Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/30/20 ve všech sekcích
-
Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...2 body
-
Skvělý nápad! Konečně nějaký sraz u nás v "Sudetech". 😅 Snad na jaře bude přát situace, aby sraz nemusel být nijak omezen. Mohu začít házet nápady? :)2 body
-
Někomu by se snad mohlo hodit. https://m.youtube.com/channel/UCckwfKPrJztcPYtuPOWXbYw/videos1 bod
-
Odpověd je složitější :-) Lepil jsem v jeden na den na zkoušku F3 a VW Caddy. Caddy tím vylisovaným lemem dle mého vypada lépe a použitý materiál drží výborně. Vystřihl jsem si i dno samostatně a stranu co není vidět jsem též vylepil, aby bylo zaručeno nedrnčení předmětů. Jsem s tím spokojen, líbí se mi to a slouží to dobře. Drobný nedostatek je pouze v tom, že při denním používání auta musím občas kapsu vysát, ten bordel nejde jen tak vybrat rukou. U F3 jsem na tom tak, že při pohledu na nalepený koberec jsem nekopíroval v místě kde kdysi bývala okenní klička vylisovaný uhel a nedojel jsem tak na konec dveří :-) a to mi docela štvalo, jsem puntičkář. Všiml jsem si toho až když bylo hotovo. Rovněž jsem viděl rozdíl s Caddy, kde je takový prolis a ten koberec se do něho jako zapasuje, což F3 nemá. Tak jsem na to tak čuměl až mi druhý den prdlo v hlavě a sundal jsem to :-). Na Caddy to evidentně drží víc, dle mého jsem tolik nevysušil fénem a myslím, že to byla moje chyba. Nevidím v tapecu velký rozdíl a tím důvod, aby jeden držel a druhý ne. Sundaný koberec měl na rubu docela hutnou vrstvu lepidla v takové gumové konzisteci. Až se rozhoupu a udělám to znova, tak již nepodcením vysušení a udělám to do sucha, což jsem u tohoto druhého auta neudělal a proto si myslím, že držel koberec méně než u VW. Jinak doporučuji dostatek času a odstranit z okolí rušící elementy, chce to trpělivost na první stranu, druhou přenesením tvaru má člověk za tretinu času.1 bod
-
Nulování ukazatele „Olejový servis“ – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat olejový servis? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Olejový servis“ je vynulován. Nulování ukazatele „Prohlídka“ Poznámka ♦ Hlášení „Vynulovat olejový servis“ a „Vynulovat prohlídku“ následují bezprostředně po sobě. ♦ Pro vynulování je třeba vybrat správný ukazatel. ♦ Je-li třeba pro vybrání správného ukazatele postup znovu opakovat, je nutné po vypnutí zapalování počkat cca 60 s, než zhasnou údaje zobrazené na displeji -2-. Pak znovu stisknout tlačítko 0.0/SET. – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat prohlídku? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Prohlídka“ je vynulován. POZOR! ♦ Vozy s proměnlivými servisní intervaly (QI6) z výrobního závodu se tímto postupem automaticky překódují na pevné servisní intervaly. ♦ Zpětné přékódování na proměnlivé servisní intervaly (QI6) je možné pouze pomocí -VAS • V případě výměny oleje je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Olejový servis. • V případě Prohlídky je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Prohlídku . • V případě Prohlídky spojené s výměnou oleje je nutné vynulovat oba ukazatele servisních intervalů. U vozů vybavených systémem KESSY: • zavřít všechny dveře • zavřít víko zavazadlového a motorového prostoru1 bod
-
https://www.ahifi.cz/samolepici-cerna-potahova-latka-mecatron-374051.html1 bod
-
No to asi těžko zapisují do elektronické servisky prvonáplň z fabriky. Bylo tady někde na fóru psáno, že od určitého data výroby vozu, ve Škodovce do motorů Tsi dávali jen ten 0W20, datum přesně nevím, snad někde v roce 2017 začali. K čemu Ti to bude, že budeš vědět přesnou specifikaci oleje z výroby, já myslím, že praktický význam to moc nemá, viz. má odpověď dříve?1 bod
-
