Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Kane13

    Kane13

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      468


  2. Skodzinek

    Skodzinek

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 801


  3. Barenasparena

    Barenasparena

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      279


  4. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      4 643


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.3.2020 ve všech sekcích

  1. Tak to má ten zaměstnanec nějaký pomatený. V podstatě ani jeden bod není pravda. :-)
    4 body
  2. Mám to takhle odpojené již přes 1 rok u své Fabie III a pořád v pohodě. Infotaiment o tom informuje jen krátkou dobu po nastartování motoru a pak už to hlášení zmizne. Baterie je při měření nabita vždy na cca 12.6 V (měřeno min. 24 hod. po jízdě), před odpojením toho konektoru bývala baterie nabitá tak na 12.2-12.3 V, což už je na hranici možné sulfatace a tím snížení životnosti. Dobíjení za chodu motoru taktéž na hodnotách cca 14.4-14.5 V. Doufám, že baterie se mi tímto odmění dlouhou životností.
    2 body
  3. Ahoj, dnes se mi podařilo dostat z originálního rádia Bolero stereo výstup v dobré kvalitě. V podstatě si ukradnete signál PŘEDNÍCH reproduktorů před koncovým zesilovačem. Signál se zesiluje a zeslabuje podle hlasitosti rádia. Aby nedošlo k poškození rádia a omezilo se rušení, je dobré před konektor Cinch umístit elektrolytický kondenzátor na každý kanál. Kondenzátory poté zakápněte například tavným lepidlem kvůli vibracím. Snažil jsem se zdokumentovat to co si myslím že je důležité. Zapojení ověřeno se zesilovačem Magnat 600W. Výhodou tohoto zapojení je, že se nedegraduje signál za koncovým zesilovačem, proudící do reproduktorů, jako při použití HI/LOW adaptérů. Návod popřípadě doplním, kdyby něco chybělo. Prosím přimhouřete oko nad provedením, dělal jsem to jedno odpoledne z věcí co byli po ruce.
    1 bod
  4. Škoda bude muset reagovat, trh se propadne. Objeví se pakety á la Business, AM Drive apod. Tak jako se objevily v minulosti. Nemá smysl tady řešit výši mezd a ani to sem nepatří. Škoda je pořád velmi zisková a i když to bude mít dopad, existenčně ji to neohrozí.
    1 bod
  5. No řekněme, že ten "přebytečný" konektor tam není úplně přebytečný a informace z něho nepoužívají pouze systémy "kurvící" baterku, ale je docela důležitý třeba zrovna pro systém dobíjení...bylo tady na fóru o tom napsáno hodně, takže se mi to nechce znova celé vypisovat. Jsou mnohem lepší postupy jak odstranit zmiňované špatnosti, StartStop umí kdokoliv kdo má VCP(i když nevím jak je to aktuálně u MR20). Rekuperace je už jiné soustíčko a to umí pouze Ferda(pokud se pletu tak mě ukamenujte).
    1 bod
  6. První upřímná??? https://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-2-0-tdi-110-kw-dsg-style-prvni-rande-133891
    1 bod
  7. Tobě se mohou zdát zbytečné, ale pak to může způsobovat problémy Tebou uváděné. Pokud se Ti zdají zbytečné, doporučuji kontaktovat Google :-)
    1 bod
  8. Ne kren jsem strouhal i pro zbytek rodiny. Zas takovej lakomec nejsem. Manzelka s detmi mela kren s chlebem a ja to koleno. [emoji23]
    1 bod
  9. Nové auta teď dá se říci nelákají nikoho. Lidi si naspořené peníze raději v této době ponechají, než aby je utráceli za nepotřebné auto. Navíc s tou recesí, která nám tu po tom “bordelu” zbyde, jsem zvědavý, jak se automobilky začnou podbízet, aby prodali. Např. naše firma zmrazila objednávky nových vozů min. na 2 roky. O3 budou muset sloužit i nadále. Už teď varují, že to bude daleko horší než-li v roce 2008.
