Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/03/19 ve všech sekcích
-
Podle mě jsi hodně odvážný, když jdeš do stejného motoru a vozu. Nevím, s kým vším jsi o tom mluvil, ale opravdu nepočítej s tím, že se dozvíš pravdu, zvlášť od těch ignorantů na zákaznickém servisu, co o tom nemaj ani tucha. O jakým stopnutým softu tu mluvíš? Pro ty tři motorovky, tedy R v Karoqu, AF v Kodiaqu a C v SIII maj ty updaty stále dostupný, jestli něco ladí dál, to ví jen okruh k tomu určený a my jako veřejnost se to dozvíme až v momentě vydání. To že s tím někdo problém má a někdo ne je fakt jen o řidičské citlivosti a umu, proto vám taky technici po projíždce budou do očí tvrdit, že je to v pořádu, a to samý hlas na druhém konci u aparátu ... Ty úvahy o tom, že to dělá hardware a nový motory maj mít ten "vadný díl" v novém a bezproblémovém provedení, to je jak pohádka na dobrou noc ... A že tu píšou lidi, co jim ta 1.5 neskáče v provedení 4x4, no ty maj jak u Karoqa, tak Ateca i T-Roc zase jinou motorovku a tedy i soft , včetně homologace ... Tak pak něco srovnávejte4 body
-
Snad si nemyslíš, že by přiznali, že problém existuje i nadále? To je opravdu naivní. U TSI obecně za ty roky, co se vyrábí, nepřiznali skoro nic (kromě vysoce problematických rozvodů), takže u jakýchkoli motorů TSI mně za ty roky už nepřekvapí nikdy nic - u každého zatím něco zmrvili. Snad 1.0 TSI je zatím bez nějakých extravagancí. Ale ten se moc dlouho nedělá.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
http://www.autoforum.cz/bleskovky/taxikar-ovladl-manualni-prevodovku-tak-ze-uz-k-zachazeni-s-ni-nepotrebuje-ruku/ Tak to je vyšší level práce s manuálem.1 bod
-
1 bod
-
takže problém s vynechávaním zapalovania po roku stále nevyriešený. Na diagnostike pamäť závad čistá avšak v bloku meraných hodnot - počet vynechaných zápalov (misfire counter) už mám nasledovné hodnoty, ktoré sa stále zvyšujú: Valec 1: 8000 Valec 2: 8000 Valec 3: 8000 Valec 4: 52 000 Začal som výmenou sviečok, potom som prehodil cievku zo 4. valca na 1. valec, ďalej som dal zmerať kompresné tlaky, dekarbonizácia motora a sania, palivový filter nový, tankujem len OMW a nič nepomohlo. Naposledy som dal vymeniť všetky tesnenia v saní a pod saním, čo bolo tiež úplne zbytočné. Mechanik mi povedal, že to musí byť len problém softvéru v RJ motora a nech si dám v autorizáku spraviť flash RJ. Z autorizáku som dostal odpoveď, že pre môj motor (1.4 TSI CAXC) žiadna aktualizácia nie je k dispozícii. Tak som chcel, aby mi prepálili softvér, ktorý tam je od výroby. Na to som dostal odpoveď, že to nie sú schopný urobiť, keďže je potrebný kód zásahu, ktorý vie len výrobca. Asi mi už zostane len predať auto :( Diky za každú radu s týmto problémom1 bod
-
Takže problém vyřešen.Nechal jsem auto v servisu,dělali nějakou zvukovou nahrávku a tu posílali do Škody.Rozhodli že to jde od spojky,vyměnéná celá spojková sada na záruku a auto je krásně tichoučké.Ptal jsem se servisáka kolik bych platil kdybych to řešil sám tak říkal že ta sranda vyjde na 8500kč1 bod
-
@Čočkyn ano, holt ten motor prostě asi vyžaduje trochu vyšší otáčky a více šlapání plynového pedálu, ne to jen šimrat ... No napadlo to více lidí, neboj chápu co tím myslíš. Jenže i tak, dával jsem sem několikrát odkaz na video s Q3 s DSG/S-Tronicem, ten má stejnou ECU motoru jak Kodiaq, ak když jsem viděl reakci motoru při rozjezdu z místa na plně sešlápnutý plyn, tohle bych tedy nesnesl, kdyby se tak mělo chovat mé auto. @Michal B. nikdy se přece ta 1.5 nesvolávala kvůli updatu tohodle hopsání, nesvolávala se ani kvůli těm výpadkům na plynu, neblni tady ty, teří o tom ví ještě méně. Update je od vydání 19.3.2019 stále dostupný pro ty, kteří si na to stěžují a mají to štěstí, že maj příslušné číslo ECU motoru ve voze. jestli se něčeho podobného dočkají ti s OIII, či Karoqy před OPF a další typy, to je na výrobci. Jestli Ti někdo z VAGu tvrdil něco jiného, zasloužil by za uši.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky mam liftback (ne prvni) a bez zadniho sterace. S liftbacky jsem najezdil odhadem 400-500 tis. km a uprimne si neumim vybavit jedinou situaci, kdy by absence zadniho sterace jakkoliv vadila. Naopak esteticky by mi tam sterac vadil velmi (nehlede na zminene technicke problemy). Roli asi hraje i to, ze auto mivam ciste a v zimne nepatrim mezi ridice-voly, kteri jezdi s cepici snehu na strese, ktery by mohl na zadni sklo sklouznout. Voda neni problem ani pri mestskych rychlostech, pri mezimestskych je sklo suche i ve velkem desti. A kdyby se nekdy nejak stalo, ze pres zadni okno nebude diky necistotam videt (coz me nenapada, jak by se mohlo stat), tak existuji bocni zrcatka. Kdo neumi jezdit podle nich (treba v pripade plne nalozeneho auta) nepatri podle meho nazoru za volant.1 bod
-
1 bod
-
Potvrzeno (bohuzel): Columbus vlastni POI body vykresluje pod 750m meritko (vcetne).. Takze bohuzel1 bod
-
S tím plně souhlasím. Bohužel Škodovka poslední dobou dělá mnoho, čeho po ní zákazníci nechtějí. Totální odklon od potřeb spotřebitelů. A raději naslouchá eurosojuzu v čele s makrelou.1 bod
-
Říkám už podruhé, že nevíš nic o tom, jaké chápu, či nechápu souvislosti. Nic co ci myslím o Tobě a Tvých názorech tu také neprezentuji. Jakto, že není Alcantara? Alcantara se vyrábí se na plné pecky, dokonce fabrika nestíhá. ŠA si prostě řekla, že je jí pro Čechy škoda a že jim buse stačit nějaký lacinější šmejd.1 bod
-
Mám dojem,že bys chválil i pytel ze sisálu na sedadlech. Pro mě je to asi tak, že alcantara byla velmi úspěšná, prodejní trhák. Místo toho, aby si ŠA toho vážila, tak ji zařízla a hotovo. Zákazníci, nechť si naserou, nebo ať si koupí něco co nechťěj, resp. sueditu, nebo jak tomu lacinýmu šmejdu říkají.1 bod
-
A co mela skodovka delat, kdyz alcantara na trhu proste neni? mela ji mit dal v ceniku s cekackou dva roky? Nikdo te nenuti suedii kupovat. Muzes si jit koupit jine auto. Tve misto ve fronte s radosti prevezme nekdo dalsi z toho milionu zajemcu o skodovku. at udela skodovka, je to spatne. Nechapes sirsi souvislosti, jenom si meles svoje. Takovy typicky cech.-1 bodů
-
Ted jsi si pekne nabehl. Ano, vyroba jede naplno, fabrika nestiha. A to je duvod, proc skodovka zrusila alcantaru uz nekdy na podzim/ na jare u vetsiny vybav. zkusim napovedet - to, ze fabrika nestiha, znamena, ze jaksi nestiha uspokojovat objednavky - tudiz alcantara neni. Neni ji tolik, kolik by zajemci o alcantaru potrebovali (opet jen dukaz, ze souvislosti moc nechapes. Jinak si tu myslenku, ze “fabrika nestiha = alcantary je dost” nedovedu vysvetlit. ceskymi medii uz na jare par clanku na tema nedostatku alcantary probehlo. Muzes se poucit. u skodovky se to projevovalo ponechanim alcantary jen v nejvyssich vybavach, a restrikcemi, protoze proste nebylo z ceho sit. Alcantara ve skodovkach samozrejme zustala, jen na okraj. Najdes ji treba v l&k vybavach apod. tak hlavne, ze vis, co je smejd. V zivote jsi suedii nevidel, ale mas jasno. Opet, typicky cechacek.-1 bodů
-
Ty jsi fakt úplnej mimoň. To není tak že že ŠA si řekla že ji je pro Čechy škoda. Prostě a jednoduše poptávka je moc velká a Alcantara šla s cenou hodně nahoru (prodejní cena materiálu, tedy se zdražil i nákup automobilek). ŠA se rozhodovaa jednoduše - snížím si zisk a zaplatím na vstupu víc? NE - zdražím všechna provedení která ji měla? NE - nechám ji aspoň pro nejvyšší řady vozů, kde zákazníci nejdou až tak po ceně a pro nižší dám Suedii? ANO! Jak známo v L&K jsou i nadále sedačky z Alcantary. Takže zákazník volbu má. Buď si připlatí a má Alcantaru, nebo si nepřiplatí a má Suedii. Napadá tě nějaká lepší cesta jak to udělat? Jestli jo, jsem si jistej že tě hned v pondělí zaměstnají!-1 bodů
-
@Clerfayt jako literaturu doporucuji napr tyto clanky https://automix.cars.cz/magazin/svet-automobilu-zachvati-nedostatek-alcantary-20180411.html https://auto.idnes.cz/alcantara-semis-design-kuze-dp1-/automoto.aspx?c=A180419_191953_automoto_fdv http://www.auto.cz/problemy-s-alcantarou-o-velurovou-umelou-kuzi-je-stale-vetsi-zajem-120960 Treba to pomuze v pochopeni toho, proc Skoda zarizla Alcantaru...-1 bodů
-
Bol by som zo skusenosti z ineho vlakna opatrny na odkazy od pana vyssie, ked tak dobre radil naposledy v teme difuzor, ludom zacali chodit namiesto chromovych difuzory obycajne... ked sa tym buchne normalne, tak sa to zabuchne ako bez sofclosu.-2 bodů