Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/01/20 ve všech sekcích
-
Protože nemám počítač, snažím se získat přátele tak, jak to dělají lidé na facebooku: - Každý den chodím ven a vyprávím kolemjdoucím, co jsem jedl, jak se cítím, co jsem dělal předchozí noc a co budu dělat zítra večer. - Pak jim rozdám své fotky, fotky rodiny a psa. Také přidám momentky z dovolené, a jak radostně pracuji na zahradě. - Poslouchám jejich rozhovory a ujišťuji je, že je miluji. A vidíte, funguje to! Už mám tři přátele: dva policisty a psychiatra.4 body
-
Upřímně, jak ji denně potkávám, mám pár postřehů: Všední šedá myš, nevyznat se v tom, nepoznám, že je to nový model Překvapivě úzká (na dnešní poměry) Boční linie vesměs na pohled podobné s jakoukoli jinou Octávkou Zadek zvláštní, něco mezi Škodovkou a Toyotou, moc se mi to nelíbí (hlavně ten zvláštní úhel sklonu u RZ) Když stála vedle "čtyřočky", kterou celkem nemohu vystát, překvapen svými pocity jsem musel konstatovat, že designově "čtyřočko" dávalo větší smysl.. Je to jen subjektivní hodnocení4 body
-
4 body
-
Indiáni zajmou Pražáka, Brňáka a Ostraváka. Přijde náčelník a povídá: „Máte to špatný, pánové, zabijeme vás a z vašich kůží si naděláme kánoe…ale že jste cizinci, můžete si vybrat jak umřete.“ Pražák se zamyslí, řekne si o dvě krabičky rohypnolu, všechny ty prášky sní, usne a tiše umře. Moravák se zamyslí, řekne si o pět litrů slivovice, vypije to na ex, upadne do bezvědomí a umře na selhání jater. Ostravák se zamyslí, řekne si o vidličku a začne se s ní bodat všude, po celém těle… Už je samá díra, krev stříká, Ostravák pomalu vypouští duši, ale z posledních sil se ještě vzchopí, koukne na náčelníka a povídá: „A máš po kánoi, p*čo!“3 body
-
Pokud jde o drobnosti, ať je testují. Ale podvozek je dost zásadní záležitost, aby vypustili takovéhle bahno.3 body
-
2 body
-
Náklady na soukromé účely jsou minimum proti tomu, když si doma držíš (servisuješ a provozuješ) vlastní vůz. Jenom na běžném servisu a spotřebním zboží ušetříš raketu, nemluvě o amortizaci věci. PHM jsou nic proti tomu všemu, i když asi na soukromý km máš nějakou sazbu ve které je "něco" z výše uvedeného započteno, ale je to minimum oproti vlastnímu autu. Tak hlavně ať slouží, je to pěkný auto!2 body
-
2 body
-
2 body
-
Nechci tě odrazovat, ale kouknul jsem do schémat a nejde jen o výměnu světel. Zapojení je úplně jiné, jsou použity jiné piny konektorů BCM, kabeláž je jiná, konektory světel také, každé LED světlo je řízeno přes vlastní výkonový modul LED včetně připojení na sběrnici CAN, nutné nové kódování světel, atd. Nevím, zda by to pro tebe nebylo příliš veliké sousto, ale nedivím se ti, LEDky jsou LEDky. Měj se. LED.pdf Halogen.pdf2 body
-
U meho VW jsem to mel taky, kovove drnkani pri vytocenem rejdu, prej maji TPI na manzety a uz mi to tedy nedela. Co s tim udelali nevim. (auto VW, nikoliv Fabca) Podivej se, jestli tam neni neco odrbane, meli obavy, abych s tim dlouho nejezdil, abych je pry neznicil, nebo alespon nezatacel velkym rejdem :)1 bod
-
Napadámě plechový kryt za kotoučema, může být ohnutý, nebo z horního uložení tlumiče.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Krtkovi se zlomí lopatka a tak si říká: "Půjdu za ježkem, on mi lopatku určitě půjčí". Je v polovině cesty a rozmýšlí se: "Co když mi ten ježek tu lopatku nepůjčí? Přece jen je trochu lakomej. Ale když už sem v půlce cesty, půjdu dál. " Je ve třičvrtině cesty a říká si: "Ty vole! Co když mi ten ježek tu lopatu vážne nepůjčí ?!" "Nevadí, když už sem az tady, půjdu dál." Už je skoro u ježkova domu a říká si: "Kurva! Ten čůrák mi tu lopatu určitě nepůjčí". Prijde k ježkovovýmu domu, vezme kámen, hodí mu ho do okna a zařve: "Strč si tu zkurvenou lopatu do prdele ty buzerante!"1 bod
-
Musím souhlasit. Když jsme s přítelkyní vybírali auto a padl poprvé požadavek, aby to byl automat, zježily se mi všechny chlupy na zádech. Nakonec po sáhodlouhých úvahách máme Scalu s DSG a musím říct, že v kombinaci s ACC a Lane Assistem se v ní kilometry polykají jedna radost. Člověk se na dálnici cítí mnohem bezpečněji a může věnovat 100% pozornosti situaci kolem sebe, a ne stále kontrolovat rychlost. Cestu na východ Slovenska cca 500km zvládáme na jeden zátah a jako řidič vystupuji z auta odpočatý a spokojený. PS: Nutno dodat, že množstí asistentů (kteří se dají jednoduše vypnout) a automatická převodovka na radosti z jízdy mně jako zarytému manuálistovi nijak neubírají, možná dokonce naopak.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Škoda Connect je tragédie , a už to týden řeším přímo se SA . Vůbec nic tam nefunguje. Nemeri to trasu, nepočítá to kilometry , vůbec nic. Škoda OneAPP sice funguje děla pořad to samy , ale trasy se ukládají už jenom do přístroje. Když se ti to smaže tak už se to po obnově nevrátí, protože jsou odstrihnute servery škody. Viz foto jak funguje úžasné nová apka.1 bod
-
@boonno Super!? My teda jezdíme spíše Vsetín, Ratiboř, Karlovice a Zlín. Budu Tě tedy vyhlížet?? @slots Ale tak Scala těch asistentů v základu moc nemá a připlácet nemusíš, stačí je vypnout? Když jsem poprvé zkusil ACC, LA, side asist, natolik mě to nadchlo, že tohle byl jeden z faktorů pro výměnu S2FL za Arteona a Superba3, Citiga za Scalu. A jako bývalý zarytý zastánce manuálu po vyzkoušení DSG podotýkám s pádly, mě už fofrklacek do auta nesmí? Jasně, pokud někdo jezdí kolem komína, asi asistenty nevyužije, ale já třeba jezdím 80tis ročně a užívám si je spolu s DSG denně? Nehledě na to, že jízda s DSG a asistenty je podstatně bezpečnější a člověk má více prostoru sledovat provoz a hlídat dění kolem sebe.1 bod
-
Tak mi budou měnit destičky v rámci záruky, které nemají ,musí objednat , prý se to týká celého koncernu.Někdy se mohou měnit i kotouče.1 bod
-
Ahoj,jak je to prosím s kontrolou, resp. výměnou rozvodů u EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD (řemen). Poradí někdo?1 bod
-
taktiez chrasti aj 1,2 tsi stvorvalec tie motory su omyl vyroby,korejec alebo francuz su tichssie ako tento omyl-1 bodů