Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/02/18 ve všech sekcích

  1. jelikož mi to osvětlení zase začalo stávkovat tak sem se rozhodl ho kuchnout a zjistit co a jak (ano vím nový zámek stojí jen kolem 1000 kč ale proč ho kupovat když to jde opravit ... tak třeba tento článek někomu pomůže při podobném problému a řešení ... samotnou demontáž tapecu nemá asi smysl popisovat, samotný zámek tam drží na 3 M8 matkách a je zezadu ještě zajištěný plastovým trnem celý zámek je v kovovém těle které drží na 2 čepech které bylo potřeba odvrtat a pak i na 2 capkách které je potřeba odehnout a pak už stačí jen oddělit tyto části pak je potřeba oddělit plastový spoj který obsahuje konektory pro servomotorek a samotný koncový spínač spínač má z druhé strany 2 vodící kolíčky které ho vystředí na správnou pozici nejspíš pro jednodušší montáž mě se podařilo sehnat jen koncový spínač bez kolíčku ale i tak tam pasoval nahoře puvodní, dole nový ( označení ) celé jsem složil a po stranách bodl COčkem aby se celé tělo bylo zas pevné celé to zabralo kolem 30 minut a stálo kolem 60 kč
    3 body
  2. Teda musí sa odvrtať tie štifty aby sa dalo vymeniť ten mspinač. Zaujimave že podobne mikrospinače su aj v zamkoch a tie kolko pracuju a kolko vydržia a ten kufor iba parkrat za deň a ten spinač tam predsa klakne.
    2 body
  3. Něco z motorismu pro Motose [emoji23][emoji38]
    2 body
  4. Ty taky nic neřekneš, takže jedna opožděná gratulace a ještě jednou dík za prospekty! A jako bonus mě včera ještě ve FM u OMV na nájezdu na D56 zastavila hlídka PČR - full servis včetně dýchání.
    2 body
  5. naskakuje to...128tis a nejake drobne ;-)
    2 body
  6. Děkuji Všem za sraz, bylo fajn Mám tady i pár fotek Jedna společná A tady je zbytek A nesmí chybět foto jídla Placek výborný, ale je už takový "ojebanější" Horkou čokoládu, díky které si servírka opařila ruku, vyfocenou nemám No a nakonec mi, Pawoukovi a Tomusovi byla zima, tak jsme se vrátili dovnitř a dali si pohár a něco na zahřátíSamozřejmě jsem si neodpustil rýpnutí do servírky a její opařené rukyOdjížděli jsme v 19:30 No a na závěr musím poděkovat rodině Maltovic za přání k svátku
    2 body
  7. ahojte zatial som nikde nenasiel ako presne radi DSG. Tak som to dnes napichol na diag a pohladal co by mohlo zobrazovat skutocne zalozeny kvalt. Nasiel som polohu posuvacov , ktore zakladaju jednotlive kvalty a podla toho urcil co je prave zalozene. Presiel som asi 3km a spravil log. Zistil som ze vecsinou je zalozeny iba jeden stupen, druhy sa zalozi tesne pred preradenim, po preradeni sa vyradi ten predchadzajuci. Co ma trochu prekvapilo , bola volba neutralu , ked v skutocnosti ostane zalozeny kvalt podla aktualnej rychlosti a dokonca preraduje ked je paka v polohe neutral (log riadok 108 a nizsie). skusim este niekedy spravit log s dlhsim neutralom (aj ked normalne ho pouzivam iba na dojazd ku krizovatke) a mozno kikdown, co to robi ked za dedinou radi z 6 na 3 pri plyne na podlahe tu "LOG"
    1 bod
  8. Svolávačka na sundávání tlumících deklů? Jako že to nic netlumí, tak to všem sundají? Software nijak neměnili, raději bych se přesvědčil jestli ti tam nedali 1.0tsi s filtrem částic... Odvezl sis ze servisu vůbec své auto?
    1 bod
  9. Ale nic pro Radiuse [emoji3]
    1 bod
  10. @Patrik1971 Takže takhle? :-)) Ale radši to nafoukni, na prázdných se jede blbě :-)
    1 bod
  11. Ondro, nemáš zač, my děkujeme, že jsi nás dnes vzal za Jirkou
    1 bod
  12. Se zeptej ve ŠA, proč to není česky.
    1 bod
  13. To platí pokud není dopravní akce, takže si to vždy zdůvodní. Ale je třeba realita, že pokud v ve většina státu ameriky neporušíš dopravní předpisy, nebo nemají jiný zásadní důvod a ne buzeraci, tak tě nikdy nezastaví. Namátkové kontroly jsou doménou střední evropy. Předpokládám že jde víc o peníze, než o bezpečnost. Ale asi pořád lepší státní policie se svými namátkovým neoprávněné buzeraci, než městká policie, která nemá žádný jiný účel než kasírovat. Modré zony si v mé ulici uměly pohlídat velmi dobře, ale vyhnat fetky z míst kde jsou děti, nebo obchodáku (výživný je albert u průhonu na P7) to jen když je k tomu člověk dokopal. Zrušit zbytečná instituce.
