Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/15/19 ve všech sekcích

  1. Borci, vy se takhle nikdy nemůžete dohodnout. Zapomínáte na základní věc, že nemá smysl srovnávat spotřebu dvou různých aut. Samotnou spotřebu ovlivňuje především to, kde jezdíte, a taky trochu jako jezdíte. Venkov, okresky, pomalu dálnice klidně za 3,8kg, dálnice 125km/h a mix silnic za 4,3kg, město centrum a dálnice rychle klidně za 5 kg. Musíte se podívat na data více aut, třeba ten spritmonitor.de. U nás v práci máme 4x CNG Octavie, to zatím je cca 150 tis. najetých km, za průměr 4,25kg. Ale taky nevím, kde to konkrétně jezdí. Samotnou ekonomiku CNG neovlivňuje jen samotná cena CNG a daně, ale taky cenová politika výrobce, a trh ojetých aut. Za co koupím, za kolik prodám, ... atd. A samozřejmě proti čemu srovnávám ... proti dieslu? proti TSI 1.4? proti TSI 1.0? Argumentovat tím, kolik bude stát plyn za 10 let nemá cenu, no tak to pak umře, no a co? Auta půjdou do šrotu a budou jiná. A nebo taky ne. Že je plyn u sousedů drahý? ... tak jeď do Srbska nebo Bulharska, tam je zase levný. Zvýšené náklady na opravy? Bavíme se o pětiletém nebo patnáctiletém autě? ... na nájezd km to nemá vazbu, to potvrzují ti taxikáři s vysokými nájezdy. že to žere gumy? jako zadní? ... no pak to ale tolik nežeře přední, možná .... V současnosti to prostě vychází, jízda levně, je to dobrý auto, nesmrdí to, snad to pár let takto vydrží. Jediněj, kdo to nyní podle mne podělal, je výrobce Škoda auto, ale to už je jiná debata.
    3 body
  2. Tak cca 14 dní po koupi své nové Fabia combi 1.0 Mpi jsem si ten zde zmiňovaný konektor u mínus pólu baterie taky odpojil. Zatím mi to hlásí na segmentovém displei (nemám maxidot) hlášku "PORUCHA START STOP", ale jen asi tak cca 10 vteřin po nastartování a pak to zmizne a je klid, mně ta hláška nevadí. Start stop nefunguje, dobíjecí soustava mi tam dává dle měření cca 14.1-14.2 Voltů, baterie se nepřehřívá a akumulátor je nabitý po jízdě na 12.75 Voltů (měřeno cca 24 hodin po jízdě). O auto, akumulátor a dobíjecí soustavu strach nemám, vždy to je jistým způsobem jištěno, vždyť káblík může vždy nějaký vypadnout, odpojit se apod. a přece se nemůže auto hned doprčit !!! Před servisem, technickou si káblík dopojím a ručním VAG přístrojem vymažu chyby. Takže zatím tak, o dalším vývoji budu po čase informovat.
    2 body
  3. Na toto je asi opravdu nejlepší řešení nechat namíchat a zatřít (doporučuji modelářský štětec velikosti 0). A jak už padlo, díky poloze to skoro nepůjde vidět.
    1 bod
  4. Výsledek výměny tlumičů. Auto má 65 tis. km, jezdilo po Praze jako (hotelové) taxi. Zadní tlumič nezvedne sám o sobě prakticky ani svou vlastní váhu. Přední jdou (stejně jako ty nové) stlačit o poznání větší silou, ale pro změnu v nich vrže. V poměru k novým jsou vlastně stejné bahno jako ty zadní. Ve předních jde slyšet proudění tekutiny s cvakáním zřejmě bublinek. Toto je jediný kus, který má na sobě nějaké stopy, jinak jsou všechny suché. Tak jak je položený, nemá vršek žádný odpor při vysouvání. Ve finále tedy sice netečou, servis bez techniky nic nenajde a vy pokud se nebudete zajímat, tak jezdíte prakticky bez tlumičů. 20190315_094956.mp4
    1 bod
  5. Ja pouzil lakovou tuzku od skodovky a dal ji primo na plast. Zatim to drzi. Levne a rychle reseni. Plast nerezavi a diky umisteni nebude to moc vidět. Staci vyssi obrubnik a je to hned...
    1 bod
  6. https://www.garaz.cz/clanek/infiniti-se-stahuje-z-trhu-eu-muzou-za-to-emisni-limity-21001341?dop-ab-variant=5&seq-no=1&source=hp Bude Nissan následovat?
    1 bod
  7. Hele Pancho pro ty co ho znají, hraje si na nějaký dětský crossce na Petra Piláta, no alespoň už donekonečna neleští tu svojí slepici ( která za to ani nestojí) a dělá a má i jinou zábavu. ?
    1 bod
  8. Jenže bohužel planě spekuluješ. K tam brzkému FL není sebemenší důvod.
    1 bod
  9. Kluci proč tak předbíháte. Sama automobilka ve všem nemá jasno a vše se může měnit. Není nic neobvyklého, že svoje plány na poslední chvíli změní.
    1 bod
  10. @Michal B. nechci ti kazit radost, ale facelift příští rok určitě ne!
    1 bod
  11. Kluci,a co tak se naučit používat google.Jak jednoduché a rychlé,nemusíš zasírat témata a dozvíš se to přímo od zdroje
    1 bod
  12. Vidím to stejně jako KarelM ?. Vnitřní hluk je (podle mojí zkušenosti) velkou slabinou Oktávek, dnes už to ve stejné třídě jde mnohem lépe. Uměle si jízdní hluk v kabině ještě zvětšovat mi přijde zvláštní. Ale nic proti, 100 lidí 100 chutí.
    1 bod
  13. .. a něco opačného, co by eliminovalo nežádoucí zvuky (motor, podvozek, kola,...) by nebylo? Formuli nechci....
    1 bod
  14. Moje thajská milenka tvrdí, že jí malý penis vůbec nevadí... Ale já si stejně myslím, že by neměla mít žádný .
    1 bod
  15. Mozna ma i Hnujdej rozpojitelny konektor u minusoveho polu autobaterie? Jedine co me dnes jeste stve, ze jsem to nevedel uz pri koupi auta a rozpojil to az po roce a pul. Dnes bych nemel napul odrovnanou autobaterii, co ma par hodin po vypnuti motoru napeti jen 12V. Jsem zvedav, jestli prezije jeste pristi zimu.
    -1 bodů
  16. Dostala se ke mě informace, že FL Kodiaqu letos nebude, prodeje jsou více než dobré a nejspíše se dočkáme až za rok. Proč inovovat něco co se prodává, to samé Golf, tak až za rok.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...