Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/23/20 ve všech sekcích
-
Nez si kupovat pouzdro, neni jednodussi deaktivovat KESSY zamknutim pres klic a naslednym dotykem na vnejsi casti kliky? Stejnak pri te manipulaci s klicem z/do pouzdra na nej clovek musi hrabnout...2 body
-
Asi úplně nerozumím. Proč by se mělo nějak měnit nastavení víka zavazadlového prostoru. Je to potřeba? Nikdy jsem to u žádného auta nedělal. Samozřejmě, pokud se dívám na detaily 5. dveří, tak tam jistě prostor k zlepšení lícování je, ale vše funguje, do očí to na první pohled netluče, tak proč s tím něco dělat? Máte pocit, že se karoserie časem hýbe tak, že je potřeba se dveřmi něco dělat?2 body
-
Určitě vyměnit, čištění filtr většinou poškodí. Repasované díly se značkou nové od škodovky kde vracíš originální díl, se vyjme původní vložka, pokud je v pořádku proběhne čištění a oživí se drahé kovy ve filtru, běžné čištění nemá smysl, pokud se neplánuješ auta vzápětí zbavit. Nic jiného než originální filtr nefunguje. Náhražky typu JMJ a pod, nemají drahé kovy, můžou ti i poškodit motor. Originální filtry u OIII TDI vydrží běžně i 400K km, takže máš ještě dost času.2 body
-
A já jsem po dlouhé době odstranil na webu auto u garáže, smazal uživatele v infotainmentu a odinstaloval v mobilech všechny apky od Škody a teď mám klid. Žádná otravná hláška o uživateli při každým startování a navíc se teď rychleji připojuje iphone k bezdrátovému carplay.2 body
-
2 body
-
Vyriešené. Po výmene za druhú jednotku (cena okolo 100€), vloženia pôvodného kódovania (zo zálohy)/základného nastavenia cez VCDS opäť sedačka funguje ako má. Postup: 1. ak je sedačka zaseknutá v polohe, kedy je pod ňou prístup: - odpojiť 4ks zaistených plastových štekrov/konektorov (káble aj jednotka môžu byť zaistené sťahovacou páskou o držiak), - držiak jednotky je upevnený zo spodu sedačky, z čelnej strany 1kusom plastového tŕňa, odistiť ho smerom dole a držiak s jednotkou povytiahnuť smerom k sebe (drží na dvoch západkách v podlhovastých dierach skeletu sedačky, - vycvaknúť jednotku a zacvaknúť inú (zaisťovanie je tu pekne vidieť) - opačným postupom vrátiť späť a zacvaknúť späť štekre, 2. pripojiť VCDS - jednotka pamäte sedadla: - keďže som mal pôvodné kódovanie (vložil som ho do jednotky), - cez základné nastavenia vykonal pohyb a nastavenie koncových polôh sedačky, - vyskúšal tlačidlá a pamäť, - vymazal chyby v jednotke sedadla + v Can gateaway. *1 - ak sa sedačka zasekne v polohe kedy nieje dobrý prístup k jednotke, prípadne skrutky sedačky sú tak isto schované pod jej koľajnicou a nie je možné ju povoliť. Ak je jednotka úplne mŕtva a nieje ju možné dostať cez VCDS / RJ pamäť sedadla/nastavenia do servisnej polohy. Pokúsiť sa nájsť konektor napájania motorčeka uloženého buď v ľavo (nast. výšky sedadla) alebo motorčeka uloženého na prieč pod sedačkou (nast, pojazdu vpred a vzad) a cez náhradný zdroj posunúť sedadlo do lepšej pozície.2 body
-
I Slavia lícung světel nic moc.... Jináč u mě zarosená zadní mlhovka po výměně stále ok - tak snad alespoň něco se po opravě nevrací :)1 bod
-
Toto mám z kanceláře ombudsmana Českého rozhlasu (z 23.7.2020): pracovníci Techniky ČRo nám sdělili, že server RDS TMC externí firmy VARS přestal fungovat předminulý týden a způsobil i kompletní výpadek RDS Vltavy, jejíž data přes něj procházejí. Na opravě se podle informací, které nám byly sděleny, pracuje, ale termín opětovného zprovoznění v tuto chvíli nelze odhadnout. Jelikož ČRo není provozovatel služby RDS TMC, není v jeho kompetenci zajistit její funkčnost. Je mi líto, že pro Vás nemáme lepší zprávu.1 bod
-
Většinou výroba trvá 1-2 dny. Přes dovolenou probíhají v továrně úpravy a údržby, takže jdou všechna auta z linky pryč. To by měla být malá naděje, že všechno klapne.1 bod
