Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/14/18 ve všech sekcích
-
Vacsinu verzii najdes na "apkmonk.com", len nie beta verzie.... Staci ked das do vyhladavaca "apkmonk carista" a mas od najstarsej po.... [emoji5]2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Dva motory se stejným výkonem a kroutícím momentem ještě neznamená že budou mít stejný průběh. Můžou se v reálu i docela odlišně chovat. Jestli se nemýlím někde by se mělo najít porovnání na brzde kde vycházela celkově lépe 1.4 o proti 1.5. Zkoušel jsem dohledat ale nepovedlo se třeba bude mít někdo více štěstí nebo času a nálady to najít. Osobně si myslím že Průměrnej řidič žádný velký reálný rozdíl nepozná.1 bod
-
trek - No rozhodně to není nic tak hrozného, navíc každý motor reaguje trochu odlišněji než další třeba i stejného typu. Jestli máš tu možnost se s ním projet udělej to, skutečnost je často odlišná od názorů zde prezentovaných, každý z nás má totiž jiná měřítka.1 bod
-
Sada těsnění 800,- Sada těsnění se žhavícím kolíkem( to prostě samo časem odejde) 2700,- Sada těsnění a hořáková komora 5600,-1 bod
-
Je to o rychlosti reakce na sešlápnutíí plynu. Něktrý motor má prodlevu k dosažení plného výkonu třeba 1,5 s., jiný třeba 3 s. Pak je otázka jak dlouho dokáže plný krouťák držet, než ho omezí různá regulace. Některé motory dávají ve skutečnésti podstatně vyšší výkon, než je u něho výrobcem udáno (třeba o 10% víc), jiné motory tento bonus nemají.... Nicméně, zatím si musíme počkat, než toto porovnání (1,4 TSI / 1,5 TSI / 1,5 TSI s GPF) někdo objektivně provede. Novináři si to s výrobci nechtějí rozházet, tak se jim moc nechce porovnávat nový motor se starým a natvrdku napsat pravdu... Každopádně bylo jasné, co nám emisní šikana u nových motorů přinese.... Konkrétně, o porovnání litrových tříválců se již v SM psalo.1 bod
-
Taky jsem dnes měřil dosvit světel. Ulička v garážovém domě, takže rovná podlaha, proti stěně. Pravé světlo dosvit cca 35 metrů, levé 30 metrů. Barva světla, intenzita v osvětlené části je OK, ale dosvit je zoufale malý. V noci i ve spolupráci s pouličním osvětlením, odhalit včas chodce u přechodu je problém. Chodci mají rádi maskovací barvy pro silnici - černá, tmavě šedá, tmavě modrá. Po tom co tu čtu o přístupu servisů, asi také použiju imbus.1 bod
-
Diagnostika ukazuje, že plamen zhasne, takže jak jsi psal - buď ucpaný přívod nafty, nebo vzduchu, nebo ucpaná komora. - toto nieje celkom pravda. Cez diagnostiku musis zistit, ci ti zhasne plamen, pretoze naozaj nejde palivo (stava sa, ale sanca je mala), alebo ti zastavi privod paliva automaticky, pretoze snimac plamena nedetekuje plamen. Po case sa stava, ze snimac plamena (1 suciastka a plni dve funkcie, na zaciatku zhavi a potom snima plamen) odide (rozumej skor ako uplynie mu doba zivotnosti) a nieje schopny detekovat plamen aj ked ten hori spravne. Treba sledovat ake hodnoty dava snimac. To kurenie ma svoje rezimy a v kazdom rezime logika ocakava nejake udaje zo snimaca. Mne po nastartovani kurenia, vo faze ked uz zhavic nezhavi a kurenie bezi sebestacne, snimac ukazoval stale mensie a mensie hodnoty az po chvilke boli pod kritickou hodnotou a tak si logika myslela, ze plamen zhasol a tym padom zastavil palivo. Riesil som to vymenu celeho horaku, lebo zial snimac plamena/zhavic sa neda kupit ako samostatny diel. Pripadne este skusit vycistit horak a zhavic, je mozne, ze su zanesene a dava to zle hodnoty.1 bod
