Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/17/20 ve všech sekcích
-
Zdravím všechny, minulý rok jsem hodně dlouho vybíral auto. Během toho jsem si vytvořil aplikaci na sledování ceny zvoleného auta na skodaplus. Díky tomu jsem viděl, jak prodejci hýbou s cenou. Možná by taková funkce někomu pomohla při výběru auta, tak jsem se rozhodl aplikaci kompletně předělat a vytvořit webovou stránku, kde stačí vložit VIN uvedený v inzerátu nebo odkaz a zobrazí se předchozí ceny. www.hlidejcenuauta.cz Zatím to funguje jen na vozy Škoda, které jsou vystavené na webu skodaplus.cz k tomu jsem nyní dodělal sledování cen skladových/předváděcích vozu Škoda. Hlídaní cen běží teprve měsíc, takže starší změny se logicky nezobrazí. Uložení cen z inzerátu probíha každý den o půlnoci. Malá ukázka změn cen: Kodiaq - https://www.skodaplus.cz/Car/1578243/skoda-kodiaq-2-0-tdi-176-kw 7.3.2020 stál 1 298 999 kč a 26.3. byl zlevněný o 219 tisíc. Zatím největší "asi předběžná“ sleva na O4 (předváděcí vůz s nájezdem 25000km) je 183 tisíc, ale možnost odběru až v prosinci 2020! https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ7NX5LY011033 Karoq, který stál 23.2. 699 900 Kč nyní se prodává za 861 200 Kč https://www.skodaplus.cz/Car/1559917/skoda-karoq-dsg-1-5-tsi-110-kw-style-edition-100 Narazil jsem i na jednu chybu v ceně, která byla následující den opravena. Díky dennímu sledování cen mi to neuteklo. Přikládám screen. Možná někdo zkoušel kontaktovat prodejce a domáhal se ceny 79 000 Kč :D https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBER6NJ1LZ041818 Neukamenujte mě, pokud něco na webu nefunguje, tak jak má nebo tam něco chybí. Webová aplikace má své mouchy, které postupně opravuji. Dělám to sám ve svém volném čase a za své peníze (provoz taky něco stojí). Pokud najdu nějaký ten volný čas, tak se pustím do rozšíření (např. emailová notifikace změny ceny, přidání dalších webu tipcars nebo jiné). Přijímám návrhy na nové funkce. Pokud je zde někdo kdo by mi s tím chtěl pomoct, třeba někdo kdo dělá hezké webovky (dělám raději backend) :D tak budu rád, když mi s tím píchne. Snad takovou aplikaci někdo ocení :-) Chci aby byla zdarma pro všechny!5 bodů
-
Som si na vas spomenul INFO Prikladam samotne usmernenie 5006 KONCERN VW vyšie otáčky voľnobehu.pdf5 bodů
-
Ano 5W40 oleje s C3 do CR od VW lze použít, ale nemá to žádný pádný důvod. Ta zmiňovaná vyšší viskozita je jen u zcela nové náplně a u 5W40 C3 už po 1000 km klesne pod úroveň 5W30 507.00 a při 10K km už je o proti 507.00 na polovičních hodnotách, takže jde čistě o placebo efekt. Při 5K najetých KM a zahřátém oleji, nepoznáte v tekutosti rozdíl. 5W30/0W30 s 507.00 je prostě pro tyto motory nejlepší řešení. Rychlí sešup viskozity u 5W40 C3 byl důvod vyvinutí olejů 5/0W30 s normou 507.00, které jsou stabilní a viskozitu neztrácí ani po 20K km. 5W40 je prostě krok zpět. Jestli ho i přes to někdo chce používat, důrazně doporučuji měnit nejpozději do 10K km.2 body
-
Presne tak. Iba posledne verzie Lucky Patchera zvladaju upravu poslednych verzii Caristy. Tu je oficialna stranka kde je vzdy najnovsia verzia: https://www.luckypatchers.com/download/1 bod
-
Tak Superb IV vrácen, hodnocení nového motoru 0 až1070km, jednoznačně doporučuji, pro ty co mají k autu vztah a chtějí něco jiného a úsporného., toto se povedlo. Motor táhne i na elektriku skvěle, kultivovaně, velmi dobře rekuperuje, nabití 0-80% za 3.30h, do 100% 5.15h z 230V domácí dobiječky. Benzínový motor skvělý 1.4 TSI, tichý, celkově na Sport mode to jede parádně, pružné a kultivovaně, ticho v autě nejlepší ze všech škodovek. Podvozek s DCC komfortní i na Sport mode, není tak stabilní jako diesel nebo benzínové verze s DCC, je naladěn jinak. Pneu byly léto Continental 215/55 R17. Až jsem si říkal, že to vracet ještě nebudu a do zajedu ho. Fakt doporučuji, kdyby žena nebyla navyklá na Kodiaq, tak bych to koupil hned. Tady celková spotřeba syrového motoru a všemožné kombinace jízd a módu.1 bod
-
Ještě jsem si všimnul, že auto na nějakou dobu stáhnou ze serveru a pak ho tam znovu přidají. Eviduji tak 360 vozů. Zatím aplikace umí zobrazit jenon nejstarší záznam, určitě to opravím. Jen budu muset vymyslet, jak to zobrazovat. Tento RAPID byl od 18.2. přidány na skodaplus 3x :) při vyhledavani podle VIN se zobrazi prvni zaznam (tj. 18.2) .. https://www.skodaplus.cz/Car/1590607/skoda-rapid-spaceback-1-0-tsi-81-kw-ambition-plus Řešení: Pokud se při vyhledávání pomoci VIN zobrazí, že je inzerát neaktivní (i když je aktivní), tak zkusit vložit URL adresu a bude to fungovat.1 bod
