Ze SO:
M13 Octavia – 5. válcová zkušebna
se pomalu rozjíždí na svou kapacitu
průjezdnosti. Vítanou novinkou
jsou již bezdrátové váhy na volant. V pondělí byla zahájena sériová
výroba nového modelu Octavia A8,
zatím pouze v počtu jeden vůz denně,
ale každým týdnem se mají počty
rapidně navyšovat. Zaměstnanci se
také připravují na výrobu vozů BEV.
Přípravné práce na montážní lince
o hromadné dovolené se dělaly právě
pro tento vůz. Doufáme, že se vše
obejde bez větších problémů.
Počítám, že cena vzroste v závislosti na výbavě v řádu desítek tisíc, což je asi akceptovatelné. Ovšem co je dnes neznámé je to, jak během nejbližších let s cenami zahýbou emisní pokuty pro automobilky...
Nářky nad cenou jsou asi zbytečné, neboť pro spoustu běžných zákazníků je obvykle strop u nového auta někde tak u verze Active 1,O Tsi liftback...
Prodeje Octavie u nás totiž táhnou především firmy, ne FO.
Ahojte mám malý update na svůj dlouhodobý problém s mlžením čelního skla po startu. Při posledním přezouvání jsem vyšrouboval šrouby, co drží kryty předních podběhů, v místě blíž dveřím řidiče a částečně ty podběhy odchlípl. Odhalený prostor kudy má odtékat voda a bordel co zapadá mezi kapotu a čelní sklo, v sobě skrýval solidní hromadu listí, jehličí, vlhké hlíny a jiného bordelu. Po důkladném vyčištění, vystříkání wd40kou a zadělání už nepozoruju ani náznak zamlžení skel, ani při nízkých ranních teplotách. Nádhera. Škoda, že jsem na to nepřišel dřív. Třeba tak před rokem a půl.
Prý vždycky lepší nakódovat. Jinak auto nebude vědět, že má novou baterku a při nějakých výpočtech bude pracovat s úrovní nabití, kapacitou a možná i životností staré, čert ví na co to má všechno vliv, to nikdo neví přesně.
Jen tak pro ilustraci porovnání naměřené spotřeby výpočtem podle tankování (1.údaj) a podle palubního počítače (2.údaj) z dosavadního provozu auta.
4,55
4,2
4,79
4,4
4,73
4,5
4,78
4,5
4,26
4,1
4,73
4,5
4,96
4,8
4,61
4,4
Ne, pro reser intervalu je třeba udělat reset diagnostikou. Nebo tlačítkem pod budíky (tím se přepne na interval 15tis/rok). Lze takto resetovat interval oleje i servisu zvlášť (ale proměnlivý vždy jen přes diagnostiku, přes tlačítko pod budíky se to vždy samo přepne na pevný, aspoň myslím).
Nerozumieme si. IOS 13 priniesol do CP delenú obrazovku priamo v CP. Polovica obrazovky je Apple maps a druhá polovica je dynamická. Môže obsahovať info o najbližšom manévri a jazdné pruhy z Apple maps, info z hudobnej apky (apple music, Spotify, podcasts), info z kalendára. Do tohto screenu zatiaľ inú navi ako Apple maps nedostaneš.
Přesně tak, nastavit 22 a už to kolečko většinu roku nebudeš potřebovat. Automatika se postará, že tam bude 22. To, že dáš při nastartování 25 nic moc nezmění, ale pak musí zas dochladit na 22.
Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie.
Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.
Tohle vsechno je hrozne individualni a co se libi jednomu, nemusi se libit druhemu.
Nicmene nepochybuji, ze i tak bude Oktavka opet tahoun prodeju.
Mne se treba nelibi, ze vydechy na palubce prisly o ovladaci kolecko. Patrne usporne opatreni. Uzavreni/otevreni vydechu tak bude potreba delat posunem tahla smeru vetraciho vydechu... Coz treba dalsim x lidem vubec vadit nebude...