Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/20 ve všech sekcích

  1. Scala je jen Rapid 2 ač se tomu kde kdo brání. Není důvod se až tak vytahovat, sama má svých problémů víc jak dost a neočekávaný neúspěch v prodeji po pompézním uvedení taky o něčem svědčí. Pro mě to bylo zklamání od začátku jak s výbavou tak s cenou a šel raději ještě do Rapida Style+. Nevylučuji, že si ji třeba koupím až bude končit jako Rapid a bude to i bezproblémové auto. Už jen dodám, že každá liška chválí svůj ocas.
    4 body
  2. Právě, že vypovídající faktická prodejnost či neprodejnost Scaly, by se spíše ukázala, pokud by se delší dobu prodával společně Rapid a Scala. Tak jako kdysi Octavia II a Octavia Tour. Samozřejmě, že Scala je vyspělejší, modernější, ale taky dražší. Hodně lidí střední a starší generace je konzervativnější a pojízdný internet na kolečkách nepotřebuje. A přiměřená velikost, pohodlnost a jednoduchost Rapidu by jim bohatě stačila. Podle mne Škodovka moc dobře ví, že kdyby tady byl nadále i Rapid, tak by ta prodejní čísla Scaly byla ještě o něco horší. Takhle se kupuje, protože Fabia je pro početnější rodinu moc malá a Octavia IV je hóóódně drahá.
    2 body
  3. @vormen ako som pisal rapida som nejazdil, ale scala o nic nepredsila moje predosle auta, co vyvijali tak 10 a i viac rokov dozadu. a nemyslim kvalitu spracovania, priestor a velky display. ale komfort a jazdne vlastnosti. lebo to tam v tom videu tiez vypichol. hlucnu napravu atd. tak z toho usudzujuc, ked scala je taka super, ako tu pises, co som ja nepostrehol. tak rapid by uz musel byt uplny hnoj nehodny homologizacie na cestnu premavku.
    2 body
  4. Tak ušlo im to s tou hrúbkou hadice za nalievkou. Budú mať aspoň čo dať do reklamy ak príde facelift. 548 zlepseni :D
    2 body
  5. Trochu odľahčím. Su tu skvele veci ako dazdnik , sietkovy program, skrabka na vicku, nalievaci otvor na kvap. do ostrekovacov a ine ma nenapada :) dnes mi connect opat nefunguje a pise ze sa na odstraneni nedostatku pracuje. Tak snad to do kedy skonci vyroba Scal odstrania :) Aj ja si ju pomali oblubujem
    2 body
  6. V rapide som nesedel. Ale Scala je sedy priemer v zrovnani s konkurenciou v tej cene. Pisu technologie, ale co sa tam rata? Virtualny kokpit beriem, ze nema viacero z konkurentov, mozno bezdrotove dobijanie a co ine? Velky display, asistenti. Ved to je v dosledku poziadaviek EU. Ak Scala je taky pokrok, co si ja osobne nemyslim, tak rapid by sme mali zrovanavat s cim? Scala ma dobre i zle riesenia. Tazi s priestoru, ako kazda skodovka. Ale odhliadnuc od caciek tam nic take nie je, ze uu vaaav v porovnani s cenovo rovnakymi autami.Ak by bola kvalita lepsia, tak poviem, ze dobre auto za ten peniaz co som kupoval. Stacilo by menej caciek v lepsej kvalite a hlavne s vecami co funguju. Vid ten connect co tu riesi viacero ludi. osobne som to zmazal a pride mi to ako ked dieta sa uci programovat a pride, ze pozri aku svetovu vec som spravil. Lebo pre neho to svetove je. Tak tak su prezentovane niektore veci v scale. Co je bezne inde, je to tu niekedy ako zazrak :) Inak som kriticky, no celkom som si tu scalu uz oblubil. Este ak budu take 2-3 mesiace, ze nemusim do servisu, tak to bude top vozidlo :D
    2 body
  7. Taky mám potah na zadní sedačku z Lidlu, takové to "U" mezi zadní a přední sedačky. Nicméně to psovi klouzalo, dávali jsme mu tam ještě deku. Teď když máme malé dítě v sedačce vzadu, jezdí pes na sedadle spolujezdce a to mu dáváme jen deku na sedadlo a jednoduchý pás na obojek a občas, když nezapomenu tak mu vypínám čelní airbag.
