Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/11/20 ve všech sekcích
-
Patří do tvého motoru? Snižuje spotřebu? To jako průkazně měřitelně za běžného provozu, nebo jen laboratorně? Měl bys totiž porovnávat identické motory, Já mám 1.4 TSI CZDA 110 kW a není problém mimo město a dálnice jezdit i pod pět litrů (a tím nemyslím economyrun), olej tam přitom mám dle normy pro pevný interval VW 502 00 5W-40 nějaký Castrol, co tam leje autorizák. Vyšší emise mě nezajímají. Moc to prožíváš.2 body
-
Nicméně tohle je téma o Caristě a zbytečně to tady sk0d@ plevelíte. Zkuste se přesunout do vláken 'Baterie a nabíjení', tam se probírá už léta i ten konektor, který je mmch na mínus pólu. Tečka.1 bod
-
Tak se div sup sup 👍 Dle modelu je i u Karoqa na 3 roky zdarma. Bohuzel to funguje stale zoufale 🙁 tedy nefunguje.1 bod
-
Tyhle Osramy jsou speciálně pro vybrané typy vozidel, OIII je mezi nimi. Takže pro parabolu.1 bod
-
Tak to je jednoduché, zkontrolovat po jízdě, jestli je některé kolo nebo brzdový kotouč teplejší než ostatní tři. Snažím se mít otáčky motoru kolem 2000 ot/min, ale moc to nekontruluji a nedodržuji, rychlost mám mimo obec větčinou 90 - 100 km/hod., v obci 50 - 60 km/hod., to když mě jiné auto nebrzdí, jinak se přizpůsobuji tomu autu přede mnou a jedu tedy pomaleji, jezdím většinou cesty kolem 17 až 18 km do zaměstnání a stejně tak zpět, snažím se nepředjíždět, když nemusím, samozřejmě smradlavou pomalou Avii předjedu, kamion předjíždět nemusím, vydržím to za ním, většinou to nejsou brzdy provozu. Snažím se jezdit tak, abych nebrzdil, tzn. před příjezdem do obce včas vyřadím tak, abych nemusel před značkou obce brzdit, apod. Když člověk jezdí stále stejnou trasu, tak už to má na ní vychytané. Akorát je pak problém s brzdami, že reznou kotouče, když brzdy moc nepoužívám, hlavně reznou ty zadní, takže každou jízdu alespoň jednou úmyslně přibrzdím ručkou, když je potřeba třeba při dojezdu před křižovatku nebo před značkou obce. Z kopce to rozjedu na 120 km/hod. a vyřadím, do kopce šlápnu víc na plyn jako každý, po dálnici nejezdím, ..., pneu letní ty nejvvyšší 215/60 R16 nafouknuté na nejvyšší doporučený tlak.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pokud je nastaveno na pozdní, tak už pro sepnutí musí být řádná tma. Pak v mlze a dešti jezdí spousta neosvětlených.1 bod
-
Třeba proto, že za mlhy, šera, etc, jezdí spousta moderních aut jen na denní svícení (kdyby alespoň s ním bylo povinné svícení i zadních světel), jen proto, že si automatika jeho auta řekla, že ještě není nutné svítit a řidič se na to evidentně spoléhá? Za řádné osvětlení vozu je zodpovědný řidič, jenže když mu marketing nakecá, že se nemusí o nic starat, tak to podle toho taky vypadá. Vidím to dnes a denně na silnicích, teď na podzim a v zimě tuplem.1 bod
-
Mužu jenom potvrdit. Byl jsem objednat manželce Kamiqa a po rozhovoru s prodejcem mi řekl,že nová Octavia a Scala je tragédie. Neustále se jim vrací na reklamaci.1 bod
-
Servis, reklamace. Timhle trpel snad kazdy superb z prvnich serii vyroby.1 bod
-
1 bod
-
jo pojištovny to jsou taky takove zlodejske praktiky. když uzaviras pojistku všichni usmev a samozrejme ze uhradíme a když se ti něco stane tak usmev zhořkne a zacina slovickaření. Jak vam nedat nic ale kazdej rok zdrazuji nebouras tak tady mas bonus sup a pojistka roste o 120az 300 kc za rok nahoru. Dale nechapu proc to radio a navigace columbus musí stat takovy ranec v dnesni době pak se to nemá krast. a dost uz mam nerva1 bod
-
1 bod
-
Otáček se neboj, to je TSI. Samozřejmě po zahřátí oleje. Úplně běžně a pravidelně s 1.0TSI 81kW řadím při rozjezdech u 4500-5000ot někdy i 5500ot na potřebnou rychlost a pak volím rychlostní stupeň takový, aby otáčky byly mezi 2000-2500 pro volnou jízdu. Např. rychlé připojení na dálnici na 130km/h až do 5500ot stále na trojku a pak 4 a 5 případně 6. A navíc ten motor tak krásně tahá do otáček. Klikaté okresky často pouze střídám 3 nebo 4. Když dojedu brzdu, tak 5 na spotřebu :)1 bod
-
Zizkin - Žiju v Holandsku, kde si lidi dávají LEDky i do starých vran. Tady to totiž nikdo neřeší. V CZ jsou ale hlavně policajti dosti citliví na tyto věci, třeba i na výbojky. Takže už jen pro úsporu rodinného rozpočtu bych nad tím moc nepřemýšlel. Sám jsem si tuto mozňost v autě vyzkoušel. Samozřejmě v NL. Ale v CZ bych to pro jistotu neriskoval. ? PS: Tu informaci o očních vadách sis vzal moc osobně. Z textu Supermarina je vidět, ze ví, o čem píše a ze to byl vyloženě objektivní text. ?1 bod
-
Zdar jsem majitelem momentálně 3 modelů vozů Škoda a zároveň i zaměstnanec. Ani v jednom voze nemám přemíru elektroniky. U dnešních vozů to dospělo už do stádia kdy je v autech tolik asistentů že se jeden pere s druhým a navzájem se vypínají a děje se to i u Kodiaqa, Karoqa, i Superbu, ale vrcholem všeho je O IV kde se předělává Sw, který byl dodán koncernem. Podobný případ byl i u ACC kde byl Sw také dodán a byl tak říkají funkční částečně (sám se vypínal nebo nereguloval) Ano ono to vypadá hezky na předváděčkách nebo na prezentačním videu, ale realita je potom taková, že lane assist neví co je vlastně čára kterou má hlídat0 bodů
-
to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive-1 bodů
-
Ale vždyť o tom tdy již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho :-) Např. kritika Lane Assistu - vemte si, že dost často pruhy nepozná ani řidič. Na dálnicích je často přechodné značení zcela blbě. Co s tím tk udělají asi algoritmy. Prediktivní tempomat ještě horší situace. Polovina značek zcela nesmyslných. Mlha je oproti tomu brnkačka a ani tu nezvládá.-1 bodů
-
No a teď se ve výrobě potýkají s problémem nových volantů zapneš výhřev a on ti vyruší front assist ale vše se tváří normálně, ale nefunguje. Tak prostě na nic 100% nespoléhejte jsou to jen asistenti a plně se věnujte řízení!!!!!!-1 bodů