Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/22/20 ve všech sekcích
-
Tohle je už hodně silná káva i na tebe, nemyslíš? Ale stokrát opakovaná lež o jednoduchém servisu atmosféry se stává pravdou. Téma je o rozdílech dvou variant motoru, tak sem furt necpi atmosferický motor.2 body
-
Tuším som dal odkaz na starú ročenku a aj tak mám dva lajky, fajn, tak tu máte ešte na tú najnovšiu, sorry... :-) PC Revue - Ročenka elektromobility 20202 body
-
Tak už mám auto opravené ze servisu. Problém byl tom, že nad tou klapkou v kufru je přilepený takový ten "molitan" kvůli odhlučnění a ten se odlepil a spadnul před tu klapku a bránil proudění vzduchu. Takže @Prograw má určitě ten samý problém. A došlo mi že mi to taky začalo až když se auto poprvé ohřalo na slunci. Tím teplem se to odlepilo. Myslím, že těch aut s tímto problémem bude daleko víc. Jinak v servisu se s takovým problémem setkali poprvé.2 body
-
2 body
-
Nyní se finta s odpojeným konektorem dostala k novinářům a škodovka přispěchala se zastrašujícim prohlášením. No mě to neodradilo a nezastrašilo. https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-210038002 body
-
2 body
-
1 bod
-
Moc díky za informaci, Vojto! Zítra na to kouknu, jestli se k tomu nějak po oddělání tapecírunku v kufru dostanu. Když ne, zajedu do Škodovky, ať si pohrají :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
misor1994: no rozumným chipem 140kw verze dosáhneš cca 170kw. A to je už dostačující.1 bod
-
1 bod
-
Jde to speciální odolná a velice tvrdá pryž od jednoho našeho dodavatele, co nám dělá podobné díly na naše stroje. Řezané je to vodním paprskem.1 bod
-
1 bod
-
Max 2l a dej original G06 072 6A2 stoji 1l kolem 400kč https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13762.html Já jsem dal jiny a špatně to řadilo prostě na prd zlaty origo ale je drahý aale zase to neměníš každou chvíli1 bod
-
1 bod
-
Ahoj pánové, jsem tu nový a zhruba měsíc mám Octavii III FL liftback, jelikož jsem trochu úchyl na různé funkční úpravy (hlavně co se týče audia), tak přidávám mou zkušenost s tlumením podběhů a pátých dvěří a částečně kapoty. Materiál jsem kupoval od carmedia.cz VBF Noise Neoprene 4 5ks, VBF Noise Protection 15 9ks přítlačný váleček CHP Roller Polyuretan V2 1ks Cena: 2645,- Podběhy je dobré umýt kolem kol wapem na myčce, poté na zahradě auto zvednu, sundám kolo, následně podběh. Prostor pod podběhem včetně brzd a nápravy, jsem v rámci jarní očisty od soli, umyl silným APC + aktivní pěnou, následně veškerou špínu uvolnil štetcem a kartáčem a spláchl vodou. Po vysušení následovalo opravdu kvalitní odmaštění povrchu IPA roztokem (1:4), vosk z výroby jde opravdu hodně težce sundat a ke všemu jen mechanicky, takže jsem ho tam nechal a lepil jsem tlumení i přes vosk. Podle výlisků v plastovém podběhu, jsem pro jistotu na karoserii obkreslil místa, kde by tlumení mohlo překážet při zpětné montáži podběhu. Teď už bylo vše připraveno pro aplikaci tlumení. Osobně jsem se rozhodl podběhy vpředu vytlumit přímo na karoserii, rozhodl jsem se tak z důvodu snížení rezonance samotné karoserie. Jednodužší varianta je lepit tlumení na plastový podběh, tento úkon například nejde vzadu, protože tam je textilní podběh a na tom by tlumení nedrželo. Teď ta aplikace, nejdříve jsem lepil VBF noise protection (ten