Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/21/19 ve všech sekcích

  1. Mě se tohle osobně líbí mnohem víc, než když někdo nalepí na starý Báwo křídlo a lipu, hodí černý fólie na okna, otřískaných liťáky nastříká Foliatecem a myslí si, jakej je to frajer ... Jo a ještě jsem samozřejmě zapomněl na výfuk, obrovská koncovka (nejlépe duplex) a vykuchanej tlumič nesmí chybět...
    4 body
  2. Nejvice zmen, tu je ovsem uz uvedeno na zacatku roku,... takze nic noveho, co by tu zdejsi nemohli videt drive
    3 body
  3. Na obranu ŠA musím říct, že mně zdarma baterii vyměnili. Potom jsem vypojil ten klumpr a zatím, ťuk ťuk, nic.
    2 body
  4. Dnes prevzatá Fabia Team 1.0MPI 44kW. , Za 55KW sa mi nechcelo doplácat. Vedel som dočoho idem. Prve dojmy z motoru. Absolútne ok na bežnú jazdu. Zrychlenie v pohode, išiel som sám so zimákmi v kufri, diaľnica úplne v pohode. Nebol problém držať rýchlosť, predbiehať z pruhu do pruhu. Trošku to chce rozbehnúť potom ok.. Ex Fabia 1.4 16V. Zrovnanie s týmto motorom. Trochu sa mi to pozdávalo slabšie ale toto nové mpi ma plynulý záťah v celom spektre otáčok čo u Ex nebolo. Nejaký extra rozdiel som neregistroval. MPI trochu slabšie v nižších otáčkach ale potom ok. Drží v pohode krok. Za mňa priateľný motor na bežné jazdy. Cez víkend skúsim nafotiť. Pekná výbava TEAM za dobrú cenu.
    2 body
  5. No u bodu 3 to nebude tak jednoznačný, .. Můj rozhodně "nezčerná". Buď je plnohodnotný, nebo tam je prostředí jako na displeji rádia. Teď nevím. Zítra můžu zkusit jak AA, tak ML. Bolero/samsung s8.
    1 bod
  6. to - Misko83 Ahoj, ak budes mat cestu do Brna, tak sa ozvi, a rad predvediem.... 1. - Ano, aj po pripojeni ostane telefon nadalej pripojeny cez BT 2. - Ano, po pripojeni kludne prepnes na radio tlacitkom na PHONE, a riesis volanie rovnako, ako ked nemas pripojeny cez AA alebo ML 3. - pripojenie AA - tu telefon nahodi ciernu obrazovku s napisom Android Auto, a telefon nevies pouzivat. pri ML si nepamatam, poslednu dobu pouziva mlen AA. Inak navigacia sa neprerusi ani v AA, ak prejdes na ine menu - napr telefonovanie a pod... 4. - pri AA budes mat teda ciernu obrazovku s napisom, ale myslim ze displej sa da vypnut. Pri ML myslim tiez. Pocas mojho pisania si dostal uz strucnejsiu odpoved , tak tu je trocha viac detailov.
    1 bod
  7. Jednoducha lecba - vytahni prebytecny konektor z minusoveho polu autobaterie a pak muzes merit napeti pri jizde.
    1 bod
  8. Daval som robit v Profituning Nitra, meranie pred-po, celkovy pristup spokojnost.
    1 bod
  9. Ahoj,já to mám přesně stejným způsobem a zapojené to mám na vnitřní větrák topení,ten se zapíná až s otočením klíčku.
    1 bod
  10. stejný problém, stejné bouchání a vyřešily to zadní nové tlumiče. Na první pohled vypadaly bez závady, ale když se vyndaly, tak krom toho, že se vůbec nevracely, tak šly stlačit rukou. Vyndej je a prověř, není to nic na dlouho.
    1 bod
  11. Ja uz objednal to co mi zamestnavatel umoznil, active mpi 44kw ( 55 ani neni k dispozici ) bez jakýkoliv priplatku. Takze plechy s puklicema, klima, pred . El. okna, to cudlikove radio a vyhrivana zrcadla. Doba dodani prosinec leden... Snad to bude prosinec ?
    1 bod
  12. Včera cesta Pardubice-Poděbrady a zpět. Spotřeba i jízdní vlastnosti tohoto motoru je pozoruhodná. Mám ho 3 měsíce, najeto 1.500 km. Koupeno jako roční vůz najeto 8.700 km. Jakmile jedu víc jak 10 km, spotřeba rapidně klesá. Delší trasy průměr 4.3-4.8. Měl jsem Rapida 66 kW, ale tento motor v Octavii je úplně jiná liga! Jsem naprosto spokojen.