    1 bod
  14. niekde sa to tu už riešilo, nie každému to dovolilo. dôvod neviem servisná poloha sa dá vyvolať aj ťuknutím do páčky po vypnutí zapaľovania
    1 bod
  15. Díky, díky Nemáš za co Asi se chtěli podívat na pořádné auto
    1 bod
  16. Nová verze ,upravit přes LP Carista++3.8+beta-12.apk nebo https://uloz.to/!YhibPYKwUfQ3/carista-3-8-beta-12-apk nebo bez LP Carista.v.3.8.beta-12.b.380012.crk.Support.apk
    1 bod
  17. Musím se tedy omluvit za mylnou informaci. Měl jsem za to, že tohle funguje pouze s asistentem vyparkování a blind spot detectem.
    1 bod
  18. Ano, funguje to celkem dobře, do OIII to přišlo s FL a opravdu to funguje na bázi parkovacích senzorů (jak u manuálu tak automatu). Jde to vypnout přímo na obrazovce, zde jak to funguje: @Galaxy64 Pokud se k překážce blížíš pomalu, tak tě asistent nechá přicouvat, je to pro případy, kdy se tam překážka objeví rychle (vběhne dítě, pes atd.), nebo když jsi překážku přehlédl a blížíš se k ní rychle.
    1 bod
  19. Automatické nouzové brzdění. Mohu potvrdit že samo zabrzdí,razantně i s manuálem.Mně to občas aktivuje při couvání do garáže pes.
    1 bod
  20. Zoznam materiálu: 1x - N 102 615 03 - poistka malá 10A 1x - N 906 844 05 - pin poistka malá 1x - 2Q0 907 685 A - jednotka Slave (J770 vľavo) 1x - 2Q0 907 686 A - jednotka Master (J769 vpravo) 1x - 6Vx 907 455 - držiak jednotky Slave (vľavo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 1x - 6Vx 907 456 - držiak jednotky Master (vpravo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 2x - 4H0 973 714 - konektor jednotky, ten bude 8-pinový 8x - A 018 545 87 26 - pin pre konektory jednotiek 4x - A 018 545 86 26 - pin pre konektory jednotiek 12x - 357 972 740 E - gumové tesnenia 4x - 3C0 972 841 - gumené zátky pre prázdne pozície 1x - káblové oko M6 4x - N 911 893 02 - matica M6 2x - WHT 003 954 - skrutka M5x16 4x - N 105 977 01 - lisovacia matica 2x - N 911 321 01 - skrutka M5x16 2x - N 909 530 04 - skrutka 1x - 5JA 857 521 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K312 vľavo) 1x - 5JA 857 522 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K311 vpravo) 2x - 4E0 972 575 - konektor pre spätné 4x - N 907 647 01 - pin pre konektor spätné 2x - 8W0 971 832 - konektor pre spätné 4x - 61131 383672 - pin pre konektor spätné 4x - 000 979 020 E (N 103 360 05) - pin do prechodky dverí (z interiéru) 4x - 000 979 025 E (A 018 545 87 26) - pin do prechodky dverí (zo strany dverí) 2x - 000 979 009 E (N 907 647 01) - pin pre BCM jednotku - vodiče pri skrutkách a upevňovacom materiáli sa mierne líšia možnosti pre indikátory blokovania je potrebné napätie 12V a 50mA. Biele nie sú vhodné (pri 14V spotrebujú 30mA). Ideálne je použiť žlté (oranžové) zjednodušená schéma zapojenia: pár tipov na umiestnenie indikácie. pri prvom obrázku je použitá dióda pre zamknuté auto 6R0 919 242 9B9 ak ešte niečo nájdem, pridám. zoznam je prakticky hotový, chýbajú dĺžky vodičov. farby by som doplniť mohol, ale to aj tak asi nikto nedodrží (sú dosť drahé originál káble). ešte ma napadlo, RTA (rear traffic allert) by sa nedalo urobiť zároveň s BSD? len tam predpokladám nutnosť parkovacích senzorov (a tie ja zatiaľ nemám)
    1 bod
  21. samozrejme, rešpektujem. čo je zatiaľ známe: - poistka 35, svorka 15(a), hodnota 10A (číslo doplním) - 2x jednotka, osobitne pravá a ľavá strana (J770 vľavo, J769 vpravo) - 2x držiak, podľa typu karosérie - 2x vonkajšie spätné zrkadlo (K312 vľavo, K311 vpravo), resp. vymyslieť inú indikáciu - postačiť by mohla obyčajná LED dióda prispôsobená na 12V - 2x konektor jednotky, ten bude 8-pinový - 12x pin pre konektory jednotiek - 2x pin pre BCM jednotku (číslo doplním) - 1x pin pre poistku (číslo doplním) - 2x káblové oko, predpokladám M6, pre ukostrenie (mínus). body sa nájdu aj v kufri, nie je potrebné ťahať až dopredu. prípadne prepojiť medzi sebou a ukostriť na jednej strane - 4x pin do prechodky dverí z interiéru (číslo doplním) - 4x pin do prechodky zo strany dverí (číslo doplním) - CAN linky sú 2 (CAN, CAN-E), CAN-E napojené podľa výbavy - bez ACC alebo s ACC - vodiče (doplním) - pre montáž demontovať zadný nárazník - pre montáž spätných demontovať tapacíre predných dverí a výmena zrkadiel ak som niečo zabudol, tak sorry. skúsim doplniť. samozrejme
