Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/23/18 ve všech sekcích
-
Přátelé, přeji vám všem klidné svátky a v blížícím se novém roce jen samou pohodu a to nejen za volantem4 body
-
Jj, taky preji, hlavne aby se vam ty vase popelnice nesypaly a ja pak nemusel rikat moji oblibenou vetu " ja vam to rikal". [emoji23]3 body
-
Carista 3.8 beta 13 Octavia 3 FL 2017 2.0 DSG LED Nastavení ostřikovačů světlometů Sekce Other: Headlight washer activation time = 600 MS Headlight washer activation delay = 2500 MS Activate headlight washers once every ... times the windshield washer is used = 1 ---------------------------------- V cariste jsem si nastavil Interval omývání světlometů: každé 1. použití ostřikovačů Zpoždění: 2500 ms Délka: 600 ms Pokud normálně krátce stisknu páčku ostřikovače, omývám jen okno. Pokud držím déle jak 2500ms tak se mi omyjí i světla dvěmi výstřiky 600ms dlouhými. Nastavení zpoždění ostřikovačů okna -------------------------------------- Normálně když jsem dal ostrikovat tak se nejprve nasucho rozjely stěrače a po chvilce začaly stříkat ostřikovače. Zkrácením zpoždění na 0ms začnou po stisku páčky hned stříkat ostřikovače na okno a pak jdou stěrače už na mokré okno. (Přesné názvy položek v Carista doplním do příspěvku za chvíli, nemám teď mobil s androidem a caristou u sebe) Třeba někomu pomůže, vyzkouším další věci a napíšu chování.3 body
-
Spíš jde o to, že pokud jezdíš do servisu po 30 tis. km a po 15 tis. měníš olej sám, tak je asi lepší držet normu. V servisu ti dají VW50400, takže 5 nebo 0W-30.2 body
-
Carista 3.8 beta 16 uplne odomknuta,staci iba nainstalovat :-) https://uloz.to/!xE5V28VBF1BM/carista-v3-8-beta-16-apk2 body
-
Carista 3.8 beta 13 Octavia 3 FL 2017 2.0 DSG LED Zrušení start/stop Disable auto start/stop system (method A) = YES (12.1V LIMIT) Default NO (7.6V LIMIT) -------------------------- - metoda A, 12,1V - funkční, tlačítko zhasnuté, infotainment píše nedostupnost z důvody vysoké potřeby energie pro vozidlo, na multidotu se při zastavení zobrazí přeškrtnutý symbol a při jízdě zase mizí. Takže za mě spokojenost. Denní svícení - svit i zadních obrysových a předních parkovacích Scandinavian DRL: daytime running lights activate taillights (and parking lights for US/Canada) = YES --------------------------------------- - mám full LED takže v cariste pouze zapnout skandinávský rezim. - vpředu: normálně při denním svícení svítí silným jasem jen vodorovné pruhy, po zapnutí k nim svítí i parkovací tzn. ty tenké proužky uvnitř svítidel. Automatické zapínání potkávacích světel funguje normálně, vodorovné pruhy pohasnou na 50% a rozsvítí se hlavní LED. - vzadu: normálně nesvítí nic, po aktivaci červené led obrysových světel a osvětlení SPZ - Uvnitř: normálně v režimu Auto šlo podle symbolu parkovacích světel poznat, zda automatika přepla z denního na tlumená + parkovací. Nyní po aktivaci vlastně svítí stále parkovací k dennímu takže i symbol v přepínači svítí stále. Dokud není tma, nepoznáte zda svítite denním nebo normálním.2 body
-
1 bod
-
Tak pinďouři, přeju vám všem pěkné Vánoce. Doufám, že Plačkovi Ježíšek nadělí konečně to dospělé auto co si tak celý rok vroucně přál Sice jsem doufal, že ho za ty kecy odnese na Mikuláše čert, ale bohužel vzal prej omylem starýho Vencu z bistra. Holt i peklo se někdy mejlí1 bod
-
Tak holky, ........i já Vám všem taky přeju krásné svátky plné pohody a v novém roce hodně osobních i pracovních úspěchů [emoji106]1 bod
-