    1 bod
  10. Aspoň někomu? Kodiaq se libi vsem, kteri mají oči :-)
    1 bod
  11. Podle mého názoru je Kodiaq zdaleka nejvíce stylisticky nejzajímavějším vozem svých skupinových bratrů. Tiguan All Space je na straně docela nudný a Taraco je Tiguan All Space s jinou přední a zadní stranou. Mírně „čtvercový“ tvar podběhů kol v Kodiaqu a tvar zadních světel jsou rozhodně hezci než v Tiguane. Musís si zvyknout na přední část podvozku, ale pak vypadá to zajímavě a přesvědčivě. Pokud jde o Sorento - i když je to docela zajímavé, je to mnohem dražší.
    1 bod
  12. Motor BSE ! Zo zvedavosti som objednal novu saciu hadicu. Vymenil som ju a staru rozobral. Naozaj netreba porovnavať BMW s tymto motorom. A hlavne ziadny PCV ventil tento motor nemá ! Po rozborke som pochopil princip takto : Na volnobehu tenka podtlakova hadička odsava podtlakom vypary od kluky rovno do sania , teda obchadza skrtiacu klapku aby sa nezanasala bordelom ked je zatvorená. Ta tenka hadicka stíha odviesť vsetky vypary , ktore prichadzaju od veka ventilov na volnobehu . Ta tenka membrana na novej hadici je zamozrejme rovná a pekne dosada. Pri zvysenych otackach vypary pretlacia tuto membranu a idu do motora cez skrtiacu klapku. Samozrejme vybehany motor ma vacsi tlak vyparov (ako moj napr) a preto tato membrana nebude mat podla mna dlhy život. Tu je vidiet na starej ako je deformovaná. Podla tohto vydieť že vypary strhavaju olej a tato hmla ide rovno do sania. Budem to sledovať ale pochybujem že odrazu vymenou tejto hadice prestane žrať olej. Tak ako tu už pisali za zvysenym tlakom vyparov su piestne kruzky a tak sa dostava olej do spalovania. Ale zatial sa už jedna vec vyriešila . Po otočeni olejoveho viečka už vobec nepodskakuje. Pred vymenou : A po výmene hadice :
    1 bod
  13. Ahoj klubáci, tak díly a ceny máme za sebou a je potřeba se trochu rozepsat o montáži. Mám k tomu i pár obrázků, ale raději jsem víc dělal, než fotil Montáž jsem si rozfázoval do několika kroků 1) Montáž jednotky ESP zde jsem začal tím, že jsem si sundal kola a rozhýbal všechny čtyři ovzdušňovací šrouby na kolech, následovalo odšlapání brzdové kapaliny. Pak přišel na řadu motorový prostor abych vyměnil řídící jednotku brzd, kde bylo potřeba sundat: - vzduchový filtr - stěrače - šerný plast pod stěrači - motor stěračů - sundání ŘJ motoru a držáku ŘJ - protihlukovou deku na příčné stěně a příčnou stěnu - sundání ŘJ ABS vyndání držáku ŘJ ABS motorový prostor vypadal takto: - následovala výměna trubiček mezi hlavním brzdovým a ŘJ brzd, zde doporučuji výměnu, protože nové trubičky mají větší vnitřní průměr, sice to jde pěkně blbě vyměnit, ale je to lepší - výměna držáku ŘJ - na řídící jednotce ESP uřezat z boku plastové drážky - namontování nové ŘJ ESP a připojení trubiček porovnání držáků: porovnání ŘJ ABS a ESP: namontovaný nový držák pro ESP jednotku: uřezat plastové nálitky: namontovaná ŘJ ESP + připojené trubičky: Takže jednotka namontovaná a jde se do interiéru pro snažší protahování vodičů a dodělání Corrner funkce (když je podvolantový kroužek, tak stačí jen dotáhnout dva dráty z BCM k mlhovkám) jsem sundal palubní desku - sundat airbag řídiče a volant - sundat kryt A sloupků - sundat horní kryt sloupku řízení - sundat