má právě za úkol tlumení rezonancí), plát jsem si nařezal zhruba na čtverce 15x15. lepení začíná od spodu a v řadách postupujem nahoru zhruba s 1 centimetrovými přesahy, jako když se pokládá střecha, aby následně stékající voda neměla tendenci téct za materiál. Důležité je každý plát důkladně přiválečkovat!!! Aby se zabránilo vniknutí vody za materiál. Poté jsem si nařezal na stejné čtverce VBF noise neoprene 4 (ten tlumí hluk). A stejně jako předtím, lepil v řadách s překrytím a důkladně přiválečkoval. Chystám se ještě koupit VBF noise neoprene 6 a nalepit ho na přední plastové podběhy a ještě trochu zvýšit odhlučnění, protože místa je mezi podběhem a karoserií dost a s montáží podběhu po vytlumení nebyl absolutně žádný problém. Takže ten neoprene 6 se tam ještě v pohodě vejde. Zadní podběhy, tam byla trochu větší spotřeba materiálu, jelikož jsem tlumil celý podběh, aby tolik nevnikal hluk i do kufru. Teď k víku kufru, ten tapec víka kufru, jde docela blbě sundat a ještě hůř nasazovat, chce to trpělivost a ideálně někoho k ruce. Povrch zevnitř jen dobře odmastit, přístup je ale dost mizerný, ale jde to nalepit témeř všude, tam kam se nedostanete válečkem, tak poctivě rukou všude přitlačit.. Víko je o něco těžší, ale zas tak hrozné to není, kdo chce ušetřit trochu té váhy, nemusí to lepit i na ty příčné výztuhy a vnější plech. A naposled jsem zbytkem VBF noise protection 15 vytlumil kapotu a nainstaloval dodatečně kryt kapoty, ať to nějak vypadá (mám 1.4 tsi, takže tam kryt nebyl). Až koupím neoprene 6 na ty podběhy, nalepím ho ještě na kapotu. No a teď k výsledku, rány od podvozku na ostrých nerovnostech jsou moc pěkně utlumeny a je to takové decentní bouchnutí. Nejvíc je to znát na kostkách. Na dálnici je tahle octavia slušně odhlučněna oproti octavii II už z výroby ale i přes to, je tu prostor ke zlepšení. Hluk je od silnice po vytlumení znatelně menší a při tempomatových 150km/h si s drahou polovičkou povídáme bez zvýšení hlasu, ne že to předtím nešlo, jen to od silnice trochu víc rušilo, až se pustím do dveří bude to zas úplně jinde. Poměr cena/výkon za mě určitě doporučuji. PS: VBF noise protection je hliníková fólie s vrstvou gumoasflatu, velmi dobře drží a má antikorozní účinky, takže při správné a poctivé montáži není třeba se bát že to bude za tím korodovat. Doufám že se Vám můj stručný návod líbil a když to někomu pomůže při montáži, budu jenom rád.1 bod
-
Ofuky mám a to z těchto důvodů: U aut v cenové kategorii Fabie jsou tenká skla. S ofuky se mi jeví aerodynamický hluk jako nižší. Dále mohu nechat pootevřená okna v případě nouzového přespání a nebo v případě kdy potrebuji od auta odejít a nenápadně pootevřít okna z důvodu ventilace abych předešel přehřátí interiéru v létě. 0.1% větší intimita uvnitř auta.1 bod
-
Pokud potřebujete trvale vypnout Start/Stop, stačí rozpojit konektor sondy proudu na konci "-" kabelu u baterie. Současně se také přepne "inteligentní" nabíjení, které nabíjí baterii jen na max. 80% a tím ji ničí (sulfatace, ztráta kapacity, neudrží napětí), na "konvenční" nabíjení, kdy bude nabíjena na 100%, jak mj, požadují všichni výrobci baterií. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?1 bod
-
