Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/13/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
2 body
-
Couvaci budou dve, v kazde koncove svitilne. V te Full LED verzi bude ve vnitrni casti na 5. dverich vyuzivat diody pro blinkr. V nizsi verzi to same misto, ale jen jako zpatecka (zarovka). To take znamena, ze blinkr bude jen ve vnejsi casti (zarovka), stejne tak koncove svetlo a brzda (LED).2 body
-
Kdyby jen s Audi. Neni to tak davno kdy nekteri novinari srovnavali Superba s Mercedesem kdy Skoda byla samozrejme lepsi a nebo ORS s Porschem kdy O byla zase lepsi. Skoda je proste vzdy nejlepsi at to srovnavas s cim chces. Neda se svitit. Nevim proc to Audi, Mercedes, Porsche, ale i Bentley, RR, Bugatti nejdou zabalit. [emoji23][emoji23][emoji23]2 body
-
azriel: Hádám že o řád víc než těch, co se tomu na poprvé zasmáli, přecejen pro neznalého je to nerozlousknutelný oříšek. :) Když už tu jedou ty oborové, tak dborníci ve svých oborech dostanou záludnou otázku, kolik je 2x2. Strojař vezme logáro, chvilku s ním pracuje a povídá: "Je to 3,99." Fyzik chvilku šermuje s tabulkami a pak říká: "Výsledek leží v intervalu 3,98 až 4,02." Filosof se ptá: "Co myslíte tím 2x2?" Právník opáčí: "Předně třeba přesně definovat pojem 2x2." Nakonec se zvedne účetní, zavře dveře i okna a pak se tichým hlasem ptá: "Kolik chcete aby to bylo?"2 body
-
Áno, podoba tam je, ale len podoba. Audi je pekná. Zato tá Scala vyzerá ako keby sa Fabia 3 nechala pretiahnuť Hyundaiom. Predná časť vyzerá ešte celkom fajn, bok je klasická škodovka. Ale tá zadná časť ? ? To čo je ? ? Podľa mňa je to humus. Bez urážky. Čakal som, že po takom krásnom aute ako je Superb 3 pôjde dizajnovo Škodovka hore, ale mám pocit, že dobré časy skončili.1 bod
-
Projel jsem se z 1,4 a 1,5 tsi hned po sobě a ta 1,5 se mě zdala linější . Tak jsem šel do 1,4 a to jsem puvodně podle recenzí chtěl koupit přišti rok 1,5 ale GPF a akce Octavia trumf mě donutila ji koupit letos1 bod
-
kulogrande : ano, samozřejmě že jsem ti psal zprávu...ale stále ještě si si ji nepřečetl...opravdu netuším proč... Kartu už mám pro tebe připravenou :-) 310 má jiný princip ochrany , tady žádný kod nepomůže...1 bod
-
1 bod
-
Podle mě když už tak jedině ten android modul, protože ti zůstává origo nastavení všech funkcí v Boleru..výměnou celého rádia stratíš mnohu těch nastavení, které máš origo v Boleru..Na FB ve skupině to tam borec má, házel i fotky z menu toho rádia a origo nastavení už tam samozřejmě není.něco se tam zobrazuje, něco nastavit jde, jen v anglině, ale moc toho není..takže pokud si chceš zachovat origo Bolero, tak mi vychází jen ten android modul.1 bod
-
Když jsi tak šikovný, a podíval jsi se i na ostatní příspěvky, určitě si zvládneš také vygooglit cenu, která se různí podle zdroje. Originál u Škodovky klidně za 500, na bazaru i kolem 50. Malá nápověda je číslo černého 3B0868445 82V a světlého 3B0868445 1SQ dílu.1 bod
-
Ohledně zvuku z motoru ti takto přes net asi neporadíme, možná ti dá někdo ještě nějaký tip. Max. otáčky na volnoběh jdou jen do 2.500 ot, to je normální. (ASR OFF to vyruší a jde až do maxima, nebo zařazený kvalt). Řešilo se to zde:1 bod
-
Kamarádi slevy na skoda-auto: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/vyprodej-skladu#http%3A%2F%2Feshop.skoda-auto.com%2Fcz%2FCategoryOnlyResultsDisplayView%3FpageView%3Dimage%26catalogId%3D10051%26displayMode%3Ddepartment%26showHero%3Dfalse%26categoryId%3D57002%26categoryId%3D57002%26langId%3D-11%26storeId%3D10001%26identifier%3D15446978750531 bod
-
1 bod
-
Nová verze,upravit přes LP 1.Carista++3.8+beta-13.apk nebo https://uloz.to/!gTz0YMbV5ALC/1-carista-3-8-beta-13-apk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jedou strojař, elektrotechnik a programátor ze služební cesty a klekne jim auto. Strojař řekne: "Jo kolegové to nejspíš bude zadřenej píst s tim asi nic neuděláme." Elektrotechnik řekne: "No i kdyby to byly jenom spálený svíčky nebo cívka, tak s tim tady taky nic neuděláme." Programátor ale namítne: "Počkejte kolegové, měli bychom nejdřív zkusit vystoupit a zase nastoupit. Třeba se to zas rozběhne."1 bod
-
@Pawouk Buď a nebo někdo konečně dostal rozum :D @Romiiken Jasně, já ten motor nehaním, každý motor má své určení. Rozhodně nemíním to MPI nějako shazovat, ono díky zpřevodování to jede obstojně a na meziměstský provoz (a do města ideál) to bohatě stačí. Navíc proti Felicii je Fábie co se týče bezpečnosti, ovládání atd. uplně jinde :)1 bod
-
1 bod
-
Pawouk. Mám doma Fabiu 2 FL 1.4 16V 63 KW aj 74 KW Fabiu 1. Veď tá chúda má teraz problémy trošku. A naozaj na normálne jazdenie je tá 1.0 príjemnejšia. Skús sa odviezť a nie riešit parametre. :)1 bod
-
Ahoj, no já měl FI 1.4 16V 74kw Elegance a bez ostřikovaču světel a hlásilo mi to že mám min hladinu kapaliny v ostřikovači + vyhřivané trysky ostřikovačů. No někde šetřit musejí, ale když si vzpomenu kolik stála FI. ELEGANCE a kolik tedˇ FIII. STYLE tak se to dá odpustit.1 bod
-
Když v roce 1991 začal Volkswagen vstupovat do Škody, asi nikdo netušil, že o necelých třicet let později bude možné mladoboleslavskou značku bez velkých výčitek poměřovat s Audi0 bodů
-
Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132... Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.-1 bodů