klasické automobilky zase nemají tak vychytanou tu elektriku.1 bod
-
??? nene. Jako netvrdím, že není bezpečnost důležitá, ale nic se nemá přehánět že, to pak může být občas kontraproduktivní. Však já tady taky sedím u PC s přilbou na hlavě, v montérkách, pracovní obuv, brýle a pod montérkami neprůstřelnou vestu. Na rukou mám svářecký rukavice, co kdyby mě chtěla kousnout myš a nebo šéf zastřelit. ? A teď vážně, i my v kanclu musíme mít správně obuv, která nemá volnou patu. Tedy klasické pantofle nelze, sandále už můžou být nebo ty Croksy s tou sklopnou páskou přes paty. Správně bych měl při odchodu z pracoviště všechny spotřebiče vytáhnout ze zásuvky ( monitory, PC, atd. atd.) to bych nic půl dne jiného nedělal. Jiná je když jdeme na stavbu, tam tu bezpečnost chápu.1 bod
-
Kdo nechce čekat na uvolnění přes update portal - ECE 2019: http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/P175_N60S5MIBH3_EU.7z Edit: Jedná se o mapy pro navigaci Columbus.1 bod
-
To odlupnutie krytky z kľučky je úplne primitívne, to som si nechal predviesť predajcom ako prvé pri preberaní auta. Pokiaľ to nebudeš robiť vyložene nasratý, nehrozí žiadne poškodenie laku, ide to celkom jednoducho. Vyskúšaj si to teraz a potom ti to pôjde ľahko...1 bod
-
Ideální je předek 1,5cm a zadek 2,5cm při víceprvku, pak je auto přesně vyvážené, kola netrčí ven a také nepociťuji větší zašpinění u Devill.. je vidět, že zadní kola jsou více zapuštěné než přední.. Nicméně 2,5cm podložka je už dost, proto jsem předělal zadní nápravu na Facelift, která je o 1,5cm širší a použil už jen 1cm podložku :)1 bod
-
1 bod
-
na doporučení @Filip Grůza jsem též dával podložky, vpředu 1,5cm a vzadu 2cm. Kola absolutně nevyčuhují a že by za mnou létal nějaký bordel nebo jsem měl více zašpiněn nárazník nepozoruji. I kdyby k tomu zašpinění docházelo, tak než montovat ty nevkusné zástěrky, tak auto radší co týden budu mýt. A pokud by mělo docházet k poškrábání spodků nárazníku, tak radši nalepím ochranou průhlednout folií na ty části, kde tomu tak je.1 bod
-
To je dle pracovní smlouvy. K řízení referentského motorového vozidla pokud vím, není třeba speciálně dělat lékařské vyšetření, ale v rámci společnosti to může být podmínka dle interních směrnic. U nás to tak je nastavené. Mám lékařskou prohlídku 1x za 2 roky vč.očního lékaře.1 bod
-
Sociálka je do jistě do jisté míry také řešení ??1 bod
-
Asi máš pravdu.proto celý život tvrdím,že mít dobré známé je jako sůl-nad zlato :-) Banální závady typu ztřípající zrcátko neřeším z jednoho důvodu.Můj čas je drahý,abych jej strávil v servisu.Jsem trošku manuálně zručný,rozeberu jej,vyčistím,zjistím co a jak,promažu a mám klid,tak asi tak.1 bod
-
1 bod
-
"chytré auto" pokládám za prakticky zbytečnou službu a téměř nefunkční aplikaci. Vše se dá nahradit mnohem efektivněji GPS lokátorem i info z OBD konektoru umí zobrazit každá "krabička od Číňana" mnohem více a zadarmo. Byl jsem jeden z prvních, kdo si Chytré auto pořídil, asi za měsíc mi končí předplatné a už se těším až to hodím do popelnice...1 bod
-
1 bod
-
Carista 3.8 beta 7 https://uloz.to/!H5pxWrwHe35l/carista-ver-3-8-beta-7-build-380007-apk Carista 3.8 beta 7 crack https://uloz.to/!i7fibi5FmLOg/carista-v-3-8-beta-7-b-380007-crk-support-apk1 bod
-