Za normální situace nepotřebuje baterie dobíjet. Je samozřejmě nutné si zkontrolovat, že auto při parkování "nežere" nadměrně proud. Stačí jít třeba párkrát do auta, otevřít a zavřít dveře v garáži. Vždy je potřeba auto řádně uzamknout, aby se odběr proudu dostal na minimum. Klíčové je zkontrolovat, zda se baterie po delší jízdě nabije na 12,6 a více voltů. Pokud na ni druhý den ráno po takovéto jízdě naměříte jen 12,2-12,4 jde o tzv "inteligentní nabíjení", kdy se baterie nabíjí jen na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Poznáte to podle snímače proudu na kabelu u "-" baterie. Jednoduché řešení, jak přepnut na "konvenční nabíjení", kdy se baterie bude nabíjet i krátkou jízdou vždy na 100%, je odpojit kablík z konektoru u snímače proudu, který jde do řídící jednotky auta (ideální řešení je vypnout "inteligentní nabíjení" přímo v řídící jednotce, není nutné pak snímač odpojovat). "Inteligentní nabíjení" mají vesměs všechna novější auta, bez ohledu na to, zde je vybaveno systémem Start-Stop (vytažením kabelu z konektoru se vypne). Je to úlitba ekoteroristů v Bruselu, kteří se tím snaží snížit emise za každou cenu. Dobít baterii externí nabíječkou je většinou nutné jen v případě, kdy s autem nejedete více jak jeden měsíc. Osobně bych volil nabíječku Colentris SMART MULTI 10A1 bod
-
1 bod
-
Jako majitel toho předřazeného vozu (bit z druhé ruky) ho hodlám používat dalších minimálně 10 nejlépe 12 let do stáří 15 let, tedy pokud to při úsporách které jsou na vůz aplikované vydrží. Proto musím říct že tomuto nesmylu odolavam tak že ho mám trvale deaktivován ať na to nemusím myslet. Každému musí být jasné že pokud že jednu jizdu startuju 1 nebo ve špičce 30x je to pro auto zahul! Podle přestav výrobce ho máte po 4 letech sešrotovat a výrobce to dále nezajímá.... A na závěr zkusme počítat jedná fabia kde volant neni v příplatkové výbavě stojí řekněme odhadem 370 000 (přibližně,už čekám reakce že vedle maj za 369 999). V pripade uvažovaného cyklu tak se s/s budu potřebovat určitě min. 2x kusy vs. 1ks z vypnutým s/s. A vzniká neodolatelná úspora min 370 000 které zase neodolají všichni řidiči kteri auto vlastní sami za sebe, tedy mimo ekoteroristů. Tak a teď mě udejte do škodovky a Bruselu ať mi přijdou auto zabavit a pro pobavení lidu na náměstí ho sešrotuji. A tím by to snad už stačilo ne ?1 bod
-
Podľa mňa fajčiarom je jedno, či je to v móde alebo nie.. či niečo cez to vidíš alebo nie. Oni chcú mať pohodlie a cigaretku odklepávať cez škáru v okne za každého počasia. To je aspoň moja skúsenosť z môjho okolia.1 bod
-
Tak u me nejak takto. I pri investici cca 40.000kc je to porad neuveritelne hlucnej vuz, coz se pri kvalite materialu (kdo da dolu tapacir, vrati se v case hodne, ale hodne daleko) vlastne mozna ne v case. To je blbost. Holt, prijde mi ze muj focus v roce 2001 mel tloustku tapciru vlastne tlustsi. Koncernove cuttovani costu je opravdu znat.) (jizda kolem 200km/h je uz hodne, ale hodne slysitelna, nicmene Canton Cantonuje vyrazne lip.) kdo to dela kvuli tichu v aute, tak v nem uz skoro jde konverzovat nas 180km/h. Kvuli hudbe se to ale vyplati.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Presne a je viac blbuvzdorny,ako manual,kde hlavne v meste pri neustalom radeni trpi jak spojka,tak aj prevodovka,hlavne pri nesetrnom zaobchadzanim necitliveho sofera. Inak...aj niekto v triede auta Superb rozmysla o manuale?-1 bodů