Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/25/20 ve všech sekcích

  1. Nevzhledné je spíše to, že to není vysáté...
    2 body
  2. To se dalo očekávat, já objednával skoro o měsíc dříve, než ty, 2.7., a měl jsem ze začátku také termín dodání k 30. září. Aktuálně mám termín montáže v 37. týdnu, tak snad to vyjde. Karoq Sportline 1.5 TSI DSG.... hlavní je, stihnout to do "2. vlny"....
    1 bod
  3. Dobrý den, Nefunkčnost stahování oken se mi projevila potřetí. Vždy při jízdě v dešti a při zaparkování v garáži bylo cítit poměrně velké teplé vlhko od vysýchajícího motoru a následující den byly okna mrtvé (mezi čalouněním a plechem dveří bylo sucho). Stačilo několik dní nechat auto venku na sluníčku a vše zase fungovalo. Takže jsem sundal čalounění od řidičových dveří a odpojil přívodní konektor mezi dveřmi. Provedl kontrolu všech vodičů a jejich izolací (dva měly popraskanou izolací). Po sundání motorku s elektronikou a odpojení dvou konektoru (nejdou odpojit bez demontáže motorku s elektronikou) jsem prozvonil jednotlivé vodiče mezi přívodním konektorem a konektorem elektroniky motorku ( vše se jevilo v pořádku). Takže jsem prostříkal konektory Kontakt sprayem a protáhnul zubním kartáčkem jednotlivé kontakty. Následně jsem konektory vyfoukal stlačeným vzduchem. Jelikož jsem nebyl spokojený s touto opravou, tak jsem pro jistotu přepájel všechny přechody konektorů a tištěného spoje elektroniky (pouze pro ty, kteří umí pájet – přechody jsou velice titěrné). Gumovou harmoniku mezi dveřmi jsem pro jistotu ještě přilepil na silikonový tmel. Nyní už okna fungují jak mají (asi 14 dnů) a zatím jsem jel v dešti jenom jednou. Tak uvidíme.
    1 bod
  4. F3/Rapid Liftback jsem se rozhodoval v říjnu 2019 a vyhrál Rapid. Výprodej skladovek takže Style+, winterpaket, Surround,Chrom,16" kola,skibox (na pruty k nezaplacení), dešťový a světelný senzor, aut. stmívání zpětného zrcátka, xenony, mlhovky Corner (je to blbost ale fakt to pomáhá), 5let záruka. Cena 352tisíc. Najedu 10-12tisíc za rok, takže za deset let budu mít cca 120tisíc najeto a to ještě pořád není nic ani na TSI. Mám tedy najeto pouze 7500km, ale jsem spokojený. Mám ještě služební Rapid LB Ambition+, kde mám už 18000km a koupě nelituji. Třeba dešťový senzor, světelný senzor nepoužívám. Oproti Fabii beru jako výhodu více místa na délku pro zadní cestující, kde se za mě(189cm) do Fabie někdo vejde jen ztěží. Rapid má sice starší techniku, ale zase na druhou stranu techniku, která byla, si myslím, poctivější a jednodušší. Škodu prostě beru jako VW a jako záruku bytelnosti oproti Francouzům a Korejcům.