-
1 bod
-
Carista 3.8 beta 13 odomknuta staci nainstalovat. https://uloz.to/!ckYClXsWu3Wd/carista-v3-8-beta-13-apk1 bod
-
Já minulou zimu dojezdil Nokian WRD3 a už nikdy, katastrofa oproti Continental ContiWinterContact TS800 s těmi bych vyjel i na strom, teď mám Barum Polaris 3 ze skladového doprodeje za pár korun a za ty peníze jezdí výrazně lépe než Nokiany.1 bod
-
S 1,5 TSI jsem jel pouze v Karoqu, takže úplně přesné porovnání s předchozí 1,4 TSI nemám - přeci jen je rozdíl mazi OIII a tímto SUV. Nicméně potvrzuji názor Habiho, 1,5 je prostě přidušená. Hodně tedy záleží z jaké motorizace na ni bude dotyčný přecházet. Nicméně machrovat jak jede silněší motor (tj. 1,8 eventuelně 2,0 TSI) je tak trochu zbytečné.1 bod
-
1 bod
-
je to prístupový kód. podobne je to s tempomatom, tiež na to potrebuješ ten SWaP kód, bez toho to neaktivuješ...našťastie stojí len 20 €. ale aj tak jeho "aktiváciu" som doma nerozbehal, obyčajné VCDS je na to krátke...keďže tieto autá to majú riešené online... ale ako chceš. keď na to prídeš, môžeš na tom pekne zarobiť1 bod
-
srovnávat 1.5TSI 110kW a 1.8TSI 132kW je trochu mimo. 1.5 není náhrada 1.8. 1.8 nahrazuje 2.0TSI 140kW pevně s DSG Jinak k 1.5TSI, je poznat že tento motor doplácí na novou emisní normu. On byl jel lépe, ale nemůže :(1 bod
-
Projel jsem se z 1,4 a 1,5 tsi hned po sobě a ta 1,5 se mě zdala linější . Tak jsem šel do 1,4 a to jsem puvodně podle recenzí chtěl koupit přišti rok 1,5 ale GPF a akce Octavia trumf mě donutila ji koupit letos1 bod
-
Demontoval bych to plechové boční víko na převodovce pod kterým jsou kola pátého stupně a zjistil bych co je vlastně špatně. Pak se rozhodnout co dál....1 bod
-
Tak dnes mi difuzor prisiel. Platil som DPH+dorucenie z colneho strediska posty, cakum prask okolo 24 eur. Zatial som to nevidel, lebo doma budem az o tyzden, ale mama ako detektiv Colombo preskumala balik a povedala, ze to doslo v poriadku (zabalene v polystyrene, vo folii a neviem com) a prvy raz mi povedala, ze som si kupil nieco pekne na auto :D1 bod
-
@Stringo můžeš zkusit Carista.ver.3.4.build.340199.apk carista3,2.beta.apk1 bod
-
@Stringo večer , z 6.11.2016 verze 3,2 beta 2 a potom můžu další .1 bod
-
Zdání klame. Dej bacha, aby jsi s tou baterkou nedopadl obdobně. Jde pán po ulici takovým pomalým širokým krokem a za ním vzrušeně diskutuji dva jiní pánové. Po chvíli ho předejdou a jeden z těch dvou se ptá: "Promiňte pane, sledujeme vás už chvíli a nemůžeme se s kolegou shodnout. Kolega je ortoped a tvrdí, že vaše chůze je způsobena artrózou kyčelního kloubu. Já jsem neurolog a domnívám se, že vaši chůzi ovlivňuje zánět sedacího nervu. Můžete nám říct, co z toho je pravda?" První pán se na něj smutně usměje a povídá: "Koukám, páni kolegové, že jsme se v diagnóze zmýlili všichni tři. Já jsem internista a myslel jsem si, že to bude jen takový malý, obyčejný prd ... ale nebyl…1 bod
-
