Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/19 ve všech sekcích

  1. Soused má Caddy Maxi a je naprosto spokojený. Jsou tři, ale vleze se mu tam úplně všechno. Je vášnivý rybář, takže v pátek odpoledne naloží Caddynu, hodí tam úplně všechno náčiní, včetně matrace na spánek a jede. Chrápe v autě, protože pokud vykuchá zadní sedačky, má tam letiště jako kráva.
    3 body
  2. Dovoluji si reagovat na debatu ohledně natankovaného množství paliva O2 vs O3. Jak zde již padlo, O3 má o 5litrů menší nádrž. Ale taky má o 6, nebo 8litrů (nepamatuji si to číslo, ale koho to zajímá, mohu dohledat) větší tzv. nevyčerpatelné množství. Proto je běžné,, že kdo přesedlal z O2 na O3, tak zpravidla tankuje o 10litrů paliva méně u O3, než O2, při zachování stejného dojezdu. U O3 došlo ke změně vyhodnocení rezervního stavu paliva. A je to proto, že spoutsy lidí jezdilo až nadoraz a občas došlo k úplnému vyčerpání nádrže, nebo nasátí kontaminovaných zbytků paliva, zkondezované vody atd. A s tím se pojí zvýšené náklady na opravy, protože se zákazníkovi nedá dokázat, že čerpadlo přidřel úplným vyčerpáním paliva, nebo nasátím kondenzátu. Staré motory si s tím poradily, ale ty nové s tím mohou mít problém. Zejména commonraily se mohou zavzdušnit a špatně znovu nasávají palivo. A když budete startovat do nasátí paliva, tak poběží čerpadlo naprázdno bez mazání, vznikají drobné šponky, atd. A to je důvod, proč celý koncern zvýšil množství paliva, které v nádrži zůstane ve chvíli, kdy máte dojezd nula. To vyhodnocení stavu paliva se dá upravit v panelu přístrojů změnou kalibrační konstanty pro palivoměr. Na různých fórech se to probírá, takže stačí googlit, nebo specialisti z tohoto webu to určitě znají a úpravy dělají..... Ale je třeba pak mít na mysli, že nesmíte spoléhat na to, že při dojezdu nula ještě dojedete několik desítek KM, jako doposud. To si pak můžete zadělat na problém, když to vyjedete úplně všechno. Snad neopakuji informaci, která už tu možná je. Pokud ano, pak se omlouvám za zbytečné řádky. ...... taky mně tenhle "pokrok" zpět štve, ale to je asi vše, co s tím nadělám.
    3 body
  3. Hnědá Amber ?? https://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car-new.html?id=254822082#make=109&model=261&ymin=2018&page=2&promo=b
    2 body
  4. Nevím jak teď, ale my objednávali v říjnu FIIIC TSI s DSG a vyrobena byla za měsíc.
    1 bod
  5. Já na čištění používám vlhčené ubrousky na brýle z Lidlu.
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Uz by si sem mohol postnut svoju ponuku sluzieb - co ponukas, cennik, kontakt. Nemusis potom pod kazdym piatym komentarom stracat svoj drahocenny cas ?
    1 bod
  8. http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-octavia-combi-poprve-nafocena-ve-sve-karoserii-bude-vazne-jina/
    1 bod
  9. Vidím, že Aleš už se zase rozjíždí. Souhlasím, že nejde ani tak o tu menší nádrž (minimálně u benzinu jsou schopní lidi jizdit výrazně úsporněji než dřív), ale o to, že u některých motorizací ukazuje dojezd nulu v okamžiku, kdy v nádrži leží cca 7 litrů. Jestli je to dané tím, co se píše v předchozím příspěvku, to nevím. Ale pak se má udávat velikost uživatelská a ne velikost technická. Úpravu zobrazení palivoměru jsem zkoušel, ale nikam to nevedlo. Za odkaz budu rád.
    1 bod
  10. Stane, ja mam totiz jeste rodice bez auta a RP, ktere bych rad oba bral sebou pri cestach za jinymi pribuznymi. Kdyz bylo jen jedno dite, tak to slo. Ted uz to nejde a pokud, tak na kratkou cestu mohu vzit jen jednoho za cenu, ze dam malou s autosedackou na predni sedadlo, coz delam velmi nerad. Sice mam 2 auta, mohl bych jet dvema, ale to se pak jaksi prodrazi. Na nejakou estetiku ja seru. Jsem fotr od rodiny a ne nejaky pubertak co honi Tuzing na Nordschleife jako Kokta. Z toho uz jsem vyrostl. Mne zajima prakticnost a pohodli. A chapu ze kdo jsou jen ve 4 a nepotrebuji nic resit tak Kombi, zejmena jako 0 nebo S skutecne staci. Touran je dobrej, ma vzadu misto, ale kufr nic moc bych rekl. To uz radeji tu Caddynu. Proste kdo zazil poradny auto uz do malyho nechce. Ja mel ted 3dny Caddynu a i kdyz slo spis o dodavkovou verzi s 5ti misty tak se mi to auto libilo. No a nebo pak tohle, jsem potkal predevcirem. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  11. Na zavírání kufru tlačítkem má "patent" Ferda, asi jediný z ČR...?? Kdo po tom touží musí do Strakonic, já si klidně vystačím s tím dvojklikem na dálkovém....