Taky jsem stará škola, ale nezastávám tvůj názor ohledně toho, že by měl motor dostávat stejnou specifikaci, jakou měl z fabriky. Nikdo, nikdy nedokázal (aspoň o tom nevím), že při změnách olejů a změnách specifikací, by došlo k jeho poškození, nebo nadměrnému zkrácení životnosti. Dodržuj předepsané normy, které určil koncern VWAG, tedy VW504.00, nebo VW508.00 a můžeš dávat oleje jaké chceš a potřebuješ dle vlastní úvahy a zkušenosti. Já měním doma oleje cca 40 let a dosti často měním jednak značky olejů a i jejich specifikace, třeba jednou 0W40, nebo 5W30, 5W40, prostě jak se dostanu k nějakému oleji, nebo koupím v dobré ceně, ale vždy dodržuji normy olejů podle výrobce auta a motoru. Najeto dohromady stovky tisíc kilometrů a nikdy žádný, ani jediný problém ohledně oleje a jeho použití v motoru.1 bod
-
Nerozčiluj se, ne každý umí využít dobře míňenou radu, jak se říká chytrému napověz, hloupého trkni. Teď v době covidu je trkání zakázáno :-)1 bod
-
Chipoval..ano, zkušenosti ne , nevlastním a o nikom z těch co jsem upravil jsem již neslyšel, což je dobře. Znamená to vždy jedinné , že funguje.1 bod
-
neviem asi ste mongoli , kázal som odfotiť vrch páky a hneď vieš akého máš výrobcu a či vieš namontovať len samotný spínač alebo musíš rozobrať komplet traktor a vymeniť celé radenie ... prečo sa musí nad jasnou otázkou toľko lamentovať ?1 bod
-
1 bod
-
Mno je zajímavé, že na F2 se pečlivě optimalizovaný poměr neřešil a lakované mám všechno a nemusím o tom filozofovat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Minule jsem nasliboval hory, doly ... takže plním slib a tady jsou fotky polepeného auta. Srdce "detailera" možná nezaplesá, protože na fólii jsou drobné nedostatky. Při běžném pohledu ale nikdo nepozná, že na autě fólie je. Hydrofobní efekt super. Rozdíl mezi navoskovaným zbytkem auta prakticky žádný. Já jsem bohužel detailista, takže drobné nedostatky vidím. Tady má ale přednost praktičnost a ochrana laku. Proto jsem tam taky folii dal. Za mě proto zatím spokojenost.1 bod
-
1 bod
-
Výběr roku 2020. O 100 % lepší než Covid a karanténa... ale ani tohle nechcete potkat.1 bod
-
No nerad bych zakladal flame, ale sedl jsem si tento tyden do asi sedmi modelu VW. Golf je v interieru laciny jak blazen. Stal vedle Pola a nepotrebovat kufr Variantu, postradal bych duvody ke koupi Golfu. Srovnani se Sportsvanem pro osmicku tristni. Takze vzestup kvality interieru OIV zase o neco vetsi prekvapeni.1 bod
-
zdravím pánové, mám otázku odešli mi na superbu 2,8 v6 i vlnovce na výfuku a než sem stačil to udělat rozsvítila se mi kontrolka motru a psalo to předehřátí katalizátoru řada válců 1 účinek příliš malý. když mi je ve speii udělali (jen vlnovce nechtěl sem dávat 40 za origo výfuk s katama druhovýrobu sem nesehnal) tak sem to smazal a nějakou dobu to bylo ok. Pak se to zas rozsvítilo a psalo to to samé. Tak se to zas smazal a vydrželo to docela dlouho. Pak se to zas rozsvítilo tak sem se na to kouknul a psalo to zas to samé tak sem to neřešil. Po nějaké době to samo zhaslo čož sem se divil myslel sem že je to načtený že to samo nezmizí. Ted se mi to zas rozsvílo. Tak se chci zeptat jestli nevíte někdo co s tím nebo co tomu je popř. nějaké rady nebo zkušenosti. díky1 bod
-
facelift má aj v tomto prípade výhodu, aspoň čo bol u mňa dnes @Kuban3c. ide o novší typ BCM jednotky, kde síce chýba mnou vybraný a používaný pin B45, ale zase má výhodu v možnosti použitia pinu C72. a kto číta moje články a postupy tak zistí, že práve C72 je určené (napr. na O3) pre osvetlenie nôh. výsledok? treba sa pohrať s nastavením kódovania, no následne je možné regulovať jas v plnom rozsahu priamo cez infotainment auta! video je priamo v téme:1 bod
-
Tak sláva kryt je doma ale nedošiel mi ten držiak, už som písal číňanke, tak asi to pošle, aspoň mám takú skúsenosť. Vyzerá to naozaj reálne Super, kvalita spracovania 100%. Škoda že neprišiel držiak namontoval by som to hneď a aj fotil Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!!1 bod