    1 bod
  5. Tak som to nakoniec vyriesil zrkadlom so zabudovanym LCD a kamerou. Celkova cena materialu 47€ (aliexpress) Kupil som zrkadlo ktore sa dalo priamo namontovat na original drziak zrkadla (na gulicku). Naraznik pri montazi tejto kamery nieje nutne davat dole. Da sa kabel natiahnut pekne popri svetle dole do narazniku a zospodu zafixovat stahovackami. Kameru bolo nutne trochu orezat a zvacsit dierku na ziarovku kedze nepasovala uplne. Nebolo nutne nic nadpajat, kedze v tejto kamere nieje LED ale pouzije sa original ziarovka. Co bol ale zadrhel je, ze citigo e iv nema na ziarovke cuvacky 12V ale nieco okolo 11,3V co mi nevedelo zopnut kameru takze som musel pouzit step up modul na 12V ako medziclanok. Zrkadlo ma aj senzor na osvetlenie ktore stlmuje alebo zosvetluje jas. Zatial som s vysledkom spokojny kedze vsetko vyzera original a instalacia bola naozaj jednoducha. (cca 2 hodiny ak ma clovek vsetok material) Najdlhsie trvalo natiahnut kable zo svetla k zrkadlu. IMG_0164.mov
    1 bod
  6. Tak já nevím. Co třeba v nádržce posilovače? Sice je to nové auto, ale stát se může všechno hlavně, když jsem viděl jakým stylem se ta auta montují.
    1 bod
  7. Tak vcera prebehla odtucnovacia kura.Znizenim vahy diskov (-18,5kg) sa citelne prejavila pridana hodnota vykonu pri akceleracii s odlahcenymi kovanymi diskami Belvedere 18" z MK7 Clubsport 7,6kg vs Gemini 12,2kg edit: puklicky dorazili a uz len najst si cas vymenit za W edit2:Skoda puklicky
    1 bod
  8. „Publikovaný článek nebudeme komentovat. Nová Octavia je vůz, který našim zákazníkům nabízí nejmodernější technologie. Naše modely vylepšujeme po celou dobu jejich životního cyklu s cílem poskytnout zákazníkům spolehlivou a bezpečnou mobilitu,“ řekl ČTK mluvčí automobilky Pavel Jína. Aneb debilci polibte si prdel. Stejně jste z Ukrajiny a nemáte nárok na názor. Však ona jim zase firma zavře pusu sto tisícovým bonusem.
    1 bod
  9. Tak abych to osvetlil, nektere z fotek aretacnich podlozek pouzite v tomto poradu jako ilustracni budou asi moje, ale to neresim, ty fotky jsou tady na foru volne dostupne, kdy jsem je tady ja sam poblikoval. Kauza v tomto poradu je jineho pana, ktereho neznam, ale tim cim si prochazi v soucasne dobe v souvislosti se svym autem jsem si i ja prosel se svou tehda Octavii 3, stribrne barvy u jineho prodejce. Ja jsem nastesti nemusel zajit tak daleko, v mem pripade jsem s jednatelem spolecnosti nasel pomerne snadne, (po trech hodinach) spolecnou rec a doslo k vymene auta za zcela nove, ktere mam dodnes a ma najeto 34 tkm a je bez jakychkoliv vad a ani nic nikde nevrze a neskripe. Tomu panovi drzim palce, at v tomto boji vyhraje svou, protoze s nim plně souhlasim a vim o cem mluvi. Jen doufam, ze tento porad neunikl prodejci se kterym jsem tohle tehda resil a uvedomil si to, co rikal soudni znalec, je to presne to co jsem mu tehdy rikal ja a on si tehdy myslel, jak tomu jen nerozumim. Pripadne at si to ten jejich sef mechaniku co tady chodi na forum pripomene, nebot u toho jednani byl pritomen take. Jak jsem kupoval Supa, tak uz jsem prodejce predem upozornil na to, aby si prezent v teto podobe nepozapomel ponechat. A zaroven chci dodat, ze svou kauzu aretacnich podlozek jsem resil s jednim prodejcem one spolecnosti z poradu jen z Olomoucke pobocky, ktereho znam a je pravdou, ze ten byl velmi udivene prekvapen, ze doslo v mem pripade k vymene vozidla, asi neco nepochopitelneho. Divim se vsak vyrobci, ze tomto nepřijali nejake krutoprisne sankcni opatreni vuci prodejci, ktery se toho dopusti, protoze chyba neni na jejich strane, ale kazdy vcetne me je s tim otravuje a vylozene je zamestnava problemem druhych, ktery nespada do problemu vyrobnich. Kdyby za to odebrali bonusove marze na pul roku, verim pevne v to, ze by pred predanim auta, kazde osobne kontroloval predeseda predstavestva dane spolecnosti sam.
