Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/14/20 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
4 body
-
3 body
-
3 body
-
Běžte tyhle věci řešit do Jizby, né tady ve vlákně zase??2 body
-
2 body
-
2 body
-
Musíš si to v infotainmentu najít, samo se to nevyskočí, není to výstraha. A pokud S/S nefunguje, tím lépe, alespoň se nemusíš zabývat jeho vypnutím.2 body
-
2 body
-
si stěžuješ a co by za to ostatní dali, aby jim to trvale nefungovalo :)2 body
-
No, jo.....tak já to tady taky veřejně řeknu. Krásná, jednoduchá, dnes již stará OIII, budu na tebe vzpomínat. Mě se ty asijské designové křivky a některé tzv. cetky na OIV opravdu nelíbí. Asi by to chtělo návrat Kabaně přímo do Škodovky. Před mnoha a mnoha věky, když stvořil nádherný kukuč Yetiho s kulatými světly, no nebylo to krásné, když se Yeti neopičil po ostatních modelech a byl již z dálky rozeznatelný. I známý Jeremy Clarkson z Top Gearu byl z něho tehdy nadšen. Dnes abych hádal, co to ke mně vlastně z dálky jede, jestli Scala, Octavia nebo Kodiag, Karog, prostě uniformita non plus ultra.2 body
-
Vše co se týká nově montovaných filtrů pevných částic pro benzínové přímovstřikové motory. Tady je na úvod velmi zajímavý článek s vysvětlením rozdílů mezi DPF a GPF. GPF - částicový filtr pro zážehové motory1 bod
-
@Martab po koupi auta jsem o nich přemýšlel, ale to je na delší příběh.... @TOMUS správně :D1 bod
-
Jak se dívám na fotky, tak @Barenasparena i @Ondra16V už sundali držáky SPZ, tak teď už zbývá přesvědčit jen @Bikes ať to taky sundá :D1 bod
-
Jste se uzili ?? Je škoda, že jsem tam nebyl s vámi, protože jsem vám už hodně chyběl ? Pokusím se dorazit na sraz co nejdříve ako to bude mozne. Zdravim vas vsech!1 bod
-
1 bod
-
Už našel, kožená sedadla, může být ten dekor https://www.autoscout24.cz/nabidky/skoda-octavia-iv-combi-first-edition-2-0-tdi-110-kw-7-gang-dsg-m-diesel-seda-6ec4950a-512c-42de-b79b-230cba3965a9?cldtidx=13&cldtsrc=listPage1 bod
-
Osobně bych ještě počkal. U nových aut se stále vyskytují problémy s vodou v mlhovce, 3.brz.světle, stále padají opěradla, nedolícované 5.dveře, sem tam nějaké cvrčky v interiéru, u mě na FCB skupině teď jeden řešil hučení brzd .... Já osobně nečekal a sehnal o 50tis. jiný model s lepší výbavou a vychytaný a servis neznám i když se mi líbila od začátku. Osobně si myslím, že Scala bude perfektní až po FL. Ty porodní bolesti budou všude v Evropě a snad se jim v Bolce rozsvítí dle prodejů a napraví to. Někomu nevadí auto reklamovat, mě to třeba vadí rozebírat nové auto, vždy něco poškrábou, do....1 bod
-
Tak chvíli počkej (do příštího roku), ať neděláš testovacího řidiče.1 bod
-
Radost z rizeni v Kamiqu 1.0 tsi 70 kw? O tom snad nemůže byt řeč.Ja ted vymenil přítelkyni F2 DSG za Kamiq 1.0 DSG a je to o hodně lepší auto než moje F3 v Combi. Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak co Ondro, dáme dnes repete? Dík všem za pokec. ?1 bod
-
Tiez Diky za svoj prvý zraz a super pokec. Mrzí ma ze tak skoro sme museli odísť. Nabudúce už dlhšie zostanem a parádne foto1 bod
-
Teprve před necelou hodinkou jsem dorazila domu, každopádně vám chci všem moc poděkovat bylo to super, ostatně jako vždy. Fotku samozřejmě žádnou nemám jako vždy, nechávám to na těch šikovnějších. výletu zdar ☺️1 bod
-
Ahoj, mám tyhle týče s DCC a sport pružinami a vše je OK. Montáž je na pár hodin, ale výsledek je poznat. Mám i štelovatelné tyčky stabilizátoru z polyuretanu a vše OK. Odezva do volantu je celkové příjemnější, ale já už mám ten Eibach poměrně dlouho, ale pamatuju si, že jsem byl spokojený. Jak předek, tak zadek se dá donastavit na těch tyčích. Každá (předek, zadek) má dva otvory na koncích tyčí. Mám tu "agresivnější" a jezdím s tím a je to.1 bod