azriel: Hádám že o řád víc než těch, co se tomu na poprvé zasmáli, přecejen pro neznalého je to nerozlousknutelný oříšek. :) Když už tu jedou ty oborové, tak dborníci ve svých oborech dostanou záludnou otázku, kolik je 2x2. Strojař vezme logáro, chvilku s ním pracuje a povídá: "Je to 3,99." Fyzik chvilku šermuje s tabulkami a pak říká: "Výsledek leží v intervalu 3,98 až 4,02." Filosof se ptá: "Co myslíte tím 2x2?" Právník opáčí: "Předně třeba přesně definovat pojem 2x2." Nakonec se zvedne účetní, zavře dveře i okna a pak se tichým hlasem ptá: "Kolik chcete aby to bylo?"1 bod
-
Vzhledem k momentálním dodacím termínům si v klidu můžu počkat na Ženevu a když se nebude líbit tak hned objednat současného. Leasing mi končí 31.5. a můžu ho protáhnout, když budu chtít o 3 měsíce1 bod
-
milanxx: No jo, neučil ses ozubená kola, co? Viz např. Wiki. Ten pátek mi připomněl, jak před třemi lety říkám kamarádce: "Tak budeme mít Velký pátek jako státní svátek, super, bude o den volna víc!" Ona hned lomí rukama: "To zase beztak vyjde na neděli."1 bod
-
Řadu let jsem na F-II 1.2 51kW jezdil Barum Polaris 3 185/60 R15 84T (zkušenost cca 60.000km), a to jak v zimním i letním provozu, kdy na méně výkonná vozidla je tohle obutí podle mě vynikající. Nyní od listopadu, po přechodu na F-III 55kW FL s pneu Barum Polaris 5 185/60 R15 88T XL, mi tyto nové pneu přijdou malinko lepší, přilnavější, s lepší zpětnou vazbou. Původně jsem chtěl na novou Fabii Nokiany WR D4, avšak dosavadním testováním auta, tak pneu Polaris 5, jsem zatím s obojím nadmíru spokojený.1 bod
-
Za mě také účinnost nic moc. Přední dveře a prahy jsou lehce lepší, ale zadní část vozidla nepoznala rozdíl. Toto je pohled z mé strany. Ale když koukám na svůj přední nárazník a kapotu, tak bych zástěrky nařídil všem. Sice odletujícím kamínkům na 100% nezabrání, ale alespoň zredukuje.1 bod
-
@sakal1977, není nic jednoduššího než kontaktovat svého prodejce a on ti určitě rád vše řekne1 bod
-
1 bod
-
Nevím zda je to ještě aktuální, ale: když není plamen, tak to znamená jen dvě věci, buď není palivo, nebo vzduch. To první jde otestovat jednoduše, sundáš z topení hadici pro přívod paliva a přes diagnostiku pustíš test podávací pumpy. Vedení paliva může být i zavzdušněné, pokud si to montoval do vozu. V tom druhém případě, kdy nejde vzduch, tak překontrolovat přívod vzduchu a opět udělal test větráku v topení. Pokud budou trvat nadále problémy, tak pak bych se zaměřil na komoru. V 99% je jen zasraná a špatně dávkuje palivo, což stačí vyčistit. Pokud by i po tom byly problémy, tak tu komoru vyměnit, ale to bych viděl už jako poslední řešení co se týká fukce, tak je v pořádku, že to nejprve nahřává komoru (2 min) a pak se zažehne plamen, v tvém případě se plamen nezažehne, proto to vyhodí chybu, že není plamen1 bod
-
Kdybych měl 2.0 TST, nebo 1.8 TSI, taky bych si zamachroval a ne málo. Kdybych měl 2.0 TSI s GPF, držel bych raději hubu a šoupal nohama.0 bodů
-
Áno, podoba tam je, ale len podoba. Audi je pekná. Zato tá Scala vyzerá ako keby sa Fabia 3 nechala pretiahnuť Hyundaiom. Predná časť vyzerá ešte celkom fajn, bok je klasická škodovka. Ale tá zadná časť ? ? To čo je ? ? Podľa mňa je to humus. Bez urážky. Čakal som, že po takom krásnom aute ako je Superb 3 pôjde dizajnovo Škodovka hore, ale mám pocit, že dobré časy skončili.-1 bodů