    1 bod
  12. Tak isto zatvaram dvere zvonka. Gumaka pouzivaju akurat deti, ktore este nedociahnu na otvorene dvere, aby si ich pritiahli dolu a potom zavreli zvonka. Pre ne je dobre, ze gumak je dlhsi ako by bolo madlo.
    1 bod
  13. Myslím, že nebude dlouho trvat a v rámci svého koníčku na to příjde i Igor (160R) z Bratislavy.
    1 bod
  14. Není to ještě oficálně potvrzené,ale 1.0 TSI 81 KW 6.st.manuál by se měla vrátit s MY 2020.
    1 bod
  15. Si kup Vito od MB a máš to. Prostoru plno, pět až šest plnohodnotných sedaček vzadu s tím, že mezi nimi máš stůl. To je teprve komfort.
    1 bod
  16. Pane, já nikoho neurážím. Vy jste tu začal s tím, že téma je o tom kolik tankujeme a že jsme asi úplně hloupí. Já jsem Vás jen opravil, že téma je o velikosti nádrže. A jen dodám, že svižně jezdím i ve svém soukromém voze a i tam by mě to vadilo (malá nádrž), nicméně moje Mazda 6 má nádrž asi 60 litrů takže mě to tam nikdy netrápilo. Podle mě by automobil s 2.0TDI měl mít minimálně 50 litrů nádrž, spíš víc. Když natankujete 40 litrů, trochu mě to překvapilo a hledal jsem, jestli nemám vadný vůz, což očividně nemám. To se mi zde potvrdilo. Počet příspěvků na chování snad nemá vliv. Dosud jsem zde přispíval jen ohledne Smartlink / Android Auto a když nemám co říct, nemusím sem psát příspěvky abych byl brán hodnotněji. Pokud budu mít příspěvků 1000, pořád se budu chovat stejně. Taky pěkný den.
    1 bod
  17. Mám pocit, že sa tu točí debata okolo toho istého bez výsledku. Skúsme dôjsť k nejakému riešeniu....povedzme, že rekuperácia skutočne JE PROBLÉM a treba to riešiť. Otázka je ako? 1. Vytiahnutie konektora (neoverená funkčnosť, veľa ľudí tu na fóre je za/proti) 2. Návšteva Strakoníc (nepochybujem o tom, že to Ferda nevie, ale zo SR veľmi ďaleká cesta) 3. Vedeli by to spraviť v servise? (pochybujem) 4. ? 5.? . . . Doplňte, čo Vám napadá.
    1 bod
  18. U nás máme takové heslo... Kdo si koupí Hnůjdaje, nadosmrti kunda je [emoji23][emoji23]... Někde to video najdu [emoji3]
    1 bod
  19. Od dnesniho dne, je tento Paket Dynamic Plus k dispozici i u nas V konfiguratoru v prubehu pristiho tydne. DYNAMIC PLUS: * sportovní přední i zadní nárazník * černá 17“ kola TRIUS * mřížku chladiče a zrcátka v černé barvě * černý strop * sportovní sedadla * sportovní multifunkční volant * zatmavená zadní a boční okna
    1 bod
  20. Nazdar panove. Ohledne GSM ovladni NT u Sup 2 12/2012, co doporucujete? Nasel jsem trebars toto https://www.nezavisla-topeni.cz/phmotor/eshop/9-1-Ovladaci-prvky/-4-/5/1399-GSM-dalkove-ovladani-iQGSM-R1-pro-6-uzivatelu
    1 bod
  21. Přesně tak. Další zde netřeba dodávat a probírat. Tečka.
    -1 bodů
  22. Nenapadá mě nic dalšího v současné době a cesta do Strakonic je velmi daleká i pro velkou většinu občanů ČR.
    -1 bodů
  23. Ta méně radostná zpráva bohužel je, že je Dynamic Plus dostupný dle ceníku jen pro Ambition, stojí 40 900Kč a ještě vyžaduje vazby dalších výbav.
    -1 bodů
  24. Změř napětí baterie a dej vědět. Doporučují také rozpojit konektor u sondy proudu na konci "-" kabelu u baterie, vypne Start/Stop a přepne nebíjení baterie z 80% na 100%. Chybové kódy:
    -1 bodů
  25. Daj si nakodovat XDS. Tvrdia sice, ze to je elektronicky “diferencial”, ale v podstate to robi presne to, co popisujes ze chces, aby to robilo, teda pribrzduje jedno koleso. Vie to urobit kazdy kto ma diagnostiku VCDS, navod je v sekcii Elektro/kodovanie. Alebo najdi niekoho tu na fore, kto ti to urobi a rovno dokoduje aj dalsie veci. Setri sa kde sa da a Octavia nema stvrt funkcii zapnutych.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...