Tak to je snad jasné, závisí na venkovní teplotě, stavu nabití akumulátoru, aktuální spotřebě atd. pokud ti je někde komentář tvrdící opak, tak jsem ho asi přehlédl.1 bod
-
Cili nic, co by se dalo definovat jako neopravitelná vada.1 bod
-
jedinej, kdo tvrdi ,ze tam jsou neodstranitelne vady, jsi ale Ty...1 bod
-
Už som z dlhej doby nevedel, čo ďalej, čo si ešte doplním. Chcel som pred zimou vyhrievané sedačky, no cena zatiaľ odrádza. Ostrekovače pôvodne tiež som chcel skladať materiál postupne, no nedalo mi to pokoj a tak som objednal z troch rôznych zdrojov podľa cien všetko v priebehu dvoch týždňoch… Nie že by som ich extra potreboval. No keď už mám v aute všetky LED-ky, vrátane stretávacích i diaľkových, zbytočne lákať, že je tam niečo čo nemá. Na druhej strane i Rapid má low xenon-y bez ostrekovačov. Ale ja som stále trošku mimo bežný štandard. Zoznam dielov neobsahuje komplet nárazník s otvormi. Ak budete meniť celý nárazník, postup a zoznam dielov si upravte podľa seba. Montáž mi zabrala dosť času, mal som to rozdelené na asi 4 či 5 dní čistého pracovného času po robote. Zoznam dielov: 1x – 6V0 807 055 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vľavo 1x – 6V0 807 056 A – držiak pre vozidlá s ostrekovačom svetlometov vpravo 1x – 6V0 807 923 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vľavo 1x – 6V0 807 924 – spodný rám ostrekovačov svetlometu vpravo 1x – 6V0 955 109 A – vrchný kryt vľavo 1x – 6V0 955 110 A – vrchný kryt vpravo 1x – 6V0 955 965 A – tryska, zdvihový valec vľavo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 966 A – tryska, zdvihový valec vpravo – náhrada je už s indexom B 1x – 6V0 955 970 A – hadice, rozdvojka, spojky 9x – 1J0 971 939 H – svorka na uchytenie hadíc 1x – 6R0 955 681 – čerpadlo ostrekovačov predných svetlometov 1x – 443 955 465 – tesniaci krúžok (1x – 6V0 955 449 A – nádobka so snímačom hladiny a pre ostrekovače svetiel) – nie je nutná, ja som nechal pôvodnú 1x – 1J0 973 722 A – konektor čerpadla (odporúčam objednať komplet, vrátane pinov a tesniacich gumičiek) 1x – N 01 713 115 – poistka 30A (pozícia 11) 1x – pin pre poistku 2x – pin pre konektor čerpadla – v mojom prípade súčasť konektora 4x – pin pre relé (s “jazýčkom”, 2x 6,3mm, 2x 9,5mm) 1x – 4H0 937 528 – držiak pre relé 1x – 004 025 129 – relé (Relé 645) – postačí aj napríklad z autokelly 191 937 503 1x – 000 979 009 E – pin – BCM T46B/34 1x – očko – 8 mm – ukostrenie motorový priestor vodič – fialový – 0,5 mm (relé – BCM) – 0,3 m vodič – hnedý – 0,5 mm (relé – kostra) – 0,7 m vodič – hnedý – 2,5 mm (motorček – kostra) – 0,6 m vodič – červeno-žltý (červený) – 2,5 mm (relé – poistka) – 0,5 m vodič – bielo-čierny (čierny) – 2,5 mm (relé – motorček) – 4 m Postup Ten sa opäť asi oplatí rozdeliť na niekoľko dielov. Predsa len ide o časovo náročnejší úkon (demontáž nárazníka, stieračov, BCM jednotky, poistiek, výrez diery, natiahnutie hadičiek a podobne). Najzrozumiteľnejšie mi vychádzajú štyri časti – montáž, zapojenie hadičiek, elektrická časť, kódovanie. Celý návod je na webe: https://wirer.sk/f3_svetla-ostrekovac/ Snažil som sa to rozpísať krok po kroku ako som vedel. Na prípadne otázky zodpoviem. Výslednú sumu zatiaľ spočítanú nemám, no pár ľudí už si zálusk robí. Tak uvidíme... Mix fotiek v skratke Výsledné video Funguje to presne ako na FL F3, z nej som čerpal kódovanie: - musia byť zapnuté stretávacie svetlá. Parkovacie ani