štít budíků - vyndat budíky - sundat spodní díl sloupku řízení - sundat páčky - demontovat pojistkový box - odpojit vypínač denních světel - vycnakout diag. konektor - vyndat přepínač světel a regulaci výšky světel - vyndat střední mřížku ofukovače a rozpojit svorkovnice od výstražných a kontrolky airbagu, pokud je - vyndat rádio - vyndat střední panel - vyndat ovládání klimy - vyndat spínače a odpojit (zadní okno) - sundat vrchní schránku spolujezdce - ve spodní schránce je pod krytkou schovaný šroub!!!! - sundat boční kryty - demontovat airbag spolujezdce - vyndat sluneční sensor - odpojit hadici ke schránce a světlo se spínačem - povolit všechny šrouby na přístrojovce a vyndat přístrojovku (to nejhorší je už na mnou) Takhle to pak asi vypadá: následně jsem ještě vyndal středový plast okolo řadící páky a ručky, abych tam mohl dát tlačítko na SET pneu následovalo natažení kabeláže k tlačítkům ESP, SET pneu a zapojení dle schématu do ŘJ jednotky zapojení kabelů pro podvolantový kroužek (sensor natočení volantu) nakodování brzd a gateway naplnění a ovzdušnění brzd nádledně všechno zamontovat do interiéru a pak do motorového prostoru Tramtadadá a ESP se všemi ostatními systémy funguje. A kdo bude říkat, že to nemá cenu, tak je na omylu cenu to má Jo a čas. celkový čas byl 16 hodin, dělal jsem to poprvé, takže jsem postupoval pomalu, abych něco nezkurvil. Zároveň jsem k ESP dodělal i corner funkci a dotáhnul kabely k sesoru hladiny v nádobce na ostřikovačích. Kdyby se někdo do toho pustil, tak doporučuji udělat případně i přípravu pro tempomat Tak snad to někomu pomůže
    1 bod
  14. Pro Jaroslav75, který mi dal "Negativní" hodnocení, přidávám zápis hlasování o emisích z Bruselu. Pro zpřísnění emisní normy hlasovali v Bruselu: Pavel Telička (HLAS), Petr Ježek (HLAS), Pavel Svoboda (KDU-ČSL), Jaromír Štětina (TOP09/STAN), Luděk Niedermayer (TOP09/STAN), Jan Keller (ČSSD) a Olga Sehanlová (ČSSD). hlasovani emise_27_3_2019.pdf
    0 bodů
  15. Radši budu slepý, ošklivější auto za mě hledat těžko. [emoji6] Ale tak, ještě že máme každý jiný vkus. [emoji4]
    -1 bodů
  16. Myslíte že coronavirus nějak zámává se slevama na nové auta a slevy budou větší, na Supa můžu vyjednat teď až 10 procent slevu co myslíte šlo by díky coronaviru i víc? Ekonomika bude v hajzlu, lidi nebudou mít peníze...Stačila by mi i Octávie nakofiguroval jsem si ji za 900K a to tam rozhodně nemám vše, ale za ty peníze má Supa ve Full po slevě. Kdyby mi slevili na Oktávce třeba 100K tak jsem na 800K ale to je pořád moc malý rozdíl abych si nekoupil Supa ve Full oproti Oktávii..
    -1 bodů
  17. -1 bodů
  18. Rekuperace a SSS není všechno, chce to deaktivovat hlavně tu funkci se vznešeným názvem "inteligentní dobíjení", která udržuje baterii v polovybitém stavu.
    -1 bodů
  19. Mě se vyplatilo nechat si u dealera vytisknout cenovou nabidku se slevou a s tou pak jít k dalším dealerům, u některých přidali procento slevy.
    -2 bodů
  20. Od jednoho zaměstnance škodovky vím, že jsou všichni doma a pobírají 80 % průměrného platu. Jenže těch 80 % průměrného platu je víc než jejich standardní měsíční plat, protože do toho započítávají i mimořádné odměny a např. na konci roku byla prý mimořádná odměna 100 000 Kč pro každého. Někdo to firmě bude muset zaplatit, buď stát, nebo zákazníci. Očekávám spíš zdražení ceníkových cen.
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...