Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/20 ve všech sekcích

  1. na O3 RS som mal v TP zapisane toto: 7,5Jx19 ET51 7,5Jx18 ET51 7,5Jx17 ET51 6Jx17 ET48 6Jx17 ET45
    2 body
  2. 2 body
  3. No, alebo to skontrolovať ešte pred naštartovaním...
    2 body
  4. U Globusu Praha Zličín https://yauto.cz/8-2-reo-flying-cloud-jediny-ku-3021677.html?fbclid=IwAR0rkHib0KgGxwVjQDo1908riq0Vu_9sJl3m4-ohPGJ5ZdC8ZmXLkyp1a3U
    2 body
  5. Řekne to, co už většina lidí ví a ostatní to nezajímá hlavně že mají 1,5 110kw.
    2 body
  6. Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu
    1 bod
  7. Pokud napětí neklesá pod 13 V, tak systém patrně vyhodnotil, že baterka není dostatečně nabitá a snažil se jí dobíjet. Jen pro zajímavost popíšu jak se to taky může chovat když jsem to sledoval u svého auta: Ráno -2°C cesta do práce (cca 30 km) auto stále dobíjí 14,5 14,7 V. Zapnutá jsou světla a vyhřívání sedačky - asi prvních 8 km. Odpoledne stejná cesta z práce +9°C. Zaplá jen denní světla. Aku je po ranní cestě dostatečně dobit, takže při jízdě pod plynem 11,9 - 12,1 V, při brždění motorem okamžitě 14,9 V. Cestu domů mám převážně do konce, takže rekuperace je málo a po nějakých 17 kilometrech je aku asi dostatečně vybitá, takže napětí i při jízdě pod plynem přestává padat pod 13 V. Po dalších asi 10 km se baterka oživí a už tam zase je 11,9 - 12,1 V. Poslední kilometry tedy dojedu bez dobíjení a ráno je -5°C. Motor přesto startuje v pohodě. Jestli je tohle vhodný chování k zajištění dobré životnosti akumulátoru nechám na posouzení každého jedince. Nejhorší je dlouhá jízda po dálnici na tempomat kdy se jede jen na denní světla a bez dalších větších spotřebičů. Rekuperace prakticky neprobíhá, takže napětí kolísá mezi 12 a 13 V podle toho jestli je podle řj nabití baterky dostatečný, nebo ne. Za dostatečný při 20°C považuje řj nabití na 70%. U mého auta s odpojeným konektorem když si po jízdě otevřu kapotu (abych pak neprobudil žádnou řídící jednotku), tak druhý den naměřím na aku 12,78 V. Aku mám Varta 70 Ah AGM.
    1 bod
  8. Nechci lhát a nevím jak je to dnes, ale vždy to bylo tak, že byla opěrka extra zboží.
    1 bod
  9. Kamera zprovozněna. Na páčku pro L.A. kašlu. SuperII ideálně m.r. 2010 pro L.A. je myslím třeba řízení 3generace Z hlavy si to komplet názvy nepamatuji myslím že s díly se stačí orientovat na Tiguan: *jetý nebo nový držák kamery, jsou asi dva typy podle uchycení kamery * kryt zrcátka a kamery dle interiéru * Alternativně lze sehnat krytku nohy zrcátka pro Simple kameru (kameru na vlastní riziko vyjmout a propojit s main elektronikou pomocí flexy kabelu) samozřejmě s důsledky z toho plynoucí * kabeláž a konektory na prodloužení sensoru světla * lepidla a prostředky na očištění a nabarvený šablony * exCAN kabeláz a gateway na základě 530AN * Cluster nejlépe SW 6xx * pro čtení značek není třeba Navi ale řeší chybějící a ukončovací značky * Pro High beam nové páčky pokud nejsou a Highline centrální el.
    1 bod
  10. Jedná se o Fabii 3 FL. U Scaly se to časem může a nemusí projevit. Psal jsem to jako reakci, že ví obecně o problému a jede se dál.
    1 bod
  11. Nemusí, pokud jde o stejný typ baterie, např. EFB.
    1 bod
  12. Přidávám své data z free verze pro iOS. [attachment]IMG_2320.png[/attachment] [attachment]IMG_2319.png[/attachment]
    1 bod
  13. Nepomůže, sklo je vždy tvrdší, než jakákoliv ochrana. Kdo ho zkoušel leštit, ví.
    1 bod
  14. Ked katalyzator ma určenu životnosťa a ked vyhodi že maly učinok tak netesnosť by som typol na takych slabych 10%. priklad: mam viac fabii tak som si zavaril nove vložky katu (kovove) pre 6V aj 12V aj 1.4 16V a pred stk/ek nahodim a krasne prejdu. Pridu že neprešli cez emisku (slaby učinok) tak im požičam kat a emiska super.
    1 bod
  15. Také tam klíček nechávám, aspoň se nikam nezatoulá. Do žádných kuliček klepat nebudu :).
    1 bod
  16. Keramika to nezachrání, pojistka ano. Opravdu jezdit dnes někdo s nepojištěnym sklem ? Já mám za 5 let 9té čelní sklo a škrábance neřeším.. Na jednom autě samozřejmě
    1 bod
  17. Ve zkratce... oddelat koleno intercooleru, odpojit hadici od vodniho chladice, odpojit hadice pomocneho cerpadla a chladice oleje a nechat vytect. Po naliti expansky na max nastartovat, mit vypnute topeni/klimu a drzet ne dele jak 2 minuty 1500 otacek a dolevat expansku. Pak expansku zavrit a nechat bezet motor az do spusteni sahary
    1 bod
  18. Ja som dostal neoficialnu info ze to NIC INE neovplyvnuje.
    1 bod
  19. Pokud něco ovlivňuje a netvrdím, že ne, tak se to za skoro rok a půl neprojevilo. Dnes jsem po dlouhé době změřil baterii. Výsledek 12,68V.
    1 bod
  20. Tak vyreseno. Nevim proc a jak ale bylo pry rozkodovane vstrikovani. Prehrany software a vse je zase ok.
    1 bod
  21. Je to zajímavé, já jsem před měsícem vyměnil KO baterii a rovnou odpojil konektor a žádné dlouhé starty jsem od té doby nezaznamenal, startuje to parádně, tak uvidím.
    1 bod
  22. Sabiza: ale jo, taky mi to dává svým způsobem smysl. Ale tady mi úplně nesedí to označení RS. Hloupý je, že jakmile se vybije baterie, tak se z Octavia RS stane klasická Oktávka s motorem 1.4, který ještě navíc musí táhnout veškerou váhu baterie, elektromotoru, atp... Takže ten symbol RS platí po dobu, co bude v bateriích šťáva. Zrychlení pak bude někde kolem 10 sekund, možná i víc. Abychom si rozuměli, tím nechci novou RS hanět, naopak se mi líbí a klidně bych o ní jako o novém autě uvažoval.
    1 bod
  23. Skúste si pozrieť manuál, alebo: - Na ľavo vždy ukazuje trip, na pravo celkové km alebo na pravo pri zapnutom tempomate nastavenie rýchlosti tempomatu. - Trip sa nuluje v menu - Údaje jazdy- Trip - OK (podržíš 2-3 sek. pravý valček na volante)
    1 bod
  24. JJ, oni do fakt oj... co mohou. Mě se teď stalo - 2 roky vědí, že destičky mají špatné vlastnosti a furt je tam cpou. Nevím, jak obstojí běžný zákazník, který nikdy neslyšel o dokumentu TPI a nestrčil jim to pod nos jako já. Tipuji, že jim nakecávají vlastnost ....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...