Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/20 ve všech sekcích
-
Z těchto úhlů zvláštní, na některých fotkách vypadá předek jako vysavač.. Jsem zvědav na osobní zkušenost [emoji4]4 body
-
3 body
-
U všech aut jsem měl vždycky zadní stěrač, ale ať už to byla Felda, O1 combi, O2 combi tak měl stěrač opodstatnění a já jej normálně používal, teď co mám O3 liftback tak jsem jej za půl roku nepoužil ani jednou a jsem přesvědčen, že ho nikdy nepoužiju. Bohužel byl součástí výbavy, tuším že u kamery je nutnost. Tím že mám RSo tak je alespoň trošku schovanej a nevadí mi tolik, ikdyz to je pořád jako pěst na oko. Pro upřesnění mám na oknech keramiku, takže voda se tam nedrží a navíc mám fólie s 10% propustností. Můj názor combi rozhodně ano, u liftbacka spíš ne (jako součást výbavy budiž, ikdyz je to ošklivý ale doplácet to jako zvláštní prvek mi přijde zbytečný a raději bych koukal po jiné výbavě)2 body
-
To nesmíš tak brát, jsou dvě skupiny lidí. Asi většina je jako ty, mám to pobodobně, když nastavuju něco na klimatizaci, je to párkrát do roka a vystačím si s dotykovým panelem a není to pro mě problém. Pak znám lidi, kteří buď nechápou princip climatronicu a nebo nechtějí pochopit, a pak s tím štelují co dvě minuty celou cestu. točej s teplotou do max na min, střídají ofuky, vypínají a zapínají klimatizaci. Já si s nima pak připadám jak s bláznama v tom autě. Víc času věnují řízení topení, než sledování cesty. A rozhodně to není ojedinělý případ a setkal jsem se s tím několikrát. Tito lidé, pravděpodobně nepřenesou dotykové ovládání, tak holt budou muset udělat kompromisy, nebo se poohlédnout jinde. Však aut je jako sra.....2 body
-
Čau Superbáci,mám příležitost koupit Superb I s motorem 2,0tdi 103kw ,tak se chci zeptat na nějaké zkušenosti s tímhle motorem..auto má najeto nějakých 150t. km a je to rok výroby 2006..předem díky za odpovědi1 bod
-
Ano i pro mě je tablet ... Kdyby to aspoň bylo jako v MB A propojené s digi budíky, ale takhle jak pěst na oko. Karoq a Fabia to má nejlépe za mě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vidím to stejně jako ty @bouchy. Dát ventilátor na 2,3 a ofuk nohou a skla. Celý den stojí auto u sjezdovky a toto je léta nejrychlejší způsob. I když mám AutoAC, zapnu to při dlouhých cestách, po městě do 10km jízdy, ventilátor běží na plný ... a efekt nic. Nechal už bych téma klima, ale ovládání kolečky po staru bude stejně nejlepší. JJ, zepředu to může trochu připomínat nový Civic ( nízké, protažené a boule). Až to každý uvidí v reálu jako celek, Kabaně jen tak nikdo nenahradí.1 bod
-
Ad ovládání ventilace/klimatizace... tak to jsem asi jeden z těch, co to moc nechápou...už jsem psal jinde, jakmile potřebuju rychle vytopit interiér, nezbude mi nic, než natočit HI a nastavit sklo+kabinu, posléze sklo+nohy. Automat a i ne-HI poloha mi byla schopná hnát sotva vlažný vzduch do ksichtu... asi to fakt neumím používat, ale při jízdě za ledovky nebo sněhu fakt potřebuju mít odmlžený všechny skla a mrznout taky nechci. Holt jsem na to zvyklý z mechanického topení, kdy jsem pouštěl větrák na II, pak pokroutil směrem a asi po 20km teplotou. Pak už automat má smysl, ale do tý doby manuál moc nenahradí. A ano, mám ohřev sedaček i čelního skla, ale to není všelék. A ne, vlasy si v tom nefénuju, je to fakt jen ochrana před prochladnutím. Už i u OIII je mnohé skryté v menu - profily klimatizace, AirCare,.. @xmen201 Fakt je to s 1,5 tak špatné? Já bych do litru určitě nešel, no dvoulitr, i ten slabší bude asi o dost lepší, leč poněkud dražší a žíznivější. Osobně jsem se v 1,5 neprojel, ale asi bych měl. V kombinaci s DSG musí to skákání být snad nejhorší, říká selský rozum... Pak jedině bazar a nějakou 1,4, jsou-li. Jel jsem v tom 5 minut a marné to nebylo. Bylo to prázdné, studené a po rovině, takže tak. Za