    1 bod
  10. ? Tohle pobavi vzdy, hold jak se tam nevejde paleta neni to kufr. Jeste ze na trhu je nabidka aut siroka ? a nejen koncernovych. Realne na tridu je kufr rozumnej, srovnej s konkurenci. Vybirat auto dle kufru budiz, ale ja nastesti jezdim na miste ridice a tam vyber zacina ?.
    1 bod
  11. Chce to přepnout ACC do Sportu a potom to je naprosto v pohodě, zrychluje dostatečně svižně a nebrzdí když je auto před ještě 100m daleko.
    1 bod
  12. Tak ono ACC docela dobře naučí dodržovat vzdálenosti. To co popisuješ jsem také pár týdnů překonával než jsem se naučil jezdit jinak... Naučil jsem se řadit do levého mnohem dříve a neopouštět ho tak brzo
    1 bod
  13. Ja si myslím že je blbost to sledovat a ztráta času to dokončovat, ale jestli se vám s tím chce zabijet čas a propalovat zbytečně naftu...
    1 bod
  14. Tomuhle u mnoha uživatelů nerozumím... Mám Lane Asist (ne Line) na O3FL, a NIKDY (ani manželka), která s tím také jezdí jsem neměl žádnou nutnost žádný asistent vypínat... Mám ho stále zapnutý (aktivuje se přes 60km/h, nevím ale jak u O4 ?), a bez ohledu na stav silnice stačí správně používat blinkry, a není vůbec žádný problém... To že občas (ale skutečně výjimečně) mě do řízení drobně kecne jinak než bych chtěl vůbec neberu jako problém, spíše je to dobré, že to upozorní, nijak to nevadí, ruce to "nepřepere".
    1 bod
  15. Chtěl bych doplnit informace ohledně mých ostřikovačů. Prudil jsem škodovku tak dlouho, až tvrzení o agresivní kapalině vzali zpět a problém opět řešili, jen mě požádali to řešit tam, kde se to začalo, to mě dost štvalo, protože je to banda lhářů, kteří tvrdili jak se vyměnilo kompletně potrubí, trysky atd., ale pravda to není. Problém s pliváním na konec odstranili, ALE! Pravděpodobnou příčinou, byl zpětný ventil u levé trysky v kapotě. Ten zrušili (je na to i TPI) a tím plivání přestalo. Jenže nastal nový problém, voda padala zpět do nádržky a než začala stříkat, tak se rozjížděli stěrače na sucho. Další reklamaci jsem již vzdal a věc vyřešil sám. Koupil jsem pár drobností tak, aby bylo vše vratné viz. příloha a nainstaloval k nádržce zpětný ventil. Měl jsem neorigo motorek, tak raději test s ním, ale po 1/4 roce používání vše v naprostém pořádku.
    1 bod
  16. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/nova-rada-plne-syntetickych-motorovych-oleju-na-bazi-zkapalneni-zemniho-plynu-6365
    1 bod
  17. Na obou bocích je potřeba odmáčknout packu, která aretuje výsuv kastlíku a vytáhneš směrem dolů, potom už máš přístup k výměně filtru.
    1 bod
  18. Ahoj, je to podobné jako u Kodiaqa a Superba ,musí se vyklopit přihrádka před spolujezdcem.
    1 bod
  19. Ono je zaujimave, ze niekto to ma uz z vyroby a niekto nie JJ, kokta umi
    1 bod
  20. Filtr pri domaci vymene nemenim, protoze u meho motoru je to humus - meni se filtracni vlozka uvnitr krytu a pri vymene se vsechno zasere od oleje.
    0 bodů
  21. To dává smysl, až na to že Škodovky už cca. 15 let mají elektromechanický posilovač.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...