    1 bod
  13. LED Matrix od výbavy Style, základ LED, BiTDI zatiaľ nie, príde spomínaný PHEV, a skutočne prvý krát u Superba derivát SCOUT (nie paket Outdoor). Zaujímavá novinka vôbec u Škodovky, pre SportLine a L&K pri čiernom strope možnosť čalúnenia stropu Alcantarou (ale iba bez panoramy)
    1 bod
  14. Vreskat umí všechny ale zase máš safe zámky plus ultrazvuk, otřes, hlídání přívěsu.
    1 bod
  15. Urazit pracky, zvlášť u hypersuper jsou dobytkové a mám od nich na každém autě jejich podpis
    1 bod
  16. Hliník se neodstehoval do Humpolce, ale Lithium. A ty Motosi by ses měl stydět, že jezdíš takovým elektrickým sracem. Kaze víno a pije vodu.
    1 bod
  17. Jenže Petr je vadnej a není jako 95 % lidí, co si Rapida koupili. Oni to neřeší, protože to bylo levný. Až si pořídíš auto od MB za 2 miliony, budeš řešit každou kokotinu jako Petr. Dědkovi, co má auto za 250 tisíc je u prdele, jestli mu vrže sloupek nebo jestli slyší zvuky, když zatáčí doleva (viz. uložení převodovky u prvních modelů O3). Taky je tam menší šance, že se jim posere elektronika, protože tam většinou žádnou nemají - viz zadní stahovačky u socka verzí Octavií nebo Fabií. Tyto průzkumy by se měly dělat v rámci jednotlivých tříd, nikoli všech aut, která se prodávají.
    1 bod
  18. Ty vole chlapi, jak s tím jezdíte?!?:) Nebo možná je otázka, jak s tím jezdím, já... Jak píšu ve "svým" vláknu, tak mám průměr kolem 6,5l a jednou se mi podařilo 4,8, ale to už snad nechci zažít:)
    1 bod
  19. Tak už mám po 1,5 roku taky vyměněnou baterii EFB+ výrobce MOLL (made in Germany). Byl jsem 2x v servisu, že baterie je trvale podbitá (11,9-12V) ráno po předchozích celodenních ježděních. Pořád tvrdili, že je vše OK. Dokonce i Škodovka poslala odpověď, že když servis říká, že je jše v pořádku, tak to tak bude. Nedávno, po čištění klimatizace = hodinu zapnuté zapalování a ventilátor topení na 1/3 otáček, jsem už nenastartoval. Najednou servis tvrdí, že se jedná o vadnou sérii mezi 2016-2018 od MOLL, kdy odcházejí články. Vyměněná na záruku.
    1 bod
  20. Ahojda, tak muj problem skoro vyřešen, po výměně kostia levé poloosy porad třepání ale podstatně méně pak jsem vyměnil pravou kde vnitřní kloub měl velkou vůli vybrace přestali, ale ted po cca ujeti 20tis uz opět pociťují, ale ne takové jako před tím, takže koupím ted nové pneu nechám vyvážit na Hantru a uvidíme.?Těch dir po zimě je spousty co jsem je vymetl hlavně naše slavná D1
    1 bod
  21. Tak musím říct, že tohle se Škodě opravdu nepovedlo. Myslím tím čistě design. Nerozumím tomu, proč je předek ala "citroen" to fakt nechápu. To už jsou na tom tak špatně, že musí opisovat od jiných automobilek? Proboha, vždyť je to do oči bíjící.....i Hyundai Kona má přední část podobnou, myslím tím rozdělené světlomety..... Podle mně to nařídili Germáni aby udělali něco nepěkného, protože se Škodě moc daří.....? jinak si to nedovedu vysvětlit. Seat Arona zepředu fakt povedená, VW T-rock hezké auto, ale co to proboha upatlala Škoda, tak to je něco.... Teď jsem zrovna ve Světě Motoru četl v rubrice bazar o citroenu cactus a říkal jsem si jaká je neskutečná podoba s vozidlem o několik stránek před ním, kdy tam představují Kamiq. Zkrátka takový český Cactus, nicméně věřím, že si své ortodoxní příznivce tento model najde. Ale abych jenom neškodil, interiér se mi moc líbí a zadní část karoserie je také povedená, ale kvůli divně koukající světlometům s ledkovým obočím bych si tohle auto nekoupil čistě z důvodu nepovedeného designu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...