mně TDI nikdy, krom stavu, kdy točíš 100+km denně, což je i míň, jak doporučený "rentabilní" nájezd u dieselu. Na věčně studené ježdění kolem komína ne, to je smrt. Pro děti, kočárky atd nevím, zda se nekouknout jinde po nějakém "autobusu". Nic než posuvné dveře bych pak až asi nechtěl :) Poněkud líp se to tam rovná, než na sedačky nad vozovkou. I škodovka dělá pár modelů, jinak Citroen, Ford,... Z tohohle pohledu je ta OIV taková žvýkačka a la Hjondé, zadek asi horší, ale předek jednoznačně lepší po zpraseném FL. Což jsem celkem tvrdil už od FII (ač názorově sám..) Uvidíme, jak ereso, motorem i designem.1 bod
-
1 bod
-
Já si nemůžu pomoct, ale díky těm fotkám si říkám, že vypadá podobně jako ostatní novinky ŠA, hlavně Scala. A prvotní nadšení z pěkného auta vyprchává.1 bod
-
V dešti: pokud se člověk o auto alespoň minimálně stará, pak se za deště na zadním okně tvoří kapky, přes které je normálně vidět. Ne ten jednolitý šlem, který vzniká na autech nemytých měsíce a který značně stěžuje průhled. A i v tom případě se dá zcela bezpečně a pohodlně parkovat za pomoci kombinace bočních zrcátek a senzorů. Za sněžení: Pokud nastane okrajová situace, že začne sněžit ve chvíli, kdy je auto ještě promrzlé a sníh tedy okamžitě netaje, jako na vyhřátém autě, pak opět plně dostačuje kombinace boční zrcátka + senzory. Mě by spíš zajímalo, jak vy, kteří se nijak neobejdete bez bezchybného výhledu zadním oknem, zacouváte s plně naloženým autem nebo přívěsem.... To jsou pak ta videa na YT, jak někdo při banálním couvání na parkovišti naboří auto za sebou.....1 bod
-
Couvám vždy bez čučení do zadního okna a k otázce jestli zadní stěrač nebo ne? Už jen to, že vznikne takové téma mi přijde ujeté.1 bod
-
Nejseš tak hloupej, abys nepochopil, jak to headerTDI myslel. Prosím přečti si ještě jednou, co napsal. Obávám se, že princip Climatronicu opravdu značná část lidí nechápe. Hrabe průběžně nesprávně do automatického režimu a pak se diví, co to dělá. U automatické ventilace tam ovladače jsou při běžném použití hlavně pro parádu. Ročně najezdím pouhých 30 tis. km a u automatické klimatizace aktuálního provedení měním jen teplotu a to velmi zřídka. Možná máš nějaké specifické potřeby, možná máš blbě nastavené výdechy, to by asi bylo na delší debatu. To co popisuješ je hodně zvláštní. Fakt se mně neděje to, že když mám hlad, tak je mně zima. Nebývá mně zima na nohy, vždyť tam primárně podle okolní teploty Climatronic topí. A vlastně si ani moc nedokážu mimo opravdu zvláštních situací představit mokré boty. Pokud je venku mokro nebo sníh, tak si vezmu boty do daných podmínek. Ale to už je trochu jiná debata. Podle popisu jseš citlivka a potížista :-) U prvních generací Climatronicu (konkrétně v Roomsteru) jsem pozoroval nesprávné chování v případech, kdy se například jelo při západu slunce na východ. Auto se zezadu ohřívalo, ale senzor byl ve stínu a auto málo chladilo. Co můžu potvrdit byl balanc svítí/nesvítí u panoramatické střechy. To neumí odladit ani u budov, co jsem se bavil s lidma z oboru. Dokud nebyla k dispozci volba intenzity ventilace, tak býval občas při delší jízdě/plném autě vydýchaný vzduch. Ale v aktuálním provedení (a bohužel se s ním setkávám jenom ve SIII) jsem s ním velmi, velmi spokojený.1 bod
-
Naprostá nutnost k čemu konkrétně :-)? Osobně zadní stěrač nepotřebuji při žádném nastoupení do auta, natož při každém. Zbytky sněhu normální člověk před jízdou smete a pokud výjimečně nastanou okolnosti, že se na střeše vytvoří námraza, kterou nelze bez poškození laku odstranit a ta navíc v kuse sjede na zadní okno, pořád tu jsou dvě boční zrcátka. Jak zaznělo výše, kdo neumí jezdit jen podle nich (např. v případě plně naloženého auta nebo jízdy s přívěsem), nemá za volantem, co dělat :-).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod