Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/11/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Ty lowcoste? kolik jsi najezdil kilometrů ve Scale? Podle toho jak píseš tipuji že do milionu nebude daleko, tak tady buď tak laskav rozepiš hluky od zadní nápravy a od kol, mě osobně to dost zajímá, zvažuju nákup scaly pro manželku do města, mě se třeba rejd zdá OK, vešel jsem se s tím všude a vytočil bezproblému, ale s rapidem jsem v životě nejel, tak neumím porovnat. NEBO Nakonfiguruj/sežeň mě O3FL nebo Golfa VII se stejnou výbavou jako Scala monte carlo s 1.5 tsi v "plné" za 700tis a vejdi se u O3FL a G VII taky do 700tis a budeš u mě king a dám ti provizi 5% ??? Nemíchej tady prosím hrušky s jabkama a srovnávej SHODNĚ vybaveně auta za SHODNOU cenu! Nic proti scale za 350tis ale proč to proboha srovnáváš s octávou a golfem za 700tis? Až bude nabušená Scala stát stejně jako A3, nebo B/C class a budeme v levelu 1.4mil tak uznám a nejen já, že scala je lowcost a navoněná bída, ale jak jsem už psal, nemíchej tady hrušky s jabkama?3 body
-
Objednáno 31.1.2020 a už Vás nebaví čekat? U nového modelu, který se dal objednat tuším od 17.1.2020? Wow..... co ti lidi dneska nechtějí :-D Příště radím koupit skladovku modelu, který není zrovna nový, čekat budete jen týden, než Vám jí připraví....sorry za sarkasmus, admin snad pochopí, ale pro podobné komentáře nemám moc pochopení...2 body
-
Tak, už ho zkouším týden. Nejlepší hybrid co jsem zatím jezdil ( Mondeo, Toyoty, Lexus, XC60, xc 90). Vyvažený, reálné dojezdy. Jezdím do práce 15km z toho viceméně Prahou plnou kolon. Baterky mi vystačí na cestu tam i zpět.Vlastně nevím, kolik to žere benzínu. Ještě to asi na benzín ani nejelo. Jediná nevýhoda,není to 4x4 a když se tomu naloží, pořád to hrabe :-)2 body
-
Zdravím, nesetkal jste se nekdo s touto poruchou? S radiem nejde nic a porad se ozyva z repraku bouchani, jako kdyby to bylo zasekly. Musel jsem dokonce odpojit baterku. 79F079EB-8FA8-4818-845A-5238C38DB54D.MOV1 bod
-
Já myslím, žes to trochu zmotal. Neexistuje Sportline podvozek - je jen sportovní podvozek, který má Sportline v základu. A pokud dáš na dvě auta DCC, tak budou stejně vysoko a je jedno, jestli jedno bude Sportline a druhé třeba L&K. A jak píše titanius - je tady jasné, že Sportline bez DCC je níže než L&K, protože ten má v základu DCC a sportovní podvozek se k němu objednat nedá. DCC je -10mm, sportovní podvozek je -15mm. Ono objednávat k DCC sportovní podvozek tak nějak nemá logiku.1 bod
-
Mám osobobní zkušenost. Posílam odkaz kde jsem to popsal zde na fóru. https://forum.skodahome.cz/topic/127398-roz%C5%A1i%C5%99ovac%C3%AD-podlo%C5%BEky-pod-kola/?do=findComment&comment=2405936 Pokud něčemu nebudete rozumět napište1 bod
-
Já se vám divím, že s tím "expertem" vůbec zabýváte. To jste ještě nepochopili, že je to obyčejný troll?1 bod
-
Ten rejd by mě taky zajímal, Scala má průměr otáčení 10.9m, i30 má 10.6m, Fiat Tipo 10.9m, Octavia Combi RS 11.13m, Mini 5dv. 11m, BMW 1 10.9m, Renault Megane 11.2m, Ford Focus 11m, Focus ST 12m, MB A 11m, Honda Civic 11.3m, Audi A3 SB 10.9m, Seat Leon 10.2m a dalo pokračovat Ale jasně, když někdo tvrdí že Scala a Polo mají stejný podvozek (ano, mají stejnou platformu, ale to je tak všechno)... Možná si to chce někdy věci ověřit. Se Scalou jsem moc nenajezdil, ale neměl jsem problém s ní zaparkovat a nepřišlo mi, že bych měl problém s otáčením. Zdroje: https://www.autohled.cz/a/skoda/fabia/t/parametry/polomer-otaceni https://www.autohled.cz/a/hyundai/i30-kombi/t/parametry/polomer-otaceni http://auto-fresh.cz/test/test_skoda_scala/1 bod
-
@xtrack nevlni. ci su pochcane neviem, to som neodsledoval. auto je lahke a proste vieto si s nim robi co chce. mal som ovela tazsie auta predtym, kde som vietor nepocitoval skoro vobec. to si musim zvyknut. ale ten boj LA vietor je niekedy tragikomicky. Ale zase to neber tak, ze vonku pofukuje a to citi. Citit to pri vetroch tak nad 20km/h si myslim. To by som musel odsledovat. KEd boli tie brutal vetry, to som mal co robit i pri 100ke na dialnici aby som ostal v pruhu.1 bod
-
To se jako uvolnily celý dveře nahoře v pantech? Tohle by mě už štvalo, navíc ta spojka a ostatní prkotiny, takže jako celek je z toho @csabac právem naštvanej. To vypadá na nějakej exemplář na kterým se zaškolovala banda brigádníků různých národností a výstupní kontrola měla po víkendové piatice.1 bod
-
@xtrack objavilo sa to po 10t km cca. je to tupy buchot z naprav. tie vlozky na prevoz mam vybrate, skontroloval som. bucha proste naprava. pocujem to pri prejazde spojmi asfaltu a inymi nerovnostami, ako zaplaty na ceste. co sa odskakovanie napravy tyka to je ako pri teste co ma skoda pri NCAP. ak je asfalt hladky, nic. ak je ale zaplata na asfalte a nejdem na nu priamo, tak to buchne a odskoci. citit to pri prejazde tiahlych zakrut, kde je zaplata na ceste. Minule som takto trafil pri 90km/h v zakrute takuto nerovnost a zadok siel cca 5cm v smere odtredivej sily. To som i zabudol spomenut, no ked pojdem po nahradne vozidlo spomeniem i to, kedze ho tam budu mat bez tak dlhsie. A uz zvazujem, ze dam spravit i garancku pri 21t km, lebo o 1-1,5mesiaca tam zase chodit nema velky zmysel. To buchanie som ale chcel pocut na letnych este, ze co bude s origo hlinikmi. Buchot pocujem ako pri 50km/h tak pri 90 ci 130 na dialnici. Proste to iste pri prejazde nerovnostou.1 bod
-
Dej tam mista dve, Sabiza sedet s rasistama, xenofobama a antihujerama EU u jednoho stolu taky nebude. [emoji23][emoji23][emoji23] Clinte dones ukazat tu novu brokovnici, vyzkousime kolik broku Sabiza dokaze chytnout mezi zuby. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Scalu bych si koupil klidně znovu, není důvodto auto pomlouvat. Pár prvních vlaštovek špatnej model nedělá :) Měl jsem 2x novinku z koncernu, vždy první kousky a nějaký drobnosti tam samozřejmě byly, s tím se musí počítat. Druhá věc je problémový kousek a to se může stát u všech automobilek.1 bod
-
1 bod
-
Nevim, dle toho, jak na tom aktualne budu s casem. Navic jsou vsechna shromazdeni nad 90osob ode dneska zakazana. [emoji23]1 bod
-
Asi bolest prvních kousků, mám najeto sice málo, ale s ničím co píšeš a co se týká jízdních projevů nesouhlasím. Rapid je vysoký úzký a větr s ním dost mává na dálnici, Scala má větší šířku, rozvor, menší převis a je to sakra poznat. S tím skákáním jsem se nesetkal, ale možná až budu mít letní gumy, se něco objeví, zatím spokojenost.1 bod
-
Jelikož jsem v Toledu (Rapid) jezdil skoro 7 let, najel 120tis. a teď mám Scalu, tak můžu i po vyprchání prvotního nadšení upřímně říct, že tohle auto nemá naštěstí s Rapidem společnýho vůbec nic, vlastně možná ten rejd :) Náprava ať už filtrování nerovností, vibrace, stabilita a hlavně ve větru to je jiná třída. Zbytek nemá cenu vůbec zmiňovat, protože by to nebylo fér, je to generační rozdíl. Co se týká srovnání s OIII, tak si stačí projet obě auta a vsadím boty, že většina řidičů, pokud si nehoní ego, řeknou, že se mnohem líp jezdí ve Scale a rozdíl oproti OIII rozdíl nevidí. Takhle je to teď, ale až čas ukáže, co se vyklube z technicky dobře nášlápnutýho modelu.1 bod
-
Ja taky nechodim na forum. Forum chodi ke mne. Stringovo pohadky jsou zname vice nez Pan prstenu nebo Pirati z Karibiku. Kdyz zacnu detem cist Stringovo prispevky, usnou do 5ti minut. [emoji38]1 bod
-
@MilanHos Nic jsem nenatáčel. Zavolali mi, že závadu odstraní v záruce. Očividně musejí o ní vědět z více případů...1 bod
-
@stanmar a co kdyby zaplatil celou útratu? :D1 bod
-
Ahoj, tak po ujetí prvních pár stovek km mám vyzkoušené tři typové situace 1) bez topení (bez větrání) rozjezdy na plný "plyn", dle pravidel 10km okresky a 5km město = 11kWh/100km 2) topení a vyhřívání sedačky + záděž v autě a to samé co v 1) = 20kWh/100km 3) dálnice 130km/h (na max) = 18-22kWh Spotřeba je po započtení rekuparace, což je u mě tak 4kWh Mám radost z dojezdu, celý týden jsem jezdil do práce a na nákupy na jedno nabití 270km a ještě 23km dojezdu zbylo (už se ale auto omezilo eko mód a nejede to), takže budu nabíjet jednou za týden doma v noci. Navíc je příjemné nabíjet zdarma při nákupu v Globusu - přijde mi od EON faktura na nulu :-) Škoda, že to od dubna bude placené, aspoň u nás v Olomóci1 bod
-
1 bod
-
Raději doporučuji firmy které to dělají ze zárukou Pokud mas záruku na auto budeš to mít 100%-1 bodů
-
Přímé měření nebylo po FL ale někdy na podzim či v zimě, já objednával FL v srpnu a v nabídce to ještě nebylo. A důvodem je myslím nějaká nová legislativa, kde rozdílové měření není tak přesné a už nesplňuje nové limity, takže to u nových aut bude nutnost, proto je to nejspíš už teď v nabídce. Audi to dělá už léta a nejenom oni.-1 bodů