Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/19 ve všech sekcích

  1. Dnes mi přišel zadní nárazník a naštěstí takový, který jsem si objednal. Jedná se o Škoda originální díl viz.foto a zpracování, včetně kvality plastu, je opravdu na vysoké úrovni. Přidávám prodejce, kde jsem objednával. Je s ním perfektní domluva a vyhověl mi i s hodnotou balíku kvůli clu. Nakonec jsem neplatil nic, jelikož uvedl namísto mnou navrhnutých cca 50USD(ať to není okaté) 10USD :-)). No, prošlo to[emoji106]. Po slevách vyšel nárazník na 91USD = cca 2050Kč. US $104.50 26% Off | High Quality Black PP Rear Bumper Diffuser,Auto Car rear lip with chrome line for skoda Octavia 4dr or 5dr 2015 2016 2017 https://s.click.aliexpress.com/e/bTTkCgha
    5 bodů
  2. To je to samé jako když se lidé přou o tom jestli je auto typu SUV k něčemu dobré... Osobně jedu s plným kufrem maximálně na dovolenou, občas převezu něco objemnějšího, navíc mě se liftback nelíbí tolik co kombi. Příplatek za kombíka akceptuji a myslím si, že pokud by byla cena stejná u obou verzí ještě by jich jezdilo daleko víc Jinak vysloveně nesnáším cokoliv na platu, takže je mi jedno, že je roletka shrnovací. Nějaký větší odpor (pokud je vůbec poznatelný) či spotřeba mě vzhledem k motorizaci absolutně netrápí.
    4 body
  3. Cim vetsi auto/kufr, tim vic kramu a zbytecnosti sebou clovek taha. Combi dava smysl vazne asi pro nekoho, kdo prevazi casto psa a nechce si zaprasit zadni sedacky.
    2 body
  4. Já reálné využití kombi verze také nevidím (ač ji teď sám mám, protože jsem bohužel liftback v super stavu nesehnal). Vždy jsem i na O1 cokoli dal do liftbacku a nevidím důvod proč bych to nedal i na O3. Pro mě je kombík zbytečnost. Ledničku v tom fakt převážet nehodlám. Sám úplně nechápu proč vlastně v případě octavie je český národ stále národem kombíkářů, když to auto vlastně nedává smysl. Jedině pokud jsou pro někoho důležité hagusy. Ale dle toho že kombíků minimálně u nás jezdí u soukromých osob mnohem více než liftbacků, tak to asi lidi vidí jinak. Mimochodem ani při dovolené by mě nikdy nenapadlo využít prostor kombi tak, že bych cokoli dal nad roletku, takže výhoda žádná. Takže hodnocení kombi: + mohu odvézt ledničku + má to hagusy pokud je někdo využije (já nikdy) - větší hmotnost - větší odpor - na roletku nelze nic dát tak jako na plato, aby se neprohnula - je o fous hlučnější díky absenci plata a větší "ozvučnici" - proti krásnému liftbacku je to fakt hnusné - má to více zaprasený zadek než lift Takže za mě. Určitě je to poslední kombi v mém životě, protože auta v liftu nebo sedanu se mi prostě libí a vyhovují mnohem více. Argumentace všech okolo mě jak budu ještě rád, že mám nakonec kombi se za poslední rok ukázala jako jalová, protože jsem ten batoh vážně nikdy nevyužil.
    2 body
  5. Ja viem, že aké sú výhody 50-ky, ale prečo to dávať do 1.2 TSI? Tento motor má tak trochu problém ten olej aj zohriať na jeho normálnu prevádzkovú teplotu (90-110°C), naozaj nevidím dôvod tam dávať 50-ku. Dostať sa cez 110°C je takmer nemožné, a to som svoje auto neraz trápil aj na okruhu, alebo lietal som s ním 190+. Základ je olej meniť včas a nie liať oleje s vysokou viskozitou, bez potrebného schválenia a vymýšľať podobné blbosti. Alebo keď už riešiť olej, tak skôr by som sa zameral na to, že aké má vlastnosti olej v motore keď je motor studený, resp. keď olej ešte nedosiahol svoju prevádzkovú teplotu. Ďalej tu máme známe problémy s rachotom nenapnutej reťaze, takže riešil by som skôr to, aby olej bol 0W, než aby som tam úplne zbytočne lial 50-ku.
    2 body
  6. Ahoj, vzpomněl jsem si opravdu pozdě, ale i na originál kolech jsem měl cca 6 kusů závaží. Nejsem si jistý kolik by jich bylo na mnou původně uvažovaných kolech. Každopádně s originálními disky spokojenost ... obul jsem CONTINENTAL 205/55 R16 TS860 91H FR a velká spokojenost, poradil jsem si i na horách :-). Děkuji moc za radu a trpělivost.
    1 bod
  7. A heleme se, už se mluví o výjimkách při záznamu. Další kandidát na potlačení funkce.
    1 bod
  8. Zajímavé, o EDR se asi zatím ještě nemluvilo:
    1 bod
  9. Nechtěl jsem riskovat a na jeho doporučení jsem objednal 2017. Ikdyž musí být stejné a změna je opravdu jen v barvě.
    1 bod
  10. Pista...stredna foto nieje nastavenie individual.To je klasika pre mna nepocuvatelny Rock a tam nieje mozne menit vysky,stredy a basy,ako aj v ostatnych,preddefinovanych profiloch.Iba v individuale je mozne tieto korekcie doladit/ja len aby to niekoho neplietlo/ Moje nastavenie individual...