    1 bod
  8. Dávám na zadní sedačku obyčejnou plachtu a kšíry s pásem máme ze zverimexu.
    1 bod
  9. 267e nakoniec s dopravou z PL, komplet p+z
    1 bod
  10. Igor alias 160R z Octaviaclubu.
    1 bod
  11. Tak tu už skončila karentena jo? kdy že bude ta zahrádka ?
    1 bod
  12. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/nova-rada-plne-syntetickych-motorovych-oleju-na-bazi-zkapalneni-zemniho-plynu-6365
    1 bod
  13. Ten predaj ma slabu vypovednu hodnotu za tejto situacie COVID 19 a dopredaj rapida a o3. Realne by sa dal predaj hodnotit po roku 2020, ked odpadol rapid a dobehne o3. Ale teraz za takejto situacie to tazko predpovedat. Inak scal ja osobne vidim viacej na ceste uz teraz, nez rapidov. Rano som stretol 2 a denne uz i na kratsich trasach ci v meste vidim dake 2-3. Dnes som videl prvu s tym designovym zadnym sklom, sedu steelku. U nas to nema ani style vo vybave.
    1 bod
  14. Tak zcela zbytečné dohady. Máme doma scalu i rapida a upřímně je scala napřed skoro ve všem. Můžu to porovnat jezdím často oběma auty. U rapida je teda větší kufr (u liftu), ale jinak na tom autě není nic lepšího. Neříkám, že je výrazně horší, ale scala je prostě lepší a dotaženšjší. Lepší a kvalitnější interiér, prostornější interiér. Lepší jízdní vlastnosti. Opravdu se nedá srovnávat. Je na tom rozdíl generace opravdu vidět. A i ta změna stylu a zákazníka na, kterého míří. Nemá to být oktávka pro ty, co na ni nemají. Prodeje jsou ale opravdu za očekáváním i pesimistů ve škodě. I když asi na nich bude hodně kanibalizovat kamiq.
    1 bod
  15. Ty máš opravdu potřebu se v každém komentáři povyšovat nad majitele Rapidu koukám. Asi ti hodně leží v žaludku, viď. Já si myslím, že k tomu nemuselo dojít, kdyby jsi ty vynechal z prvního příspěvku jak se bavíš, že je Scala lepší jak Rapid, jako by si zrovna objevil Ameriku. Všechno ostatní už jsou jen reakce na tvůj atak. Naštěstí se zcela minul účinkem, neboť se ti podle mě nikoho urazit nepodařilo, ani nepodaří. I já si totiž kupoval Rapida, ikdyž už se Scala půl roku prodávala, takže pocit, že zpovzdálí okukujeme a závidíme majitelům Scaly, je jen tvůj soukromý mokrý sen. Přeji radost z auta a snad méně chvástání se.
    1 bod
  16. Jj souhlasím. Rapid byl taky složený z více aut, Scala dostala měkčenou palubku, výplně dveří a moderní elekroniku, furt to bude podobné Rapidu. Ale kdo se s tím sveze, segment C to není. S i30, Tipem to porovnávat, ale Golf, A3, BMW 1 to je o něčem jiném. Třeba Corrola s multilinkem jezdí daleko lépe, interiér Mazdy 3 je také jinde ....
