Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/10/20 ve všech sekcích
-
Aktuálne Ísť do Tatier na túru a zjebať sa z pálenky, to je slovenské! Ale ísť do Tatier na túru a zjebať sa zo skaly, to je také české.5 bodů
-
Stane s klasickou Karosou klidně dojeď. Ale kloubák nech doma. Já už nemúžu ani do tramvaje. Tuhle jsem stál hodinu na přechodu, páč jsem se bál zmáčknout to tlačítko pro chodce.[emoji12]4 body
-
Uzavření škol byl první krok. Další dopad je... Ano, lidi se začnou bát jezdit sockou. Až to nastane, poustnu sem fotku, jak lidi v práci parkují na trávě :-)2 body
-
2 body
-
U nás na vsi každý MUSÍ jezdit autem, poněvadž nic jiného mu nezbývá [emoji23]1 bod
-
Tak, už ho zkouším týden. Nejlepší hybrid co jsem zatím jezdil ( Mondeo, Toyoty, Lexus, XC60, xc 90). Vyvažený, reálné dojezdy. Jezdím do práce 15km z toho viceméně Prahou plnou kolon. Baterky mi vystačí na cestu tam i zpět.Vlastně nevím, kolik to žere benzínu. Ještě to asi na benzín ani nejelo. Jediná nevýhoda,není to 4x4 a když se tomu naloží, pořád to hrabe :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nevim, dle toho, jak na tom aktualne budu s casem. Navic jsou vsechna shromazdeni nad 90osob ode dneska zakazana. [emoji23]1 bod
-
I 2 kg se vejde do schranky v kufru. Nedoporucuji dodelavat neorigo drzak pod sedadlo, protoze v pripade celniho narazu bude mit hasicak velkou setrvacnost, v zavislosti na zpomaleni, a muze po uvolneni velkou vahou prastit do nohou.1 bod
-
Asi bolest prvních kousků, mám najeto sice málo, ale s ničím co píšeš a co se týká jízdních projevů nesouhlasím. Rapid je vysoký úzký a větr s ním dost mává na dálnici, Scala má větší šířku, rozvor, menší převis a je to sakra poznat. S tím skákáním jsem se nesetkal, ale možná až budu mít letní gumy, se něco objeví, zatím spokojenost.1 bod
-
Mne to je jedno v dubnu ale pametajte nemože nas byt viac jako 100 :D1 bod
-
@vormen neviem ako Toledo, ale vo vetru je to teda Scala uplne zle. auto pomaly prefukne do druheho pruhu na dialnici pri strednom vetre. Je lahke, napriek tomu spotreba neoslni a akceleracia tiez nie. Napravy buchaju obe a zadna dokonca odskakuje pri priecnom prejazde zaplat na ceste v tiahlych zakrutach pri 90ke. ked dokoncim svoje postrehy, uploadnem podorbny opis auta po 20t km do svojej sekcie. chybaju mi este foto a ucesat to. a vady uz zmienovat ani nemusim, zajtra idem s klepajucou spojkou. uplne zle cele auto1 bod
-
Jelikož jsem v Toledu (Rapid) jezdil skoro 7 let, najel 120tis. a teď mám Scalu, tak můžu i po vyprchání prvotního nadšení upřímně říct, že tohle auto nemá naštěstí s Rapidem společnýho vůbec nic, vlastně možná ten rejd :) Náprava ať už filtrování nerovností, vibrace, stabilita a hlavně ve větru to je jiná třída. Zbytek nemá cenu vůbec zmiňovat, protože by to nebylo fér, je to generační rozdíl. Co se týká srovnání s OIII, tak si stačí projet obě auta a vsadím boty, že většina řidičů, pokud si nehoní ego, řeknou, že se mnohem líp jezdí ve Scale a rozdíl oproti OIII rozdíl nevidí. Takhle je to teď, ale až čas ukáže, co se vyklube z technicky dobře nášlápnutýho modelu.1 bod
-
Je to zde o humoru, nikdy bych to nenapsal na vážno. Že se nad to nedokáže povznést je jen jeho problém a více to rozhodně hrotit nebudu. Je mi toho pána spíše líto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem viděl OIV poprvé naživo. První klíčová věc jsou kola. Jakmile se jedná o ta "skládaná" nebo to nejsou 18ky, tak mně přijde Octavia vzhledově divná, zvlášť v bílé barvě. Místa mně vzadu a celkově na šířku pocitově o něco míň (možná dané mohutnějšími sedadly a výplněmi). Největší překvapení je v interieru. Látka na přístrojové desce ok, hezké výdechy. Sedadla mně přijdou u OIII (tedy ta velká) lepší, tady mně vadily ty výstupky tlačící do ramen. Jak jsem byl namlsaný ze Scaly, tak poměrně velké zklamání z materiálů a vzhledu. Na loketní opěrce koženka, blééé. Výplně dveří u Scaly látka, tady materiál podobný výplni u OIII. Vzhled potahů taky divný. Přístrojová deska u Scaly s barevnou lištou, tady takové fádní. Začátek kacířské myšlenky Pokud by existoval liftback Scaly, ta dostala elektrickou ruční brzdu, není podle statické prohlídky nad čím přemýšlet. A možná by to nemusel být ani lifbtack. Konec kacířské myšlenky1 bod
-
Ve zkratce... oddelat koleno intercooleru, odpojit hadici od vodniho chladice, odpojit hadice pomocneho cerpadla a chladice oleje a nechat vytect. Po naliti expansky na max nastartovat, mit vypnute topeni/klimu a drzet ne dele jak 2 minuty 1500 otacek a dolevat expansku. Pak expansku zavrit a nechat bezet motor az do spusteni sahary1 bod
-
Z hlediska noveho slozeni obyvatel Slovenska bude nutno zmenit nazev teto zeme na MaRoKo. Madari Romove Kokoti.1 bod
-
Neni tomu tak. Oznacuje to auta s tzv. Greentec paketem (startstop, rekuperace). Obchodne se uz neuziva, protoze ho maji vsechna auta. Stejne jako napr. DPF, ktery driv mely jen vybrane motorizace a ted uz dlouho vsechny.1 bod
-
Až si přečteš vlákno od prvního příspěvku tak pak něco napiš. Jsem tak hodnej až sem blbej tak ti to shrnu: 1) V manuálu je prdlačka, píše se tam že máš kontaktovat servisního poradce a ti sami nevědí 2) po poptávce servisu jsou nabídky 0W-20 vs 5w-30 v poměru 50:50 3) asi se se mnou nechtěli dále na servisní podpoře v Porsche Praha bavit, tak mi raději napsali, že aby byli dodrženy záruční podmínky tak tam musí být 0W-20. Zde by se dalo polemizovat nad tím, že servis je odborník a pokud mi tam nalejou 5W-30, tak to dělají dle nejlepšího vědomí a svědomí. Určitě nic podepisovat nebudu, že tam chci 5W-30. V manuálu je pouze dovětek, že to může zhoršit emise. 4) s jiným olejem než 0W-20 bych byl opatrný, u Forda takto zadřeli několik ecoboost motorů, když tam nalili 5w-30 namísto nízkoviskozni 0W-20. Samozřejmě se to neprojevilo hned po prvním nastartování, ale za několik desítek tisíc km, kdy některé díly byly opotřebované více, neboť se tam hustší olej hůře dostával.1 bod
-
1 bod