    1 bod
  11. Číslo dílu je 1U0 823 570 A
    1 bod
  12. A já ho používám neustále ve spojení s couvací kamerou. Rád stříkám a stírám :-))).
    1 bod
  13. Já ho nemám a jsem velmi spokojen.
    1 bod
  14. @suntour v F3 už žádný rámeček není..ten se přestal dávat už od FL na F2...nerozumím, jaký návod výměny ? píšeš, že jsi ho dneska vyndal a zjistil si, že tam není rámeček..tak jakej návod ještě potřebuješ ? ?
    1 bod
  15. Několikrát jsem od jistých blbečků dostal dotaz, zdali mám OIII krátkou, nebo dlouhou? Na to odpovídám, že dlouhou (protože mám liftback). Pak se blbeček diví, že prý jsem mu říkal, že mám kombi. Přitom o kombíku nepadlo ani slovo. Jinak za mě kombi nemá smysl. Jelikož nepatřím k cikánské čeledi, nad platíčko nic nenakládám, a to hlavně ani při cestě na dovolenou. Navíc se u kombi zasírá zadní sklo a je tam povinný ten šmejdský a hnusný stěrač. Nevím proč bych měl za kombi ještě připlácet. To raději koupím webasto a ještě mi zbyde :-).
    1 bod
  16. A z čistě vizuálního hlediska je pro mě varianta Combi kolikrát daleko hezčí :-)) U bazarových kusů se navíc vytrácí příplatek liftback/combi, tak proč ne.
    1 bod
  17. Přesně, budoucí generace už nejspíš tu možnost výběru mít nebude a pokud se bude přepravovat tak třeba v nějakých uniformích kapsulích... jestli je to dobře nebo ne ukáže až čas. A k ještě k otázce výhodnosti či nevýhodnosti kombi, pokud by měl lifta, nejspíš bych rozdíl v zavazadelníku poznal jen ve chvíli, když bych chtěl převážet postel či skříň, jinak se tam tašky nasypou asi stejně do obou verzí.
    1 bod
  18. To zrovna není pravda, protože deformační zónu v případě Octavie mají obě karosářské verze stejnou. Odpor to určitě horší nemá, když mají kombíky ve většině případů vyšší maximální rychlosti, navíc jsou stabilnější a já nevím co ještě hraje v jejich prospěch, ale sakra kdy už konečně lidí pochopíte, že někomu se kombíky jenom líbí, že se někomu nemusí líbit sedany a obráceně...
    1 bod
  19. Pro kombi ještě nebylo zmíneno ještě jedno hledisko a to bezpečnost. Když vám někdo skončí v kufru nemáte ho hned za zády...
    1 bod
  20. Je to dost pochopitelné, když je to vysoké, dlouhé, těžké (a zvlášť na předek). Jestli si dobře pamatuju, tak výrazně horší byl u Octavie Scout a pochopitelně CNG. Vcelku mě ale překvapil Karok.
    1 bod
  21. Combi má asi i větší zatížení. Já jedu plnej po střechu min. 2x do roka. Jinak neexistuje auto, které by manželka nedokázala naplnit.
    1 bod
  22. Ahoj, tak 6V0 823 707+6V0 823 735 lze již objednat. Cena do 220 kč za ty 4 kusy. Dnes objednané, zítra prý bude dodáno
    1 bod
  23. Reálné to v mém případě bylo za 12let používaní combi OII cca 2x/ročně. Nepočítám bonus, že jsem mohl převážet kočárek s korbou bez nutnosti demontáže, ale kdybych měl liftbacka, vešel bych se tam taky, jen bych musel sundat kolečka a korbu položit vedle. Jinak ale tyhle otázky moc nechápu, mluví se pořád o nějakém zbytečném převážení vzduchu, to je taková idiotská výmluva, že bych blil. Když potřebuješ, máš víc místa nad roletou, v případě Octavie je základní objem kufru pod roletou stejný jako u liftu, navíc combi jsou z konstrukce tužší než liftbacky (to je reálný fakt). Jde o to, co se ti líbí, jestli se ti líbí víc combi, kup combi, jestli sedan, kup sedan. V případě Octavie s kufrem neuděláš chybu ani s jednou variantu.
    1 bod
  24. Další věc je, že viskozita nemá nic společného s tepelnou odolností oleje viz tento "test" http://kixxengineoil.blogspot.com/2015/01/eclipse-results-of-testing-of-engine.html
    1 bod
  25. Ja osobne by som 1.4ku už nechcel. Je pravda, že vydrží toho veľa, nieje tam reťaz, turbo, ale auto má s ním lepšiu dynamiku, lepšie sa jazdí, keď sa jazdí normálne tak spotreba je rovnaká možno nižšia ale aj vyššia. Ak má motor už nahodené inovované rozvody tak sa neni čoho báť. 200tkm to spraví ako nič. Máme doma dve 1,4ky a jedna má 300tkm a už dosť začína klepať piest, druhá ma 230tkm a je na tom podobne len menej to počúť. Studené štarty to ma občas zlé, treba štartovať na dva krát. Na dialnici to veľa točí a hučí. Dlhodobo viac ako 140kmh je za trest. S TSIčkom je to príjemnejšie. V podstate tuto na fóre je to tak, že skoro každý nadáva na 1,2TSi a velebí 1,4MPi, ja som vyskúšal obe spravil na nich cez 200tkm a na servis sa pri oboch minulo rovnako. Spotreba 1.4 63kw vs 1,2TSI 77kw 5,8l v priemere.
    1 bod
  26. Jede se dál ale podvozek se začne brzo hlásit dej tomu ještě 20tkm
    1 bod
  27. 130 tisíc km.. Pche taková volítaná hajtra.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...