    1 bod
  17. Svoje slinty už neokecáš a o nic jsem zatím nepřišel jak u vás tady čtu.
    1 bod
  18. Teda nevim jak ostatní, ale já když napumpuju sedačku nahoru, tak mi tam dost překáží zpětné zrcátko.??
    1 bod
  19. :-D :-D Jako já chápu, že máš radost z nového modelu a z nového auta, ale jediný koho tu teď vidím vytahovat téma "Rapid x Scala" jsi ty. Takže mi přijde, že spíš ty máš potřebu svou Scalou něco dokazovat, protože Rapida tu nikoho objahovat vůči Scale nevidím. Jediná reakce na tvůj příspěvek byla, že je naprosto normální a očekávané, že Scala je lepší auto než Rapid, který se začal prodávat v roce 2012 a bylo by něco špatně, kdyby tomu tak nebylo. Tak tu, prosím, nevyvolávej zbytečný rozruch vormíku. Ale abych tuto debatu zakončil nějak vesele, mám pro tebe radu: Sedni do auta, vypumpuj si sedačku úplně nahoru, ať se správně cítíš výš než majitelé Rapidů a vychutnej si ten pocit na vrcholu, protože jednou přijde model, kterému zase nebude Scala "sahat ani po kolena". (Nic ve zlém, pouze malá metafora na hýbající se sedačku).
    1 bod
  20. Momentalne jazdi s nami len kratke trasy, hlavne za dedinu na prebehnutie sa. Manzelka si posuva sedacku dozadu a pes ide k jej noham na zem. Mame nejaky mix Foto v aute neviem v mobile najst. Mam doma i potah na zadne sedacky z Lidlu (pouzity len parkrat aj to nie pod psa), pas zena kupovala niekde v lokalnej predajni myslim. Ked nezabudnem mozem odfotit poobede
    1 bod
  21. Já nenarážím na to, ze se tyto dva modely srovnávají, to je naprosto logické přeci. Já se divil tomu, že se někdo baví nad tim, ze nový model je přirozeně lepší než druhý více než 8 let starý.
    1 bod
  22. No ještě aby tomu tak nebylo, to by bylo něco špatně ne? Však ty auta dělí mezi zahájením prodejů cca 7 let.
    1 bod
  23. Kluci dobrý rady, ale pokud chce Vojtapablo vyzkoušet v bezpečí okruhu jak se chová auto ve vyšších rychlostech, tak mu Závodní pneu nebo půjčený auto nepomůžou. A furt lepší, když limit auta zkusí na okruhu než v provozu na silnici. Lepší než volný ježdění na vokruhu pokud nemáš zkušenost, je škola smyku, gde ti vysvětlí co a jak a poradí ti i s jízdou ve vyšších rychlostech a pak si to zkusíš v praxi. https://www.polygonbrno.cz/skolasmyku/advanced/
    1 bod
  24. Bordel to dělat asi bude neb bi-xeny mají v sobě jednotku pro natáčení a naklápění, musel bys světla odkódovat. Počítám, že ani konektor nebude stejný tím pádem. Jak psáno výše, H7 svítí proti xenům naprd, určitě spíš oprav xeny.
    1 bod
  25. cinsky smejd, ja by som zakazal vsetok ten odpad
    1 bod
  26. Měl by tam jít tříramenný sportovní multifunkční vyhřívaný volant.
    1 bod
  27. Fuj, je to hnus, nicméně to snad jde napravit připlacením za normální volant, ne?
    1 bod
  28. Jasně, můžu si vzít dovolenou a jezdit po pneuservisech. Vlastně proč si rovnou ten disk sám nevyrobit, že?
    1 bod
  29. Zdravím, zrovna dnes jsem četl na internetových stánkách Garáž o tom vytažení konektoru na mínusovém polu baterie a redaktor to docela pěkně popsal je tam i vyjádření škoda auto a jsou tam i fota. Sám redaktor píše, že toto sám aplikoval na své octavii 3, mimo jiné kromě start-stop systému se začne baterie nabíjet normálně
    0 bodů
  30. Poukazoval jsem na pasáže z testu, aby se dokola nepletly hrušky s jabkama. Ale nemuselo k tomu dojít, kdyby do sekce Scala nechodili slintat majitelé Rapidů na tím o co přišli :D
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...