    1 bod
  22. Tak si dáme sraz na letišti a uděláme na ranveji závody ve sprintu ?
    1 bod
  23. Tak jsem sehnal schémata pro asistent změny jízdního pruhu (mrtvý úhel, blind spot detect). Jen zbývá sehnat kódování/zkusit nakodovat... Zkusím udělat soupis materiálu a spočítat kolik by to vyšlo...
    1 bod
  24. A je důležité, aby jsi tam taky byl? [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  25. myslím že i autokelly ich vedelo objednať. tiež som na ne pozeral https://www.autokelly.sk/Product/VAG-4E4837763/1002663807
    1 bod
  26. Takže update výdrže baterii. Origo škodovácka za 4,20€ dnes po 11 mesiacoch skončila :D, noname za 0,80€ fičí stále dalej.
    1 bod
  27. Pokud někdo chodíte občas do Ikea tak tu mám jeden tip. https://m.ikea.com/cz/cs/catalog/products/art/80291156/
    1 bod
  28. Co se týká Rakouska, osobně nelyžuji, takže spíše poznávačka. Zatím tedy jen jedna větší návštěva, ale určitě bych se nebál doporučit Alpy v oblasti Zell Am See. Tam je v dosahu spousta lákadel, jak už samotné město s jezerem Zeller See a blízkým vrcholem Schmittenhöhe, tak určitě Krimmelské vodopády. Aby si i řidič přišel na své, tak určitě Großglockner Hochalpenstraße s vyhlídkami Edelweisspitze a Kaiser-Franz-Josefs-Höhe. Kousek dál je třeba oblast Hallstatt-Dachstein mj. s vyhlídkou "5 prstů". Taky se dá dojet do Berchtesgadenu a vyjet busem (nebo vyjít - já šel ale raději z kopce) na Kehlsteinhaus neboli Orlí hnízdo. Tohle je několik návrhů, v té oblasti je toho daleko víc, třeba i Salzburg...
    1 bod
  29. Tak to každopádně... Protože to Chorvatské není bůhví co :-) Už od minulé návštěvy vinného sklepa vím proč se kufry u aut počítají v litrech :-D
    1 bod
  30. K moři si brát nic nemusíš. Stačí si před odjezdem dolít na maximum a máš po starostech.... Místo oleje si přibal spíš pivo...
    1 bod
  31. Ja treba rikam: "vystupte si, provedeme dechovou zkousku". Nekdo se pta "jste ochoten se podrobit ...?, to je ale spatne, policista se nema ptat, ma ridice vyzvat. Slova " jmenem zakona" se musi pouzit pri vyzve, po ktere nasleduje pouziti donucovacich prostredku nebo zbrane, tedy tesne pred zakrokem. Je to takova informace pro protistranu, ze bude nasledovat pouziti sily. Ale neni zakazano ta slova pouzit i jindy, napr. pri vyzve k dechove zkousce, je to ale zbytecne, ja bych je nepouzil, je to z taktickeho hlediska spatne, dechovou zkousku nelze vynutit silou, kazdy ji muze odmitnout s nejakymi nasledky (pokuta a zakaz rizeni napr.). Kdyz si lide na tu vyzvu "jmenem zakona" zvyknou, nebudou pak na ni dostatecne reagovat, jako kdyz ji uslysi poprve v zivote. § 10/5 zák.č. 273/2008 Sb. Pokud to okolnosti dovolují, je policista před provedením úkonu, při němž dochází k přímému vynucování splnění právní povinnosti nebo k přímé ochraně práv za použití síly nebo hrozby jejího použití (dále jen „zákrok“), povinen použít slov „Jménem zákona!“ a odpovídající výzvy.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...