DRL nestačí - každé desiate stlačenie páčky ostreknutia čelného skla spustí ostrek svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - dlhé stlačenie páčky ostrekovačov čelného skla spustí ostrekovanie svetiel v dvoch fázach tesne po sebe - časy a intervaly je možné upraviť kódovaním PS: som si vedomý toho, že ten výrez nie je dokonalý. Na jar sa bude možno riešiť vytmelenie medzier a nástrek nárazníka, ak nepomôže lokálny rozstrek a rozleštenie. Cez zimu to zatiaľ ostáva ako je. Pár ohlasov mám aj takých, že to nemám vôbec riešiť a ľudia si mysleli, že mám nový nárazník. Takéto správy vždy potešia :)1 bod
-
Ja tuhle logiku, ve smyslu, kdyz nejsi spokojen, jdi jinam, nemam rad. Auto neni rohlik. Tedy pro vetsinu z nas. A dopredu nevim, ze mi ten rohlik nebude chutnat, resp. ze budou s vozem takove problemy. Navic u produktu, o kterem Skoda sama tvrdi, ze to je top model a vystavni skrin firmy, ktery si Skoda necha dobre zaplatit. Ferda se rozhodl, ze pujde do teto znacky a tohoto modelu. Dal do toho svoje penize a jiste ocekavani. No a najednou je rozcarovan. Stejne jako rada z nas. Takze to neni o tom, seber se a jdi ke konkurenci... O tom, ze S3 ma vic much nez je zdravo, bych mohl vypravet a uz jsem sem o tom psal. Kdyz to jednoho dne preteklo mou mez trpelivosti a rozhodl jsem se, ze to budu reklamovat, tak jsem postupoval klasicky. 14 dni se nic nedelo, tak jsem zavolal na zakaznickou linku, kde jsem obdrzel jalovou odpoved. A ac to fakt nemam rad, tak jsem se obratil na sefa prodeje pro CR, ktereho diky praci znam. No a zacaly se dit veci.... Ale ty veci by se mely dit tak nejak normalne, ne kdyz clovek shani protekci. Zavady mi opravili, pocastovali me nekolika omluvami, nahradnim autem, veceri a kytkou, aby se 'paní taky nezlobila'. Nic z toho jsem nechtel, stacilo by, kdyby hned na zacatku nekdo delal co ma a jeste v odpovidajici kvalite, kterou deklarují v kazde druhe vete. Takze sice v tuto chvili s ferdou cloumaji emoce, ale vubec se mu nedivim. Se mnou by to cloumalo taky. A reseni urcite neni v tom, jit ke konkurenci. Btw., to tam o moc jine nebude. Ferdo nemas tu mezeru mezi zrcátkem a stropnicí nafocenou?1 bod
-
0 bodů
-
Na ty zapadlé kola do podběhu se nedá dívat.. je to humus... Jízdní vlastnosti jsou přitom s podložkama mnohem lepší.. A to že trpí náprava? Tak se ty ložiska či lůžka/uložení vymění o něco dříve.. Než bez nich.. Marast za tebou? Ale no tak :D I při 3cm (PŘEDFACE) vzadu není nijak zvlášť rozdíl.... oproti sérii.. A auto se špiní úplně stejně jako předtím.. A když už... 25mm na před FL je méně vylezlé ven.. než na FL 20mm ;D-1 bodů
-
To ma asi kazde auto s vysokou vybavou, jsou tam vzajemne nekompatibilni zbytecnosti typu parkovaci senzory, autoradio, videoprehravac, navigace, ... Kdyby nefungoval volant, brzdy, motor, svela, a bylo to neopravitelne, tak to beru jako duvod k odstoupeni od kupni smlouvy, ale ty nefungujici zbytecnosti v nadstandardni vybave?-1 bodů
-
Divne, stiahol som to, rozbalil, dal na USB, vlozil do radia a ponuklo mi to ze je aktualizacia ECE2018/2019 dal som dalej a po aktualizacii ked si dam info v nastaveniach tak tam vidim mapy ECE2018/2019... Ako je to mozne? EDIT: Tak uz som zistil kde bol problem, mal som v aute pichnutu SD kartu s predoslou aktualizaciou a ono mi to nacitalo kartu a nie USB.-1 bodů