-
Teď jsem to zběžně prolétl, a netuším, co tě vede k tomu, že je to zrovna PR článek. Není to skutečně test jak píšeš, spíše to shrnuje možnosti výbavy a některé prvky popisuje blíže. Na konci shrnutí i některých negativ, obecně již známých od kombíku. Automobilka by nedovolila ani souhrn těch negativ, vzpomeňte si jak dopadl ten později stažený velký test O4 na Youtube kanálu "Videoblogy". Autor jistě nebude nijak podjatý. Nic víc, nic míň. Osobně bych takový článek klidně podepsal, aniž bych musel mít nějaké výčitky. Ano každý tam jistě najde něco jinak svégo, nebo naopak nenajde, ale není to manuál, a není to ani test. Je to seznámení s liftbackem a jeho možnostmi. Jestli nějaký asistent, nebo výbava bude mít později nějaké mouchy ukáže až dlouhodobější zkušenosti. Byl bych v klidu, je to opravdu krásné a povedené auto.1 bod
-
1 bod
-
Auto bez mikro škrábanců je možná z výroby. Už v rámci předprodejní přípravy se auto myje a řada dealerství používá portálové myčky. V minulosti jsem se setkal také s tím, že někteří zákazníci nechtěli, aby se auto v rámci přípravy mylo, chtěli si to udělat sami. Základem dobrého mytí je dvou(troj)kýblová metoda a několik mycích hub. I tak je ale velká šance, že mikro škrábance vzniknou. Jak bylo psáno výše, doporučuji auto svěřit odborníkovi a pokud ti na laku opravdu záleží, nechej si aplikovat keramickou ochranu laku, případně auto potáhni transparentní folií. Jiná cesta de facto není. Já myju auto co nejšetrněji dokážu, dávám si opravdu záležet, a stejně se drobným škrábancům neubráním, je to trochu boj s větrnými mlýny. :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Test O IV liftback 1,5 Tsi Spíše než test je to jen takové seznámení a skoro mi to připadá že je to zaplacené PR od Škodovky..1 bod
-
Středové výdechy v zimě téměř nefoukají, jsou používané v létě na AC. A velikost výdechů neurčuje nijak kolik vzduchu z nich proudí :) Důvody proč to je takto popsal kolega výše.1 bod
-
Už je to vyřešeno a jezdím:-) Dopadlo to tak, že jsem volal jinam přes kolegu známému do škodovky do servisu a tam mi řekl, že to mohu odpojit i se zapojenou baterií, jen nesmím mít zaplé zapalování. že to max. vyhodí chybu, kterou mi pak vymaže. Takže jsem vše odpojil (vyhřívání, kontrolu zaplých pásů a airbag), vytáhl sedačku ven a vše smontoval a nasadil zpět. Po zapnutí mi to žádnou chybu nevyhodilo. Ten blb ze servisu, fakt chtěl jen vytáhnout peníze jak píšete. Byl jsem zoufalý a ten servis i rád zaplatil, ale bez sedačky bych tam stejně nedojel. Díky všem za rady.1 bod
-
Pán byl ochotný, ale hňup. Bože co za lidi v těch servisech pracuje, je vážně tragédie. Prostě odpoj baterku, udělej co potřebuješ a zase ji zapoj. Vynuluje se čas a průměrné spotřeby ve všech režimech + denní počitadlo km. To je vše. dopl. Pán asi potřebuje, abys přijel za 500,- smazat chybu airbagu, která bude svítit na přístrojovce. Protože při odpojené baterce by se nezapsala, stejně jako se nezapíše nic z ostatních jednotek. Baterku jsem měl odpojenou mnohokrát. Nikdy žádná chyba v jednotkách.1 bod
-
Takže, nejdůležitější je založit téma, pak jde opěradlo vyndat bez většího problému. Potom tedy ještě odloupnout v kufru plastovou krytku středového pantu a pod ní vytočit T25 šroub.1 bod
-
1 bod
-
Moc nechápu co tady stále řešíte, každý má možnost si to vyzkoušet, at už u prodejce, nebo někde jinde. Nastavit přední sedadlo podle sebe a zkusit si sednout dozadu. Pokud to někomu nevyhovuje může si koupit třeba větší auto, ale z vlastní zkušenosti vím, že řidič do 180 cm - není vzadu problém. Jezdím dost často ve čtyřech a potíže s místem nemám a taky vím od začátku co jsem si zkusil a koupil.1 bod
-
S F3 už jsem byl v Chorvatsku 2x konkrétně na Hvaru cca 1000km, jezdime vždy ve 4 a za mnou sedí osoba vysoká 178cm tedy o 5 cm vyšší než já a pohodlí na jedničku nikoho nic neboli a žádný stížnosti. Vše naprosto v pořádku. Ale najdou se samozřejmě takový kteří mají 160cm a bude jim superb malej, prostě 100 lidi 100 chutí. Když vám je Fabia malá tak si kupte něco většího a nemusíte si potom stěžovat že vas bolí rozmazlena řiť.1 bod
-
Fabia není Citigo a rozhodně to není tak malé auto jak si tady lidí myslí.1 bod
-
jedna věc je prostor na nohy a druhá komfort zadního sedadla, které je s tím předním naprosto nestovanatelné. Nadruhou starnu do Chorvatska (tehdy Jugoslávie) se dalo dojet i na zadním koženkovém sedadle embéčka. Je to tedy čistě o zhýčkanosti sedího.1 bod
-
kdepak jedničková fabka... ta měla i chlazenou schránku u řidiče, přesně na plechovku:-)1 bod