Ahoj, i já se připojuji k přání pohodových vánočních svátků a vše dobré v roce 2019. A málo problémů se škodověnkama, ať neděláme Plačkovi radost ?1 bod
-
Nekde jsem cetl, ze to nema klasickej central pres klicek. Klickem se ciste mechanicky odemknou pouze dvere ridice.1 bod
-
To označení 5L0 063 218 není jednotky, ale kompletního setu pro dodatečnou montáž...to souhlasí s tím co jsem koupil. Uvnitř je jednotka ve všech stejná, liší se to jen konektorama na přiložené kabeláži a návodem. Dneska už jsou fakt ty jednotky asi u všech stejný...dřív si pamatuju že na eshopu Škoda bylo uvedeno že je to jen pro Yeti Facelift a teď už to tam neuváděj...1 bod
-
Tak, montáž proběhla údajně bez problémů, nicméně se musela ještě vyměnit "upevňovací deska pro spin. skříňku" 1S0953223 za novou 6C0953223. Ale tempomat ještě není funkční, protože se musí žádat Škoda Auto o "povolení" na změny nastavení (aktivaci funkce) v BCM, a na to nyní čekám, páč údajně ten člověk co to má nastarosti má zrovna dovolenou.. A shrnutí na závěr: typ. model auta NH13J5 CJZD model. rok 2017 potřebné díly: přestavbová sada 6V0 054 800 A kroužek pod volant 6C0 959 653 upevňovací deska pro spín. skříňku 6C0 953 223 DÍKY VŠEM ZŮČASTNĚNÝM! Maikl1 bod
-
Je to dobrý tak na popojíždění v koloně nebo rozjed s více auty před semaforem, pokud potřebuješ rychle vyrazit od semaforu, tak musíš šáhnout na plyn. Myslím, že to bude stejné jak u 1.2tsi. Dá se časem vychytat jak rychle pouštět spojku a jakým způsobem se tak dá rozjet a pak to používat i v jiných situacích. Nevím jak to bylo v článku formulovaný, ale je možné, že jsi nepochopil podstatu tohoto rozjíždění. “Automat” z toho manuálu inženýři Škoda neudělali.1 bod
-
Ještě bych dodal jednu zajímavou alternativu 5G0 947 291 ve dvou variantách nebo1 bod
-
No počkej, nestraš mě, já chápu §24/4 zák. 65/2017 Sb. tak, že pouze když odmítnu provést dechovou zkoušku a chci "krev", musím si to automaticky zaplatit: "Pokud bylo odborné lékařské vyšetření provedeno z důvodu odmítnutí orientačního vyšetření..." Pokud nadýchám a výsledek budu rozporovat s tím, že chci "krev", jejíž výsledek bude negativní, pak bych nic platit neměl. Viz §24/3 zák. 65/2017 Sb.: "... Neprokáže-li se přítomnost alkoholu nebo jiné návykové látky, náklady nese Policie České republiky..." Chápu to špatně? Mě právě ten systém přijde smysluplný. Zastaví mě PČR, nic nevymýšlím a dýchnu. Při pozitivním výsledku dýchnu v rozmezí 5 až 10 min. znovu, případně ještě potřetí. Pokud bude výsledek stále pozitivní, budu chtít odbornou zkoušku, která prokáže, že jsem nepožil. Smůlu mají trochu diabetici apod., kteří dřív rovnou odmítli dýchat a požadovali "krev". Teď prostě dýchnou jako všichni ostatní a "krev" chtějí až potom. Slušného člověka to sice připraví o čas, nikoliv ale o peníze.1 bod
-
Při pohodové jízdě na dovču směr Italia, naložený auto, 4 lidi, na dálnici tempomatích 135 nebo 105, tak průměr na palubáku pod sedm někdy 6.7 někdy 6.8. je to teda jen 230PS. Jo a máme DSG kde to je jinak poskládaný než manuál. Při 130 to točí asi o 500ot míň. Což se určitě lehce projeví taky. Po městě klidně i 10. Dlouhodobá 8.5. Jezdím spíš svižně.1 bod
-
Ty se vyptáváš kolegů co se sere na autech? Bylo mě řečeno, že skáče do nouzaku a nejede. Nic víc mě nezajímalo. Prostě mě řekli ať do těch nejdu. Nikdo se tam nezajímá o škodovky. Berou to jako vozítko z A do B. Zkazí se, tak jedou do servisu ať to opraví. Já už taky přestávám. Nové stojí za hovno a stará semnou snad nějak požije ještě. Vidím, že každou chvíli jsou v servisu a to mě stačí.-1 bodů