-
Kompromis? Toto není kompromis, KESSY je buď funkční nebo nebo, a podstatou KESSY (je to i v názvu) je to, že otevřu auto bez klíčů, resp. bez jejich vyjmutí někde z kapsy, tašky apod. Takže pokud jsem paranoidní (a oprávněně) koupím si nový klíček s již integrovanou funkcí uspání, nebo ten gadget do stávajícího klíčku. Poté můžeme mít to "pohodlí i bezpečnost dohromady"... Jinak chápu i ty, kteří to nechtěli, a ale měli ve výbavě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Buď rád. Více co udělá auto, když se namočí? Zkoroduje. A co ještě? No zrezavý vy tupci.1 bod
-
Pro sam 121 je to tu forum kde si lidi radí... rikaji co maji co umi co maji odzkousene ....proc ma nekdo potrebu nekoho urazet vysmivat se ...kdyz z nekym nesouhlasim prejdu prispevek dal max napisu jak to mam vyresene ty... Za me cip je drahy bohuzel nikdo ho levnec nedela ..ale auto denne potrebuju kupoval jsem ho za sve tak jsem dle sveho uvazeni pridal dalsi 4 zabezpeceni cip je jedno znich.nerikam ze ukrast nejde ale o ty 4 veci jsem to zlodeji ztizil...zda to pomoze nevim1 bod
-
Zdravím .. já jsem zrušil celé slavné škoda connect, vymazal uživatele aby tam byl jenom Host a je pokoj. Po nastartování - až se to "vzpamatuje" - to samo skočí na home obrazovku. Nejsme proti pokroku, ale potřeby v autě jsou přece jenom jiné než ty v kanceláři u PC :O)). Už jsem celou tu jejich nedodělanou chloubu nemohl vystát. Auto je pořád on-line i tak, takže mne to vůbec netrápí. Skoda connect aplikace už taky nezabírá paměť v mobilu :o))1 bod
-
Zdravím, koupil jsem SIII s Cantonem, ale jsem ze zvuku zklamaný. Myslím, že mi subwoofer ani nehraje, nastavil jsem individuál výšky na +1, středy úplně stáhnul, basy na max. Když ovládám nastavení subwooferu tak se na basech nic nemění, nereaguje, v kufru ta plastová pixla je ale neduní, pojistka je přitom ok. Někdo nějakou radu kde může být závada? Vím, že nemůžu chtít po této sestavě zázraky, ale už i u mé ženy ve fabii III to hraje lépe na základních repro bez wooferu...1 bod
-
https://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/ todle presne mam(ty nejsilnejsi) a funguje je to jen pri prazdnym aute:-/ kdyz si das neco do kufru tak to klesne:-/ proste bych rekl, ze k nicemu( ale mam je tam:-) ) nechal jsem si udelat toto https://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_2017_08/WP_20170817_10_11_59_Pro.jpg.1a1228134ec42d426132e3be0b41fdbc.jpg ale nemam odvahu to tam dat, pac nevim jak by to fungovalo. proto, jak jsem psal driv, nejlepsi cesta, podle me, je ten stavitelnej podvozek. kde si nastavis vysku, presne jak chces.1 bod
-
Výměna svíček po 43tkm a 3r a 4m. Opět originál doporučovaný NGK 97153 IZFR6P7 Laser Iridium. Na vytržení kabelové botky z hlavy jsem si udělal oboustranný háček z 2,5 mm svářecího drátu. Není to tak dokonalé jako ruský vytahovák z trubky (viz výše), ale účel to plně splnilo. Není to asi tak rychlé, chce to vychytat grif na usazení za packy na botce a i to trhnutí musí být poměrně v ose a silné. Po vytažení botek byl v dutině svíčky 1 a 2 válce olej, doufám, že se to tam dostalo při nalívání oleje v servisu, je to přímo nalévacím víčkem. Po demontáži svíček tam bylo dost nečistot. V tomto ohledu si blahořečím, že jsem si svíčky měnil sám. Pochybuji, že by byl mechanik v AS tak pečlivý a dosedací plochy by očistil....... Vyšroubovat šly všechny svíčky se stejným odporem, podložky jsou stlačené taky stejně, takže dotaženy byly asi dobře. Stav jiskřiště je vidět na fotkách, u dvou svíček 1 a 2 válce je vnější uzemňovací elektrodě už poměrně dost úbytek materiálu. Znečištění a úsady jsou u všech víceméně stejné.1 bod