-
Loni na podzim jsem pro manželku řešil stejný problém, vyhrál Kamiq a jsme z něj nadšení. Je to jiné auto. Hlučnost proti předcházející Fabii je srovnatelná, zdá se mně, že máme hlučnější pneumatiky, ale komfort jízdy úplně jinde. Kamiq, přestože je vyšší, má skvělé jízdní vlastnosti. Jen na příčných nerovnostech je asi tak stejný, nezatížený je trošku koza.. A už jsem to psal jinde, motor 1.0 TSI ve spojení s DSG převodovkou je skvělý.1 bod
-
1 bod
-
Však to je správně, v momentě, kdy máš vyšlápnutou spojku, systém předpokládá že budeš řadit a pojedeš, proto motor nevypne. Spojka musí být uvolněná, interiér vychlazen/vytopen a delších asi 1000 věcí musí být splněno.1 bod
-
Já se se zaslepenci, kteří nikdy očividně nezkusili nic jiného, hádat nebudu a zůstanu u svého názoru, ostatně tak, jak jsem psal i předtím - že JÁ BYCH MĚL JASNO, kdyby tady někteří uměli číst. Design je subjektivní, objektivní jsou problémy se zpracováním, spolehlivostí i materiály. Nicméně pokud DNES má OIV nějaké (ne všechny ve třídě dostupné) technologie, což jsem opět nikde nepopřel, nic to nemění na skutečnosti, že Škodovka s velkým pompézním a mediálně zveličeným představením vždy přijde s něčím, co je už tak 5-10 let standardem i u aut nižších tříd konkurenčních značek. Tolik k tomuto tématu za mě, ať si koupí kdo chce co chce, aspoň nebudeme všichni jezdit v tom samém.1 bod
-
Jo, protože to tvrdí marketinkové oddělení Unipetrolu, tak je to pravda. A že se dostává olej do sání a pak do spalovacího prostoru je pravda. Samozřejmě i v motorech TSI. Jen ty to nevíš, ale to není náš problém.1 bod
-
Palivo ti zachrání ventily od karbonu? A to jak prosím u přímovstřikového motoru? Maximálně ochrání vstřikovací ventily, respektive jejich trysky. Viděls například někdy třeba motory 1.8 TSI a 2.0 TSI, jak vypadají jejich ventily, sání a pístní kroužky? Tady zase jedno "napečené" 1.4 TSI. Víš například co to je tzv. vnitřní EGR a co způsobuje? Napřed se trochu dovzdělej a pak mudruj. Jeden test ještě nic neznamená, oni to beztak nejspíš někde nešudlali skoro na volnoběh. O to jde, o způsob provozování, dále pak o nějaké případné konstrukční přešlapy, závady, atd.1 bod
-
Švýcarský ceník MY 2021: http://imagepool.spruenglidruck.ch/pageflip/skoda_pl/d/d_pl_karoq/index.html Nové volanty+Prediktivní ACC a také Area View+Trailer Assist1 bod
-
1 bod
-
Včera mi technik z AS říkal, že ten problém není jen kvůli e-call ale obecně s celým infotainmentem MIB3. Takové ty různé chyby typu najednou nejde spárovat s telefonem, něco se samo vypne, restartuje atd... měli se vysrat na přiteplený mileniály, co potřebujou všude okolo sebe dotykové displeje s neustálým připojením na net (asi by bez toho chcípli, ne?) a měli nám, co máme ještě pořád poctivý nehoholený a nepotetovaný koule udělat auto, u kterýho bychom se rozplývali nad motorem, brzdama, výkonem, aerodynamikou apod.1 bod
-
TSI umí jezdit za hubičku, hlavně v rychlostech do 100 km/h, pak už to leze nahoru. DSG pokud se chová jako u jiných motorů, jakože bych se vsadil že ano, tak nezdravě podtáčí. Občas to chce prohnat v otáčkách víc jak 3000, jinak bude motor trpět na vyšší karbonizaci.1 bod
-
Tak jen doplním, dnes po bouřce proběhla kontrola a v kufru je krásně sucho ?1 bod
-
Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.1 bod